Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • belootza

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Incearca metoda pedalelor, tii apasat pe frana si pe acceleratie si pui contactul apoi martorul incepe sa clipeasca ( 10 clipituri inseamna 0) intre cifre ai o pauza scurta si intre coduri ai o pauza putin mai lunga.Fiecare cod e format din 4 cifre.De ex ---------- --- - --- aici ai 0313.
Skip ads

  • valentin-axv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ok multumesc mult revin cu raspuns cat mai curand
  • belootza

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ok asteptam codurile.
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la z13dt nu merge metoda cu pedale
Skip ads

  • mg77

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Un alt mecanic mi-a spus ca pornirea greoaie cand motorul este cald ar fi din cauza sondei de temperatura dar trebuie sa verific si returul dat de injectoare, asa cum imi spunea si corsablue.
  • mg77

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Chiar daca este foarte frig afara porneste fara probleme, dar cand motorul este incalzit e dezastru. Acum trepideaza foarte tare si porneste numai la a doua cheie. Dupa ce motorul se raceste porneste la sfert de cheie.

Am testat masina cu un OP-COM si au rezultat urmatoarele erori:

C1517 - Protectia de supraâncalzire - activa
(00) - Nu este prezent
00005 - Senzor temperatura externa - tensiune mica
Nu este prezent
B1485 - Circuit de curent excitatie generator (linia61) - tensiune prea mica
(02) - Nu este prezent
C0245 - Circuit senzori roti - domeniu/performanta
(00) - Nu este prezent
  • jimmychelu

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
daca porneste mai bine cu motorul rece ar trebui sa te gandesti la o interventie asupra injectoarelor
  • eul_liric

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sunt curios care a fost problmea ta. Poate ne anunti dupa ce ai rezolvat. Spor!
Skip ads

  • mg77

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
A cum porneste foarte, foarte greu la rece. Am cumparat acumulator nou Bosch Silver de 60Ah, am schimbat si senzorul de temperatura apa pt ca avea ceva probleme dar degeaba. La a 5 sau a 6 cheie, dar cu insistente pentru a porni trebuie sa tin cel putin 5 secunde cheia pana porneste.
Dupa ce se incalzeste putin porneste la prima cheie. Daca o las nepornita, pe frigul asta, 12 ore e jale.
Astazi o sa fac revizia si daca o sa-mi fac timp o sa ma duc sa verifice injectoarele.
Din cauza frigului sa fie afectate mai multe componente:
Cauze posibile:
- injectoare
- filtrul de motorina - sa fie imbacsit (am folosit aditiv pt motorina metabond)
- motorina - putin probabil pentru ca am cumparat Alpin Diesel
- Rolling Eyes acumulatorul, tensiune prea mica chiar daca este noua, posibili consumatori - putin probabil.
Sper sa rezolv ca m-a innebunit masina asta Very Happy
  • mg77

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Se pare ca la bujii nu m-am gandit si era una arsa iar celelalte nu aratau foarte bine asa ca m-am decis sa le schimb pe toate.
Am facut comanda ieri, dar astazi o sa-mi soseasca.
Eu sper ca bujiile sa fi fost problema la pornirea masinii.
Injectoarele nu am reusit sa le testez dar nici nu vreau sa ma gandesc ca ar putea sa fie defecte ca deja am cheltuit destul luna asta cu masina.
  • valentin-axv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2009

  • Mesaj Privat
mie nu mi-a mai pornit nici la a 10 a cheie pe frigul acesta mereu face asa la frig porneste greu la a 2 a sau a 3-a chiar si a 4 a cheie din ce cauza stiti?
  • mg77

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Dupa ce am schimbat bujiile si am facut revizia porneste la prima cheie! Sper sa nu mai am probleme!
O bujie era arsa iar celelalte erau aproape pe "duca", filtrul de motorina era plin de mizerie (am folosit aditiv metabond pentru motorina de aceea s-a strans mizerie), acumulatorul nu mai avea amperaj suficient pentru a porni la rece, am cumparat unul nou si senzorul de temperatura apa schimbat.
Cam multe piese schimbate pentru a porni fara probleme, dar nu se stie cat va tine.
Singura problema, posibil din cauza frigului, motorul are fluctuatii la inceput intre 1000 si 1200 de turatii/min dupa ce se incalzeste putin scade sub 1000 si revine la normal.
Porneste si la cald fara probleme.
Injectoarele nu le-am mai verificat, dar sper sa fie ok!
Skip ads

  • mg77

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Din nou probleme cu pornirea, mai ales la rece acum dupa o perioada cand a fost ok.
Am fost sa-mi verific injectoarele si mi s-a spus ca toate sunt pe duca. Doua dadeau mai multa motorina decat celelalte, a fost testat un injector si au spus ca nu are presiune suficienta. Mi-au recomandat sa cumpar altele noi si ma costa 1200 de euro toate patru.
Masina merge fara probleme nu da in nas, are putere. Singura problema aste acum pornirea.
Nu stiu ce sa mai cred, toate cele 4 injectoare sa fie defecte asa cum spun ei? Nu se pot repara sau pe ei ii intereseaza sa faca rost de bani? Nu ma pricep la mecanica, de aceea astept pareri pentru ca deja am bagat multi bani in masinuta! Sad
  • ZouZou

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
intrebare intrebatoare - unde ti-ai facut toate testele astea ?
  • mg77

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Testele le-am facut in Bucuresti in zona str. Cutitul de Argint la o firma specializata in asa ceva, la un patron turc, dar eu am indoieli ca toate injectoarele mele sunt pe duca si nu se poate face nimic.
Sa cumpar toate injectoarele, ma depaseste financiar.
Trebuie sa gasesc alte solutii sau daca nu o las asa pana nu mai merge.
Deocamdata pornirea imi face probleme, iar la rece motorul are o variatie a relantiului intre 850 si 1000 rotatii, dupa ce se incalzeste isi revine la normal.
Am 100150 km la bord, oare injectoarele pentru acest tip de motor au o viata mai scurta sau am eu ghinion?
Poate influenta doar pornirea motorului?
Astept pareri, multumesc!
  • vali-motru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Incearca o curatare cu ultrasunete..
  • pstefan

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
N-au viata scurta injectoarele , eu am vreo 180k km si nu par sa aiba probleme.
  • mg77

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am sa incerc si varianta cu ultrasunete.
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
garantat ai sa le schimbi daca faci asta , cauta pe forum ce spune dancuciureanu despre aceasta curatare. total neindicat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curatarea cu ultrasunete la el merita incercata, de mai multe ori nu este indicat in schimb. Sansele de reusita in schimb sunt mici, doar 10-20% au reusit sa fie inviate, restul doar ceva mai bine si la majoritatea a fost frectie.
La neamul asta de Z13 pornirea grea poate fi din electromotor care nu invirte suficient de repede, regulator presiune motorina, pompa de joasa presiune, pierderi compresie etc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR