Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • florynu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2004

  • Mesaj Privat
haideti baieti nu are nimeni o astra cu xenon din fabrica ? va rog mult
Skip ads

  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu cred ca ar face si becuri (inclusiv suportul pentru el) diferit fata de farurile normale.daca tot le ai pe amindoua,poti sa vezi care e diferenta,daca exista,avind in vedere ca aceste becuri NU au aci pini de fixare simetrici,deci intra doar intr-un singur fel,spre diferenta de alte becuri la fel ca si cele de dacie,care au acei pini simetrici ,deci becul intra oricum il pui.
  • florynu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2004

  • Mesaj Privat
problema e ca nu seamana soclurile de intrare la bec intre farurile vechi si cele noi ! si chiar daca ash vrea sa mut de pe unu pe altu nu se poate
ca la cel vechi soclul de prindere a duliei e in interiorul farului
deci chiar nu sunt la fel deloc !
inca nu am reusit nimica .......... cred ca am sa fac o inventie ceva !
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@florynu incearca aici
http://www.lighting.philips...ranet&lang=en
Skip ads

  • bogdan89

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra 1997 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
zilele astea am duso la sercive pt a schimba pompa de benzina, prostii aia se uitau la niste fire si au scos firu de la radiator...
a 2-a zii dupa ce am plecat cu ea din service pe drum am vazut ca apa urcase la 130 de grade...pe rosu rau, m`am intros si aia au zis ca n`are nici o leg cu ce au facut ei...dar eu l`am vazut cand a umblat la firele alea.
in fine am plecat din service si acas am oprito si am mai incercat sa o pornesc,cand am pus contactul a inceput ventilatorul...facea ca naiba ziceai ca decoleaza,am pers o zii cu ea asa si intra cat de cat bine, azi iar se incinsa la 130 si nu pornea ventilatoru,si cand porni...statea pornit si nu scadea temperatura..si cand ma uitai sub capota nu pompa lichid de racire in vas.
in final dupa ce o pornii si o porii incepu sa pompeze lichid in vas si se raci
va rog mult stie cineva care sa fie cauza? mi`a zis un pr ca s`ar putea sa fie termocupla Sad
masina e un opel tigra 1.6 16v
iar acm cand era inchis motoru scotea un fum alb, sa fie din cauza asta ? Sad
  • petre astra roket

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 16i 74kw 101cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2008

  • Mesaj Privat
verifica sa nu se fii dus garnitura de chiuloasa,ia vezi tu daca ai antigel in ulei,sau ulei in borcanul de antigel,daca ai mers cu ea asa e posibil sa se fi ciupit pe undeva garnitura
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Verifica si termostatul, ca e posibil sa fi ramas pe pozitia inchis, si de aceea se incalzeste motorul asa tare.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cu termostatul trebuie sa incepi. Daca motorul este cu temperatura la rosu si nu merge ventilatorul, inseamna ca temperatura mare este doar in motor. Ventilatorul este comandat de un termocontact montat in radiator.
Dupa ce schimbi termostatul, vezi cum se comporta. Daca amesteca apa cu uleiul sau benzina cu uleiul sau scoate antigel pe esapament (am spus antigel nu condens) inseamna ca este si darnitura de chiuloasa deteriorata sau poate chiar chiuloasa.
Skip ads

  • bogdan89

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra 1997 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
fusei cu ea la service si acm nu mai facea nimic...pornea bine ventilatoru...dar asa a facut si pana acm...cateodata merge cateodata nu ....
iar cand era motorul incins scotea un fum alb pe esapament... deci tre sa incep cu termostatul nu ? cam la ce pret e unu? stie cineva?
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
210 lei dar pentru motorul meu, acum 2 saptamani.
  • bogdan89

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra 1997 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
azi imi facu iar... venii cu ea acas tot cu 130 de grade pe rosu rau de tot, nu mai porni nici un ventilator nimic... o oprii, o porni iar... da nici un ventilator nu pornii... o lasai asa si plecai in casa... m`am saturat ..numai probleme imi face...maine ma duc cu ea la service, doar ce am scos`o ieri ca se stricase EGR Neutral astept pareri...macar sa stiu la ce sa ma astept Sad aa si in vazus de expansiune chiar si la 130 de grade nu numai ca nu intrara ventilatoarele dar nici nu circula apa in vasul de expansiune...poate sa fie si pompa de apa ?
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Intii schimba termostatul, apoi vezi de pompa de apa. Ventilatorul nu porneste pentru ca apa din radiator e rece, dar fiind termostatul inchis nu ii da voie apei din motor sa ajunga in radiator si invers sa se faca racirea. Termostatul e in jur de 150 ron. Nu mai merge cu ea asa, pentru ca risti sa-ti distrugi garnitura de chiulasa sau si mai rau, sa calezi motorul.
Skip ads

  • bogdan89

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra 1997 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
masina acm e in service... schimba pompa de apa... termostatul era bun ceca... l`a scos si a pus pe direct si degeaba...tot imi fierbea apa imediat... si chiar cand a pornit ventilatorul nu pompa apa in vasul de expansiune.... si mi`a zis ca este pompa de apa de vine ... sper sa fie asta problema si sa mearga... va anunt cand o iau din service
  • bogdan89

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra 1997 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
gata scosei masina din service...problema era pompa de apa...cand se incingea motoru nu mai se invartea...se bloca... o schimbai si de atunci nu imi sarii apa de 90 Very Happy
  • leopold

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta cineva cu file-ul de la eprom pentru astra de mai sus 2001?
trebuie pentru un prieten dee al meu format bin.
va multumesc Leo
zsolt.leopold@rdslink.ro
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Eprom-ul de la ce motor,immo...?
  • leopold

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
deci motorul porneste,dar la bord sa jucat cu un tester op-com 1.18. la program inainte sa dea "read eprom" a apasat "write eprom" si s-a sters.acum cand vrei sa rescrii eprom nu are file-ul de format bin.
adica cineva sa citeasca eprom-ul sau cu un tester op-com si sa trimita prin mail as fii recunoscator.
Leo
adresa mea de mail este: zsolt.leopold@rdslink.ro
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu cred ca a dat write eprom, evident trebuia sa ii ceara un fisier cu extensia bin pe care voi nu il aveati. Probabil ati dat write la partea de km iar acum cand faceti citire va arata ceva eronat desi pe bord este ce i-ati dat voi si acum vreti sa corectati Smile

Cititi epromul, intrati in bin si aflati unde e partea aia Smile)
  • leopold

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2008

  • Mesaj Privat
deci am dat testerul la prietenul meu, si sa jucat cu el. avea niste coduri de eroare si sa stearga.
a intrat in meniul eprom si a dat pe write unde a deschis un window si era salvat file-ul bin de la meriva mea,dupa care write si acum are softul meriva pe el.daca as avea file-ul bin pentru astra as putea sa scriu inapoi.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bin de Z16XE este identic la Astra si Meriva
Sa il lase asa, intra cu codul de securitate si isi scrie configuratia (ac, abs...) si seria VIN, mai bine fa tu asta ca cine stie ce mai face berbecul.
Daca datele corespund (VIN, an, configuratie...) inseamna ca nu a scris nimic mai ales ca motorul merge.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR