Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • ady_marinescu

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea! in primul rand masina e un Kadett D '84.Junior Cool . am primit-o de la parintii prietenei mele care n-o mai foloseau.M-au asigurat ca manca foarte putin, dar eu vad ca ia mult.peste 10% mers cuminte in oras (Ploiesti-in afara orelor de varf). recunosc ca si evacuarea e proasta (toba finala sparta)si poate si asta influenteaza, dar cred si si carburatorul ar fi fericit cu niste reglaje.pe care nu stiu cum sa le fac. Crying or Very sad daca aveti niste poze+explicatii sau pdf-uri.....multumesc!
Skip ads

  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai fa testul cu sticla de 2l benzina si vezi cat ai mers ca si la kadett-ul meu am crezut ca imi ia 12 dar eu socoteam benzina cu 3 lei in loc de 4 asa ca am ajuns la un consum de 7 in afara si 9 in oras cu carburatorul de dacie...incearca te rog sa faci o poza cu tot compartimentul motor ca sa vad exact ce motorizare ai
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
este posibil daca ai carbu' original iar masina a stat ceva vreme jiglerul de amestec are un oring care daca s-a dizolvat opelulconsuma 14% asta o spun din experienta si inca pe motor de 1200. Acum prea multe explicatii nu are rost ca daca nu ai facut reparatii pe carb solex , sunt doar timp pierdut ca de ce crezi ca multi il modifica pe carb de dacie pt ca reparatia o poti face doar daca stii ca daca banuiesti il faci bucati si nu mai sti sa-l aduni la loc da' sa-l faci sa mearga.Eu am invatat sa il fac dupa ce l-am dus la cel mai bun meserias din arad si i-mi spunea ca iarna e normal sa consume . Bine ba tata da 14% si motor 1200 ?Atunci i-am platit pt servicii si nu am mai trecut pe la el am facut eu reparatia si din cand in cand il spal si il reglez.La drum de Germania acum o luna consumul total a fost de 6,8% cu masina plina ochi de abia am mai inchis portbagajul iar pe bancheta din spate era blindata pana sus
Orasul e pe 9% dar sportiv
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
bv cogi..dar nu sunt kituri de reparatie carb in comert?
Skip ads

  • alf 08

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut! si eu sunt interesat de modul in care se fac reglajele( eventual niste scan-uri daca are cineva). am umblat la reglajul tijei de la pompa de sprit si...merge in suturi. plus ca se tureaza foarte ciudat, adica daca accelerez brusc si stau deasupra carburatorului(cu filtrul scos) se aude ca si cum ar fi gatuit. am mai umblat si la surubul de amestec...
  • ady_marinescu

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pozele la motor o sa urmeze, ca nu m-a dus capu' sa-i fac alaltaieri cand tot am dat filtrul de aer jos sa curat carburatorul p-afara. (era imblanit deja-fire par, scame, jeg=blana deja).care e jiglorul de amestec? ca sa imi dau si eu seama daca e oringul ala dus.
am gasit momentan pe net 2 poze care seamana a fi carb meu. daca se poate mazgali pe ele cu sageti ce repr suruburile alea...ar fi perfect.




o sa vina si pozele cu motorul meu cat de curand. in weekend am programat schimbarea garniturii de chiulasa, cea de la capacul de culbutori si bujiile. Very Happy
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
din desen jiglerul b e celde amestec si are un oring care il poti inlocui provizoriu cu selep de biciclete doar ca tre sa-l tai subtire. Iar reglajul il faci b strans la max si il dai 2 ture inapoi atunci a il strangi treptat pana i-ti convine cum trage si atunci fa consumul cu sticla de2litri
  • alf 08

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ceva e ciudat...la mine returul iese din capac, iar langa pompa de spritz exista o supapa electromagnetica, care are rolul de tine relanti-ul. si pe carb scrie Solex 30/35 PDSI.
Skip ads

  • stefyb67

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
alf 08 a scris:ceva e ciudat...la mine returul iese din capac, iar langa pompa de spritz exista o supapa electromagnetica, care are rolul de tine relanti-ul. si pe carb scrie Solex 30/35 PDSI.

Exact asa este si al meu.Stie cineva supapa electromagnetica de unde primeste comanda?
  • ady_marinescu

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai o supapa electromag are si al meu, dar astea sunt singurele poze care le-am putut gasi pe net, dat fiind ca-s la munca. si acasa nu am net. pana ajung la un net tot trebuie sa-mi bag degetele ca nu ma pot abtine Embarassed
  • ady_marinescu

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am facut poze si la carburatorul meu.







si poza motorului:


niste sagetele pe ce suruburi sa-mi bag degetele ar fi foarte utile. ca nu-s sigur care e surubul ala cu oringul (e diferit fata de ce poze am pus eu prima data de pe net).
multumesc!
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si ce treaba aveti cu electroventilul de relanti. Reglajele va intereseaza iar comanda la electroventil poti sa o iei de la stergatorul de parbriz ca si el e tot pe contact . rolul electroventilului e ca atunci cand opresti motorul inchde si benzina pe calea de relantiiar cand pui contactul invers.Ideea e ca la carb ai trei cai de alimentare :
-relanti-ul
-sprit-ul
-consumul in sarcina
Primele 2 tre sa functioneze si nu au reglaje.
A -3- a cale e cea care face probleme si goleste rezervorul.Asa ca uitati de electroventil daca porneste nu va intereseaza de unde e comandat. Se poate si fara eu l-am modificat si acum este jigler simplu ca la dacie ca s-a stricat partea electrica.Pe carbul meu nu am nici macar retur iar sock-ul e pe cablu fara nici un ajutor vacuumatic si merge binee Twisted Evil
Vad ca nu ai inteles bine desenul este carbul meu iar reglajele sunt mai sus mai multe detalii da-mi un PM
Skip ads

  • stefyb67

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Multam Cogi,electroventilul meu chiar de la stergatoare e alimentat.Faza era ca s-a ars siguranta de la stergatoare(un scurt la cuiele alea de la haion) si nu stiam de ce merge motorul naspa si nu sta la relantiu.Salut.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu le stiu eu pe toate dar sunt bucuros sa ajut cu cat stiu.Pt ca o masina de varsta lor e o performanta sa o poti tine in buna stare de functionare mai ales ca mecanicii habar n-au sau nu le pasa ca nu pot sa ne ceara o caruta de bani asa ca prefera sa NU faca nimic
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat

eu mi-am pus carb de dacie dar as vrea sa mi-l pun solex-ul inapoi...l-am pus da nu tinea relantiul(nu stiu de la ce e dar am si capsula de vacum stricata)..ce e chestia aia notata cu 1 si cablul notat cu 2?
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ii un fel de bobina care eu pe carbul de pe kadett nu il am iar depe carbul de pe corsa 86 il are si personal nu am descoperit ce face asa ca l-am dat jos sub el nu am observat nici un orificiu . Deci pe carbul de kadett nu il am inseamna ca merge si fara. Dar carbul tau ce are de ai pe masina unul de dacie?Ca asta din urma e mai cacacios adica tre sa il freci mai des ba cui ponton ba relanti infundat ba nu trage ba pe dracu Evil or Very Mad
asta de opel daca il faci bucati si-l cureti da bine cu diluant nitro (atentie la garnituri si jiglere ca au bile de plastic si sunt dizolvate de diluant) astea le speli cu benzina iei difuzorul jos si cureti cu lita toate orificiile alea minuscule si ii dai diluant din belsug ,il speli de diluant cu apa si il sufli cu aer si il montezi la loc .Il pui pe masina si il reglezi amestecul strans la max dai 2 ture inapoi iar aerul din pozitia destrans il strangi treptat in functie de nevoie.Pt un sprint sportiv poti sa mai umbli putin si din avans .
  • ady_marinescu

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
gata si cu shimbatul garniturilor. mai greu cand nu se desfac unele suruburi dar a mers pana la urma.
in desenul asta ce am notat eu cu " B? " e jiglerul de amestec? pe asta caut oringul? daca e dus trebuie sa-mi iau tot kitul de carburator, sau s-o gasi si el ca reper separat pe la vreun magazin?

nu de alta, dar alt surub p-acolo pe care sa-l strang/desfac nu prea vad, in afara celui cu arc.
si-l desfac pana raman cu el in mana?
  • stefyb67

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
mind_hunter a scris:
eu mi-am pus carb de dacie dar as vrea sa mi-l pun solex-ul inapoi...l-am pus da nu tinea relantiul(nu stiu de la ce e dar am si capsula de vacum stricata)..ce e chestia aia notata cu 1 si cablul notat cu 2?

Chestia aia notata cu 1 este o rezistenta electrica care incalzeste ceva acolo(corpul carburatorului?)eu am desfacut-o si cu contactul pus m-a fript pe degete.Nu stiu vara ce rol are dar iarna cred ca e utila.Daca stie cineva mai multe asteptam lamuriri.Salut
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
da ady exact cum spui B il desfaci pana ramai cu el in mana dar sa nu te astepti sa gasesti kit fi inventiv si adapteaza eu am gasit in comert oring-uri 3 la leu putin a trebuit sa le slefuiesc si totul e ok
stefy mersi de informatie inseamna ca cea de pe carb-ul de corsa e varza ca la al meu nu am deloc asa ceva
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
pacatos tare modelul asta de solex.trebuie dat odata la ceva timp si suflat bine...personal nu sufar draciile,dar carbul de dracie e sfant si fara batai de cap...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR