- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- indy
- ****
- 1,093 mesaje
- din 22 Feb 2007
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
indy
- Mesaje scrise: 1,093
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema, si pentru cei interesati voi detalia un pic:
- piesa se numeste Armatura Bara Fata si eu am gasit-o noua la 65 de roni. Neagra, dar nu deranjeaza, intrucat nu este absolut deloc vizibila din exterior, ci doar daca ridici capota motorului se vede putin;
- intai se da jos bara fata de plastic, foarte usor: 2 suruburi pe lateral pe fiecare parte, plus inca 2 pe centru, dedesubt sub botul masinii; tot sub masina, un pic mai in spate, bara plastic se mai prinde in inca 3 butonase de plastic care se scot cu surubelnita prin tragere si se baga fortat apoi la loc la sfarsit;
- atentie cand se da jos bara de plastic la proiectoarele de ceata, care sunt prinse in bara, insa cablurile la mine erau suficiente ca sa pot lasa bara jos, sprijinita, deci nu a mai fost nevoie sa le decuplez de la socluri;
- de asemenea, atentie la senzorul de temperatura, este prins central in bara de plastic, in partea de jos (in dreptul grilei din partea de jos a barei; trebuie scos cu grija sa nu se rupa cablul; se scoate si se pune la loc usor);
- armatura barei in caz de deformare (zic eu cat de mica) mai bine se schimba, ea este gandita sa preia cat mai mult din energia socului si sa o disipeze in toata masa ei, de aceea chiar si la un impact mic deformarile vor fi complexe; din experienta zic ca nu se indreapta deloc usor;
- armatura se desface usor fiind prinsa cu cate 3 suruburi pe fiecare laterala;
- atentie ea are un cablu pe dedesubt prins in niste aripioare, se scot cu un varf de cleste apropiindu-le usor aripioarele pana ies din gaurelele de prindere;
- se inlocuieste armatura bara fata cu una noua simplu; in caz de deformare, urechile de prindere de pe soclul masinii se indreapta usor pana se aliniaza suruburile cu gaurile din armatura;
- pe armatura originala exista lipite 2 fasii de cauciuc care au rolul de a se interpune intre bara plastic si armatura; armatura mea noua a venit fara ele, deci le-am dat jos si pt ca nu aveam prenendez sa le lipesc am folosit niste vopsea mai groasa;
- la montarea la loc a barei plastic atentie sa nu uitati vreun element pe care l-ati desfacut (cabluri, senzor, bucatile de amortizare din cauciuc);
Mult succes
- piesa se numeste Armatura Bara Fata si eu am gasit-o noua la 65 de roni. Neagra, dar nu deranjeaza, intrucat nu este absolut deloc vizibila din exterior, ci doar daca ridici capota motorului se vede putin;
- intai se da jos bara fata de plastic, foarte usor: 2 suruburi pe lateral pe fiecare parte, plus inca 2 pe centru, dedesubt sub botul masinii; tot sub masina, un pic mai in spate, bara plastic se mai prinde in inca 3 butonase de plastic care se scot cu surubelnita prin tragere si se baga fortat apoi la loc la sfarsit;
- atentie cand se da jos bara de plastic la proiectoarele de ceata, care sunt prinse in bara, insa cablurile la mine erau suficiente ca sa pot lasa bara jos, sprijinita, deci nu a mai fost nevoie sa le decuplez de la socluri;
- de asemenea, atentie la senzorul de temperatura, este prins central in bara de plastic, in partea de jos (in dreptul grilei din partea de jos a barei; trebuie scos cu grija sa nu se rupa cablul; se scoate si se pune la loc usor);
- armatura barei in caz de deformare (zic eu cat de mica) mai bine se schimba, ea este gandita sa preia cat mai mult din energia socului si sa o disipeze in toata masa ei, de aceea chiar si la un impact mic deformarile vor fi complexe; din experienta zic ca nu se indreapta deloc usor;
- armatura se desface usor fiind prinsa cu cate 3 suruburi pe fiecare laterala;
- atentie ea are un cablu pe dedesubt prins in niste aripioare, se scot cu un varf de cleste apropiindu-le usor aripioarele pana ies din gaurelele de prindere;
- se inlocuieste armatura bara fata cu una noua simplu; in caz de deformare, urechile de prindere de pe soclul masinii se indreapta usor pana se aliniaza suruburile cu gaurile din armatura;
- pe armatura originala exista lipite 2 fasii de cauciuc care au rolul de a se interpune intre bara plastic si armatura; armatura mea noua a venit fara ele, deci le-am dat jos si pt ca nu aveam prenendez sa le lipesc am folosit niste vopsea mai groasa;
- la montarea la loc a barei plastic atentie sa nu uitati vreun element pe care l-ati desfacut (cabluri, senzor, bucatile de amortizare din cauciuc);
Mult succes
elena
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1998 2,5 TDS tip VB 41B
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,072 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,072
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
alexxxyo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut, Am si eu un opel astra g, motor 1.7, din '04 adus in dec in tara. Ieri i-am schimbat si eu uleiul la un service de 2 lei, l-au schimbat automat, dar am uitat sa le zic sa imi schimbe si filtrul de ulei(cu toate ca aveam 2 in portbagaj) si nici ei nu mi-au zis nimic(prob ca sa scape de mine mai repede).
Eu nu prea ma pricep la mecanica.... dar astept si eu un raspuns de la voi cu ce trebuie sa fac..... pt ca sunt derutat ca cineva mi-a zis sa il schimb din nou. Va multumesc
Eu nu prea ma pricep la mecanica.... dar astept si eu un raspuns de la voi cu ce trebuie sa fac..... pt ca sunt derutat ca cineva mi-a zis sa il schimb din nou. Va multumesc
gabosu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2007
- Mesaj Privat
alexxxyo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
gabosu a scris:salut eu cred ca nu este o mare problema, ai putea sa te duci si sa schimbi filtrul si sa mai completezi cam 100 g ulei ,recomandat este sa schimbi si filtrul cand schimbi uleiul, dar unii il schimba la 2 schimbburi de ulei,deeci nu cred ca este mare problema
Multumesc de raspuns o sa mai astept si alte indrumari
TudorP
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut.
Cumpara un filtru nou (cam 20 lei) si schimba-l ... poti sa-l schimbi chiar tu, iti trebuie o cheie de 32 tubulara + un prelungitor mai lung. Desfaci capacul filtrului de ulei, scoti filtrul vechi, cureti paharul filtrului cu o carpa curata . In cutia filtrului de ulei nou o sa gasesti 3 garnituri de cauciuc - una se monteaza pe filetul paharului filtrului, celelalte doua pe axul interior al filtrului. Dupa aceea montezi filtrul nou, pui putin ulei pe filetul paharului si il insurubezi la loc, cu atentie, sa nu "calci" pasul filetului. Il strangi cu mana cat de mult poti, dupa aceea cu cheia.
Nu o sa-ti curga ulei pe jos, stai linistit, atunci cand desfaci capacul filtrului se deschide o supapa care permite uleiului din filtru sa curga in baia de ulei.
Succes !
LE: acum am vazut ca ai deja filtru. Urmeaza pasii de mai sus si schimba-l, nu e asa de greu.
Cumpara un filtru nou (cam 20 lei) si schimba-l ... poti sa-l schimbi chiar tu, iti trebuie o cheie de 32 tubulara + un prelungitor mai lung. Desfaci capacul filtrului de ulei, scoti filtrul vechi, cureti paharul filtrului cu o carpa curata . In cutia filtrului de ulei nou o sa gasesti 3 garnituri de cauciuc - una se monteaza pe filetul paharului filtrului, celelalte doua pe axul interior al filtrului. Dupa aceea montezi filtrul nou, pui putin ulei pe filetul paharului si il insurubezi la loc, cu atentie, sa nu "calci" pasul filetului. Il strangi cu mana cat de mult poti, dupa aceea cu cheia.
Nu o sa-ti curga ulei pe jos, stai linistit, atunci cand desfaci capacul filtrului se deschide o supapa care permite uleiului din filtru sa curga in baia de ulei.
Succes !
LE: acum am vazut ca ai deja filtru. Urmeaza pasii de mai sus si schimba-l, nu e asa de greu.
alexxxyo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
TudorP a scris:Salut.
Cumpara un filtru nou (cam 20 lei) si schimba-l ... poti sa-l schimbi chiar tu, iti trebuie o cheie de 32 tubulara + un prelungitor mai lung. Desfaci capacul filtrului de ulei, scoti filtrul vechi, cureti paharul filtrului cu o carpa curata . In cutia filtrului de ulei nou o sa gasesti 3 garnituri de cauciuc - una se monteaza pe filetul paharului filtrului, celelalte doua pe axul interior al filtrului. Dupa aceea montezi filtrul nou, pui putin ulei pe filetul paharului si il insurubezi la loc, cu atentie, sa nu "calci" pasul filetului. Il strangi cu mana cat de mult poti, dupa aceea cu cheia.
Nu o sa-ti curga ulei pe jos, stai linistit, atunci cand desfaci capacul filtrului se deschide o supapa care permite uleiului din filtru sa curga in baia de ulei.
Succes !
LE: acum am vazut ca ai deja filtru. Urmeaza pasii de mai sus si schimba-l, nu e asa de greu.
Cumpara un filtru nou (cam 20 lei) si schimba-l ... poti sa-l schimbi chiar tu, iti trebuie o cheie de 32 tubulara + un prelungitor mai lung. Desfaci capacul filtrului de ulei, scoti filtrul vechi, cureti paharul filtrului cu o carpa curata . In cutia filtrului de ulei nou o sa gasesti 3 garnituri de cauciuc - una se monteaza pe filetul paharului filtrului, celelalte doua pe axul interior al filtrului. Dupa aceea montezi filtrul nou, pui putin ulei pe filetul paharului si il insurubezi la loc, cu atentie, sa nu "calci" pasul filetului. Il strangi cu mana cat de mult poti, dupa aceea cu cheia.
Nu o sa-ti curga ulei pe jos, stai linistit, atunci cand desfaci capacul filtrului se deschide o supapa care permite uleiului din filtru sa curga in baia de ulei.
Succes !
LE: acum am vazut ca ai deja filtru. Urmeaza pasii de mai sus si schimba-l, nu e asa de greu.
Multumesc! chiar azi o sa incerc sa il schimb
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sa nu-ti curga ulei mai bine faci in felul urmator.
Opresti motorul astepti 10 min, usor dai drumul la capacul filtrului dar nu dai jos de tot, cam pana la jumate si lasi sa scurga uleiul dupa 5 min mai desurubezi si vezi daca mai scurge ulei, daca scurge, un pic dai inpaoi si mai lasi.
Cand vezi ca nu mai scurge scoti capacul cu filtru asa nu murdaresti motorul si ai pierderi minime de ulei.
Opresti motorul astepti 10 min, usor dai drumul la capacul filtrului dar nu dai jos de tot, cam pana la jumate si lasi sa scurga uleiul dupa 5 min mai desurubezi si vezi daca mai scurge ulei, daca scurge, un pic dai inpaoi si mai lasi.
Cand vezi ca nu mai scurge scoti capacul cu filtru asa nu murdaresti motorul si ai pierderi minime de ulei.
alexxxyo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
szilid a scris:Sa nu-ti curga ulei mai bine faci in felul urmator.
Opresti motorul astepti 10 min, usor dai drumul la capacul filtrului dar nu dai jos de tot, cam pana la jumate si lasi sa scurga uleiul dupa 5 min mai desurubezi si vezi daca mai scurge ulei, daca scurge, un pic dai inpaoi si mai lasi.
Cand vezi ca nu mai scurge scoti capacul cu filtru asa nu murdaresti motorul si ai pierderi minime de ulei.
Opresti motorul astepti 10 min, usor dai drumul la capacul filtrului dar nu dai jos de tot, cam pana la jumate si lasi sa scurga uleiul dupa 5 min mai desurubezi si vezi daca mai scurge ulei, daca scurge, un pic dai inpaoi si mai lasi.
Cand vezi ca nu mai scurge scoti capacul cu filtru asa nu murdaresti motorul si ai pierderi minime de ulei.
Va multumesc la toti care mi-ati raspuns. Azi mi-am schimbat si filtrul... singur.. va Multumesc!
- ovidiucro
- ***
- 705 mesaje
- din 26 Apr 2005
- Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Prahova
ovidiucro
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
TudorP a scris:...montezi filtrul nou, pui putin ulei pe filetul paharului si il insurubezi la loc, cu atentie, sa nu "calci" pasul filetului. Il strangi cu mana cat de mult poti, dupa aceea cu cheia...
Chiar daca e poate tardiv (acum am vazut topicul), vreau sa fac o corectie: filtrul de ulei NU se strange cu cheia!
Vezi ca fiecare filtru are pe cutie instructiuni de montare.
In principiu, se unge garnitura filtrului cu ulei de motor, se strange cu mana pana la suprafata de etansare, dupa care se mai strange cam 3/4 de tura, fara a forta.
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
numai la batrana Dacie mai facea tata greseala sa schimbe filtrul la 2 schimburi de ulei.
Tu stii ce fel de ulei a fost pus in motor inainte sa fie schimbat?
Daca nu ai scos filtrul vechi in momentul schimbului ti-a mai ramas ceva din uleiul vechi, care acum s-a amestecat cu cel nou.
aia de la service nu te-au intrebat daca sa iti schimbe si filtrul?
Eu nu as merge cu ulei amestecat...
Tu stii ce fel de ulei a fost pus in motor inainte sa fie schimbat?
Daca nu ai scos filtrul vechi in momentul schimbului ti-a mai ramas ceva din uleiul vechi, care acum s-a amestecat cu cel nou.
aia de la service nu te-au intrebat daca sa iti schimbe si filtrul?
Eu nu as merge cu ulei amestecat...
- viorel trif
- *
- 3 mesaje
- din 15 Jul 2008
- Vectra 1997
- Brasov
viorel trif
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
yddad
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2001 20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
Hai salut! Am probleme cu furtunul de la spalatorul lunetei. Cred ca e spart (curge apa pe langa stalpul dr fata atunci cand vreau sa spal luneta) da nu stiu ce traseu are,am cautat si eu si un mecanic. Intra undeva in aripa interioara si de acolo.............
Stie cineva ce se poate face (exceptand schimbarea) cu o magazie de CD cu figuri (ba vede ba nu vede CD-urile).Mentionez ca pe masina am radio-CD cu car kit incorporat (CCRT 700).
Multumiri anticipate !
Bafta tuturor !
Stie cineva ce se poate face (exceptand schimbarea) cu o magazie de CD cu figuri (ba vede ba nu vede CD-urile).Mentionez ca pe masina am radio-CD cu car kit incorporat (CCRT 700).
Multumiri anticipate !
Bafta tuturor !
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
i-TI RECOMAND CU CALDURA sa-l schimbi cat mai repede.Motivatia este urmatoarea:Toate microparticulele metalice si impuritatile acumulate sunt retinute in filtru.Exista posibilitatea ca in timp datorita tuturor acestor impuritati debitul de ulei sa scada...daca intlegi ce vreau sa spun..so riscul e destul de mare.Schimbal ca-t mai repede cu putinta si completezi ulterior cu acelasi ulei.Atentie sa nu pui mai mult !
- mariusgmg
- ******
- 4,095 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,095
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,072 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,072
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
simy85- Suspendat
- 104 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
simy85- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
florynu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: cluj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2004
- Mesaj Privat
As vrea daca vreunul dintre voi poate sa ma ajute sa imi spuna ce model de bec trebuie la semnalizare la farul de astra G cu xenon original pentru ca am avut faruri normale si mi-am comandat si montat din astea cu lupa originala pt xenon si nu reusesc sa deslusesc ce fel de bec trebuie la semnalizare avand in vedere ca nu e py21w (becul normal de semnalizare )
Va rog daca unul dintre voi are genul asta de faruri sa se uite la modelul becului de semnalizare pentru ca nu imi dau seama ce fel de bec poate fii acolo , si daca nu stiu modelul atunci am slabe sanse sa gasesc becul !
multumiri
Va rog daca unul dintre voi are genul asta de faruri sa se uite la modelul becului de semnalizare pentru ca nu imi dau seama ce fel de bec poate fii acolo , si daca nu stiu modelul atunci am slabe sanse sa gasesc becul !
multumiri