Ai uitat parola?


  • ace
  • Membru bebe
  • 26 mesaje
  • din 09 Dec 2005
  • Locatie: Calarasi
  • ace

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Calarasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2005

Salutare la toata lumea. Problema mea foarte stresanta : dau la automat si se aude un "clanc" si atat , nu invarte motorul. De cele mai multe ori face "clanc" si cateodata mai si invarte si porneste . Am fost la 2 service-uri pana acum . Am dat bani si colo si colo si degeaba , cand mi-e lumea mai draga face doar "clanc" . A mai patit cineva asa ceva ? Ma gandesc sa-mi iau un electromotor de la dezmembrari de cat sa insist sa-l repar pe asta . Se poate sa fie alta problema ?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 1,665
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

la o masina de la serviciu facea la fel si i-au schimbat carbunii la electromotor.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira y20dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Nov 2005

Depinde da masina ce rezolvare sa aplici.Daca vrei stiu in Bucuresti un service mic dar priceput pentru electromotoare auto.Au piese, demonteaza ei problema si o rezolva pe loc.
  • ace
  • Membru bebe
  • 26 mesaje
  • din 09 Dec 2005
  • Locatie: Calarasi
  • ace

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Calarasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2005

Merci zafira 2.0 automatic . Mi-e frica sa plec asa la drum Smile Trebuie sa-mi iau si vreo 2-3 prieteni cu mine sa ma inpinga daca se opreste pe undeva si nu mai am pornire . Si in plus fenomenul este ca s-ar putea sa nu fie problema electromotorului . La ce noroc am eu ma astept numai la ciudatenii.

Hai sa va povestesc .... M-am enervat si m-am dus si mi-am schimbat bateria . Bateria veche era un Bosh si expira prin 2004 . Acum nu stiu cat de veche era dar oricum era de 45 A . Mi-am luat o baterie de 70 A si a pornit masina de fiecare data fara probleme. In schimb nu mai mergea ventilatorul . Dupa cateva gropi a inceput sa mearga ventilatorul si surpriza ... nu mai porneste electromotorul .....face doar "clanc" . Concluzia mea de amator este ca de ceva timp se tot intampla un scurt pe undeva si nu a avut nici o finalitate pentru ca bateria veche era prea slaba saraca sa mai arda ceva . In momentul in care am pus bateria noua s-a rezolvat problema : s-a ars ventilatorul Smile pentru ca acum nu mai merge ventillatorul deloc, in schimb porneste fara probleme .

Sa va fereasca sfantul de probleme din astea . Am fost la 3 service-uri din Calarasi si nici unul nu a fost in stare sa se gandeasca la altceva decat sa-mi ia banii pe reparat electromotor Smile Acum trebuie sa gasesc pe cineva sa-mi gaseasca scurtul si sa-mi repare ventilatorul ..... Uratzi-mi succes .
  • ollync

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Calibra C20LET din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2006

Am avut aceeasi problema. S-a dovedit a fii contact imperfect intre masa de la caroseria masinii si a motorului.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira y20dth din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Nov 2005

Ati auzit de probleme cu rozatoare????
De ce nu, eu gasesc excremente pe baterie. Si sa stiti ca erau destul de mari => ce animal era ala de cate kg???
  • fashion1stil

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Jan 2010

Salut am si eu o intrebare: cum dau jos electromotorul la un opel corsa c?
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1.6 din 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2006

problema asta am avut-o acum vreun an - cand se racea afara dadeam la automat si facea doar un bazait (probabil pompa de motorina) - solutia = borne noi la baterie, cand le-am schimbat am obs ca unul din firele care venea pe + (cel care porneste electromotorul probabil) nu facea contact cum tb.
m-a luminat un mecanic atunci cand m-am dus sa imi schimbe termocupla.
  • maximix

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 16D din 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mai 2008

salut ace... am avut si eu problema asta si am schimbat starterul de la electromotor.... si a mers. nu bag mana in foc pentru alte masini.. dar a mea la fel facea ... daca ma impingea cineva pornea .. bafta
  • alin111ro

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Kadett 1.3 din 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2009

ace a scris: Salutare la toata lumea. Problema mea foarte stresanta : dau la automat si se aude un "clanc" si atat , nu invarte motorul. De cele mai multe ori face "clanc" si cateodata mai si invarte si porneste . Am fost la 2 service-uri pana acum . Am dat bani si colo si colo si degeaba , cand mi-e lumea mai draga face doar "clanc" . A mai patit cineva asa ceva ? Ma gandesc sa-mi iau un electromotor de la dezmembrari de cat sa insist sa-l repar pe asta . Se poate sa fie alta problema ?

salut.cred ca cel mai bine il dai jos si inlocuiesti electromotorul,,doar in cazul in care ai un meserias care sa-ti lipeasca carbunii cum trebuie.eu am patit la fel,,daca nu e presiune de contact pe colector nu iti invarte electromototul,,ci iti cupleaza doar bobina lui,,cum auzi tu clanc si atat.
nu e greu de dat jos,,e prins in 2 suruburi(prima oara sa desfaci borna +)si dupa aia incepi sa "operezi"cu o cheie de 13.bafta la reparat
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1.6 din 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2006

daca sunt dusi carbunii acestia se pot inlocui usor - se schimba toate coroana aceea pe care vin lipti - eu am dat pe ea 130ron acum vreo 2 ani + mana de lucru demontat electromotor, desfacut, pus noua coroana de carbuni si montat la loc - am pierdut o zi, noroc ca aveau pe stoc piesa la magazinul unde am fost.
nu imi mai amintesc atunci cand nu a mai pornit din cauza asta daca facea vreun zgomot, oricum nu invartea motorul si bateria o incarcasem. de tras nu am incercat.
o problema similara de pornite o aveam la dacia - uneori pornea, alteori facea un carait nasol si apoi pauza - se remedia daca luam o bucata de lemn si invarteam de bendixul de la electromotor - avea invelisul rupt pe unele locuri si nu facea contact - s-a rezolvat cu bendix nou.
  • dan_kxa

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2010

daniel_kadett a scris: daca sunt dusi carbunii acestia se pot inlocui usor - se schimba toate coroana aceea pe care vin lipti - eu am dat pe ea 130ron acum vreo 2 ani + mana de lucru demontat electromotor, desfacut, pus noua coroana de carbuni si montat la loc - am pierdut o zi, noroc ca aveau pe stoc piesa la magazinul unde am fost.
nu imi mai amintesc atunci cand nu a mai pornit din cauza asta daca facea vreun zgomot, oricum nu invartea motorul si bateria o incarcasem. de tras nu am incercat.
o problema similara de pornite o aveam la dacia - uneori pornea, alteori facea un carait nasol si apoi pauza - se remedia daca luam o bucata de lemn si invarteam de bendixul de la electromotor - avea invelisul rupt pe unele locuri si nu facea contact - s-a rezolvat cu bendix nou.

pe bendix cat ai dat,si de unde
  • daniel_kadett

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1.6 din 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2006

bendixul de la dacie nu stiu cat a costat ca l-a cumparat taica-miu, a lui e dacia
la kadett bendixul a fost schimbat de fostul proprietar - am o factura in torpedou - in 2005 si a costat 140 de ron de la alpadrino - factura totala era de 140 ron - in afara de bendix a mai cumparat si niste sigurante, un bec si nu mai stiu... cred ca numai bendixul a fost 90 sau 110 ron - ma uit saptamana viitoare si iti spun, momentan masina nu este la mine.
  • crblx2

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y 20 DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Feb 2009

salut aceiasi problema o am si eu e dus bendixul cind dau la automat invirte citeva secunde iar dupa aia se aude un ciriit nasol si nu o ia deloc o pornesc doar impinsa problema e de unde imi pot cumpara un bendix?
  • dan_kxa

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2010

Mr. Green de la un magazin de piese auto
  • cutzitaru

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett C16NZ din 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Oct 2007

un bendix de kadett este intre 150 si 200 lei depinde de producator. Eu am gasit la 150 la alpadrino... pe original am inteles ca e mai scump!
  • crblx2

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y 20 DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Feb 2009

la mine cred ca e mai scump am intrebat "la un magazin de piese auto" cit costa un bendix? iar tipul de acolo ma trimis sa ii aduc bendixul sau sai zic codul de la electromotor . nu stiam ca si la electromotor este un cod. o sa merg la un meserias ca eu imi prind urechile si va sppun ce am rezolvat
  • adiatric

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2011

Am un rover 25 1.6 benzina. Masina vara pornea ok, iarna acum nu mai vrea sa porneasca. Da sa invarta motorul dar parca nu are putere.
Bateria numai ce am incarcat-o la capacitate maxima cu un incarcator profesional de acumulatori.
Am observat ca daca dau 2-3 chei se incalzeste cablul de la borna negativa, care duce la corpul motorului langa electromotor.
Deasemenea m-am uitat aseara si am vazut un cablu care vine la solenoid, mai subtire, care era topit langa borna pozitiva care vine tot la solenoid.
Firul subtire negativ care vine la solenoid s-a atins cu borna pozitiva de la solenoid, si s-a topit.
( La solenoid borna pozitiva vine de la baterie si tot la solenoid vine borna negativa mai subtire (probabil de la cheie) cel care era topit in locul unde s-au atins).
Borna pozitiva de la solenoid nu pare topita in locul unde s-au atins da langa solenoid pare putin carbonizata ca si cum s-ar supra incalzi.
E posibil ca sa fie un contact imperfect de se incalzeste borna negativa si din cauza asta sa se chinuie sa porneasca masina? sau de vina solenoidul, sau electromotorul sau periile.
Se aude un tiut cu motorul oprit, apare dupa ce am incercat sa pornesc masina.
Precizez ca, pana acum 1 luna cand a fost mai cald pornea bine de la prima cheie, dupa ce s-a racit treptat pornea mai greu, si acum parca nu mai are putere sa porneasca.
INTREBAREA ESTE: E posibil sa fie contacte imperfecte, sau solenoidul sa fie dus, sau periile de electromotor duse, sau din cauza uzurii pe vremea asta face condens si face scurt ?

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata