Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
romeo_paul a scris:Buna. Am si eu o intrebare. Pe un Vectra B2 X20DTH AC-ul merge, e chiar ok numai ca nu porneste ventilatorul de AC cand pornesc AC-ul. E normal? Nu ar trebui sa porneasca de fiecare data cand dau drumul la aer? Merci

Este perfect normal sa porneasca doar ca este nevoie de el.
Skip ads

  • romeo_paul

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
BV19MAX multumesc.
Am auzit si eu de la unu altu k trebuie sa porneasca cand dau drumul la AC si eram in dilema k al meu nu porneste. Oricum AC-ul isi face treaba f bine.
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
URGENT DACA STIE CINEVA CUM SCOT STICLA DE LA OGLINDA DE LA VECTRA b2 ,,,,,, CINE STIE VA ROG URGENT
  • DORA.C

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salutare
Am un Opel Astra H din 2006, motor 1,3 cod Z13DTH, si am urmatoarea problema: cand sta in soare si este foarte cald, plec de pe loc cu Ac la maxim, iar la intersectii sau semafoare, motorul se opreste la relanti. Dupa cativa km si cand se mai racoreste in masina si Ac nu mai este la fel de solicitat, relantiul merge bine, nu se mai opreste motorul. Exista vreo explicatie? Motorina folosesc Efix, daca conteaza aceasta precizare. Multumesc.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se pare ca alternatorul e solicitat la maxim si iti ia mult din puterea motorului.Altfel spus, exista un consumator f. mare(compresorul de a.c.) care solicita la maxim alternatorul.Incarcarea e buna?
Verifica si functionarea EGR-ului!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
hixpp02 a scris:Salut !

Am un Vectra A, din '94 motor X16SZ. Problema: foarte des, dar nu intotdeauna mi se intampla, ca cand apas mai tare acceleratia, incepe sa balbaie, de deseori se opreste, dupa care porneste foarte greu. Recent a fost schimbat sonda lambda, EGR-ul (dadea eroare la EGR) precum si filtrul de carburant. Deasemenea am si un consum destul de mare, in regim mixt cam 14-15%....
L-am plimbat la mai multe ateliere, dar nu s-a gasit nimic Sad

Multimesc anticipat.

Daca sonda lambda nu este originala,ai aruncat banii pe fereastra!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
moraru ileana a scris:
maiandrei a scris:Ai o problema la masina ta? O nelamurire?
Ai cautat pe forum si nu ai gasit?
Nu stii sa folosesti cautarea?
Nu ai timp sa cauti?
Sunt prea multe discutii neconcludente despre problema ta?

Detaliaza aici problema ta, iar unul din colegi te va indruma catre rezolvare.
Daca inca nu s-a gasit rezolvare, un moderator va deschide topic cu problema ta.


Pentru colegii cu mai multa experienta: daca intalniti mai multe discutii despre aceeasi problema, anuntati-ne despre existenta lor in acest topic.
Trebuie sa rearanjam impreuna informatia utila, sa ne fie cat mai usor sa o regasim.

bun, si care e problema?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sorell21 a scris:salut am si eu un opel astra 2.0 dti din 2001 ..si de curand mi sa strikat cutia de viteze... Sad ...motrul meu est un y20dth...nu am bani sa imi iau o cutie de viteze noua(ca am fost la erebus si miau spus k una noua costa 6000 de euro) asak am sa iau una sh...akum asi vrea sa stiu ce masini cu ce capacitate cilindrik , din gam opel asta g, ar avea cutie de viteze sa se potriveasca cu motorul meu..Very Happy..pt k vreu sa iu de la dezmembrari..

ai mesaj privat !
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
aesacus a scris:Salutare,

Sunt posesorul unui Corsa C din 2004 1.3 CDTI, si de ceva vreme am o mica problema. In primul rand pana mai de curand fumega in ultimul hal, dar am dus-o intr-un service si problema asta s-a mai rezolvat, dar nu total. Ideea e ca daca vreau sa fac o depasire unde ajung peste 3500 de turatii i se taie acceleratia si nu mai are deloc forta masina, orice accelerare fiind inutila, viteza ramanand constanta. Cumulata cu astea 2 probleme aud si un sunet de aspirator pe care nu l-am auzit niciodata.
Am fost in service si s-a uitat la toate posibilitatile. Au curatat EGR, debitmetru, senzori, etc. Omul a stat 4 zile pe masina. Toate testele facute pe motor si pe injectoare au dat ca masina merge impecabil, desi in realitate nu e asa. Oamenii din service nici ei nu erau siguri ce ar putea avea, urmand sa schimb 2 injectoare care ar fi mai uzate, si pompa de benzina.
Pe mine personal ma enerveaza si sunetul din masina la turatii mai mari, care se aude de parca ar pierde presiune pe undeva.
Daca ati mai intalnit aceste probleme si ma puteti ajuta, as aprecia foarte mult.

Mersi,
O zi buna!

e posibil sa ai un furtun sarit de la locul lui sau spart.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@aesacus, intercooler-ul in ce stare este? verifica si tubulatura de la admisie (filtru-debitmetru-intercooler-turbo-admisie).
Degeaba se fac testele pe loc. Daca nu o pui pe Dyno sa fie in sarcina tot degeaba (sunt patit).
  • DORA.C

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2009

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:se pare ca alternatorul e solicitat la maxim si iti ia mult din puterea motorului.Altfel spus, exista un consumator f. mare(compresorul de a.c.) care solicita la maxim alternatorul.Incarcarea e buna?
Verifica si functionarea EGR-ului!



Am sa verific.
La mine e prima masina straina si diesel, nu prea ma pricep, de aceea intreb. Multumesc, voi reveni.
  • cpt_huk

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2009

  • Mesaj Privat
birghi a scris:@ cpt_huk:
Incearca sa citesti topicul urmator. Depinde ce masina ai si ce calculator de ABS.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=19482
Curaj si mult succes!


merci de sfat pana la urma a mers cu refacerea lipiturilor problema. acum merge. eu unu am facut operatie la un service care stiau de defect si cum se repara. singur nu m-am bagat ca nu prea ma pricep la lucruri de finete. recomand cu toata inima operatiunea. daca e cineva din braila sau din zona pot sa va recomand locatia.
Skip ads

  • mihaivereshutz

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu opelul meu. Masina e din 2001 motor y20dth caroserie hatchback 3 usi. Problema e ca masina merge perfect normal insa din cand in cand parca prinde un gol de aer si merge "in suturi" , insa doar cateva minute dupa care totul revine la normal. In bord apar urmatoarele anomalii : se aprinde becul masinutza cu cheitza iar cateodata indicatorul de motorina cade la limita de jos iar dupa ce isi revine motorul din "suturi" si indicatorul de motorina revine incet incet la normal. Am fost cu ea la tester si mi-au iesit urmatoarele coduri de eroare 0400 si 1220. Am schimbat furtunasele de retur si codul 0400 nu a mai aparut insa masina se comporta la fel. Mecanicul a spus ca ar putea fi pompa de injectie (cod 1220) dar as vrea sa stiu daca nu ar putea fi si altceva deoarece simptomele in cazul defectarii pompei de injectie sunt altele din cate am citit pe forum. Am observat inca o "anomalie" : cand opresc motorul dupa ce face figuri se aude un bazait timp de 10 secunde de la electrovalva din dreapta soferului de langa telescopul fata dreapta. Daca aveti vreo idee va rog sa imi spuneti si mie ca nu ma lasa sufletul sa dau 6-7 mi de lei pe o alta pompa.
  • hixpp02

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Daca sonda lambda nu este originala,ai aruncat banii pe fereastra! - perfect adeverat, azi am reusit sa imprumut una originala de pe o masina cu acelasi tip de motor, si totul pare sa fie ok.
Multumesc !
  • olteanu ionut

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1999 1789
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Ai o problema la masina ta? O nelamurire?
Ai cautat pe forum si nu ai gasit?
Nu stii sa folosesti cautarea?
Nu ai timp sa cauti?
Sunt prea multe discutii neconcludente despre problema ta?

Detaliaza aici problema ta, iar unul din colegi te va indruma catre rezolvare.
Daca inca nu s-a gasit rezolvare, un moderator va deschide topic cu problema ta.


Pentru colegii cu mai multa experienta: daca intalniti mai multe discutii despre aceeasi problema, anuntati-ne despre existenta lor in acest topic.
Trebuie sa rearanjam impreuna informatia utila, sa ne fie cat mai usor sa o regasim.

  • olteanu ionut

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1999 1789
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am si eu nevoie de un cod pt blaunpukt cine ma poate ajuta seria e gm 1300V4031180 ast ajutor cat mai repede k e rau fara caset
va multumesc mult si va rog ajutatima urgent
  • birghi

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Foarte bine ca exista si service care executa operatiuni de reparare a calculatorului de ABS. In general un service recomanda inlocuirea calculatorului cu totul.
Poti spune cat te-a costat?
  • xzibit_ex2005

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Calibra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o calibra c20ne si nu vrea sa porneasca deloc, pompa de benzina merge , motorul invarte dar injectia si aprinderea nu vrea sa porneasca, sunt disperat, de 3 zile ii tot iau la verificat instalatia si nic. poate ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat.
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut baieti!
Am o problema cu o ASTRA G 1.7 DTI in sensul ca mi s-a oprit motorul in mers si cred ca s a gripat alternatorul ca nu se mai invarte rotorul, asta dupa ce am fost nevoit sa trec printr o apa mare acum 3 zile.
Motorul da sa porneasca dar nu poate invartii cureaua de transmisie. mai poate fi recuperat?
Ce sfaturi imi dati. cu ce sa incep?
  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara!
Am lucrat la masina ziua iar acum invatz ptr un examen..ma intrebam daca are cineva pe masina montat alarma CarScop CC-103, am gasit pe net ceva date despre ea,pe mine ma intereseaza in mod deosebit cum se face legatura intre geamurile electrice si alarma intrucat are functie de ridicare automata a geamurilor cand se inchide masina din telecomanda si sunt geamurile coborate.
Multumesc anticipat!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR