Parola noua?


Vectra C 2,2 DTI 2002
Uneori masina pierde din putere si nu mai accelereaza undeva pe la 130 km/h. Am fost de mai multe ori la service GTT si a fost pusa la diagnoza si singura solutie a lor a fost rescrierea soft-ului. Dar degeaba.
Mi s-a spus de mecanic (din afara service OPEL) ca trebuie curatata turbina si ca asta va rezolva problema. La un pret de 150 euro se face curatarea si totul va merge f. bine.
Alte voci spun ca nu se umbla in turbina, pot apare complicatii si dereglarea ei. Voi ce ziceti?/ Sa merg pt curatarea turbinei? Se umbla in turbina? (mentionez ca furtunele intercooler s-au spart de curand).
Turbina se poate curata prin demontare-desfacere. Important e sa nu se umble la tija care o comanda.
Multumesc de raspuns. Turbina a fost desfacuta, curatata, asamblata si pusa la loc. Era plina de acea depunere pe care o face motorina. O chestie neagra, gudron cred ca se numeste. Inca o data multumesc. Sper sa nu mai faca figuri...
Fara intentia de a face reclama, aveti aici un set de instructiuni pentru cei care vor sa evite costul orelor de manopera pentru o curatare chimica. Contributia mea este doar linkul.
Vreau sa-i rog pe cei care intentioneaza sa folosesca aceasta metoda sa nu uite de aspectul protectiei mediului inconjurator, avand in vedere ca produsele nu sunt bio-degradabile.

Curatarea turbinei cu geometrie variabila
BlackEye a scris: Fara intentia de a face reclama, aveti aici un set de instructiuni pentru cei care vor sa evite costul orelor de manopera pentru o curatare chimica. Contributia mea este doar linkul.
Vreau sa-i rog pe cei care intentioneaza sa folosesca aceasta metoda sa nu uite de aspectul protectiei mediului inconjurator, avand in vedere ca produsele nu sunt bio-degradabile.

Curatarea turbinei cu geometrie variabila
salutare!am si eu o vectra b din 2001 motor 22ydtr si nu are vlaga care ar trebui pt 125 de caluti!cred ca am aceiasi problema cu turbina si m-ar interesa daca curatarea a-ti facut-o personal sau la un service si de unde solutiile pt curatat?multumesc mult si numai bine!!
@aurasu
Cauzele pentru care nu trage pot fi multiple.
Asa cum nu luam pastile preemtiv, tot asa trebuie sa mergem la service pentru un diagnostic inainte de a "repara" ce nu merge.
Spre exemplu eu, am refuzat o diagnoza completa care ar fi costat 150 €, si am cumparat piese, pe rand, in valoare de vreo 300. Apoi am constatat ca un racord de furtun de la o valva bine ascunsa era crapat, si am rezolvat problema gratis.
Cred ca "gratis +150 € pentru diagnoza" ar fi fost mai ieftin... Embarassed
Dar de... acu' toti ne "pricepem"... Embarassed
BlackEye a scris: @aurasu
Cauzele pentru care nu trage pot fi multiple.
Asa cum nu luam pastile preemtiv, tot asa trebuie sa mergem la service pentru un diagnostic inainte de a "repara" ce nu merge.
Spre exemplu eu, am refuzat o diagnoza completa care ar fi costat 150 €, si am cumparat piese, pe rand, in valoare de vreo 300. Apoi am constatat ca un racord de furtun de la o valva bine ascunsa era crapat, si am rezolvat problema gratis.
Cred ca "gratis +150 € pentru diagnoza" ar fi fost mai ieftin... Embarassed
Dar de... acu' toti ne "pricepem"... Embarassed
multumesc,problema este ca la mine la slobozia sunt niste amatori la repr opel si i-am ocolit din aceasta cauza1
vreun furtun de vacum...ii da in gura la o anumita viteza...calamina depusa in turbina...din cauza subturatiei din oras...daca o supraturezi cum spun 'cunoscatorii' s-ar putea s-o faci praf...trebuie 'alergata' turbina o data la vreo 3 zile sa se duca calamina...verfica sa nu ai cumva ca turbina sa nu fie uzata...ex ulei in gura de la turbo...pt ca apoi sa no ia cumva pe ulei si sa se strice situatie
tester...ex...imi sarise un furtun de vacum de sub capacul cu ECO TEC...si am venit de la Bucuresti la Brasov in 4 ore...noaptea...masina nu mergea mai mult de 90...am fost la un service mare...150 ron...verdict:debitmetru...am fost la service ul mic unde merg de obicei...seful de service mi-a bagat furtunasul la loc si masina functiona normal...
Salut.Am si eu o problema cu opelul meu.Am un vectra din 98 motor de 2.0 TDI.Cand e rece motorul porneste mai greu(asta nu ar si o problema)problema e ca se aprinde beculetu galben care indica probleme la motor.NU SE TUREAZA MAI MULT DE 2000 atata timp cat sta beculetu aprins dupa ce se stinge se tureaza pana la 3500 apio se aprinde iar beculetu galben si tot asa de vreo cateva ori pana ce parca se desfunda ceva la motor si apoi merge de parca nu are nimic.Mai precizez ca pe toata perioada cat se aprinde beculetu si se stinge si iar se aprinde scoate un fum albastrui.As dori sa imi spuna cineva care ar putea fi problema si daca e ceea ce cred eu.Eu as banui ca e clapeta de la turbo!Astept parerile voastre.
lapusteanu a scris: tester...ex...imi sarise un furtun de vacum de sub capacul cu ECO TEC...si am venit de la Bucuresti la Brasov in 4 ore...noaptea...masina nu mergea mai mult de 90...am fost la un service mare...150 ron...verdict:debitmetru...am fost la service ul mic unde merg de obicei...seful de service mi-a bagat furtunasul la loc si masina functiona normal...
Am patit-o si eu cu furtunasele de vacuum...in oras mergea perfect..cum ieseam in afara pe la 90-100km/h nu mai tragea si imi aparea martorul in bord....erau 2 garnituri crapate de pe instalatia de vacuum
cristig89 a scris:
lapusteanu a scris: tester...ex...imi sarise un furtun de vacum de sub capacul cu ECO TEC...si am venit de la Bucuresti la Brasov in 4 ore...noaptea...masina nu mergea mai mult de 90...am fost la un service mare...150 ron...verdict:debitmetru...am fost la service ul mic unde merg de obicei...seful de service mi-a bagat furtunasul la loc si masina functiona normal...
Am patit-o si eu cu furtunasele de vacuum...in oras mergea perfect..cum ieseam in afara pe la 90-100km/h nu mai tragea si imi aparea martorul in bord....erau 2 garnituri crapate de pe instalatia de vacuum


Scuze de deranj. Am un opel astra h z17dth. in oras si la viteze sub 120 merge perfect, trage, etc. Cand merg cu viteza
, la 120km/h 3000 turatii, pe acolo, da in nas si nu mai urca mai mult, se tureaza putin mai greu si automat se aprinde martor masina cu cheita.
Posibil sa am aceeasi problema furtune ceva, garnituri, oringuri la injectoare, acolo sub capacu cu ECOTEC ?

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou