Vin 04 Dec, 2009 11:20 pm
Nu stiu cum vedeti voi promotorii acestui produs ordinea in care se fac toate ...probabil este o idee,se verifica si se considera ca e buna,se mai fac oarece retusuri pe ici colo,apoi se masoara de obicei pe un Dyno sau mai bine repriza,acceleratie pe x metri etc orice poate pune in valoare acest produs.Nu este nimic nou in a sustine ca favorizand curgerea aerului in motor deci miscsorand pierderile pe admisie,imbunatatind aspiratia de aer se poate obtine un procent de putere,dar acelasi lucru fac si proiectantii acelui motor beneficiind de experienta,personal,echipamente...si de ce nu bani,numai ca ei mai trebuie sa tina cont si de reducerea nivelului de zgomot,protectia elementului filtrant,protectia motorului prin retinerea cat mai buna a particulelor de praf(siliciu)ce pot intra,se pot depune ori uza prematur un motor.Pot spune ca am intalnit masini care dupa schimbarea filtrului de aer (cu unul neoriginal si prost calitativ) a mers mai prost ca inainte deci inclusiv calitatea si implicit usurinta cu care trece aerul prin elementul filtrant conteaza.Este mai corect totusi renuntarea la titulatura de FILTRU MINUNE si aducerea mai aproape de adevar probabil FILTRU RAPID ori FILTRU SPORT potrivindu-se mai bine si nici reactiile celor care aud de el n-ar mai fi asa categorice.Totodata e bine de stiut ca performantele unui motor reprezinta UN COMPROMIS de mai multi factori nicidecum o limita deci oricine cu ceva cunostinte de mecanica poate imbunatati(miscorand ori renuntand la altceva)aceste performante.Promovarea lui a fost prost inceputa nefacandu-se cunoscute din prima toate informatiile necesare pentru a convinge cu date exacte si de aceea trebuie acum sa improvizati cu toate consecintele de rigoare,inclusiv ironiile unora cu toate astea eu va doresc succes si astept impresiile primilor beneficiari ai acestiu nou sistem de filtrare aer.