Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • calyyn80

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Bunã seara,a venit vremea sa ma despart de g-ul meu și sa iau pe fratele lui mai mare h-ul,dilema cea mai mare este BENZINA SAU motorina,g-ul a fost benzina,am citit mult pe forum dar tot au mai rãmas unele nelãmuriri,-------------la cele pe motorina m-am orientat cãtre motorizãrile de 1.7.dar am înțeles ca sunt trei tipuri ...de 80cp. 101cp.110cp,întrebarea este care este mai fiabil?......cele pe benzina sunt 16..... 105 CP....115cp, 18....125cp,dintre cele de 16 care esteai bun, sau cel de 18 e mai fiabil?
Skip ads

  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
1.8 e mai fiabil: Z18XE si Z18XER. Discutia asta diesel vs. benzina e cam inutila. Daca faci peste 15.000km pe an ia diesel, altfel nu merita.

Unii colegi ar zice si daca nu faci peste 25000 tot benzina sa iei. Oricum, alegerea iti apartine.

@Paleonte Din experienta mea, n-am vazut ca 1.8 sa consume mai mult ca 1.6. N-ai zis pentru ce vrei sa folosesti masina, cati km faci pe an. Distributiile toate sunt pe curea.
  • calyyn80

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2011

  • Mesaj Privat
km.fac cel mult 12ooo pe an, mai mul în orașa un 75%,pe mine ma intereseazã sa fie fiabil,m-am saturat de consumul de ulei de pe astra g 16,referitor la discuția benzina-motorina m-am documentat,
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Deci 12k pe an, 75% in oras, ia 1.8. Eu am platit 372 asigurarea pe an (anul asta am facut 30 de ani), 140 parca impozitul, 10% consum in oras. Aia e, la 12000km merita, nu e chiar problema.
Skip ads

  • nok

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Si eu vreau sa ma despart de Gul meu si sa il inlocuiesc cu un H.

1. La motoarele astea 1.6 115cp si 1.8. 140 cp mai sunt probleme cu "mancatul" uleiului?

2. Si cam care sunt probleme cunoscute la un H pe care ar trebui sa le verific inainte de cumparare..daca eram informat de faza cu uleiul de pe z16xe poate nu il mai luam, de aceea as dori sa stiu la ce sa ma astept..

3. Care este diferenta de consum dintre cele doua motoare si pe care l.ati recomanda..din cate citesc 1.8 ar fi mai fiabil ..

Multumesc
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Raspund tot eu Smile. Z18XE si XER nu au probleme cunoscute de consum de ulei (adica probleme raspandite, generale). Diferenta intre 1.6 si 1.8 la consum este neglijabila.

Probleme specifice, nu stiu sa iti spun, electroventilatorul (rezistenta) se cam strica.
  • tughy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2015

  • Mesaj Privat
imi poate spune cineva daca se poate schimba rulmentul rolei intinzatoare de la cureaua de accesorii ? Astra h z17dth
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Din cate stiu se gasesc role pentru intinzator marca Optimal. Intreaba la un magazin de piese.
Skip ads

  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Apropos de 1.3 vs. 1.7 .
am avut inainte 1.3 gtc si acum am 1.7 break si pot trage urmatoarele concluzii
- 1.3 se simte mai soft un pic, in sensul ca 1.7 e ceva mai tractoras.
- diferenta de putere la cei 11cp declarati e destul de mica (bine, eu compar gtc cu combi). Nu pot spune despre 1.3 ca e puturoasa cum nu pot spune de 1.7 ca ar excela in vreun fel ca demaraj. trebuie sapat pe net dar din cate stiu diferenta 0-100 intre ele e mica 12.9 vs.13.7 sau asa ceva.
- consumul - parca o idee mai mica la 1.3
- pompa de motorina la 1.3 e in rezervor daca nu ma insel si porneste mai usor.
- la 1.3 ii poti pune buton sport dar trebuie desfacut ECU ptr remap
-- a 1.7 se face remap destul de usor dar daca pui buton sport pui degeaba ca nu face nimic.

Daca ar fi sa imi iau din nou astra h, acum dupa ce le-am avut pe amandoua, nu as avea vreo preferinta clara, factorul decizional fiind starea si dotarile masinii.

Numai bine!
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Z13DTH este pur si simplu lesinat pana in 2000 rpm, motorul asta nu are ce cauta pe Astra H eventual pe Corsa D.... Pe Astra H cel mai echilibrat si fiabil motor este Z17DTH daca se doreste diesel, iar benzinar bineinteles Z18XE , Z18XER. restul 1.9 CDTI , 1.3 CDTI ... Z14XEP , Z16XEP nu le recomand .
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
increatul a scris:Raspund tot eu Smile. Z18XE si XER nu au probleme cunoscute de consum de ulei (adica probleme raspandite, generale). Diferenta intre 1.6 si 1.8 la consum este neglijabila.

Probleme specifice, nu stiu sa iti spun, electroventilatorul (rezistenta) se cam strica.


Nici Z16XER nu are probleme cu consumul de ulei. Legat de fiabilitate, la XER-uri se mai strica electrovalvele de la distributie, la mai toate benzinarele se mai ard bobinele.
Diferenta de consum nu e mare, 0,5-1l/100km, dar exista.
  • blue ray

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:Z13DTH este pur si simplu lesinat pana in 2000 rpm, motorul asta nu are ce cauta pe Astra H eventual pe Corsa D.... Pe Astra H cel mai echilibrat si fiabil motor este Z17DTH daca se doreste diesel, iar benzinar bineinteles Z18XE , Z18XER. restul 1.9 CDTI , 1.3 CDTI ... Z14XEP , Z16XEP nu le recomand .
.

Conteaza si ce vrei de la masina. Daca vrei sa te bagi la liniute, categorit motorul de 1.3 pe Astra H nu e alegerea cea mai potrivita. Daca vrei un impozit mic, o asigurare de asemenea si performante decente, motorul asta pe Astra H e chiar ok. E adevarat ca sub 2000 (sau chiar 2500) rpm e lesinat , dar asta nu e o problema., oricum nu e bine sa mergi cu el sub 2000 - 2500 rpm, indiferent de treapta sau viteza. Conduc Astra H sedan cu motorul asta de vreo doi ani in care am facut vreo 45.000 de km si singurele momente in care am simtit nevoia de mai multa putere au fost la plecarea de pe loc.
Skip ads

  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Ni-am luat un Opel Astra H 2005 1.7CDTI 101cp si as am cateva intrebari:
1. Am obs la mecanic (inainte de schizitie, desigur) ca dupa ce dai jos capacul de la motor, are cv jeg in jurul injectoarelor. Am inteles ca e de la garnituri, injectoarele au fost verificate si merg cum trebuie. Cam cat costa acele garnituri? Pe net am inteles ca sunt in jur de 90 ron bucata.
2. Ce e buba aia de pe bord, de la baza parbrizului?
3. Am obs ca am spalatoare incorporate in bara din fata. Cum le pornesc (nici fostul proprietar nu a stiut)?
4. As vrea sa stiu cum aflu ce nivel de echipare este? (scuze, dar nu prea stiu nivelele de echipare si caracteristicile lor.
Multumesc.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut

2. senzor clima, probabil ai climatronic.
3. poate nu ai spalatoare, ci ai doar capacele (de forma, sau pentru un viitor retrofit). Ca sa le pornesti, farurile trebuie sa fie aprinse si sa stropesti parbrizul. Astfel vor iesi si spalatoarele de faruri.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
4. Decodezj vin-ul si afli totul despre masina, spalatoare de faruri, nivelul de echipate etc. Este un subiect dedicat pentru asa ceva, deci cauta si vei gasi.
  • BitterSweet

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara domnilor Smile

Vreau sa imi cumpar si eu o masina si m-am hotarat la un Opel Astra H, hatchback. Am maxim 3600 eur de dat pe ea. Am gasit pe net cateva anunturi, printre care unul care ma atrage in mod deosebit dar mi se pare prea frumos ca sa fie adevarat.
Astra H 2007 facelift, 1.7, diesel, 172 000 km la doar 3700 eur. Sa aibe oare vreo hiba masina?
Comparativ cu ce este pe piata la ora actuala, adica banii astia se cer pt Astra H 2004-2005, mi se pare prea ieftina. Masina este cam departe de mine si mi-e teama sa nu dau banii pe drum degeaba.
Vreau sa ma duc sa o vad...imi dati cateva indicatii, de ce sa tin cont cand o vad/testez ?
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
e inmatriculata? daca da, e cam suspicios.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Pune un link cu masina si iti vom da cateva pareri. Pai la banii aia primul lucru la care trebuie sa te uiti sunt airbag-uile. Sa fie la locul lor adica fara plansa de bord retapitata. Oricum cam 90 % peste fix asta o sa dai airbag-uri sarite. Crede-ma ca daca o masina are potential de a scoate repede 500 E prin vanzare nu sta pe net mai mult de o zi in unele cazuri mai deosebite chiar maxim o ora doua...
Eu unul stiu chestia asta... Twisted Evil
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sau probleme urate la cutia de viteze, ambreiaj+volanta si alternator sau ce mai pica la 1.7 . Daca este la 3500 cu defectiune de mai sus eu zic ca merita, mai investesti inca 1000 de euro suplimentar doar acolo, daca mai ai o bucsa si ceva mizilicuri iesi cu masina la un pret decent, dar dupa cum ziceam, conteaza si ce echipare are...
  • citu
  • Suspendat
  • 59 mesaje
  • din 02 Apr 2015
  • Corsa 2013 a12xer
  • Bucuresti
  • citu

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2013 a12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:Z13DTH este pur si simplu lesinat pana in 2000 rpm, motorul asta nu are ce cauta pe Astra H eventual pe Corsa D.... Pe Astra H cel mai echilibrat si fiabil motor este Z17DTH daca se doreste diesel, iar benzinar bineinteles Z18XE , Z18XER. restul 1.9 CDTI , 1.3 CDTI ... Z14XEP , Z16XEP nu le recomand .


Am un prieten cu un astra clasic 3 motor a16xer, merge si trage foarte bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR