Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Alexander88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua prieteni!

Doresc saptamana viitoare sa cumpar o Astra H 1.6 benzina. Caut de vreo 2 saptamani diferite informatii (initial vroiam diesel dar dupa ce am citit mai bine discutiile de pe acest forum m-am razgandit) si am mai multe favorite dar inca am cateva nelamuriri. Cautarile mele m-au adus la urmatoarele 2 masini :
1. Opel astra H coupe 1.6 din 2008 cu 73.000 km la pretul de 4999 EUR (chiar 4999 Very Happy), vanzatorul spune in anunt ca masina nu a fost prea rulata (o medie de 10.000 pe an mi se pare totusi ok) , aceasta fiind masina "de weekend" el avand deja masina de servici. Garanteza desigur carte service si accepta test. - http://www.autovit.ro/opel-astra-C36742428.html
2. Opel astra H coupe 1.6 din 2007 cu 67.000 km la pretul de 5800 EUR , optiunile sunt la fel ca la masina 1 (din nou , nu le voi lista ca stiti cum sunt anunturile , iti spune ca iti da si presuri uneori). - http://www.autovit.ro/opel-astra-C36683458.html

Intrebarile mele :
1. Sunt mai mult decat constient de sportul national de dat km inapoi la masini pentru a le mari valoarea si din tot ce am citit pe acest forum unii utilizatori au spus ca se poate verifica cu Tech 2 , altii cu OP COM , altii ca nu se poate daca samsarul are si putina "carte" si se pricepe , intrebarea este - ar trebui sa ma preocupe foarte tare numarul de km al masinii ?
2. Imi poate da cineva un scurt "check-list" atunci cand voi merge sa vad respectivele masini ? Am vorbit pe marti-miercuri sa ma intalnesc cu proprietarii si luni va trebui sa sun la un service opel pentru a-mi face o programare. Momentan din ce am citit si pe acest forum si in general :
- sa verific daca merge clima cum trebuie.
- sa verific daca a fost declansat airbag-ul , semn ca masina a suferit un accident (nu am inteles exact cum iti poti da seama daca airbag-ul a fost declansat , in cazul in care proprietarul masluieste martorul de airbag).
- Unii utilizatori au vorbit de falsificarea cartilor de service , la opel poate descrie cineva cam cum este hartia ? (glossy subtire , glossy groasa , etc)
La partea tehnica nu ma pricep foarte bine asa ca voi lasa pe cei de la service sa isi dea cu parerea mai departe (erori ale computerului de bord , probleme la directie etc).

Personal as fi incantat daca masina 1 ar fi in regula deoarece mi-ar ramane niste bani in plus pentru a mai aduce cateva modificari la ea dupa ce o cumpar Very Happy dar ... stiti vorba americanilor "If it seems too good to be true , it probably is". Daca se poate sa ma ajute cineva cu niste sfaturi i-as fi recunoscator , o zi buna va doresc!
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Parerea mea orienteaza-te catre cea a 2-a adica cea la 5800 ... prezinta mult mai multa incredere. Sa-ti zic si de ce... In primul rand are pachet exterior OPC , intr-adevar nu este chiar OPC line 2 dar este line 1 . Este o mica diferenta deoarece o bara cheala de opc line 2 pe producator costa cam 300 E ( deci nu originala pe producator). Oricum masina pare la linie si un mare plus este pachetul OPC care nu este deloc ieftin....Din cate vad pe cartea service are stampila EDS service , adica un service din bucuresti detinut de un vechi membru Club Opel.Si vezi ca are climatronic... nu dublu climatronic de fapt pe H nu a existat ca optiune dublu climatronic Smile.
Acum hai sa-ti zic de ce nu-mi prezinta incredere primul anunt:
1. Descrierea anuntului este tipica pentru un samsar ordinar care vrea sa vanda repede... . Adica peste tot in anunt zice ca masina este impecabiiila ! Smile Plus ca pleaca din tara ... si plus ca ascunde numerele.
2.Vopseauna nu-mi prezinta deloc incredere ... foarte proaspata si luciul ala nu-i de la polish crede-ma si nici de la editare nu-i Smile.
Acuma ce sa zic ... stiu ca ti-a luat ochii interiorul acela cu piele partiala + consola pianno black + pretul dar masina aia ascunde ceva , acuma depinde cat de tare a fost lovita ... Smile. Daca a fost putin o bara ,capota etc merge .. daca nu , nu .
Intrebai de km ... pentru mine unul km reali nu exista decat atunci cand poti verifica cand a intrat ultima oara in service masina respectiva . Daca nu poti ... n-ai cum sa verifici. Km la Astra H sunt stocati in 2 locuri in IPC (ceasuri) si in ECU in cazul benzinarelor. De multe ori samsarii modifica doar in IPC si uita de ECU . Cam aici poti sa-i prinzi in rest nu. Bine in cazul diesel-uurilor mai poti vedea km in DPF , adica cand a facut ultima regenerare (aici nu se umbla , habar n-au si nu merge ).
Oricum chiar daca n-ar fi reali km sa stii ca o masina gen GTC nu face chiar asa multi km pe an ... Si chiar de ar avea 200 000 km tot n-ar fi o problema legata de motor.
  • Alexander88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc Op3l , sincer si eu tot spre a 2-a am cam tras pentru ca exact cum ai spus desi prima are si tapiterie , si interior piano black si nu stiu ce etc , e dubioasa. Ca sa fiu sincer cu tine , doar cand am vorbit la telefon cu proprietarul parca m-au luat durerile de cap. Pana la urma , tapiterie , body kit , toate lucrurile astea se pot schimba fara mare efort (doar bani sa fie) dar daca imi cumpar o masina care s-a facut covrig de vreun stalp , mai greu sa ma bucur de ea.
Initial m-am gandit ca daca tot va trebui sa o inmatriculez pe numele meu , va trebui sa treaca RAR si as fi vrut sa vad daca proprietarul primii masini ar fi vrut sa facem inspectia RAR inainte sa discutam mai departe de bani. La o inspectie RAR ar trebui sa verifice daca masina a fost implicata sau nu in accidente sau daca a suferit reparatii majore. Mai sunt cateva zile pana la programatele "intalniri" , dar parca siguranta la diferenta de 800 de euro nu e asa de mult Smile

P.S. : Daca stie cineva de vreo Astra H Coupe 1.6 care sa isi merite banii nu ezitati Very Happy
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Pai, cam greu in ziua noastra cu o masina buna. Am sarit recent sa cumpar pentru o colega de data asta un Vectra. Am ajuns pana la urma la alta marca ! Pentru ca nu am gasit nimica viu. Ba turbo , ba 4-5-6 elemente revopsite / ba cu acte problema. Ma rog... Sa vezi daca e lovita e foarte usor , doar trebuie un pic de atentie, si un ochi cat de cat format. De la mine nu s-a ascuns nici unu pana acum Smile Dute si vezi cum a spus si colegu' " Op3l " varianta nr.2. Vezi ce prezinta masina, ce spune propietaru ! Eu ascult mereu ce spune, si pe urma fac comparatie daca minte cu ceva , sau inventeaza vro poveste frumoasa
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Alexander88 a scris:Initial m-am gandit ca daca tot va trebui sa o inmatriculez pe numele meu , va trebui sa treaca RAR si as fi vrut sa vad daca proprietarul primii masini ar fi vrut sa facem inspectia RAR inainte sa discutam mai departe de bani. La o inspectie RAR ar trebui sa verifice daca masina a fost implicata sau nu in accidente sau daca a suferit reparatii majore. Mai sunt cateva zile pana la programatele "intalniri" , dar parca siguranta la diferenta de 800 de euro nu e asa de mult Smile
P.S. : Daca stie cineva de vreo Astra H Coupe 1.6 care sa isi merite banii nu ezitati Very Happy

Pai cand o inscrii pe numele tau ii faci identificare la RAR, nu inspectia... Singurul loc unde se tine seama de incidentele in trafic sunt firmele de asigurari. Adica daca cunosti pe cineva iti zice tot istoricul seriei de sasiu W0L0AHL.....
800E nu este mult , mai ales cand negociezi prin telefon din prima 200 E si dupa ce vezi masina ii pui in mana 5400 E garantat nu va zice nu.Masina fiind GTC crede-ma ca nu o va vinde el prea curand ... fiind un coupe se vinde destul de greu. Oricum este un pret corect 5400 ,n-ar avea de ce sa zica nu.
Eu cand vad o masina nu ma intereseaza ce zice proprietarul ... imi sar imediat in ochi toate problemele Smile
  • Alexander88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Deci la RAR la vanzare-cumparare se face doar identificarea masinii , in alte cuvinte daca vreau sa stiu ceva de starea tehnica a masinii mai bine m-as duce la un service Opel sa se uite ei la ea nu ? Oricum momentan , ca un gogu ce sunt , nu am notat numarul proprietarului masinii 2 si anuntul a expirat deci va trebui sa astept sa vad daca il va publica din nou. Intre timp , voi continua sa mai caut , sa ma mai documentez Smile Acum daca gasesc si una cu IDS+ ...
Am citit aici pe forum ca mai multi utilizatori se iau cu mainile de cap ca ii costa 1000 EUR (suma asta am vazut-o vehiculata) sa le schimbe dar ... daca tot merg pe varianta Sport sa merg pana la capat.
Multumesc din nou!
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Daca esti total atehnic du-te sa-i faci o verificare intr-un service unde te cunosti cu cei care lucreaza acolo. In general in reprezentanta o sa dai peste vreo 2-3 ametiti plictisiti care o sa bage un tester pe masina, eventual o ridica pe un elevator si o sa-ti spuna ca trebuie schimbate placutele si eventual vreo 2 bielete. Nu o sa se agite ei prea mult sa se uite dupa lucruri esentiale cum ar fi lonjeroane sudate etc ...
IDS-ul + o sa-ti faca destule probleme ... in special din toamna pana in primavara Smile .Adica bagi testerul da eroare pe amortizorul X , bun ... cureti mufa si minune merge... bun pleci dupa aceea hop iar se aprinde de data asta amortizorul Y . Acuma nah ... sa stii ca nu este deloc o placere sa mergi cu IDS + in sistem de avarie. Iti blocheaza amortizoarele pe super-ultra-mega sport adica pur si simplu se fac tari ca maciuca Smile
Oricum GTC-ul vine cu asa zisul sasiu sport din fabrica (adica e mai joasa ca un H normal) plus niste jante pe 16-17" nici nu o sa bagi de seama lipsa IDS-ului... Un moft mult prea costisitor este IDS-ul pentru ce ofera.
Chiar si in cazul unui H normal prefer pachetul sport simplu fara IDS adica : sasiu sport, buton sport , etc.
Fiecare cu preferintele lui . Eu unul prefer confortul si bineinteles "luxul" de a lua o groapa cat toate zilele cu jantele mele pe 16 iar suspensia sa nu pateasca nimic Very Happy
  • Alexander88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Haha foarte bine zici Op3l cu acele gropi , adevarat e ca pana la urma si in oras si afara gasesti drumuri de aduc mai mult a poligon de artilerie decat sosea dar nah! Am gasit in alt thread ca a spus jE ca ele se pot si reconditiona dar mai devreme sau mai tarziu TOT trebuie schimbate! plus problemele care le-ai mentionat tu in timpul iernii ma cam fac sa ma razgandesc in privinta IDS-ului , chiar daca din ce am citit pe alt thread (si sper sa fi inteles corect) sistemele CDC , UCL si TC+ ar fi foarte utile pentru cineva cu stilul meu de condus (Tanar si Nelinistit). Cat despre un service din pacate nu stiu pe nimeni , din ce am citit aici pe site despre service-urile din Bucuresti cel mai bine ma duc cei de la www.serviceopel.ro ca restu DiBas , Radacini , mai bine nu imi prind urechile degeaba.
Maine am vorbit sa ma intalnesc cu o domnisoara cu un GTC de vanzare , masina culmea am gasit-o odata la 5.500 pe un site publicat in februarie si acum am gasit-o si pe autovit la 5.100 , culmea e ca pe anuntul de 5.500 o recomanda ca si avand IDS+ , la cel de 5100 nu este mentionat deloc. In fine , ma duc sa vad , chiar si asa sa-mi "exersez" ochiul cum ai spus tu , pentru cand o fi sa intalnesc masina potrivita pentru mine Very Happy

E complicat cu preferintele ,e prima masina , am asteptari posibil nerealiste , vreau si confort dar vreau sa fie si sportiva , problema romaneasca vreau si cu ... in cur si cu sufletul in rai Smile
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E, lasa ca nu e drakku atat de negru, eu nu a trebuit sa dau cu spray in mufele de la amortizoare, si ia ca am masina de 5 ani.
  • Xtm

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut, planuiesc sa trec si eu la un astra h, gtc mai exact si am vazut modelul acesta http://www.autovit.ro/opel-astra-C35889800.html
Masina pare destul de doata pentru pretul pe care il are, cu exceptia faptului ca prezinta cateva zgarieturi dupa spusele vanzatorului si am observat ca nu are capacul de la oglinda (Probabil a fost lovita sau a fost furat capacul).
Am de gand sa merg cu ea la opel pentru o verificare amanuntita dar inainte de asta as vrea sa stiu dupa ce probleme sa ma uit, poate ma puteti ajuta cu niste sfaturi.
Multumesc !

Alexander88, vad ca urmarim aceeasi masina, daca nu te deranjeaza poate imi spui cum ti s-a parut masina.
Smile
LE:Am observat o chestie destul de ciudata la fata masinii, distanta dintre far si bara pare sa fie destul de maricica, ma poate lamuri un proprietar de astra daca asa este la toate?
LE2: posibil sa fiu si putin paranoic dar cred ca vad si niste diferente de culoare intre capota si restul masinii. Idea
  • Alexander88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut , chiar in seara asta am fost sa vad masina. Din pacate era destul de intuneric dar pot sa iti zic ce am putut sa observ cat m-am uitat la ea :
1. Are o zgarietura mare pe stanga spate (cam 40 cm lungime ... e lunga rau)
2. Are 2 zgarieturi pe capota , se cam simt cand dai cu mana peste , sunt genul de zgarieturi de dusmanie.
3. Aripa fata dreapta jos a luat putin o bordura si desi este intreaga a sarit vopseaua pana la material.
4. Oglinda are nevoie de capac.
5. Masina mi s-a parut ca merge destul de ok ,dar este primul Astra GTC care l-am condus in viata mea deci nu pot sa imi dau cu parerea corespunzator.
6. Pe loc cand virez maxim mi s-a parut ca s-a auzit un troncanit dar foarte incet , nu sunt sigur exact ce era acolo ca sunt destul de atehnic.
7. Interiorul parea foarte bine intretinut , masina curata , dar ca un fraier m-am luat cu una cu alta si am uitat sa incerc clima sa vad daca e in regula.
8. Cand am pus contactul si am pornit masina a ramas aprins un martor cu o masina si o cheie peste ea , undeva in stanga jos , nu am apucat inca sa caut pe net exact ce este dar domnisoara a zis ca ea nu stie dar probabil o sa aflam cand si daca merg cu ea la o verificare.
9. Volanul parea ok dar mi s-a parut ca butonul de volum era cam uzat (nu prea mai era zimtat daca ma intelegi) fata de butonul din stanga volanului (care nu stiu ce e din pacate).

Nu stiu ce sa iti spun , ea parea dispusa sa mai negocieze , acum trebuie aflat exact care e situatia cu acel martor , cat costa revopsire , treaba cu oglinda - uite ca am uitat sa vad daca comenzile la oglinzi merg pe ambele parti - , care e treaba cu bara fata. Mie persoana in sine mi s-a parut agreabila si locuia intr-un bloc bun. Sper ca te-a ajutat ! Spor la cautari Very Happy

P.S. : Ce ai spus tu cu distanta intre bara nu am observat si nici diferentele de culoare , din pacate inainte sa ajung sa vad masina a fost o furtuna minunata in Bucuresti si iti dai seama , si pe intuneric si masina plouata , un pic prafuita pe exterior , nu pot sa-mi dau cu parerea.
Ah si inca ceva , nu am testat butonul Sport -.- In fine sunt mai mult decat sigur ca am uitat sa ma uit la o gramada de lucruri Smile
  • Xtm

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Si eu planuiam sa merg saptamana asta sa vad masina, poate ma tii la curent cu ce mai afli dupa ce o duci la o testare, mie mi-e tare frica ca masina sa nu fi fost lovita mai serios, uita-te la rotile din fata sa nu fie prea in spate si verifica sasiul mai bine ca degeaba arata bine in interior daca e sudata pe undeva.
Inca ceva, inainte sa o cumperi du-o undeva la soare, la lumina cat mai puternica, atunci vei vedea diferentele de culoare.
Succes si astept sa ma mai tii si pe mine la curent !
LE: eventual daca ii poti face cateva poze mai clare, ca alea de pe autovit par facute cu un telefon din 2007.
LE2: martorul cu masina + cheie cred ca este martorul de service.


Ultima modificare facuta de Xtm la Dum 03 Mai, 2015 11:24 pm
Skip ads

  • Alexander88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Sa vad saptamana viitoare , vroiam sa sun pe miercuri la EDS sa fac o programare pentru o verificare mai riguroasa si intre timp sa ma documentez mai bine cam cat ar veni cu vopsitul ca daca e prea scump vopsitul si mai e si bataia de cap + altele (acel martor din bord , posibilitatea sa fi fost intr-un accident) parca mai bine mai rezist tentatiei si mai astept ... Dupa ce o sa vad cat ma costa o verificare mai riguroasa si restul manoperei o sa iti zic din nou parerea mea despre masina.

Legat de ce ai zis sa verific rotile , din cauza luminii din nou nu aveam repere prea clare DAR am tinut minte ce mi-a zis un prieten si am luat distanta intre roti si partea din spate a aripii cu degetele si apoi am comparat din aprox acelasi loc si pe partea cealalta. Sa zic ca pe o parte a fost mai stramt decat in cealalta dar nah asta e una dintre acele metode oarecum "babesti" si nu vreau sa sa vorbesc de rau masina in necunostinta.
  • tak30ver

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Sa gasesti o masina buna in ziua de azi e lucru mare Smile
Dupa ce mi-am cumparat si vandut masina aici pe forum mi-am dat seama ca pe olx sunt numai tepari sau prosti si pe autovit multi smecheri , 90 % samsari, 5 % nu stiu ce vand si 5% au habar cat de cat.
Am cautat masina aproape o luna, multi idioti, proprietari care nu vor sau nu stiu sa vanda, nu au acte, ascund fel si fel de defecte si se bazeaza ca renunti sa ii faci o verificare in service unde mai mult ca sigur descoperi niste probleme serioase Smile
Am sunat la vreo 15 masini, am vazut vreo 8, am dus la service 3 buc. - am luat pana la urma una mai ieftina fata de celelalte cu ceva probleme dar cu inima impacata ca omul e corect si ca informatia prezentata corespunde cu realitatea dar si ca masina e pe sufletul meu . Am condus masini cu 100k km ( octavia 2 ) care nu aveau viata opelului meu la 200k, efectiv dupa vreo 3 jetta si 2 octavii imi parea rau ca am renuntat la opel , nu intelegeam pe ce dracu sa dau banii in plus. Am descoperit mai tarziu, tot testand diferite motorizari de ce am eu nevoie.
Nu renuntati la partea cu serviceul, conduceti masina cat mai mult, verificati cartea masinii si daca sunteti hotarati sa cumparati masina si aceasta apare cu revizii la reprezentanta mergeti cu proprietarul acolo sa ceara un istoric, vedeti daca corespunde. <Mergeti la un service normal si cereti o verificare de vanzare , verificati ambreiajul , turbina, scurgeri, etc. - chestii scumpe, nu bucse si placute de frana.
  • Alexander88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut tak30ver , eu o sa mai merg saptamana asta sa mai vad o masina dar tot la fel , mi-a placut o masina care nah , are cateva bube (bara fata putin sarita vopseaua , niste zgarieturi de toata frumusetea , si martorul cu probleme la motor sau emisii). Persoana care vinde pare de incredere si o sa vad ce zic si cei de la service despre acel martor si care ar fi problema (si cat ar costa). Ca tot a venit vorba de cost , are cineva idee daca e vreun mod in care sa poti corecta niste zgarieturi mai serioase fara sa revopsesti toata masina (cam costa).

P.S. De acord cu tine despre autovit Smile sunt teroristi rau.
  • Xtm

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Alexander88, ti-am scris eu mai sus ce inseamna becu ala care a ramas aprins in bord. El indica ca este momentul sa faca revizia la masina, cum a facut restu reviziilor daca nu stie ce inseamna ledul ala, ma indoiesc ca a tinut numarul km la care face reviziile intr-un carnetel si mai mult, cine stie de cand e aprins...
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Prostii, n-are legatura cu revizia.
In principiu indica o defectiune/eroare mai mult sau mai putin grava
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Pentru revizie trebuie sa apara INSP pe ecranul de la ceasuri daca bine tin eu minte, oricum o chestie subeictiva, se poate reseta usor si din cheie+pedale.
  • Alexander88

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Xtm - Mai sus m-am exprimat gresit sau defapt incomplet : Acel martor este cel care spune ca masinii trebuie sa i se faca revizia dar pe langa acela mai era aprins martorul ca ar fi probleme la motor sau cu emisiile. Deci 2 martori erau defapt aprinsi , cel cu masina cu revizia si cel cu motor/emisii. Imi pare rau dar eram foarte obosit ieri Smile facultatea asta ma incurca sincer.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Alexander88 a scris: Deci 2 martori erau defapt aprinsi , cel cu masina cu revizia si cel cu motor/emisii. Imi pare rau dar eram foarte obosit ieri Smile facultatea asta ma incurca sincer.


Cel cu emisii indica probleme la sonda (sondele) lambda, sau pe evacuare.

Facultatea te incurca, probabil te va ajuta la un moment dat Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR