Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
care tampon era rupt, il mai ai?
Skip ads

  • karma2005

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Bunicu a scris:care tampon era rupt, il mai ai?


Scuze de intarziere , nu , nu il mai am , l-am lasat acolo .
Doar l-am vazut ,mi s-a spus ca a fost inlocuit tamponul lateral de la cutia de viteze...parca ceva de genul...
Sunt cam nepriceputa la mecanica Embarassed
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Bunicu a scris:te pot sfatui sa treci la volanta cu masa simpla. Nu e greu dar e mult mai ieftin. Am aceeasi masina, acelasi motor, acelasi an. Eu am trecut si m-a costat extrem de putin. Masina merge brici.
te pot ajuta cu sfaturi.



Se poate trece la volanta simpla si la astra h 1,7 cdti? M-ar interesa si pe mine niste informatii.
  • Zane

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Are idee cineca cum se da jos de pe masina cutia de viteze la astra y17dt? Crying or Very sad
am demontat-o de pe motor dar nu reusesc sub nicio forma sa o dau jos de pe masina
Skip ads

  • aurelio1

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X1,8XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare...
Vreau sa schimb discul de ambreiaj si am gasit ceva de genul:
Este mai bun fata de cele normale?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Modelul respectiv este pentru performanta .... teoretic ar rezista la un cuplu mai mare,o forja indelungata ,practic toti pe care-i stiu ca si-au pus asemenea modele au renuntat la ele .
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,346
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Din ce motive au renuntat ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru ca au existat doua probleme daca era un disc facut de o firma obscura se uza mai repede materialul de frictiune...iar daca acesta rezista cuplarea era mai brusca si violenta de aceea cine opteaza pentru ele trebuie sa fie hotarat ce vrea ,compromisul performanta/fiabilitate/confort al unui disc clasic,ori performanta cu inconvenientele expuse.
Skip ads

  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ammazon a scris:
Bunicu a scris:te pot sfatui sa treci la volanta cu masa simpla. Nu e greu dar e mult mai ieftin. Am aceeasi masina, acelasi motor, acelasi an. Eu am trecut si m-a costat extrem de putin. Masina merge brici.
te pot ajuta cu sfaturi.



Se poate trece la volanta simpla si la astra h 1,7 cdti? M-ar interesa si pe mine niste informatii.


in principiu s-ar putea dar.........DAAAAAAAR, nu cred ca pentru masina ta exista volanta cu masa simpla si/sau disc cu arcuri. Asadar, raspunsul ar fi cam NU.
  • vasii_mirel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005 ckk11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2012

  • Mesaj Privat
daca schimb volanta, neaparat sa schimb tot chitul de ambreiaj?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vasii_mirel a scris:daca schimb volanta, neaparat sa schimb tot chitul de ambreiaj?

Nu e obligatoriu, dar daca e uzat si va trebui schimbat in 10-20.000 km, platesti din nou manopera.
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am si eu un inceput de problema:
(astra g, 1,7td, 1999)
atat frana, cat si ambreiajul imi fac figuri...
adica, din cand in cand ambreiajul se plocheaza, si nu mai iese din viteza...
altadata se "intareste" pedala de frana, de parca nu mai am servo.
in ambele situatii, se rezolva prin apasarea pedalei respective de cateva ori....
deasemenea, daca dupa ce opresc motorul, ridic capota , aud un fasait de la pompa de servofrana(cateva secunde), ca si cum ar scapa aer.
am inteles ca exista o legatura intre frana si ambreiaj la acest tip de opel....
deci ma poate ajuta cineva cu sfaturi?
exista vreun furtun de vacuum intre motor si servofrana?
multumesc!
Skip ads

  • aurelio1

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X1,8XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Am observat ca de cate ori calc ambreiajul se aude un fasait sau scartait la motor. Cineva mi-a spus ca poate fi rulmentul, dar la mine se aude atunci cand calc ambreiajul. Ce credeti ca poate fi?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ori rulment ori mai rau ..volanta ,la mine cind apasam putin pedala se auzea acel zgomot care mai tirziu s-a transformat in zornaittu cred ca nu ai volanta cu masa dubla deci ...rulmentul
  • aurelio1

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X1,8XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
tase a scris:Ori rulment ori mai rau ..volanta ,la mine cind apasam putin pedala se auzea acel zgomot care mai tirziu s-a transformat in zornaittu cred ca nu ai volanta cu masa dubla deci ...rulmentul

Deci oricum patineaza si discul, asa ca astept sa-si dea duhul...
  • M4V3RiCK

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Am o intrebare:

La un Z18XE la cat timp se schimba uleiul in cutia de viteze?
  • ELF_micut

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Bunicu a scris:
ammazon a scris:
Bunicu a scris:te pot sfatui sa treci la volanta cu masa simpla. Nu e greu dar e mult mai ieftin. Am aceeasi masina, acelasi motor, acelasi an. Eu am trecut si m-a costat extrem de putin. Masina merge brici.
te pot ajuta cu sfaturi.



Se poate trece la volanta simpla si la astra h 1,7 cdti? M-ar interesa si pe mine niste informatii.


in principiu s-ar putea dar.........DAAAAAAAR, nu cred ca pentru masina ta exista volanta cu masa simpla si/sau disc cu arcuri. Asadar, raspunsul ar fi cam NU.


Buna ziua, pentru un opel corsa cdti din 2004 (caroserie 2005) aveti idee daca se poate schimba volanta cu masa dubla cu una cu masa simpla.
Astept cu nerabdare raspunsul dvs,

O zi buna
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salut..
as avea si eu o problema cu ambreiajul.
functioneaza destul de bine...intra destul de usor in viteza doar ca atunci cand vreau sa pornesc de pe loc cu masina indiferent ca este panta sau nu se au de un vajait de la motor...am mai citit pe forum si am gasit ca sar putea sa fie rulmentul de presiune...voi ce ziceti?care sa fie cauza?
si inca ceva azi m-am uitat pe la cutia de viteze dupa o asanumita "fereastra de vizitare"...pe unde ar trebui sa fie ?normal daca este echipata masina cu asa ceva...si de unde pot afla ce fel de cutie are masina? adica F nu stiu cat Laughing
si am mai vazut ceva la ea ca si un capacel negru in partea de sus a cutiei si cand l-am luat jos sa vad ce este s-a auzit un fasait ca si cum ar fi avut aer inauntru....imi puteti spune pentru ce este acel capacel?
apropo este vorba despre un opel astra g an 2000 y20 dth si 175mii km....
cateva poze cu acel capacel
spe sa va dati seama Embarassed
  • 21kta

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Si eu ma confrunt cu o problema la ambreaj. Sa va spun mai exact ce simptome are: in iarna...calcam ambreaju pana la capat...bagam treapta 1 de viteza...si daca stateam cateva secunde asa..incet..incet cupla (cu ambreajul la podea), tot in acea perioada pierdeam si lichid de frana. odata cu venirea caldurii...problema a disparut...dar nu in totalitate. si anume: dimineatza, si in special la rece...la plecarile de pe loc...daca nu turez mai tare, masina tremura. repet...face figura asta doar la rece. cand motorul se incalzeste problema dispare, si functioneaza normal.
M`am decis sa merg la "doctor" sa rezolv problema si am achizionat deja kit ambreaj (placa+disc+rulment+ulei+ceva semeringuri) pt ca daca tot umblu...sa pun totul nou ..asa pentru linistea mea. sper ca problema sa nu fie cauzata de altceva...dar din spusele mecanicilor astea ar fi.
Voi reveni cu detalii si ceva poze eventul dupa operatiune.
  • 21kta

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Problema a fost rezolvata. rulmentul de presiune era cel problematic!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR