mg77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
O sa mai fac un test si la reprezentanta Opel, poate ii mai gaseste ceva si apoi din toate testele facute la diferite service-uri o sa fac o medie si o sa incep reparatiile.
Tocmai dicutam cu un prieten ca masina mea este un "studiu de caz" in ceea ce priveste pornirea, mai intai greoaie la cald si apoi la rece.
In mers nicio problema, merge foarte bine, are putere.
Am dus-o in diferite service-uri, pareri diferite si nu am ajuns la niciun rezultat.
Am folosit si aditiv (Metabond) atat pentru motorina cat si pentru motor. Posibil sa fi afectat injectoarele aditivul?
Am schimbat baterie, bujii, senzor temperatura apa, revizia facuta recent.
Niciun rezultat.
Daca o las nepornita vreo trei zile porneste la a 5-6 cheie acum. La 24 de ore nepornita, la a doua cheie.
Daca motorul este incalzit porneste, nu la sfert de cheie, dar e ok.
Tocmai dicutam cu un prieten ca masina mea este un "studiu de caz" in ceea ce priveste pornirea, mai intai greoaie la cald si apoi la rece.
In mers nicio problema, merge foarte bine, are putere.
Am dus-o in diferite service-uri, pareri diferite si nu am ajuns la niciun rezultat.
Am folosit si aditiv (Metabond) atat pentru motorina cat si pentru motor. Posibil sa fi afectat injectoarele aditivul?
Am schimbat baterie, bujii, senzor temperatura apa, revizia facuta recent.
Niciun rezultat.
Daca o las nepornita vreo trei zile porneste la a 5-6 cheie acum. La 24 de ore nepornita, la a doua cheie.
Daca motorul este incalzit porneste, nu la sfert de cheie, dar e ok.
- SorinXP
- ***
- 595 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 595
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
ZouZou a scris:intrebare intrebatoare - unde ti-ai facut toate testele astea ?
mg77 a scris:Testele le-am facut in Bucuresti in zona str. Cutitul de Argint la o firma specializata in asa ceva, la un patron turc
Ce e, zouzule, te chinuie amintirile de la turcu?
Fa testul cu furtunasele de retur si vezi cum iti poti reconditiona sau inlocui injectoarele. Spunea exxtasy_bebe ca le-a schimbat cu unele noi foarte ieftine.
- ZouZou
- ***
- 715 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
ZouZou
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
mg77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Va trebui sa mai fac inca un test la injectoare ca sa fiu sigur ca sunt principala problema a pornirii greoaie.
Dupa ce porneste are o variatie a relantiului, iar cand se incalzeste isi revine la normal. De la inceputul anului se intampla acest fenomen, cand au fost temperaturi foarte scazute.
Pana anul trecut imi pornea greu la cald iar acum si la rece. O "ciudatenie"!
Dupa ce porneste are o variatie a relantiului, iar cand se incalzeste isi revine la normal. De la inceputul anului se intampla acest fenomen, cand au fost temperaturi foarte scazute.
Pana anul trecut imi pornea greu la cald iar acum si la rece. O "ciudatenie"!
- vali-motru
- *
- 6 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Gorj
vali-motru
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
cristykyf
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2010
- Mesaj Privat
mg77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mario opel
- *
- 10 mesaje
- din 16 Mar 2008
- Corsa 2008 z12xep
- Iasi
mario opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2008
- Mesaj Privat
off topic: ca sa-l mai inveselesc pe mg77
dragi tovarasi. daca faceti mai putin de 20.000 km. pe an nu va luati diesel(decat nou). ca si voi si io am trecut prin experienta "tedei" si mi-a iesit pe ochi economia pe care o "realizam" cu motorina. injectoare, turbine,intercoolere,ambreiaj de ala "smecher"(volanta dubla) la 1000 de coco..toate astea nu le gasesti pe un benzinar(afara de injectoare,da n-am auzit pe nimeni sa le schimbe).
prietenul meu schimba ambreiajul la benzinar cu 6 mil. io la diesel cu 30...smecherie nu? cata benzina puneam de 25 de mil.?
da...lasa frate ca a mea consuma 4 la suta ca e diesel ...nu stiu la 1.3 cdti cat costa toate astea..oricum pun pariu ca cel putin dublu fata de 1.2 zxep.
si cum tot patitu-i priceput am zis sa zic si io ceva.. scuze de off topic
dragi tovarasi. daca faceti mai putin de 20.000 km. pe an nu va luati diesel(decat nou). ca si voi si io am trecut prin experienta "tedei" si mi-a iesit pe ochi economia pe care o "realizam" cu motorina. injectoare, turbine,intercoolere,ambreiaj de ala "smecher"(volanta dubla) la 1000 de coco..toate astea nu le gasesti pe un benzinar(afara de injectoare,da n-am auzit pe nimeni sa le schimbe).
prietenul meu schimba ambreiajul la benzinar cu 6 mil. io la diesel cu 30...smecherie nu? cata benzina puneam de 25 de mil.?
da...lasa frate ca a mea consuma 4 la suta ca e diesel ...nu stiu la 1.3 cdti cat costa toate astea..oricum pun pariu ca cel putin dublu fata de 1.2 zxep.
si cum tot patitu-i priceput am zis sa zic si io ceva.. scuze de off topic
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu ai ce repara sau rectifica, incearca o curatare cu ultrasunete si atit.
La ce a spus mario opel mai pune, volanta cu ambreiaj de la alternator si regulatorul presiune motorina. Motoarele Z13 nu sunt pentru frecus urban, te lichideaza cu reparatiile. Degeaba ai consum mai mic dupa ce se incalzeste si cuplu daca te sparge la buzunar, mai pune si faptul ca nu poti sa o calci cit e motorul rece. Ca pret iti spui eu, 4 injectoare SH costa cit un motor XEP SH
La ce a spus mario opel mai pune, volanta cu ambreiaj de la alternator si regulatorul presiune motorina. Motoarele Z13 nu sunt pentru frecus urban, te lichideaza cu reparatiile. Degeaba ai consum mai mic dupa ce se incalzeste si cuplu daca te sparge la buzunar, mai pune si faptul ca nu poti sa o calci cit e motorul rece. Ca pret iti spui eu, 4 injectoare SH costa cit un motor XEP SH
- Ire Adrian
- **
- 137 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2005
- Maramures
Ire Adrian
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am avut problema asta dar la un Astra H , 1.3 Cdti din 2005 ! Problema a fost ELECTROMOTORUL ! A existat o rechemare la service pt tipul acesta de motor produs intre 2005-2006 , pentru schimbarea electromotorului (defect de fabricatie). Cel vechi avea 1.1 KW , iar cel nou are 1,8 KW. Invarte mult mai repede si masina porneste usor ! Asta iarna a pornit dimineata la prima cheie indiferent de temperatura ! ( Inainte , incercam de 4-5 ori pana sa porneasca , toate filtrele si bujiile le-am schimbat si degeaba ). In fine , iti recomand sa te duci la reprezentanta Opel sa verifici (dupa VIN-ul masinii) daca si masina ta face parte din lotul cu probleme ! Bafta !
- mihaiudubasa
- *
- 9 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Corsa 2005 z13dt
- Bucuresti
mihaiudubasa
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
mg77 a scris:La inca un test, doua injectoare dau mai multa motorina decat celelalte, se pare ca sunt pe duca. Pornirea greoaie este din aceasta cauza, asta a fost concluzia mecanicilor.
Poate reusesc sa le repar sau sa le schimb cu unele rectificate.
Injectoare noi, in niciun caz, ma depaseste financiar.
Poate reusesc sa le repar sau sa le schimb cu unele rectificate.
Injectoare noi, in niciun caz, ma depaseste financiar.
salut
la cine ai fost sa faci testul?
asa mi spus si mie un "mecanic" cand nu mai pornea (abia dupa vreo 5 6 chei pornea) ca trebuie sa schimb sau sa repar injectoarele si surpriza: cand am fost la maiandrei sa le verific, injectoarele nu aveau nimic ( si la mine doua injectoare dau mai mult dar in limite)
asa ca ai grija cine iti spune ca eu sunt patit
du te cu incredere la maiandrei
mg77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Testul la injectoare le-am facut la firma unui turc, in Bucuresti, zona str. Cutitul de Argint, specializata in asa ceva. Dar stiu cum e cu vrajeala "nu functioneza, trebuie sa le schimbi neaparat, cumpara de la noi"
De cand s-a incalzit vremea imi porneste relativ bine, la sfert de cheie la rece si intarziata la cald (cca. 2 sec.), a revenit la simptomele de anul trecut.
In rest merge foarte bine. Vremea foarte rece din acest an a fost un factor important in pornirea foarte greoaie, la mine cel putin.
O sa mai verific inca o data injectoarele sa fiu sigur.
Cauza: pornirea intarziata la cald.
De cand s-a incalzit vremea imi porneste relativ bine, la sfert de cheie la rece si intarziata la cald (cca. 2 sec.), a revenit la simptomele de anul trecut.
In rest merge foarte bine. Vremea foarte rece din acest an a fost un factor important in pornirea foarte greoaie, la mine cel putin.
O sa mai verific inca o data injectoarele sa fiu sigur.
Cauza: pornirea intarziata la cald.
- mihaiudubasa
- *
- 9 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Corsa 2005 z13dt
- Bucuresti
mihaiudubasa
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
mg77 a scris:Testul la injectoare le-am facut la firma unui turc, in Bucuresti, zona str. Cutitul de Argint, specializata in asa ceva. Dar stiu cum e cu vrajeala "nu functioneza, trebuie sa le schimbi neaparat, cumpara de la noi"
De cand s-a incalzit vremea imi porneste relativ bine, la sfert de cheie la rece si intarziata la cald (cca. 2 sec.), a revenit la simptomele de anul trecut.
In rest merge foarte bine. Vremea foarte rece din acest an a fost un factor important in pornirea foarte greoaie, la mine cel putin.
O sa mai verific inca o data injectoarele sa fiu sigur.
Cauza: pornirea intarziata la cald.
De cand s-a incalzit vremea imi porneste relativ bine, la sfert de cheie la rece si intarziata la cald (cca. 2 sec.), a revenit la simptomele de anul trecut.
In rest merge foarte bine. Vremea foarte rece din acest an a fost un factor important in pornirea foarte greoaie, la mine cel putin.
O sa mai verific inca o data injectoarele sa fiu sigur.
Cauza: pornirea intarziata la cald.
asta nu e o problema
si la mine porneste greu (dupa 2 3 sec)
sa nu ti faci griji, nu e masina noua (la benzina era o problema dc nu pornea la sfert)
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
problema asta cu pornirea a aparut si la mine de curand am o corsa c fabricatie 2006 la care a picat distributia dupa inlocuire are pornirea foarte grea mai ales cand se incalzeste motorul trebuie sa tii cam 5 sec pana sa porneasca, la fel ca voi am facut nenumarate teste printre care si cel pentru injectoare iar cum vi s-a zis si voua mecanicii mi-au spus ca din cauza a 2 injectori nu porneste....voi ati rezolvat intr-un fel pana in prezent problema?
si sa nu mai zic ca la fel cum zicea cineva mai sus am fost nevoit sa schimb pana acum kit ambreaj impreuna cu volanta, rola de la alternator si egr am ajuns la concluzia ca nu e un motor pentru oras oricat de turat il tii tot are probleme
si apropo de injecrori am inteles ca fiind bosch acestia se pot reconditiona la bucuresti timisoara si cluj nude exista car bosch diesel service a facut cineva acest lucru pana in prezent
asa arata testul astept parerile voastre
si sa nu mai zic ca la fel cum zicea cineva mai sus am fost nevoit sa schimb pana acum kit ambreaj impreuna cu volanta, rola de la alternator si egr am ajuns la concluzia ca nu e un motor pentru oras oricat de turat il tii tot are probleme
si apropo de injecrori am inteles ca fiind bosch acestia se pot reconditiona la bucuresti timisoara si cluj nude exista car bosch diesel service a facut cineva acest lucru pana in prezent
asa arata testul astept parerile voastre
- fritzcon
- **
- 291 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
din cate stiu eu timpul in care se lasa sa se vada diferenta este de 1 minut.la tine diferenta dintre 2 si 3 si celelalta doua e cam mare.la masina mea am si eu o problema de pornire dar la mine este din pompa de inalte nu are presiunea care trebuie.
eu zic sa mergi si la alt test cu borcanasele inainte de a le reconditiona sau lua noi
eu zic sa mergi si la alt test cu borcanasele inainte de a le reconditiona sau lua noi
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
poi asta e al doilea test facut cu acele paharele si data trecut a fost la fel de mare diferenta
testul ala l-am facut acum un an de zile asta de am pus poza acum 2 zile
dar mi se pare stupida concluzsia lor ca acum porneste greu din cauza injectorilor ca inainte de a schimba distributia pornea usor si nu prea vad legatura intre ce au facut ei si injectori
testul ala l-am facut acum un an de zile asta de am pus poza acum 2 zile
dar mi se pare stupida concluzsia lor ca acum porneste greu din cauza injectorilor ca inainte de a schimba distributia pornea usor si nu prea vad legatura intre ce au facut ei si injectori
- fritzcon
- **
- 291 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- fritzcon
- **
- 291 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
domnul Dan i-am pus sa mai desfaca inca o data acele dopuri unde intra acele blocaje si m-am uitat si eu ca daca nu stateam langa ei mai ziceam dar axele cu came acum sunt pe aceeasi linie cu volanta au fost blocate toate 3 si m-am uitat si in manualul de reparatii de la corsa si acolo dau dimensiunea pentru acele blocaje ce conteaza ca sunt facute iar daca e cum ziceti dumneavoastra nu pornea deloc nu ar trage masina ar scoate fum, ar da vre-o eroare pe CB,
masina in afara faptului ca porneste dupa 4 5 sec de tinut la automat se comporta ff bine trage impecabil se duce in 4000 in fiecare treapta si nu scoate nici fum la plecare mai energica de pe loc cum facea inainte de a schimba distributia, de asta tind sa ii cred si pe ei acum ca acele doua injectoare care sunt mai obosite sa ingreuneze pornirea sau cum mai zicea cineva pe aici sa fie obosit si electromotorul
masina in afara faptului ca porneste dupa 4 5 sec de tinut la automat se comporta ff bine trage impecabil se duce in 4000 in fiecare treapta si nu scoate nici fum la plecare mai energica de pe loc cum facea inainte de a schimba distributia, de asta tind sa ii cred si pe ei acum ca acele doua injectoare care sunt mai obosite sa ingreuneze pornirea sau cum mai zicea cineva pe aici sa fie obosit si electromotorul