Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • bebicasoft

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
buna ziua, am si eu un proaspat opel astra cod VIN: WOLOAHL3565113983. Cred ca este vorba de un opel astra h (sunt nou in domeniul acesta). Smile Este echipat cu un motor diesel de 88kw (120cp). Este modelul din '06 martie. Denumirea completa conform certificatului german (masina este sh luata) este: Opel, Astra Station Wagon, Tip: A-H/SW, Varianta: FM11, Versiune: 2A09ACMFFD5. Ok toate bune si frumoase pana acum, are reviziile facute (am vazut cartea tehnica) ultima fiind in feb.09 la 64.000Km ...schimbate doar filtre/ulei pe atunci. Acum are 73.000Km masina. Totu ar fi ok, sunt foarte multumit de ea, insa are o problema care ma cam deranjeaza: la relanti turatia sta undeva la 800rot/min insa nu e constanta, variaza in mod continuu intre 800-900 rot/min. Asta sincronizat si cu o variatie a intensitatii lcd-ului din consola centrata (cel de deasupra casetofonului) si ca sa fiu mai sigur am aprins plafoniera: dap si ea variaza sincron in intensitate cu rotatille (adica se amplifica cu 10-20% lumina in habitat si lcd-ul) . Ok, sunt o persoana tolenranta, in sensul ca sunt de acord ca fiind un sh mai are probleme; mi s-a spus ca e vorba de "moartea" opel-urilor (mai ales astra) ca e vorba de 2 diode de la alternator care trebuiesc schimbate din 4 in 4 ani (sau pe la 80.000 km). ca pot merge linistit pana atunci. Totu ar fi fost ok pana acum daca nu s-ar fi intamplat si altele. Eram pe la marginea bucurestiului, abia umplusem jumatate de rezervor cand deodata observ ca nu se mai deschid geamurile electrice (fata) (pe spate sunt manuale). Prima data am crezut ca este vorba de o setare de-a mea aiurea facuta (tocmai citisem entuziasmat un manual in lb romana, pt ca aceasta masina nu a avut decat manual in limba germana, cel original, si am crezut ca in urma jocului meu pe la comenzile masinii, ale computerului de bord am setat ceva aiurea. Apropo cine vrea acel manual il gasiti aici: http://astraclub.ro/uploads...ah/opelastrah.pdf ). ok incep sa ma uit pe la setari, inca odata insa nimic, geamurile nu vroiau sa se deschida deloc, cand observ o chestie cel putin ciudata: pe bord indica rezervorul gol, si la lcd spunea km estimati pana la golire : "F" , cred k este gol in germana... M-am cam speriat, am crezut ca e tot de la diode, am mai mers un pic asa, am oprit, repornit motorul si s-a reparat problema, indica iar nivelul normal, mergeau geamurile, totu bun si frumos. Insa din acel moment a inceput sa se comporte total haotic masina si anume: niv. motorinei de la bordul soferului pica la zero aleator, si urca iar la normal chiar din timpul mersului, mai mult: mi se aprind indicatoare luminoase la bord fara sa le pornesc eu: gen frana de mana chiar. Mai pe seara in parcare in fata blocului m-am apucat sa-i mai fac cateva teste: am ajuns la performanta de a mi se inchide detot lcd-ul central si becurile din spatele consolei centrale (nu mai era iluminat nimic pe acolo) desi eram pe pozitii aprinse.... si nu numai atat: porneam faza scurta/lunga, bordul era ok: se aprind indicatoare, insa in realitate: NIMIC, nu se aprinde 1 bec. Zic eu: las k merg ziua cu ea, poate aj la 1 service: mai dau 1-2 ture pe langa bloc: SHIT ! nu mai aveam servo, am inceput sa trag de fiare (de fapt volan) da' era tot aia... deci pica servo la ea (cu indicator coresp pe bord) . Am sunat un amic care se mai pricepe la motoare, am venit cu un voltmetru in fata scarii si: 13.8 - 14.5 V incarca pe baterie, cand am consumatori (clima/faruri aprinse) si 15-16.2 V cand nu am consumator, total variabil, nu sta locului tensiunea aia nici moarta. Mi s-a spus acum ca nu e de la diode, ca e de la releul de la alternator, sau chiar alternatorul in sine a picat. Ca o concluzie: As dori sa stiu care e si opinia voastra, daca ati mai intalnit problema asta ! Va multumesc anticipat si ma scuzati daca am scris cam mult despre asta (nu stiu cam care ar fi vers scurta) Smile

P.S. In rest masina merge super OK adica, cand merge, lol, toate sistemele merg la 100% nu au nici o defectiune, exact cum reglez (clima, faruri, senzori) totu merge OK. Va multumesc inca odata
Skip ads

  • MARIUS NANU

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am tot un diesel,dar 2003 si am patit-o si eu aproape la fel ca tine cand s-a ars puntea de diode la alternator(se ard pe rand nu neaparat toate odata),am mers pe acumulator pana s-a terminat.
Faptul ca nu mai aveai servo,etc.este din calculator ,el incepe si taie consumatorii electrici inclusiv pompa de injectie,nu-ti spun ce speritura am tras.
Sfatul meu este sa-i faci o verificare mai amanuntita la alternator.
Mult succes!

PS. Dupa remediere asi dori un raspuns,sunt curios sa vad daca simtomele descrise de tine si cele descrise de mine au acelasi numitor comun”puntea de diode”.(pe care eu am schimbat-o si nu am mai avut probleme)
  • ratiu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2005 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
bebicasoft a scris:buna ziua, am si eu un proaspat opel astra cod VIN: WOLOAHL3565113983. Cred ca este vorba de un opel astra h (sunt nou in domeniul acesta). Smile Este echipat cu un motor diesel de 88kw (120cp). Este modelul din '06 martie. Denumirea completa conform certificatului german (masina este sh luata) este: Opel, Astra Station Wagon, Tip: A-H/SW, Varianta: FM11, Versiune: 2A09ACMFFD5. Ok toate bune si frumoase pana acum, are reviziile facute (am vazut cartea tehnica) ultima fiind in feb.09 la 64.000Km ...schimbate doar filtre/ulei pe atunci. Acum are 73.000Km masina. Totu ar fi ok, sunt foarte multumit de ea, insa are o problema care ma cam deranjeaza: la relanti turatia sta undeva la 800rot/min insa nu e constanta, variaza in mod continuu intre 800-900 rot/min. Asta sincronizat si cu o variatie a intensitatii lcd-ului din consola centrata (cel de deasupra casetofonului) si ca sa fiu mai sigur am aprins plafoniera: dap si ea variaza sincron in intensitate cu rotatille (adica se amplifica cu 10-20% lumina in habitat si lcd-ul) . Ok, sunt o persoana tolenranta, in sensul ca sunt de acord ca fiind un sh mai are probleme; mi s-a spus ca e vorba de "moartea" opel-urilor (mai ales astra) ca e vorba de 2 diode de la alternator care trebuiesc schimbate din 4 in 4 ani (sau pe la 80.000 km). ca pot merge linistit pana atunci. Totu ar fi fost ok pana acum daca nu s-ar fi intamplat si altele. Eram pe la marginea bucurestiului, abia umplusem jumatate de rezervor cand deodata observ ca nu se mai deschid geamurile electrice (fata) (pe spate sunt manuale). Prima data am crezut ca este vorba de o setare de-a mea aiurea facuta (tocmai citisem entuziasmat un manual in lb romana, pt ca aceasta masina nu a avut decat manual in limba germana, cel original, si am crezut ca in urma jocului meu pe la comenzile masinii, ale computerului de bord am setat ceva aiurea. Apropo cine vrea acel manual il gasiti aici: http://astraclub.ro/uploads...ah/opelastrah.pdf ). ok incep sa ma uit pe la setari, inca odata insa nimic, geamurile nu vroiau sa se deschida deloc, cand observ o chestie cel putin ciudata: pe bord indica rezervorul gol, si la lcd spunea km estimati pana la golire : "F" , cred k este gol in germana... M-am cam speriat, am crezut ca e tot de la diode, am mai mers un pic asa, am oprit, repornit motorul si s-a reparat problema, indica iar nivelul normal, mergeau geamurile, totu bun si frumos. Insa din acel moment a inceput sa se comporte total haotic masina si anume: niv. motorinei de la bordul soferului pica la zero aleator, si urca iar la normal chiar din timpul mersului, mai mult: mi se aprind indicatoare luminoase la bord fara sa le pornesc eu: gen frana de mana chiar. Mai pe seara in parcare in fata blocului m-am apucat sa-i mai fac cateva teste: am ajuns la performanta de a mi se inchide detot lcd-ul central si becurile din spatele consolei centrale (nu mai era iluminat nimic pe acolo) desi eram pe pozitii aprinse.... si nu numai atat: porneam faza scurta/lunga, bordul era ok: se aprind indicatoare, insa in realitate: NIMIC, nu se aprinde 1 bec. Zic eu: las k merg ziua cu ea, poate aj la 1 service: mai dau 1-2 ture pe langa bloc: SHIT ! nu mai aveam servo, am inceput sa trag de fiare (de fapt volan) da' era tot aia... deci pica servo la ea (cu indicator coresp pe bord) . Am sunat un amic care se mai pricepe la motoare, am venit cu un voltmetru in fata scarii si: 13.8 - 14.5 V incarca pe baterie, cand am consumatori (clima/faruri aprinse) si 15-16.2 V cand nu am consumator, total variabil, nu sta locului tensiunea aia nici moarta. Mi s-a spus acum ca nu e de la diode, ca e de la releul de la alternator, sau chiar alternatorul in sine a picat. Ca o concluzie: As dori sa stiu care e si opinia voastra, daca ati mai intalnit problema asta ! Va multumesc anticipat si ma scuzati daca am scris cam mult despre asta (nu stiu cam care ar fi vers scurta) Smile

P.S. In rest masina merge super OK adica, cand merge, lol, toate sistemele merg la 100% nu au nici o defectiune, exact cum reglez (clima, faruri, senzori) totu merge OK. Va multumesc inca odata



am patito si eu aseara am un opel zafirea din 2005 mi-au cazut farurile avariile pzitie acul de motorina sa dus pe zero geamul din dreapta a ramas jos nu l-am mai putut ridica.problema la mine ca in impul mersului cad farurile la bord imi arata ca merge tot ok dar afara nu imi arde nici un bec si dupa cateva secunde revine tot la normal dar iar se inampla.nu stiu din ce cauza face asta dar e foarte aiurea si stresant sa ti se ia lumina din senin si sa nu mai vezi drumul.am observat ca am fluctuatii puternice la lcd din bord si lumina din interiorul masinii.ce sa fac imi vine sa ii dau foc am dat o gramada de bani pe ea si deja face figuri
  • ratiu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2005 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
gata am fost si eu cu opelu meu zafira la electrician are cam aceleasi simtome ca si opelu tau e din alternator si cand fluctueaza si nu e stabil incep toate sa merga haotic faruri geamuri cd servo directie palpaie lcd-ul nu e relantiul fix.bine ca e doar atat ca deja imi facusem griji mai mari:)bafta
Skip ads

  • Creator

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut!
Sunt si eu un nou personaj pe aici si as incepe cu o problema la masina mea:
detin un ASTRA F C14NZ si am senzatia ca am consum mare la el.
ma puteti ajuta cu ceva ideii de la ce ar fi problema asta?
si a doar intrebare: telescoape pe gaz sau pe ulei imi recomandati ?
mersi mult si astept raspuns
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Alternatorul ca sa poata mentine tensiunea constanta trebuie sa aiba si o baterie ok.Verifica daca bateria tine curent si nu are elementi in scurt.
Nu trebuie neglijata nici varianta in care s-ar putea sa ai un fir de masa sau plus strampat.
Au fost useri care au avut genul asta de problema si au rezolvat-o prin repararea firului de masa din spate(portbagaj) - REC( rear electrical center).
REC-ul este cel care coordoneaza CB-ul,inchiderea cantralizata, geamurile....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR