Care rulmenti? Aia din capatul superior numiti impropriu rulmenti?
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 935 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 935
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- ionturburan
- **
- 54 mesaje
- din 07 Dec 2010
- Corsa 2002 Z12XE
- Caras-Severin
ionturburan
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
Shiva a scris:Care rulmenti? Aia din capatul superior numiti impropriu rulmenti?
Buna. Este vorba de acesti rulmenti: https://www.clubopel.com/vie...asc&start=240
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Interesant.
La Agila par sa fie multe elemente pe telescop decat la Corsa (in EPC am gasit 2 schite cu 3-4 piese, maxim)
Agila: http://postimage.org/image/rqrveqn7o
La Agila par sa fie multe elemente pe telescop decat la Corsa (in EPC am gasit 2 schite cu 3-4 piese, maxim)
Agila: http://postimage.org/image/rqrveqn7o
- corsablue
- ****
- 2,529 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,529
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 935 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 935
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,529 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,529
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,976 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,976
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
mircea_m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
Sebi_Marius a scris:Am raspuns pe alt site la aceasta problema. Iata solutia adoptata si propusa de mine(solutia se adreseaza celor care vor sa economiseasca bani, nu celor care dispun de finante la greu iar 600E reprezinta banii de iesit in oras):
"Mi-am reparat caseta!Daca o mai citi cineva topicul asta sau daca are cineva Opel Corsa si doreste sa afle cum sa nu dea peste 600 de euro din cauza unei bucse, iata care-i ideea:se merge la un service, se da jos caseta, se scoate cremaliera, se impinge afara bucsa originala care, intr-o paranteza fie spus, are un astfel de sistem incat sa nu o poti da afara decat dand jos caseta:( si se confectioneaza la un strung, din teflon, o alta bucsa. Noua bucsa se monteaza impreuna cu niste sigurante, nu ca ar avea unde sa plece, dar sa stea locului...Si astfel, in loc de 20 milioane dai doar 2. Apropo, eu nici nu m-am mai obosit sa fac alta bucsa, cea de dacie potrivindu-se absolut perfect, tolerante micrometrice. Am facut compromisul asta pentru ca noul sistem de montare imi permite sa o schimb ori de cate ori o sa fie cazul, demontand doar una dintre bielete. Yupiiiiii!"
Si acum sa aduc niste completari:
1)bucsa respectiva, din cate mi-a zis mecanicul la care am facut lucrarea, ar fi identica cu una de Peugeot
2)am adoptat solutia cu bucsa de dacie pt ca era mai ieftina si nu am vrut sa-mi mai bat capul cu gasirea uneia identice(apropo, pur si simplu intamplator am descoperit ca bucsa se potriveste; nenea ala a bagat-o pe cremaliera si parca ziceai ca dacia a facut bucsi pt opel toata viata:))
3)la montarea cremalierei, adica a bratului din caseta de directie care culiseaza stanga-dreapta, nenea mecanicul trebuie sa aiba grija sa nu introduca diferente la razele de bracaj stanga-dreapta. Acest lucru se preintampina daca-si face un semn inainte de a o scoate afara(pe cremaliera)
4)mai tarziu m-am gandit ca se poate face o bucsa super sanatoasa cu doua inele de otel intre care sa fie turnat cauciuc(exista pe 1 Mai o astfel de firma care-ti toarna ce bucsa vrei tu). Dar daca merge si asta...
5)cu bucsa asta de dacie am 13000km si nu da semne de oboseala, asa ca nu regret solutia.
Daca mai ai intrebari le astept pe forum.
Eu ti-am dat solutia in cazul in care ai problema asta. Semnele ca bucsa respectiva e terminata sunt de fapt un singur semn: o mare troncaneala undeva in partea dreapta a bordului(zona mediana, sa zicem). Face atata zgomot cand dai in cea mai mica groapa incat nu ai dubii in privinta asta...
"Mi-am reparat caseta!Daca o mai citi cineva topicul asta sau daca are cineva Opel Corsa si doreste sa afle cum sa nu dea peste 600 de euro din cauza unei bucse, iata care-i ideea:se merge la un service, se da jos caseta, se scoate cremaliera, se impinge afara bucsa originala care, intr-o paranteza fie spus, are un astfel de sistem incat sa nu o poti da afara decat dand jos caseta:( si se confectioneaza la un strung, din teflon, o alta bucsa. Noua bucsa se monteaza impreuna cu niste sigurante, nu ca ar avea unde sa plece, dar sa stea locului...Si astfel, in loc de 20 milioane dai doar 2. Apropo, eu nici nu m-am mai obosit sa fac alta bucsa, cea de dacie potrivindu-se absolut perfect, tolerante micrometrice. Am facut compromisul asta pentru ca noul sistem de montare imi permite sa o schimb ori de cate ori o sa fie cazul, demontand doar una dintre bielete. Yupiiiiii!"
Si acum sa aduc niste completari:
1)bucsa respectiva, din cate mi-a zis mecanicul la care am facut lucrarea, ar fi identica cu una de Peugeot
2)am adoptat solutia cu bucsa de dacie pt ca era mai ieftina si nu am vrut sa-mi mai bat capul cu gasirea uneia identice(apropo, pur si simplu intamplator am descoperit ca bucsa se potriveste; nenea ala a bagat-o pe cremaliera si parca ziceai ca dacia a facut bucsi pt opel toata viata:))
3)la montarea cremalierei, adica a bratului din caseta de directie care culiseaza stanga-dreapta, nenea mecanicul trebuie sa aiba grija sa nu introduca diferente la razele de bracaj stanga-dreapta. Acest lucru se preintampina daca-si face un semn inainte de a o scoate afara(pe cremaliera)
4)mai tarziu m-am gandit ca se poate face o bucsa super sanatoasa cu doua inele de otel intre care sa fie turnat cauciuc(exista pe 1 Mai o astfel de firma care-ti toarna ce bucsa vrei tu). Dar daca merge si asta...
5)cu bucsa asta de dacie am 13000km si nu da semne de oboseala, asa ca nu regret solutia.
Daca mai ai intrebari le astept pe forum.
Eu ti-am dat solutia in cazul in care ai problema asta. Semnele ca bucsa respectiva e terminata sunt de fapt un singur semn: o mare troncaneala undeva in partea dreapta a bordului(zona mediana, sa zicem). Face atata zgomot cand dai in cea mai mica groapa incat nu ai dubii in privinta asta...
va rog imi puteti spune ( o poza va rog) unde e acea bucsa? am si eu o bataie/joc la mers prin gropi in zona din fata volanului mai in jos...ma enerveaza si nu stiu exact ce e... ms de raspuns
- alexandru_ionut
- **
- 106 mesaje
- din 30 Jun 2011
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
alexandru_ionut
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alexandru_ionut
- **
- 106 mesaje
- din 30 Jun 2011
- Corsa 2004 Z13DT
- Prahova
alexandru_ionut
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 750 mesaje
- din 16 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
Pai cum vine asta?...ai schimbat caseta fara sa demolezi masina si dupa aia ai facut o bucsa pe strung si gata?
Fii mai explicit, adica ai schimbat si caseta de directie dupa care ai pus cumva o bucsa noua fara sa o dai pe ca veche jos?
Pana la urma care este pb. ca altii au demolat masina si tu nu?
Fii mai explicit, adica ai schimbat si caseta de directie dupa care ai pus cumva o bucsa noua fara sa o dai pe ca veche jos?
Pana la urma care este pb. ca altii au demolat masina si tu nu?
- deleted-38151
- ***
- 750 mesaje
- din 16 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
Am observat si greseala pentru care imi cer scuze . Am pus doar vestita bucsa pentru ca trancanea foarte rau .
Ideea era ca nu trebuie sa demontezi "jumatate de masina" cum am citit pentru a schimba acea bucsa . E de ajuns sa dai jos bieleta de directie. Bucsa veche nu mai exista ,iar cea de dacie nu se potriveste :l . Nu stiu cum s-a potrivit la unele masini :-" . . .
Ideea era ca nu trebuie sa demontezi "jumatate de masina" cum am citit pentru a schimba acea bucsa . E de ajuns sa dai jos bieleta de directie. Bucsa veche nu mai exista ,iar cea de dacie nu se potriveste :l . Nu stiu cum s-a potrivit la unele masini :-" . . .
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 750 mesaje
- din 16 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
Ionutxyz
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
dulmann a scris:salutari la toata lumea...am observat ca este discutat destul de mult subiectul legat de sistemul de directie la Corsa C si cu scuzele de rigoare pentru repetitie va intreb si eu ...la o Corsa C 1.8 XE, 92 kw, 2004...am inlocuit asa : bielete antiruliu GM, caseta directie + capete de bara, flanse amortizor + rulmenti GM, bucsi bara stabilizatoare, bolturile de la etrieri frana modificate - adica le-am facut 3 canale la strung si le-am dotat cu O-ringuri, gresat cruci cardanice, strans suruburi ...efectiv e cam totul nou la directie exceptand basculele cu pivotii si bucsile de rigoare...spuneti-mi si mie ce D-zeu mai troncane...ca deja sunt in lipsa de orice idee, imi vine s-o dau la REMAT nu alta...am inteles ca ar mai fi si COLOANA de DIRECTIE, mai tre' s-o schimb si p-asta...!? merci.
Salut,
Aceeasi problema cu coloana de directie o am si eu sau poate chiar mai grav, pe loc nu se vireaza aproape deloc, de cele mai multe ori scapa. Daca ai rezolvat in vreun fel te rog sa-mi spui si mie cum ai facut. Am fost la un service si mi-au spus ca trebuie inlocuita coloana de directie , iar una noua costa destul de mult iar in dezmembrari nu am gasit pana acum.
- corsanu_deva
- **
- 146 mesaje
- din 08 Apr 2011
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
corsanu_deva
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2011
- Mesaj Privat
Am vazut ca o multime de colegi de aici au probleme cu caseta (coloana) de directie! Vreau sa va zic ca si eu, la cateva luni dupa ce mi-am luat Corsa aveam troncanituri mari sub volan, si un mecanic mi-a spus (dupa verificari in prealabil) ca trebuie schimbata caseta! Asa ca m-am dus in orasul Calan (jud Hunedoara), la firma MEDES, care am inteles ca este singura firma din tara autorizata in reconditionarea acestei piese si am rezolvat problema! In primavara e anul si nu mai am nicio problema!