Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Issyss

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Voi chiar credeti ca niste discuri noi ies din fabrica ovalizate? Daca erau de dacie poate, dar brembo.. Rolling Eyes


Daca ies ele din fabrica mama pe masina nou-nouta de ce n-ar da si Brembo erori? Corsa D a sora-mii a fost mare motiv de scandal cu GTT si s-a rezolvat la Gold&Platin. Aceleasi simptome. Concluzia a fost Discuri frana ovalizate - defect fabricatie - schimb pe garantie. Soarta! Se intampla si la case mai mari...
Skip ads

  • Issyss

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
fan_florea a scris:Parerea mea e ca nu au treaba cauciucurile sau faptul ca nu sunt echilibrate cum trebuie rotile .Daca ar fi asa ar trebui sa tremure tot timpul (sau la viteze mai mari )iar daca tremura numai cand calci frana , e clar ca trebuie sa te gandesti la discuri.Chiar daca sunt noi asta nu inseamna ca nu le poti ovaliza . Gandeste-te cat de des ai calcat frana si ce balta ai luat in plin dupa aceea si daca e asa inseamna ca e din discuri tremuratul


Nu neaparat... Daca s-a circulat suficient cu rotile neechilibrate sau cu probleme la geometria directiei, cauciucurile s-au uzat diform. Atunci, zic eu si altii mai priceputi ca mine, odata ce rezolvi umblii la sistemul de rulare, rezolvi probleme de geometrie si echilibrare, cauciucurile tocite prost in prealabil se manifesta prost.
  • ralu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Opelul meu zafira merge bine pana in momentl cand ajunge la 120 km ,incepe sa trepideze tare volanul dar fara sa traga intr-o parte,cand reduc viteza nu mai trepideaza....Stie cineva ce poate avea?
  • Eduard_tigra

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1998 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Opelul meu zafira merge bine pana in momentl cand ajunge la 120 km ,incepe sa trepideze tare volanul dar fara sa traga intr-o parte,cand reduc viteza nu mai trepideaza....Stie cineva ce poate avea?




La tine problema e 100% de la geometrie .Asta la un service te costa cam 60-80 lei ca sa-ti faca geometria pe calculator si nu cu ochiul liber.Bafta /daca rezolvi ceva ne anunti si pe noi Twisted Evil
Skip ads

  • Eduard_tigra

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1998 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut !La tine McQuay problema poate sa fie de la discuri !da ca sa-ti dai seama ca e de la le schimba toate rotile masinii cu alte roti sau schimba fata cu spatele si vezi daca mai face asa (tremurat)daca tot face e de la discuri /iar daca nu mai face e de la retardatii care ti-au echilibrat rotile:))//////iar faza cu scartaitul e de la geometrie -de regula e recomandat ca odata ce ai schimbat rotile masinii si cauciucurile in cazul tau e bine sa faci operatiile astea geometrie echilibrare si presiunea in roti sa fie ok 2,2 fata 2,0 spate nu cum iti faca la vulcanizare 2,5 ,2,3 ca e prea mult /Bafta si daca rezolvi ceva spune-ne si noua !
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Eduard_tigra a scris:Opelul meu zafira merge bine pana in momentl cand ajunge la 120 km ,incepe sa trepideze tare volanul dar fara sa traga intr-o parte,cand reduc viteza nu mai trepideaza....Stie cineva ce poate avea?




La tine problema e 100% de la geometrie .Asta la un service te costa cam 60-80 lei ca sa-ti faca geometria pe calculator si nu cu ochiul liber.Bafta /daca rezolvi ceva ne anunti si pe noi Twisted Evil

Citeste mai atent si nu printre randuri.
Problema lui este strict legata de echilibrarea rotilor, nicidecum de geometrie.
  • Eduard_tigra

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Tigra 1998 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2010

  • Mesaj Privat
scuze am uitat sa specific GEOMETRIA ROTILOR -ECHILIBRARE scuze
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Echilibrarea rotilor este un lucru important si conteaza si priceperea mecanicului ,nu numai dotarea atelierului .Eu din cauza drumului spre Covasna am pierdut un plumb de la roata fata dreapta.Cind o aveam echilibrata,de la 120 km tot aparea o bataie mica .Va spun ca in Covasna vis a vis de liceu este un atelier cu un baiat extrem de priceput(nu fac reclama),m-am convins de lucrare pina la TG.jiu.sunt extrem de multumit. Very Happy
Skip ads

  • breackerasul

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
de obicei cand calci frana si iti tremura volanul... e clar ca ai discurile ovalizate ...Smile Placutele de frana cand le`ai schimbat ultima oara?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
parerea mea personala ca sa faci o verificare completa urmeaza urmatorii pasi:
1. verifica presiunea in pneuri si faptul ca toate prezoanele sunt bine stranse. Inverseaza rotile de pe fata cu cele de pe spate

2. mergi la o firma care are aparat de verificat unghiurile de atac si de cadere sa iti verifice geometria rotilor sa fii tu sigur ca nu e nici o problema din acest punct de vedere (daca doar verifica taxa e modica undeva la 10-30 RON, daca si regleaza atunci te costa pana in 150 RON)

3. da rotile de pe fata jos rand pe rand si verifica sa nu fie mizerie intre flansa discului de frana si roata si curata roata cu peria de sarma pe interior in zona de asezare pe disc. Pune totul la loc si verifica daca face la fel daca da atunci inverseaza rotile de pe fata una cu alta si daca este din cauciuc ar trbuie sa iti faca figura cu scartaitul cand iei viraj spre stanga de data asta si sa nu iti faca cand iei spre dreapta

4. unde ai schimbat discurile? ti-a curatat bine de tot flansa de asezare a discului pe rulment? conteaza si daca este putina rugina acolo ca ti se ovalizeaza discurile... daca nu verifica tu acest lucru dand discurile jos si verificand sa fie curat acolo si sa fie bine asezate discurile

5. cu o roata ridicata si masina asigurata porneste motorul, baga in viteza accelereaza si pune frana si vezi daca tot asa face. Apoi incearca cu cealalta roata.

Daca astea toate nu sunt atunci sigur e cauciucul si e pe verticala si ala aparatul de centrat nu il poate sesiza. Am patit-o si eu la fel dar la mine batea tot timpul intre 40-60 desi pus pe aparatul de echilibrare roti era perfect echilibrat cauciucul si janta.

Sa ne ti la curent...

P.S. Sa nu fie cumva si ceva jocuri la capetele de bara, pivoti sau bielete... verifica-le sa fii sigur ca sunt Ok
  • Mytzu0789

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1990 SFI C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut.... aceeasi problema am avut si eu atunci cand treceam peste 110km si 140km ... tremura volanul.... si mai ales cand puneam frana facea mai rau.... pana cand am echilibrat toate rotile.... de atunci nu am mai avut probleme de genul acesta. stima
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ralu - vezi ca la tine e posibil sa fie rupte niste fire in cauciuc si din cauza aia la viteze mari incepe sa vibreze radial... din ce spui banuiesc ca pana in acea viteza nu ai batai sau vibratii deci suspectez cauciucurile.. verifica anul de fabricatie si echilibrarea lor daca sunt perfect echilibrate si tot asa face atunci iti trebuie altele noi ca asa am patit si eu dar vibratia o aveam intre 40-60km/h. Am luat cauciucuri noi fara sa schimb nimic altceva si am mers cu 190km/h fara nici o problema....
mai verifica si jocurile de prin nucile de la bieletele antiruliu, capete de bara, bucsi si pivoti sa nu fie ceva si de pe acolo... si eventual geometrica unghiurilor dar ma indoiesc ca ar fi de acolo...
Skip ads

  • ralu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
multumesc tuturor celor care mi-au raspuns...deocamdata nu am fost masina nicaieri..cand vad care e problema am sa va scriu!
  • ralu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
oricum nu am schimbat rotile de iarna de pe masina,pt ca a fost afara din tara...cand le schimb,in weekend, vom vedea ce are.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sa ne ti si pe noi la curent... si daca nu rezolvi cauta pe acest forum pe unul dintre "senatori" ca ei sunt din Arad si sunt super de treaba si te vor ajuta mai mult ca sigur...
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Topic este vechi , dar il readuc la viata un pic, daca iti trepideaza volanul pe la 80 km /h de vina este geometria, la viteza de 120 km/h vina o poarta cauciucurile.
Salutari!i
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu neaparat cum spui tu... daca sunt cauciucurile e posibil sa iti vibreze la orice viteza depinde cat de dezechilibrate sunt iar la viteze intre 40-60km/h daca cauciucul are vibratii radiale datorita ruperii unor sarme sau plasa interioara... am patit eu asa la niste cauciucuri de iarna si erau super bune ca si profil...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Problema cu tremuratul volanului trebuie diagnosticata in fiecare caz in parte la Opel exista 3 motive principale .
1. Tremura volanul numai la franare mai ales la viteza mare, discurile.
2. Tremura volanul la anumite viteze ca e 60-80-100-120 nu conteaza exista un prag la care intra directia in trepidatii dupa care se linisteste e nevoie urgenta de echilibrare dinamica,ori cauciucul deformat.
3.Intalnita numai la Opel si doar la jantele de tabla ,se indoaie foarte putin janta dar nu de pe marginea de contact cu anvelopa este irecuperabila si se manifesta cu usoare vibratii in volan si leganat caroseria cand ruleaza pe liber inainte sa se opreasca,chiar daca nu este actionata frana.
Nu este bine sa se ruleze asa deoarece pe langa disconfort distruge tot ce-i articulatie fata...si nu se merita.
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu mi-am luat ate-uri am zis ca fac treaba si mie imi tremura la 120 e din discuri problema nu sunt calitative, la noi in romania ajung doar turcisme, e de ajuns sa o fi spalat-o cand erau discurile fierbinti sau sa fi luat vreo baltoaca, eu stiu ampatit-o pepielea mea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR