Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Tule GTT-ul sa-i F**, imi facusem programare pt ziua de 7 februarie ca sa merg acolo sa imi zica, ca de fapt nu va gasim programarea... am fost la Radacini si am aflat,ulterior, ca schimbul de Ulei + Filtre (Aer, Ulei, Benzina) + Manopera costa undeva la 650 Lei!!! Woow! Sa fie la ei acolo, fusei azi la Service-ul unei cunostiinte si am iesit cu tot cu filtre si ulei si manopera la 300 Ron.
Partea nasoala e ca am aflat ca imi trebe amortizoare noi de spate ca scartie din ce in ce mai mult.. deci inca 4 milioane maine..
Sfatul meu, ocoliti Service-urile Opel!!!
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Preturile pe care ti le-am dat nu erau din service Opel, dar am uitat sa precizez asta, si am uitat sa zic de manopera, eu am un baiat de la Augsburg la care ma duc acasa asa ca ies ieftin tare cu manopera. Ce amortizoare iti pui ca si la mine trebuie? De fapt nici nu inteleg cum se uzeaza mai tare amortizoarele pe spate la Corsa ca 65% din greutate e pe fata.
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
kimmy a scris:Este piesa ce face legatura dintre schimbatorul de viteze si cutie. Nu mai intra decat in vitezele a 2-a si a 4-a prima data, apoi nu mai intra in vitezele 1, 3, 5 si nici in marche-arriere. Cauza: lipsa scutului si minunatele noastre drumuri. Schimbata in garantie, montat scut, fara probleme de atunci. Sper sa tina.


Mi-am schimbat si eu timoneria dar tot nu pricep ce legatura ar avea scutul cu ansamblul ala de bucsi si parghii?! Cine v-a povestit voua ca problema provine de la scut probabil ca ori avea unul de vanzare ori v-a trimis la vreun prieten cu magazin. Timoneria la corsa se strica pt ca s-a adoptat un sistem tampit de bucsi din plastic nenorocit, chipurile pt reducerea costurilor. Sistemul a fost adoptat in Spania si ma mir ca nemtii l-au agreat. Dupa ce au vazut ca pica intr-o veselie, nemtii, seriosi dealtfel, au revenit la vechea versiune, aia cu componente metalice, mult mai fiabila si serioasa ca aspect. Asta s-a intamplat dupa 2003...Nu vreau sa fac pe desteptul, cine si-a pus scut sa fie primit, e ok sa-l ai, dar nu mai plecati urechea la tot felul de mesteri care dau verdicte grave. Parerea mea!
  • dr_dumi

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Pai uite am schimbat amortizoarele pe spate si am luat piesele de la Auto Karma este undeva in spatele circului (vis-a-vis de Parcul Circului) B-dul LACUL TEI nr.63 sect 2 www.autokarma.ro
Amortizoarele pe spate m-au costat 300 Ron iar celel pe fata 400 Ron. In cele mai multe cazuri piesele le au pe stoc, in caz contrar se aduc in cateva ore cel mult 2 zile. Iar amortizoarele sunt pe gaz, uitasem sa precizez...

Mie mi se par destul de ok.

Azi dupa mecanic am inteles ca ar mai trebui candva schimbat, discul de ambreiaj, saboti, tacheti, pivoti, placute de frana si inca ceva ce nu mai stiu cum le spune (parca rulouri... pm) si tot la mecanic am observat un suierat la motor atunci cand o accelerez... tipul mi-a zis ca trebe dat jos si de verificat alternatorul s-au cureaua.. cik ar dura cateva zile operatiunea asta; nasol, abia n-astept.
Bafta tuturor!!
Skip ads

  • alez911

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Sebi_Marius a scris:
kimmy a scris:Este piesa ce face legatura dintre schimbatorul de viteze si cutie. Nu mai intra decat in vitezele a 2-a si a 4-a prima data, apoi nu mai intra in vitezele 1, 3, 5 si nici in marche-arriere. Cauza: lipsa scutului si minunatele noastre drumuri. Schimbata in garantie, montat scut, fara probleme de atunci. Sper sa tina.


Mi-am schimbat si eu timoneria dar tot nu pricep ce legatura ar avea scutul cu ansamblul ala de bucsi si parghii?! Cine v-a povestit voua ca problema provine de la scut probabil ca ori avea unul de vanzare ori v-a trimis la vreun prieten cu magazin. Timoneria la corsa se strica pt ca s-a adoptat un sistem tampit de bucsi din plastic nenorocit, chipurile pt reducerea costurilor. Sistemul a fost adoptat in Spania si ma mir ca nemtii l-au agreat. Dupa ce au vazut ca pica intr-o veselie, nemtii, seriosi dealtfel, au revenit la vechea versiune, aia cu componente metalice, mult mai fiabila si serioasa ca aspect. Asta s-a intamplat dupa 2003...Nu vreau sa fac pe desteptul, cine si-a pus scut sa fie primit, e ok sa-l ai, dar nu mai plecati urechea la tot felul de mesteri care dau verdicte grave. Parerea mea!


Salut! Cat a costat timoneria ? mie imi face niste zgomote oribile la schimbarea vitezelor... poate-mi spui si de unde sa imi cumpar piesa si sa rezolv problema ... merci
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
280 ron...
de la Opel Gtt prin toamna...

Si daca tot e vorba de costuri de intretinere....
saptamana trecuta am mai schimbat discuri + placute + tamburi + cablu de frana de mana, m-au costat toate 510 lei si manopera un pic peste 100 de lei. Noroc de Piti ca m-a scutit si de alergatura si mi-a dat si preturi bune, ai putea sa incerci la el pt timonerie, are un thread kilometric la vand/cumpar piese, si e super de treaba si serviabil.
  • Letto

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2001 1.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2006

  • Mesaj Privat
azi:
schimbat filtru ulei, benzina, aer, polen, verificat si curatat bujii, verificat suspensii, frane - 320 RON
e bine?
  • corsarul_albastru

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XSE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
poate sa mi spuna si mie cineva cat costa un debitmetru de aer pentru un Corsa C, motor Z10XE?
la service imi cer 10 mil pe el...e pretul real??
Skip ads

  • Corsa_1.2

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Preturi imens de mari pt o masina care se vrea ieftina. Un suport de motor peste 2 milioane iar un rulment fata sare de 3 milioane, Bucsa mare sare frumos de 2 milioane, caseta de directie sare de 600 euro toate fata montaj. Masina asta nu e fiabila deloc. Mai nou am un tzauit pe o fregventa inalta in bord pe undeva sub mp3 player ( nu e de la mp3 pt ca face doar cand am motorul pornit ). Sunetul asta a ajuns sa ma dispere. Imi vine sa rup bordul ala de plastic ieftin. Acum o luna mergeam normal si s-a stins bordul, au coborat toate acele pe urma a pornit iar, a facut chestia asta de vreo 4 ori.... Si cand m-am gandit ca nu voi baga nici un leu in ea doar consumabile.
Respect pe cei care au corsa si opel in acelasi timp dar repet e prima si ultima oara cand mai cupar un Opel.
  • corsarul_albastru

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XSE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
mda, nu'o deloc amuzant ce'mi spui. daca'i asa, poate chiar merita sa o dau si sa mi iau o dacie solenza. Smile
si asa, toata lumea mi'a zis ca'i fiabilia.
  • Corsa_1.2

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Daca e sa alegi intre corsa si solenta , alege corsa Smile
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@Corsa_1.2: treaba cu leshinatul instrumentarului de bord e una dintre "bucuriile" tipice Corsa. Cand iti mai face d-astea, da-i un bobarnac exact pe mijlocul tabloului, in partea superioara. De vina este un contact de proasta calitate, care se mai aranjeaza un pic la fiecare ghiont... Sad
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Si voua va mai face asa? credeam ca sunt singurul.... eu ii dau mai in dreapta bobarnacul... ca e mai la indemana Smile Smile Smile
  • Corsa_1.2

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
eu am desfacut frana de mana credeam ca acolo face cumva un scurt ca mi se aprindea prima data frana de mana in bord. Rectific suportul motor adica bucsa ( cea din partea stanga caci sunt 3 ) sare frumusel de 3 milioane. ALte probleme : Bancheta din spate nu se mai fixeaza ( nu mai face click cand o las la loc ), odata am scos cheia din contact si se auzea piuitul ala cum ca ar fi cheia in contact ( la corse e cate un piuit pt fiecare "avarie" lumini, semnalizari uitate ) si-a revenit dupa ce am repornit masina. Un capac cum am eu pe 14" costa 1,5 milioane lei si impreuna cu o janta originala de tabla ajungi sa regreti ca nu ai luat ceva de firma ( aliaj) pe 15"
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
He, he... asa face si la mine cand leshina aia mici - se aprinde becul de la frana de mana. Nu pot sa-ti explic cat m-am speriat prima data, cand am crezut ca mi s-au blocat franele si mi-a murit motorul, am parcat urgent pe dreapta si am inceput sa trag de toate alea de prin masina.

Pe de alta parte, chestia asta cu moartea instrumenteleor de bord are si o latura haioasa: cand isi revine, indicatorul de benzina urca mai sus decat era inainte si te face sa te bucuri ca fraierul ca poate era o eroare inainte si acum uite ce de benzina mai ai, de fapt!
  • Corsa_1.2

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Aseara veneam spre casa si cel din fata cred ca-si spala parbizul, mi-a dat niste stropi si mie. Pornesc stergatoarele si .... merg vreo 10 cm si gata, dau la maxim... nimic. Am venit asa cu ea acasa si din minut in minut se miscau cate un mm pe urma se miscau invers tot un mm. Vi s-a intamplat si voua? Suportul stang la motor si un rulment m-au costat 5.400.000 ( luate cu adaos f mic ), 800.000 montatul si inca mai am ceva la ea. Ma gandesc sa o fac brici si sa o vand, chiar nu mai am nervi pt asemenea masini...
  • Xenomorph

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Corsa_1.2 a scris: Ma gandesc sa o fac brici si sa o vand, chiar nu mai am nervi pt asemenea masini...


Te inteleg... Te inteleg asa de bineeee... Sad
  • Corsa_1.2

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema cu stergatoarele, intrase apa si ruginise in interiorul axului care misca un stergator. 300.000 se adauga la costurile de intretinere Smile.
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Hai sa trecem si un debitmetru, care tragea sa moara si eu l-am ajutat in acest sens: 6.5 bulions, producator GM...
  • xexe

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 1 litru
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
cumparat ieri kit timonerie (de metal) (355RON)
azi sper sa-l schimb in service daca nu sambata il schimb eu
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR