same.dan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Am o Corsa luata SH de numai o saptamana, am mers cateva sute de km fara probleme. Masina s-a comportat normal pana azi dimineata, cand am auzit un zgomot ciudat la pornire si a scos un fum alb serios in spate si un pic la interior, intrat prin ventilatia oprita.
Zgomotul e ca si cum ar atinge ceva in interior, zdranganit, trancanit, suna mai tare cand turez; greu de descris mai exact.
Astazi dupa cateva minute si-a revenit (zgomotul a disparut) si am putut reveni in Bucuresti fara probleme, cu mentiunea ca mi-a pornit mai greu la cheie cand am oprit undeva. Acum am observat ca problemele se repeta la pornirea la rece, cu mentiunea ca intra aer cald prin orificiile ventilatiei, desi este oprit ventilatorul.
Singura modificare pe care am facut-o de cand am luat masina este sa adaug cam jumatate de litru de ulei 5 W30 deoarece imi aparea un indicator cu nivelul de ulei scazut. La juja imi arata ca era exact la jumatate intre minim si maxim, acum este la maxim si nu mi-a mai aparut indicatorul.
Am mare nevoie de ajutor, fostul proprietar nu este in tara pana saptamana viitoare, parea om serios. Imi poate recomanda cineva un service de incredere cu tester in Bucuresti sectorul 4 care sa nu ma omoare la bani?
Am o Corsa luata SH de numai o saptamana, am mers cateva sute de km fara probleme. Masina s-a comportat normal pana azi dimineata, cand am auzit un zgomot ciudat la pornire si a scos un fum alb serios in spate si un pic la interior, intrat prin ventilatia oprita.
Zgomotul e ca si cum ar atinge ceva in interior, zdranganit, trancanit, suna mai tare cand turez; greu de descris mai exact.
Astazi dupa cateva minute si-a revenit (zgomotul a disparut) si am putut reveni in Bucuresti fara probleme, cu mentiunea ca mi-a pornit mai greu la cheie cand am oprit undeva. Acum am observat ca problemele se repeta la pornirea la rece, cu mentiunea ca intra aer cald prin orificiile ventilatiei, desi este oprit ventilatorul.
Singura modificare pe care am facut-o de cand am luat masina este sa adaug cam jumatate de litru de ulei 5 W30 deoarece imi aparea un indicator cu nivelul de ulei scazut. La juja imi arata ca era exact la jumatate intre minim si maxim, acum este la maxim si nu mi-a mai aparut indicatorul.
Am mare nevoie de ajutor, fostul proprietar nu este in tara pana saptamana viitoare, parea om serios. Imi poate recomanda cineva un service de incredere cu tester in Bucuresti sectorul 4 care sa nu ma omoare la bani?
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
same.dan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salut, multumesc pt raspuns.
Intr-adevar, am fost azi la service si-mi apare in tester problema cu EVR blocat/defect. Masina isi da drumul dupa o perioada, probabil dupa ce se incalzeste si se face arderea mai bine. Ca pret, ma costa unul nou 432 de lei si cu garnituri si manopera ajunge la 670 ron la service-ul asta unde am fost.
Masina are 140.000 de km si pare bine ingrijita, problema e ca fost condusa mai mult in Bucuresti, probabil subturat.
Cei de la service mi-au spus ca ar fi bine sa am in vedere sa schimb p e viitor si distributia, mi-au facut un calcul si mi-au scos asa (fara manopera):
- Distributia: 460 ron
- Garnitura capac: 102 ron
- Simmering: 76
Fostul proprietar mi-a dat niste piese, poate le recunoaste cineva, ar fi fantastic sa salvez niste bani.
http://web-design-brainiacs...istributie/01.jpg
http://web-design-brainiacs...istributie/02.jpg
http://web-design-brainiacs...istributie/03.jpg
Intr-adevar, am fost azi la service si-mi apare in tester problema cu EVR blocat/defect. Masina isi da drumul dupa o perioada, probabil dupa ce se incalzeste si se face arderea mai bine. Ca pret, ma costa unul nou 432 de lei si cu garnituri si manopera ajunge la 670 ron la service-ul asta unde am fost.
Masina are 140.000 de km si pare bine ingrijita, problema e ca fost condusa mai mult in Bucuresti, probabil subturat.
Cei de la service mi-au spus ca ar fi bine sa am in vedere sa schimb p e viitor si distributia, mi-au facut un calcul si mi-au scos asa (fara manopera):
- Distributia: 460 ron
- Garnitura capac: 102 ron
- Simmering: 76
Fostul proprietar mi-a dat niste piese, poate le recunoaste cineva, ar fi fantastic sa salvez niste bani.
http://web-design-brainiacs...istributie/01.jpg
http://web-design-brainiacs...istributie/02.jpg
http://web-design-brainiacs...istributie/03.jpg
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
same.dan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2011
- Mesaj Privat
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
same.dan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2011
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Mergi si pe la intalniri https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13040 si vei afla mult mai multe si vei cunoaste oameni care te pot ajuta .
same.dan
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2011
- Mesaj Privat