Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Din nefericire nu cred ca se pot repara, am desfacut si eu resoul cela dar nu prea vad ce ai putea repara la el.
Skip ads

  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Si la cat de ieftine sunt ~900E nu stiu de ce mai fac spare parts pentru asa ceva.

Pret!!!

Cum le pot dezactiva din OPCOM?
  • nanutza

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Nu merg reparate . Stiu persoana care a fost nevoita sa schimbe tot modulul de resistenta .
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Mai am o nelamurire, cate module sunt? 4 la fiecare gura de ventilatie sau 1 modul in consola centrala?
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
1 singur resou in consola din mijloc (undeva in spatele panoului de clima si sub acesta, dar accesul se face demontand consola centrala) si vreo 6-7 filamente din cate am vazut eu.
  • nanutza

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2012

  • Mesaj Privat
https://www.google.ro/search...2582.%3B640%3B480

https://www.google.ro/search...52596%3B640%3B354

diferenta dintre un capac de sub radiatorul de caldura cu loc pt introducerea incalziri auxiliare si unul simplu fara incalzire.

apasati in dreapta sus pe x si vizualizati imaginile direct in google.
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Știe cineva cum se oprește quick heatul? Dimineața dupa ce pornesc mașina pentru o fractiune de secunda am o scadere vizibila de tensiune si se vede in lampa de citit, display...
Ma gandesc ca este de la quickheat. Mai exista vreun consumator mare dupa pornire?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
quickheat-ul se opreste automat cand temperatura motorului (parca) atinga 50 de grade. Poate ai degivrarea pornita sau dezaburire parbriz.
Skip ads

  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Ma refer daca se poate dezactiva din Opcom.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
De ce sa te complici cu opcom (si nu cred ca se poate cu opcom) cand poti desface un cablu? O cheie fixa si ai rezolvat toata problema. Nu trebuie sa demontezi consola centrala intrucat ai loc pe la picioarele pasagerului sa desurubezi si sa scoti cablul ca mai apoi sa ii trantesti banda izolatoare.
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Prefer metoda nemteasca decat cea romaneasca.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Metoda nemteasca necesita tech2, iar daca la tine dezactivarea quickheat-ului in loc de inlocuire reprezinta o solutie nemteasca...
Skip ads

  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
99% merge si cu opcom.
Ce sa inlocuiasca?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
El voia sa operasca quickheat-ul caci ii papa din baterie pentru o fractiune de secunda si nu voia metoda romaneasca ci cea nemteasca... nemteste ar fi fost sa mearga la un electrician si sa gaseasca buba + ca nu vad de ce ai dezavctiva acel quickheat, iar daca ii face probleme metoda germana ar fi fost sa il inlocuiasca nu sa il dezactiveze din opcom (eu nu am gasit dezactivare din opcom decat pornire fortata), iar eu i-am sugerat sa ii scoata un fir daca tot il deranjeaza. Macar asa ar fi putut observa daca era de vina quickheat-ul de scaderea brusca la incarcare... in fine, fa ce vrei. Metoda germana: electrician+inlocuire, metoda romaneasca: dezactivare/scoaterea cablului care nu implica costuri.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu are de ce sa-l inlocuiasca. E normal sa faca asa, consuma "doar" vreo 70-80A quickheat-ul.
Cel mai bine pui incalzirea pe "LO" inainte sa pornesti masina si apoi cand ai plecat ii dai drumu.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Stiu ca nu are de ce... dar el voia sa il dezactiveze iar eu i-am prezentat versiunea "free of charge". Eu unul sincer nu as dezactiva pentru nimic in lume quickheat-ul. In 2-3 minute ai parbrizul dezghetat...
  • Missa

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Nu s-a mai scris de mult pe acest subiect , dar am si eu o intrabare cu incalzirea asta auxiliara . De cand s-a racit am observat ceva ciudat .Tensiune in baterie la pornira 12,7 , dupa pornire in meniul ascuns apare NONe cu tensiunea de incarcare de 11,9 si sta asa pana trece temeratura antigelului de 50 grade dupa care sare la 14,1 si ramane acolo chiar daca pornesc faza scurta . Daca dau faza lunga si ventilatorul pe pozitia 3-4 scade la 13,9 . mentionez ca am schimbat de doua ori intr-o saptamana releul si puntea de diode .A mai patit cineva asa ceva. Va multumesc !
  • deleted-88280

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Pana la urma l-am dezactivat din ECU motor. Acum imediat dupa pornire am 14,1V potential fata de 13,7V cand era quick heat activat.
@Missa, posibil sa fie si servodirectia, cel putin la mine pana se incalzeste masina trece de pe alternator pe baterie cand actionez servodirectia.


  • dragosh20

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Buna
fiindca aici se discuta despre EHS la astra h zilele astea am terminat sa montez pe un astra h toata sistema de de EHS .
in fine nu e mare sistema . dar mi-a luat ceva timp . in plus nu aveam pe masina nici mufa cu 3 fire a trebuit sa o gasesc si pe ea pe la dezmembrari ..
daca va fi cineva interesat de chestia asta pot posta aici un tutorial micut despre montare ... desigur daca vor fi cereri ..
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Si ce fara cerere nu poti face tutorialul sau cum? Este o sectiune speciala pentru tutoriale
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR