Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Ce modificari i se poate aduce motorului de 2.5 si 150 CP ?
Skip ads

  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
eu am atins cu ea 200 km/h cred ca se mai ducea dar....
  • MIMul

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
De exemplu ii poti face o resoftare.Eu m-as opri aici.
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
la resoftare cam cat castigi?
Skip ads

  • MIMul

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Cateva zeci de CP.Probabil o sa ajungi undeva la +/- 200 CP.EDS Romania .
  • blanarugh

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La o resoftare facuta de un specialist castigi max 12% la motoarele aspirate (in general benzina) si pana in 35% la moatoarele supraalimentate (adica turbo diesel);
Se pot obtine si cresteri mai mari dar cu riscuri majore si fiabilitate scazuta.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
plus ca mai dai jos un catalizator si mai anulezi un egr mai primesti si de acolo ceva .tot la cel td.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cat castigi la diesel daca dai jos catalizatorul? Cred ca nimic.
Castigi doar la plecarea de pe loc...am avut catalizatorul gol un an, acum am pus un catalizator bun si diferenta este in favoarea catalizatorului plin. Masina merge mai bine si m i se pare ca trage si mai bine. Nu stiu cum e la benzina, dar la diesel vorbesc din experienta. Nu castigi nimic daca golseti catalizatorul, poate strici si motorul.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
acum nu stiu dar eu primul lucru la o masina i dau jos catalizatorul si anulez supapa egr , care au mai facut ca si mine sunt multumiti , nici unul nu lear mai pune la loc , acum la asta al tau din 2002 sar putea sa difere ca este alt euro, dar la noi la astea pana in 1998 cu euro 1 si 2 se simte mult de tot deci nui duar plecarea de pe loc , la noi se simte diferenta destul de mare, si nu ma refer la benzinar nam avut niciodata benzinar, am duar diesele opel omega 2.5tds,fiat ducato 2.8tdi,ford mondeo si escort 1.8tdi ,golf3 19.tdi. la astea chiar se simte ceva diferenta in mai bine . posibil cu cat este norma euro mai avansata sa aibe alte efecte . chiar ieri ilam taiat jos la un bmw 530d din 99 si sal vezi dupaia cum facea cand il accelerai , deci si eu o spun din mai proprie experienta de la mai multe masini care le avem aici , mai puate sa conteze si acel catalizator cat de infundat este pe care leam dat eu jos erau infundate cam 50%100 zic eu , puate daca as pune unul nou intradevar nici nu las simtii . deaia zic mai depinde si de la caz la caz si la km masini varsta ei si norma puate care leam facut eu au fost e1 si e2 , dtiul tau este e3sau e4 eu nici nu stiu puate ala are alta politica nu am avut nu stiu .
  • estman78

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
deci,eu mi am facut
am urcat o pana la cat e de fabrica motorul dar montat pe un bmw-168 hp
am incercat zicand ca e ca si cum as face prima resoftare,ca doar cu atatia cai pleaca acelasi motor de fabrica pe un bmw sa il mai urc adica undeva la 190hp
mergea foarte prost ,m am chinuit ,bani dati djaba,pana un superemail primit de la un prieten din germania in care scria:
bmw cand a vandut motorul catre opel,l a dat cu cai mai putini dar si cu injectoare diferite.
deci mai mult prin resoftare de 170 de cai nu ai cum sa castigi
evacuarea te mai poate ajuta cu~10-15 cai
ce am facut eu si se vede diferenta f mare este sa montezi turbo de motor de 300di,dar si debitmetrul trebuie !
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Si cat te-a ajuns acea turbina de 300di? Am motor ca al tau. Daca fac resoftare sa consum mai putin, cati cp se pierd si ct castig la consum?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Acelasi motor a fost montat si pe BMW, cu un soft care "scotea" o putere superioara, cred ca se poate obtine CEL PUTIN atata. Din pure amintiri, puterea de baza la Opel este pe la 140 de cai...
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR