Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Un mic comentariu la cele spuse de colegul de mai sus: conform VIN-ului am QuickHeat si alternator de 110A.
Skip ads

  • dcoder13

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2008

  • Mesaj Privat
eu am doar de 100A :
K60 = ALTERNATOR, 100 A
  • dacianfh

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
La fel am si eu alternatorul de 110A iar un raspuns la intrebare din pacate nu am primit inca.
Ii rog pe cei care au acest sistem QH si l-au folosit sa imi spuna exact cum au facut. Compresorul de AC trebuie sa fie pe ON? sau e in regula si pe modul ECO, temperatura se seteaza pe HI iar recircularea aerului sa fie de asemenea activa ?
Am inteles care sunt cerintele de temperatura exterioara si consumatori activi dar ma intereseaza setarile in masina pe care trebuie sa le fac. Am incercat sa il pornesc in doua zile consecutiv cand temperatura exterioara a fost sub 0 C si motorul rece dar nu am reusit chiar daca am mers cu ea cativa km.

20S = CULOARE CUSÃTURÃ, ARGINTIU STELAR 2J1 = CAPAC INTERIOR UªÃ STANDARD 3KU = VOPSEA EXTERIOR,VEZI DIAGRAMA CU TIPURI DE VOPSEA DIN INTRODUCEREA LA CATALOG 6Y4 = JANTà ªI ROATà DE REZERVÃ,ªTERGERE 80I = INTERIOR - NEGRU 80X = ORNAMENT INTERIOAR CAROSERIE-NEGRU 80Y = CAPITONAJ PANOU UªÃ, NEGRU 8V2 A88 = TETIERà ACTIVÃ,SCAUN FAÞà ADC = PUNCT CONTROL EFECTIV DE IDENTIFICARE - UNITATE DE COMANDà ÎNCHIDERE CENTRALIZATà AE4 = PENTRU SCAUNE SPORT AH4 = SCAUN FAÞÃ,ªOFER,REGLARE MANUALà CU 6 ACÞIONÃRI AHA = CU SUPORT LOMBAR REGLABIL AIT = PENTRU AIRBAG BIFAZIC AQ0 = TETIERÃ,SCAUN DREAPTA SPATE,ÎNVELIT CU VINIL,DOUÃ, EXTERIOR AY0 = AIRBAG, PLAFON, FAÞà AY9 = TETIERÃ,SPATE,VINIL, CENTRU B70 = CAPAC PLACà PRAG UªÃ B86 = CULOARE MULAJ LATERAL CAROSERIE BA9 = CUTIE DE SCULE BD8 = MULAJ COLORAT, ANS., PLAFON, CAROSERIE BGZ = CONTROL IDENTIFICARE PUNCT DE ÎNTRERUPERE BLK = MULAJ TABLOU DE BORD, ARGINTIU METALIZAT BLM = MULAJ INTERIOR UªÃ, ARGINTIU METALIZAT BS9 = ETANªARE PRINCIPALÃ, UªI, INFERIOR BW4 = CU CHENAR CROMAT BW7 = APLICE ORNAMENTALà EXTERIOARà STÂLP C32 = PENTRU SISTEM DE ÎNCÃLZIRE RAPIDà C68 = PENTRU INSTALAÞIE DE CLIMATIZARE ELECTRONICà C95 = LAMPÃ, ANS., PLAFON, CU LAMPà DE CITIT DUALà CE1 = ªTERGÃTOR,FAÞÃ,SISTEM CU IMPULSURI CE4 = SPÃLÃTOR FAR COB = FABRICAT ÎN ANTWERPEN 2 CT2 = PENTRU AUSTRIA CT2 D75 = MÂNER, ANS., EXTERIOR DA7 = COTIERà SCAUN FAÞÃ, LH DD8 = PENTRU OGLINDà INTERIOARà HELIOMATICà DDG = OGLINDà ELECTRICÃ, RH-LH DDU = ANSAMBLU OGLINDà DH6 = PARASOLAR CU OGLINDà ILUMINATÃ, RH-LH DP6 = CARCASà DT4 = SCRUMIERà ªI BRICHETà DVA = TABLOU DE BORD, NEGRU, INELE PE NEGRU CU PARTE SUPERIOARà ARGINTIE E4R = PACHET VÂNZARE ECHIPAMENTE - COSMO ECA = CHEIE ECB FXB = RAPORT PUNTE 3,65 G62 = 5 FIXARE ªURUB ROATà JL9 = ABS K34 = CONTROL CROAZIERà K63 = ALTERNATOR, 110 A KA1 = PENTRU SCAUNE FAÞà ÎNCÃLZITE KCL = CONDUCTà ÎNCÃLZIRE, PASAGER SPATE POZIÞIA 2 LHD = VEHICUL CU VOLANUL PE PARTEA STÂNGà LPZ = MOTOR DIESEL Z17DTH MM3 = UTILIAZAT CU CUTIE DE VITEZE MANUALà MZ4 = TRANSMISIE MANUALà M32 (WR) N34 = ANS. VOLAN, TREI SPIÞE, PIELE NC0 = ECHIPAMENT, UNIUNEA EUROPEANà NS2 = PENTRU SERVODIRECÞIE CU EFORT VARIABIL NT4 = EMISII, EEC 05 OHB PBF = CAPITONAJ, ALPHA/MONDIAL QGF = ANVELOPE, 205/55 R 16-91H QL5 = JANTÃ, DRUM, ALUMINIU, 10 SPIÞE, 61/2JX16 T2Q = FARURI, PORNIRE-OPRIRE AUTOMATà T67 = BATERIE, 70 AH T6K = PANOU CAPITONAJ, INTERIOR, VINIL T9S = LAMPÃ, ANS., INTERIOR, UªÃ FAÞà TPV = GRILà RADIATOR, NEGRU, CU BARà CROMATà TR0 = LAMPà INTERIOARÃ, PLAFON, SPATE, CURTOAZIE ªI CITIRE DUALà TSP = ANS. LAMPÃ, INTERIOR PERSONALIZAT TSQ U07 = CLAXON, TIP GOARNà U3A U55 U68 = COMPUTER DE INFORMAÞII UAG = INFORMAÞII GRAFICE - MONOCROM UCG = RADIO AM/FM STEREO,CÃUTARE,CD,TELEMATIC,TELEFON,ETR,ESTOMPARE,MP3,CONTROL VOCE UD7 = SENZOR PILOT PARCARE UEC = SENZOR RECIRCULARE AUTOMATà AER UEQ = ÎNTRERUPÃTOR DECONECTARE BATERIE UH0 = AVERTIZARE CENTURà DE SIGURANÞÃ, VOLAN PE STÂNGA UH1 = AVERTIZARE CENTURà DE SIGURANÞÃ, VOLAN PE DREAPTA UJ3 UTG = SISTEM BOXE 7, BASE VFE = BARE DE PROTECÞIE FAÞà ªI SPATE, MULAJ DE PROTECÞIE COLORAT VK8 = SUPORT, OCHELARI W1Y = PENTRU FUNCÞIONAREA RADIO A VOLANULUI W4Y W7Z = ECHIPAMENT, IARNà W9R = PENTRU AUSTRIA WBE = ECHIPAMENT APARAT RECEPTOR, RADIO WBF = ECHIPAMENT APARAT RECEPTOR, TELEFON WTR = REPARARE TEMPORARà A ANVELOPEI XA3 = OPEL Y67 = CERUT CÂND ESTE MONTAT AFIªAJUL DE AVERTIZARE REVIZIE Z0E = PENTRU AUSTRIA Z1F = SENZOR, SISTEM DE REÞINERE, LH Z1Y = VOPSEA, DOUà STRATURI

Acestea sunt dotarile conform VIN.

Multumesc.
dacianfh
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu trebuie facuta o setare anume. Sistemul ar trebui sa porneasca automat.
Skip ads

  • dacianfh

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@alexx1402
Ai tu pe masina QH si ai observat ca porneste dupa pornirea motorului fara sa faci nici o setare?

Am citit pe cateva forumuri germane despre QH iar oamenii sant la fel de confuzi ca si noi, atat asupra modului de functionare cat si despre modul de pornire. Unii zic ca ar trebui facut un update la soft cu nu stiu ce varianta deoarece cu softul de fabrica nu merge, in discutie fiind vorba despre masini avand anul de fabricatie 2004-2005.

Asteptam acum temperaturi mai scazute si reincepem testele.

Multumesc.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
dacianfh a scris:@alexx1402
Ai tu pe masina QH si ai observat ca porneste dupa pornirea motorului fara sa faci nici o setare?

Multumesc.

Da, am pe masina Quick Heat si porneste automat atunci cand temperatura exterioara e sub o anumita limita iar motorul este rece.
PS: Cu o interfata Op-Com se poate vedea cand este activ si cand nu.
  • blue boy

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2011

  • Mesaj Privat
AM PE MASINA DIN FABRICA
1.porneste la temperturi exterioare mici ,probabil 0-7 grade
2.nu are nicio legatura cu pornirea compresorului de AC,deci merge pe ECO
3.porneste daca este pornita ventilatia ,deci minim treapta 1
4.calculatorul il decupleaza daca tensiune din circuitul masinii scade,cred ca pe la 12 v(incalz.scaune on,proiectoare,faruri,stat la relanti,etc)
si il reporneste cand revine tensiunea peste val de referina
5.se decupleaza cand temp lichidului de racire ajunge la 30 grade (parca)
6.la un minut de la pornire adie deja un aer caliu, la circa 3 minute sufla destul de cald
7.solicita destul de mult sist electric( circuland majoritar in oras bateria duce cam 3 ierni)
8.nu am gasit nici o metoda de a-l opri controlat de mine cu exceptia ventilatie pe 0
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
blue boy a scris:

8.nu am gasit nici o metoda de a-l opri controlat de mine cu exceptia ventilatie pe 0

Se poate dezactiva cu Op-Com, sau ii poti scoate siguranta.
Skip ads

  • e_alin

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
confirm cele spuse de @blue boy dar mai sunt unele mici modificari.
pct.3 porneste daca e ventilatia data pe 1 si temperatura setata peste 26 grade
4 se decupleaza daca scade tensiunea dar nu in totalitate sistemul are 4 rezistente si se decupleaza treptat la relanti functioneaza cu o rezistenta si se activeaza celelalte cum creste turatia bineinteles si tensiunea.
5 la mine nu a decuplat nici la 50 grade doar a decuplat treptat cum crestea temperatura cate o rezistenta in total 3 mai mult nu am testat din lipsa de timp.
la celelalte puncte se se comporta exact cum a scris @blue boy . am testat cu OP-COM pe masina personala astra h 2005 cu climatronic posibil sa difere la cele cu clima semiautomata.
solutia de a dezactivasistemul pe care am folosit-o eu a fost scoaterea mufei, fara sa ai erori sau alte deficiente in functionarea masini
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Asa este si masina mea are la fel...
Off topic :poza de aici semana cu a mea ...
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
emilluss a scris:Asa este si masina mea are la fel...
Off topic :poza de aici semana cu a mea ...

da ,imi cer scuze! poza este luata de pe forum nu am mai mers la masina sa fac poza pt a explica omului!
  • terror_squad5

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Va salut. Ma framanta de mult aceasta problema legata de "sistemul de incalzire auxiliar" sau "quick heat" astra h 2005
1-la mine nu porneste automat,este actionat de un buton aflat langa cel care degivreaza luneta si oglinzile (sper sa
nu confund acest buton cu altceva)
2-odata actionat manual,mareste temperatura automat pe HI si viteza ventilatorului pe 7 (este model climatronic)
3-nu se simte nici o diferenta de temperatura intre mersul cu aceasta functie activata sau nu.
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Acela e butonul pentru dezaburire, nu are legatura cu incalzirea rapida.
  • terror_squad5

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
alexx1402 a scris:Acela e butonul pentru dezaburire, nu are legatura cu incalzirea rapida.





este actionat de un buton aflat langa cel care degivreaza luneta si oglinzile sunt doua butoane unul langa altul cel din dreapta dezabureste si cel din stanga actioneaza sistemul de incalzire auxiliara
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
bat-man, bat-man...



Ultima modificare facuta de alexx1402 la Vin 03 Feb, 2012 8:23 pm
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
de unde ti-ai dat seama ca nu porneste automat? nici eu nu simteam cand functioneaza pana nu am testat cu op-com. dar uite ca am omis sa probez daca se cupleaza cand apesi butonul de dezaburire
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
terror_squad5 a scris:
este actionat de un buton aflat langa cel care degivreaza luneta si oglinzile sunt doua butoane unul langa altul cel din dreapta dezabureste si cel din stanga actioneaza sistemul de incalzire auxiliara

Esti sigur ca ai quick heat pe masina?
  • terror_squad5

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2011

  • Mesaj Privat
alexx1402 a scris:
terror_squad5 a scris:
este actionat de un buton aflat langa cel care degivreaza luneta si oglinzile sunt doua butoane unul langa altul cel din dreapta dezabureste si cel din stanga actioneaza sistemul de incalzire auxiliara

Esti sigur ca ai quick heat pe masina?

C32 = PENTRU SISTEM DE ÎNCALZIRE RAPIDA banuiesc ca da
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Butonul de langa cel de dezaburire luneta/oglinzi este pentru dezaburirea/dezghetarea parbizului.Este normal sa sufle asa la viteza maxima si numai spre parbiz. Daca ai incalzire suplimentara se simte dupa 5 minute motor pornit.Eu nu am gasit o metoda inca sa se incalzeasca mai repede cu ajutorul butoanelor.Daca ai setat temperatura la 24 grade nu sufla tare pana ce nu se incalzeste cat de cat aerul, eu dau pe manual la Hi si intra aer caldut mai devreme dacat este pusa pe auto la 24.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ti-am postat mai sus ce face butonul respectiv, nu are legatura cu incalzirea rapida.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR