Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • geosim32

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 ZI6XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut Radu Hossu!

Mai întâi, am sã precizez cã deºi am absolvit o facultate tehnicã, nu sunt specialist în domeniul autoturismelor ºi al funcþionãrii motoarelor cu ardere internã ºi, de aceea, cred cã observaþiile mele referitoare la filtrul primit de la dl. Corneliu Birtok-Bãneasa pot fi ºi puþin subiective.

Acum am sã descriu cum am testat consumul:
Am efectuat un traseu de 97 de km pe DN 71, pornind din Bucureºti spre Târgoviºte (am menþionat ruta pentru a se putea observa cã nu are diferenþe de nivel semnificative) Traseul a alternat porþiunile parcurse în localitate (cu viteza limitatã la 50 km/h + 9, ca sã nu mã înregistreze radarul) ºi cele din afara localitãþilor, parcurse cu o vitezã medie de 110 km/h, fãrã acceleraþii bruºte. Temperatura exterioarã era în ziua respectivã de –2 / -4 grade Celsius. Aproximativ 50% din traseu am folosit climatizarea, pentru a nu se aburi parbrizul.
Menþionez cã:
- modelul este Opel Astra G Caravan 1,6 twinport din 2006, are doar 27000 km parcurºi. Sunt primul ºi unicul proprietar;
- are doar dotãrile din fabricã (jenþi din tablã, 195/60/R15 88T Dunlop, ei spun all season, dar nu e adevãrat!);
- consumul pânã la schimbarea filtrului era în medie 6,5 l/100km extraurban;
- în autoturism au fost trei pesoane cu o greutate totalã de 270 kg.
Am alimentat autoturismul full (cât a acceptat sã funcþioneze pompa de benzinã), atât la pornirea pe traseu cât ºi la încheierea parcursului.

A rezultat un consum de 5,6 l pentru traseul parcurs.

Din acest motiv am menþionat 17-19 % economie în mesajul adresat lui Corneliu.

În privinþa puterii, de asemenea, nu am la dispoziþie date citite de pe testere specializate, dar pot spune cã, în condiþiile traficului aglomerat din Bucureºti, cu opriri dese ºi demaraje bruºte, cu ºoferi/ºoferiþe care îþi taie calea sau frâneazã brusc în faþa ta când þi-e lumea mai dragã, când “alergi” ca sã prinzi un “verde” într-o intersecþie care nu ºtii când se va bloca din nou, dupã schimbarea filtrului de aer am sesizat cã demarajul este mai uºor, mai prompt.

În privinþa sunetului, am observat cã atunci când accelerez, cam de la 2900 rpm (depinde de viteza cu care accelerez, de cât de încãlzit este motorul), în treptele 2 ºi 3 (cã le-am folosit mai des în perioada asta de iarnã) motorul are un sunet mai “sportiv”. Îmi pare rãu cã nu ºtiu sã îl descriu mai bine, dar poate odatã o sã fac o înregistrare audio.

Intenþionez sã mai fac o testare a consumului când se va mai încãlzi, pentru cã mã gândesc cã regimul de funcþionare pentru un filtru deschis, amplasat sub capotã chiar lângã motor (de unde îºi ia ºi aerul), va fi influenþat sensibil de temperatura ambiantã din jurul motorului. De asemenea dupã ce voi parcurge un traseu mai lung, cred cã voi putea preciza mai corect comportarea filtrului ºi a motorului.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mie asta imi suna a reclama. Rolling Eyes Si sa spui dupa 97 de km parcursi ca face economie de 17-19 % mi se pare hazardat rau de tot. Wink
  • AirFilter

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2009

  • Mesaj Privat
http://www.fiatfan.ro/forum...si-cresc-puterea-!/90/
Si asta e reclama, nu?

Cu masina mea s-a incercat filtru pe dyno nu e nici o vrajala nu s-a facut nici o smecherie ...sincer nici eu nu ma asteptam sa scoata cai in plus , dar...au iesit si chiar 3(par putini...? mie nu mai ales ca se stie ca la aspirate orice calut in plus e destul de costisitor) , sincer la banii astia macar e concret si sigur ...si ce vreti mai mult de atat daca omu va da filtru si daca nu sunteti multumiti il da-ti inapoi?

p.s nu am nici un fel de interes sa ii promovez produsul eu sincer il incerc ce aveti de pierdut????

Sursa = http://forum.4tuning.ro/525...talii/page-5.html

Fratilor eu sunt super multumit de filtru il am de o saptamina si poate sunt eu prea entuziasmat dar la "caruta" mea a facut minuni faptul ca are un demaraj super ceea ce pe mine ma ajuta foarte mult deoarece umblu mult prin oras dupa o saptamina pot sa spun cu mina pe inima ca mia scazut si consumul cu vreo 12% . Face toti banii si Radu ai toata stima mea ai fost primul care ai fost cinstit. Bafta multa in continuare si cum o sa aud pe cineva o sa te recomand cu toata increderea.Succes si mersi fain.


Sursa =http://forum.4tuning.ro/525-consumabile/149801-vand-filtre-aer-caror-brevet-apartine-intrati-detalii/page-5.html

Iata feed-back dupa montarea filtrului.
Pana la data asta am mers cu masina prin oras + cateva curse prin afara localitatii si sunt multumit de rezultate. Avand in vedere de temperaturile din ultima vreme, ninsorile care au cazut, conditii de rulare pe carosabil cu zapada si mers cu treapta a 3-a cel mult, consumul se situeaza la o cifra respectabila pentru masina mea si recunosc este influentat de stilul de condus. Consider ca este suficient sa spun ca nu a crescut (consumul), in orice caz nu mai ajunge la valoarea anterioara schimbarii filtrului.
Ce scapa multora dintre cei care nu au montat filtrul este acea senzatie de forta (nu are legatura cu puterea), efortul motorului mai mic de a raspunde la solicitari. Asta se traduce din staruinta scazuta (ca timp) pe accelerator si de aici economie de combustibil.
Ca observatii in timpul mersului pot aminti lejeritate la urcarea in ture a motorului, raspuns imediat la accelerari bruste, cuplu motor la turatii reduse.
Faptul ca este montat in pozitia din imagini nu s-a tradus prin porniri greoaie sau murdarirea elementului filtrant. S-a observat insa ca de la temperaturi exterioare pozitive motorul trage mai bine.
Despre calitatea hartiei filtrului si posibilitatea de a dauna prin impuritati motorului va pot spune foarte clar: Consider ca am castigat la montarea filtrului nou prin calitate si pozitia de montaj. Diferenta este in detalii.
Spre exemplu, in filtrul original dupa 10.000 km am gasit mult praf, albine, frunze de salcam si altele. Am fost surprins ca nu imi dau seama cum ajungeau acolo si obstructionau trecerea aerului catre motor.
Inventia este cat se poate de reala si da rezultate masurabile.
Pentru alte detalii, raspunsuri la intrebari, in masura timpului disponibil va voi comunica parerile mele.


Sursa = www.reno.ro

Mi am montat pe Ford Mondeo, 1.8, 110 CP, acest filtru de aproximativ 3 luni , direct de la inventator, . Pot sa va spun cu siguranta urmatoarele:
- montarea lui se face foarte usor, si acest procedeu e reversibil adica se poate oricand renunta si pune din nou filtrul original
- nu se fac modificari la alt element al masinii
- in forma in care se vinde ,se schimba doar elementul filtrant daca e cazul si cand e cazul si nu tot filtrul
- motorul isi regleza automat parametrii dupa noul mod de functionare si asta dureaza ceva timp ( motiv pentru care postez asa cu intarziere). Se remarca imediat cand incepe sa lucreze cu adevarat p[entru ca pana si sunetul motorului se schimba ( acesta e primul semn ca a inceput sa functioneze in noul regim , cel putin la Mondeo- ul meu)
- se cunoaste o imbunatatire in ce priveste demarajul , demaraj insotit si de un zgomot mult mai sportiv( chiar daca nu ai toba sparta)!
- trecerea la acest filtru s a facut intr o perioada in care vremea s a racit asa ca nu pot spune exact cu cat a scazut consumul efectiv, pentru ca a functionat in regim de vara cu filtrul normal si paoi regim de iarna cu filtrul nou. Ce pot spune sigur e ca cel putin, asa cum spune si inventatorul, in regim de oras, consumul scade semnificativ( pot sa spun ca cel putin 10%), iar in regim extraurban scaderea nu e chiar asa insemnata , dar exista, in schimb e mai sportiva masina in acest trafic extraurban. Pot spune ca acelasi consum care l am avut asta vara cu filtrul normal , il am si acum in timp de iarna , ba chiar si mai mic!
- nu se remarca nici o disfunctionalitate la masina, mergand foarte silentios
Ca si concluzie , eu sunt foarte multumit de acest filtru,dar fiecare ia pentru el decizia de a il avea sau nu pe masina!


Sursa=http://www.clubford.ro/viewtopic.php?f=133&t=41033&st=0&sk=t&sd=a&&start=49

Un filtrul de aer realizat de corneliu am instalat pe opel astra diesel fab in 2001 de 2000 cm2 ( pt cunoscatorii motor ecotec cu distributie cu lant) pe cand masina avea 200 000km . am circulat in Europa circa 6000 km pe autostrada si am consumat circa 6 l/100km cu o viteza medie orara de 130km/h cu masina incarcata si Ac pornit tot timpul. Am fost foarte multumit de masina iar in plus a castigat si putere motorul sesizabila in general in treapta a cincea de viteza in momentul cand trebuia sa franezi zi apoi sa accelerezi brusc. Nu este reclama este realitate. Pentru cei care se indoiesc nu au decat este alegerea lor..dar in acest moment astept de la corneliu filtrul pentru Renaul Megane 1,5 dci 2007 Smile
respect pentru cei mai buni Smile !!!!


Sursa=http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/862814/Geniul-de-sub-capota-masinii/

Toate astea sunt reclame.

Nu mai insir toate feedback`urile pe care le`am primit in mail, ca sunt multe si alea.


Daca nici dupa feedback`urile unui om care e din Bucuresti, nu are nici o treaba cu inventatorul sau cu mine, atunci nu mai am ce sa zic.

O seara buna va doresc, eu nu mai intru in polemici aici.


Va salut.

Radu Hossu.

P.S.

Ca sa stiti cum a ajuns acest domn sa scrie aici:

Corneliu mi-a spus ca a primit un mail de la un tip din Bucuresti cu un feedback si ca tipul ala are Opel. Atunci i-am cerut e-mail`ul omului, pentru al ruga sa posteze impresiile lui pe forumul asta. Deci omul asta e cat se poate de obiectiv.
Asta doar ca sa nu va mai stresati singuri aici.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am finalizat si eu testele, maine voi posta rezultatele.
Acum sunt prea obosit.
Skip ads

  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
AirFilter a scris:P.S.

Ca sa stiti cum a ajuns acest domn sa scrie aici:

Corneliu mi-a spus ca a primit un mail de la un tip din Bucuresti cu un feedback si ca tipul ala are Opel. Atunci i-am cerut e-mail`ul omului, pentru al ruga sa posteze impresiile lui pe forumul asta. Deci omul asta e cat se poate de obiectiv.
Asta doar ca sa nu va mai stresati singuri aici.

si de mos craciun am auzit cu totii, dar nimeni nu l-a vazut Mr. Green
  • AirFilter

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Mi-am dat seama ca nervii mei nu ii schimba nimeni.
Nu ma mai chinui sa incerc sa conving pe cineva de un produs bun.
Aici nu mai postez. Cei care vor sa cumpere stiu deja cum sa intre in legatura cu mine.

Bine, pa!
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@AirFilter
Ultimul tau post are legatura cu rezultatele testelor facute de @maiandrei? La cum suna postul, ma astept la niste rezultate mult mai proaste decat imi inchipuiam la deschiderea topicului.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Neata

Sper ca nu imi va creste numarul de "fani" dupa acest post.
La fiecare test am avut un martor care poate confirma veridicitatea inregistrarilor.


PS. Se subintelege ca in stanga sus avem Tr2 si 1500-5000 rpm.
PS2. Nu stiu de ce este mai mica viteza medie la testul cu filtrul stock. Dar diferenta este mica.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Si probabil s-a folosit accelerometrul Beltronics din dotate.



...cel putin pentru diesel.
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
AirFilter a scris:
Bine, pa!
Bine, pa... pa.... pa, pa, pa,pa
asa era formula originala Wink
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu nici nu am mai scris pe aici banuind rezultatele.
Tehnic vorbind ECU masoara cantitate aer, da benzina cu aproximatie si prin ce masoara lambda face corectiile de finete la amestec. Deci consum mai mic nu se poate sa stai in cap.
Cu filtrele sport de asemenea sunt lamurit, scumpe, prea permisive la praf, mult zgomot pentru mai nimic si daca ai luat o balta risti sa termini motorul.

Totusi poate mai doreste cineva sa faca teste, dar teste adevarate nu abureli ca de alea suntem satui.
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
De ce oare nu ma mira rezultatele ? Laughing Laughing Laughing
Si ziceati ca suntem noi "Gica' contra"
Skip ads

  • deleted-41464

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
oameni buni...eu nu prea ma pricep la partea de mecanica si toate acestea...
saptamana trecuta am facut comanda de un astfel de filtru,a ajuns saptamana asta.L-am luat pt ca eu sunt stundent si nu prea am bani de dat pe benzina.Masina este un opel vectra c.Consum in oras 14-15.Acum 2 zile am montat filtru si va spun sincer ca sunt multumit de cum trage masina ,sunt multumit de sunetul pe care-l scoate si sunt multumit de consum care acum este pe undeva pe la 12-13.Consumul nu a scazut enorm dar totusi e un inceput.Nu va mai apucati sa va luati acum de mine..eu scriu parerea mea ca si posesor de acest filtru.De la mine are nota 10+ si nu regret ca am dat banii astia pe el,oricum o sa mi scot din benzina:D
  • deleted-41464

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
pt cei care sunt din craiova,ma pot intalnii oricand cu ei sa le arat atat filtru cat si consumu Smile
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ovyx a scris:L-am luat pt ca eu sunt stundent si nu prea am bani de dat pe benzina.Masina este un opel vectra c.
eu nu mai sunt student de multi ani, da n-am avut vani de vectra c Laughing

... multumesc lu Dumnezeu, am de benzina Mr. Green
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mda, afara s-a incalzit si este normal sa scada consumul. Mai bine fa un test pe BC si drum drept cu viteza constanta, abia asa poti spune ceva clar. Care are un tester poate vedea consumul dupa cantitatea injectata, aici nu intra soso ca el are C16NZ pe care nu faci nimic.

LE. Botosule, pune pe XEP-ul tau si spune daca iti scade cantitatea injectata, iesi pe A1 sau A2 si sa ne spui.
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:LE. Botosule, pune pe XEP-ul tau si spune daca iti scade cantitatea injectata, iesi pe A1 sau A2 si sa ne spui.
Ce am facut eu Shocked

nu pun nimic Nu! , eu am zis de la inceput ca mai mult aer => mai multa benzina
plus ca eu merg pe mana lu marius, il cred pe cuvant de TECH2 Mr. Green
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci nu vrei sa pui botic sa te joci cu filtrul Laughing esti rau Exclamation
Eu nici nu am timp de pierdut cu asa teste
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca pun filtrul asta mai trebuie sa schimb uleiul?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nuuu, doar sa pui ceva aditivi ca sa-l blochezi, inca doi 'destepti' au intepenit motoarele, vezi la tehnice Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR