Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
[b] Salut!
Am si eu o problema la vectra mea.Nu m-ai imi merge servodirectia(trag de volan ca la saviem)si imi arunca lichid pe la pompa pe jos,pierdere mare.Asta s-a intamplat dupa ce am facut cateva drifturi cu ea,SI A FOST ISEARA,IAR DIMINEATA CAND AM PLECAT LA MUNK,ISI REVENISE,APOI iar s-a blocat si asa a ramas,constatand ca nici nu mai avea cum sa mearga ca pierdu-se tot lichidul!Am mai patit odata asa cu ea,tot dupa drift-uri,dar isi revenise.Mecanicii spun ca e pompa defecta si ca nu se repara.Dar eu stau in dubii ca nu vad eu cum poate sa arunce pompa asa mult lichid,ca doar nu e sparta!Cine ma poate ajuta cu o informatie i-as fi recunoscator!
Skip ads

  • VEROLIUB

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
mecanicii...in ziua deazi sunt multzi care se cred mecanici, eu cred ca e vb de vreun simeringprobabil pe la fulia de antrenare a pompei, mai bine verifica tu decat sa te lasi pe mana tuturor mecanicilor, prea putzini cunosc problema(eu nu-s vreun mecanic Razz)
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
VEROLIUB a scris:mecanicii...in ziua deazi sunt multzi care se cred mecanici, eu cred ca e vb de vreun simeringprobabil pe la fulia de antrenare a pompei, mai bine verifica tu decat sa te lasi pe mana tuturor mecanicilor, prea putzini cunosc problema(eu nu-s vreun mecanic Razz)



Pai dak imi bag eu nasul nu stiu daca o sa se repare sau o sa se strice mai bine ca eu ma enervez foarte repede pe masina cand nu merge bine.Si semeringurile sunt la pompa sau unde ca cica pompa aia nu se repara!Bafta ms
  • VEROLIUB

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
da, la pompa, spre exteriorul carcasei, nu sa tebagi in ea, doar sa te uitzi, atat, nu sa te sperii ca nu se poate repara, imposibil, cred eu
am patzi-to cu caseta de directzie(n-ai ce-i face, alta) si se poate reconditziona....
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Deci eu daca ii pun lichid acum in vasul ala si o pornesc e fantana arteziana pe la curelele alea,arunca in sus,si eu zic ca vine de la pompa direct.2 mecanici asa mi-au zis ca ar fi picat pompa,iar unul ca e de pe la conducte,iar u esti al doilea care imi zice ca nu e pompa,deci stau in dubii avand in vedere ca mi s-a mai blocat o data de abia o viram,fara sa dea lichid,dar si arevenit,akum si-a revenit pentru 10 min dupa ce am lasat-o o noapte,si apoi s-a stricat iar,dupa asta am constatat ca imi arunca lichid!
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Si ce trebuie sa demontez sa ajung acolo?Ei au spus ca trebuie si scutul si radiatoare si nu mai stiu ce?
  • VEROLIUB

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
facand drift-uri, pompei ii crestea turatzia odata cu cea a motorului, logic inseamna ca a crescut si presiunea la instalatzia servo, si daca tu zici ca face ca o fantana, da in sus, cel m-ai probabil a cedat vre-un furtun de presiune pt ca alea sun sus, alea se pot skimba, nush pretzu dar nu-i cv ff grav(probabil k au cedat fiind de cauciuc, in totzi anii de exploatare, caldura motorului a influentzat mult deteriorarea acestor furtune, s-au copt si la presiune mare au cedat Neutral )pune likid si knd o pornesti te uitzi la furtune daca scapa, cel mai probabil la inadirea cu metalu, la vre-un capat, cand virezi creste presiunea si potzi vedea cu exactitate de unde curge....nu te alarma, fara nervi, toate au o rezolvare
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ms ptr raspunsuri,dar eu asa am facut am cumparat lichid,am completat,am pornit si vad doar k sare din partea de jos cam pe unde vine pompa,dar nu pot vedea cu exactitate de unde este.Nici nu stiu ce sa fac,sa ma apuc sa o desfac eu,sau sa ma duc la mecanic,cred ca o sa incerc cu tata ca el e mai calm si se si pricepe(cel putin la dacii)In mare cam care ar fi pasii pe care sa-i urmez la dezmembrat?Eu zic ca pompa lucreaza odata ce bag lichid in ea,il arunca dar vireaza usor!Bine ca intr-un minut nu mai am lichid!
Skip ads

  • VEROLIUB

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
eu zic ca trebuie lucrat doar de sus, daca atunci cand bagi likid directzia merge usor, e clar ca nu e dusa pompa asa cum au zis unii meseriasi...si nu trebuie dat radiatoru si alte alea jos...descface tati tau conductele si apoi pompa daca e necesar...dar mai intai roaga-l pe el sa se uite mai bn, poate isi da seama care-i problema, pe unde scapa ulei, eu sunt foarte convins ca s-a fisurat vre-un furtun k daca era de la vreun simerin, pierdeai likidul treptat ci nu intrun minut
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am vrut sa ma apuc de azi,dar a inceput ploaia si e si tare frig,poate maine ca sunt liber.Dar am acces la pompa fara sa demontez ninic?Sa vad.daca sunt furtunele e bine,daca nu am gasit o pompa sh la 2 mil de lei.Sincer eu nu sunt multumit de ea ca masina mai deloc.Da-mi id-ul tau de mess.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
[b] In sfarsit,am demontat pompa de srvo directie.cu mari chinuri dar am reusit!Am demontat-o si pe ea in sine,pana am ajuns la simering.Intradevar,era cam tocit,si am cumparat 2 la aceeasi cota!Am inlocuit,am montat cu un chin si mai mare pompa fiindca nu mai se punea la punct sa intre suruburile pe filet,am strans tot si am dat cheie.Realizare,nu mai arunca lichid si nici pierderi nu mai avea.Cand am pornit-o a lucrat un pic,apoi nu a mai vreut decat daca o turam.Are o piesa care poate fi in doua moduri,dar are niste inscriptii pe ea un S si un 1.Acum banuiesc ca eu am pus-o invers.ori nu am centrat-o bine.Maine ma apuc iar de demontat,ca acum a venit noaptea si nu mai vad nimic si nici chef nu mai am.V-am salutat.Ptr relatii cautati-ma.
0761329339 Mocanu Georgian
  • VEROLIUB

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
problema cea mare a fost rezolvata...restul e vb de lipsa experientzei, dar toate au rezolvare, asa am patzit si eu de multe ori, dar daca itzi dai silintza reusesti:D Bafta multa in continuare! sa ne anuntzi cu rezultatele finale
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
M-am cam saturat de ea,si vreau sa o vand,e o masina problematica,cel putin a mea.O schimb cu un Golf 4,merita sau nu?
  • VEROLIUB

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
hmmm...stiu pe cineva care are un golf 4 de vreo 4-5 ani, nu stiu exact...masina merge si acum bine condusa doar de sotzia lui care merge la drum intins in vit a 4-a cu 110, 120...a 5-a o foloseste mai rar, a vut cv probleme cu ea...de 2 ori bobina si o data p-pa de injectzie, in rest nu a avut probleme...restul e la aprecierea ta, eu nu renuntz la OPEL, am avut si alte masini, apreciez raportu pret-calitate oferit de opel...intretzinerea e mult mai costisitoare la golf
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am rezolvat-o in cele din urma.Am schimbat pompa cu una sh pe care am dat doar 100 lei si 15 lei taxa de transport.Merge stoc acum.
  • VEROLIUB

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pfuu, ce fain, ma bucur pt tine ca ai reusit fara nervi si costuri mari, kt mai multzi km fara pic de reparatzii:D
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
VEROLIUB a scris:pfuu, ce fain, ma bucur pt tine ca ai reusit fara nervi si costuri mari, kt mai multzi km fara pic de reparatzii:D

Ms mult la fel si tie si tuturor opel-istilor!
  • valentinosss

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Geo89 a scris:Am rezolvat-o in cele din urma.Am schimbat pompa cu una sh pe care am dat doar 100 lei si 15 lei taxa de transport.Merge stoc acum.


de unde ai luat-o ca vreau si eu urgent,astept raspuns
  • mihai drg

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1994 C16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,revin si eu cu o problema pe care am mai prezentat-o.De ceva timp imi apare o dira de ulei sub caseta de directie,dar in borcanul unde e uleiul hidraulic nu scade nivelul,as vrea sa-mi spuna cineva daca mai pot sa merg cu ea asa pt. ca urmeaza sa plec in concediu si nu prea am bani sa schimb caseta de directie.Va rog sa mai imi spune-ti daca caseta se poate repara sau trebuie schimbata cu totul.Va multumesc si va dorecs drumuri fara probleme!
  • Ramelo

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2010

  • Mesaj Privat
problema !

am dar jos pompa servo dupa ce mi s-a rupt un brat de prindere, am scos capacul pompei si l-am sudat in argon, din greseala am scos si rotorul din interior si mi-au picat lamelele acelea ce vin atasate in el (parca palete culisante se numesc) , lamele prezinta o crestatura, acum nu mai stiu daca acele lamele trebuiesc introduse cu acea crestatura in interior sau la exteriorul rotorului
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR