Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • cristi_megane78

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 y 1.7 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am citit mult pe forum,dar nu are legatura cu ce s-a mai discutat,se manifesta astfel:
Pornesc masina fara probleme,conduc cel putin 5-10 min,apoi opresc,scot cheia,bag cheia si astept sa se stinga martorii,inca nu pornesc motorul,martorul de la baterie incepe sa palpaie si se aude ca un sunet de motoras,un bazait timp de 10-15 secunde,din zona bordului ,cat timp dureaza si palpaitul.Apoi bazaitul se opreste,si palpaitul,si cam atat.Aeroterma este oprita,si casetofonul,nici un consumator pornit,nici o improvizatie pe masina.
Baterie e buna,manifestarea cred ca inseamna consum excesiv de un anumit consumator.Am scos casetofonul,(nu e original opel),dar de marca,e setat sa pastreze memoria temporara cat timp e oprit,deci eu cred ca ar putea fi un releu,dar nu stiu care,ca m-am uitat pe scema cu siguranta si relee,si nu-mi dau seama.
Skip ads

  • mitz1982

  • Mesaje scrise: 323
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2007

  • Mesaj Privat
bazaitul ala nu o fi pompa de combustibil?
  • YO2LOV2

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Exact aceiasi problema si la mine , astazi s-a intamplat prima data - s-a aprins becu martor de la baterie in timpul mersului si a inceput sa palpaie-am oprit motorul s-a stins tot la bord iar dupa vreo ora am gasit beculetul aprins. Am pornit masina beculetul martor a ramane aprins iar in functie de turatie se aprinde tot mai tare.De incarcat incarca ca se cunoaste si la faruri si la becul de la bord . N-am auzit niciun bazait.O sa verific dimineata tensiunea de incarcare si o sa studiez putin schema.Daca am ceva noutati o sa postez aici .
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
YO2LOV2 a scris:iar in functie de turatie se aprinde tot mai tare.


releul de la alternator e pe duca.
cel mai bine masori cu un aparat de masura tensiunea, eu am avut releul "varza" si imi urca la 15-16 V, ceea ce poate "arde" ECU...

recomand sa verifici sau sa o duci la un electrician
Skip ads

  • cristi_megane78

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 y 1.7 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
multumesc mitz 1982,o sa ma uit;
YO2LOV2,cum spuneam mai sus,se manifesta dupa ce masina a rulat macar 5 - 10 minute,am oprit si dupa aceea am pus doar contactul,fara pornirea motorului,(etapa cand computerul verifica perifericele).La mine nu e nici o problema de incarcare.
  • YO2LOV2

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am dat jos alternatorul (x16xel) am desfacut puntea de diode si releul de incarcare ,puntea avea 2 diode arse ,schimbat puntea (92 lei) pus pe masina si e ok. Releul a scapat,pretul unui releu este 75 lei am intrebat pt orice eventualitate , model alternator Delco Remy - Franta .
  • cristi_megane78

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 y 1.7 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2007

  • Mesaj Privat
problema rezolvata,alternatorul schimbat complect,la jumatatea drumului dintre Danemarca si Romania,in Germania,in Hof.Servo si incarcarea sau oprit pe autostrada.La service opel:alternator 300euro,167euro =ora de lucru,alte componente folosite,tva.Timp de lucru=1,5-2 ore max.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR