Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • victor_n

  • Mesaje scrise: 983
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu Smile imi consuma cam 1.5 litri la schimb , asa e 10 litri e cam multisor , suna de o segmentare
Skip ads

  • C16NZ

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La un consum de 1l/1000km ii mai faci schimb de ulei sau schimbi doar filtrul? Nu-i normal sa pape atat oricat de gurmand ar fi motorul.
  • URAGAN

  • Mesaje scrise: 2,811
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
De asta si intrebasem de uleiul care-l foloseste. Nu la gatit in bucatarie... Laughing "Motorasul" dumneaei are problemute. Eu la motorul meu am facut concediul anul asta si la 8.000 de km. am completat cu un litru. Iar incep controversele cu consumul dat la cartea tehnica? Evil or Very Mad
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cel mai probabil semeringuri supape sau segmenti
@iulia_julia, pe viitor te rog sa fii mai atenta unde postezi. Acum ti-am mutat eu discutia acolo unde ii e locul
Skip ads

  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
1.6? Parca vad ca e X16XEL, ca asta e cel mai gurmand. Oricum 1l la 1000km e cam mult, scrie si in carte ca asta e limita, 600ml e acceptabil. Ajunsese si la mine la un moment dat(o perioada in care parca nimic nu mergea cum trebuie) sa ia aproape 1l la 1000km dar dupa o simpla curatare a galeriei admisie/egr + garnituri + montare niste furtune care stateau in aer, mi-a scazut undeva la 500ml la 1000km, cel putin pentru ultimii 2000km facuti mai mult in afara, la turatie mare(>4000).
Ce am remarcat ciudat la masina mea e ca nu consuma in mod constant uleiul, adica e posibil sa fac 400km si sa nu-mi ia mai nimic, iar dupa inca 200km sa vad ca s-au dus 200-300ml.
Apropo busonul de la ulei mi se pare ca nu sta bine, se invarte max 3cm si daca trag de el in sus se misca cam 1-2cm, e normal? Dupa curatare, masca de pe motor parca nu sta la fel de bine, desi e prinsa in suruburi si teoretic se poate monta intr-un singur fel.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@iulia_julia- te rugam mult sa folosesti functia cautare si sa postezi acolo unde trebuie si unde s-a discutat problema ta. Nu strica sa citesti si tu nitel regulamentul, sa dai toate datele referitoare la masina si la probleme.


Ultima modificare facuta de popescu iulian la Sam 01 Aug, 2009 2:07 pm
  • sergiu2008

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
eu am constatat ceva uimitor la motorul meu ,acum doua zile m-am uitat la joja erau cazute 2 lini si am zis sa mai completez cu ulei pana la maxim ca mai aveam 500 ml ramasi de la schimb ,daca mi -au intrat 200 ml chear mai putin pana sa arate full pe joja si aveam 7000 de km ,am ramas surprins de ce ziceti voi ca acest motor consuma atata ulei deci in 7000 de km proape 200 ml,si stati linistiti ca nu am mers ca mosu ,mananca cel putin de 5 ori pe zi pana la 6000rpm si mai nou am uleiul ala de 2 bani mobil 10w40 pe care asi vrea sa il schimb la 10.000 cu GM 10 w40 ca mobilul e facut in turcia si nu imi inspira incredere dar nici probleme nu mi-a facut masina avand 127000
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Eu am mers 10000 km cu mobil 10w40 turcesc si a mancat tot cam asa
-parca mai putin-oricum nu am completat fiindca am schimbat distributia.
Dupa schimbare am bagat clean 5000 ,garantat 5000 mile sau 6 luni care conditie este mai repede indeplinita.
Dupa curatarea asta chiar nu stiu ce sa folosesc-parerile sunt impartite.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gcom61 daca la tine cu mobil 10w40 turcesc nu a "papat" mergi pe Mobil1 0W40 american, viscozitatea care conteaza e W40, ca e 0W e si mai bine ca la rece ai ungere din prima, motoarele cum ai tu X10XE sunt aproape identice cu Z10XE, adica cu tolerante mici care necesita uleiuri subtiri. Referitor la Mobil1 vezi ca baietii din B vor sa comande la CJ, detalii in topicul despre uleiuri la Agila.

sergiu2008 nu este nimic uimitor la consumul tau de ulei, ai un motor bun dar nu uita ca GM 10W40 este semisintetic si nu e pentru tine, al tau prefera 0W40 sau 5W40 sintetic.
  • sergiu2008

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Stiu asta Dan ,dar am zis sa bag 10w40 deoarece am deja 127000 cred ca la urmatorul schimb o sa bag 5w40 ca o sa vina si sezonul rece si ii prinde mai bine cifra winter mai mica dar inca nu mam hatarat ce sa bag, orcum turcimuri nu mai aleg nu am baza in ele, chear daca nu mi-au creeat probleme!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
sergiu2008 a scris:Stiu asta Dan ,dar am zis sa bag 10w40 deoarece am deja 127000

Motorul tau este "tinar" si foarte bun, nu conteaza ca are 127k, nu te lua dupa mioritica idee ca e batrin si trebuie ulei mai "gros" de genul 10W. E o timpenie clasica la noi si la nemti ca 10W40 e mai putin mincat de motor decit 0W40. Primul numar da viscozitatea la temperaturi scazute dar in regim normal de functionare (88-90grdC) doar ala 40 conteaza. La porniri pe temperaturi scazute (5grdC) sa nu crezi ca viscozitatea unui 0W40 e identica cu 10W40, asta e o chestie ideala si frumos prezentata. La un Z10/Z12XE daca te prind temperaturi de genul 5-10grdC dimineata cu 5W bat tachetii pina motorul ajunge la un 60grdC, aceeasi figura am remarcat-o la Z14XE care e identic cu Z16XE. Conteaza enorm la rece un ulei de calitate si cu cifra de "rece" recomandata de producatorul motorului.
  • sergiu2008

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sa sti ca ai perfecta dreptate ,si motorului meu ii bateau tachetii dar aprox 3 secunde cand il porneam iarna la temperaturi sub 0 grd C.Oricum urmatorul schimb o sa ii bag 0w40,insa nu sunt hotarat in privinta marcii.ai putea sa imi recomanzi ceva ? ma gandeam sa ii bag original GM?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mobil1 0W-40 american de la Cluj uleidemotor care are norma GM sau Castrol 5W40 dar nu are norma GM pe el.
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ai filtru de aer?
k daca nu il ai,e si normal sa pape ulei
  • sergiu2008

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfat, din asta o sa bag, am un frate care e sofer si face curse pe la Cluj o sa il pun in tema cand se apropie schimbul! Smile
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un opel meriva din 2003 benzina 1,6 Z16 XE.Am observat acum 2 luni ca imi mananca cam mult ulei(un litru la 2 mii km.).I-am facut segmentarea ,schimbat toate garniturile si rectificat chiuloasa.Intre timp mi s-a dus si valva Egr care urmeaza sa vina din germania zilele urmatoare.Am plecat in concediu prin tara si am observat ca iarasi mananca ulei exact la fel ca si inainte de segmentare.Am facut 2 mii de km si mi s-a dus un litru de ulei din motor prin ardere.Eu am avut o familie cu mine in concediu care au mers mereu dupa mine si au vazut ca scoate fum masina mea.Numai inteleg ce se intampla!Cel care mi-a facut segmentarea mi-a zis ca este din cauza faptului ca am mers fara Egr si de aceea a mancat ulei,iar un alt mecanic mi-a zis ca ar fi tot de la segmenti care nu au destul otel in compozitia lor si de aceea nu lucreaza cum trebuie .I-am pus un ulei mai gros 10w40.Ce se poate face in cazul asta?Daca o las asa si-i completez ulei la timp poate duce la o uzura mai accentuata? Sau ce fel de ulei sa-i pun?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
EGR nu are treaba cu papatul de ulei. Simeringuri supape a inlocuit ?
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Rectificat chiuloasa.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am citit de rectificat chiulasa, nu trebuie sa repeti. A inlocuit SIMERINGURI SUPAPE ? Sunt 16buc din cauciuc care stau pe tija supapei in chiulasa si impiedica intrarea uleiului pe linga tija in cilindru.
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ma scuzati pentru repetitie!
Mecanicul mi-a spus ca a schimbat si semeringurile la supape!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR