Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • onisor adrian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sal calibristilor nu-mi mai functioneaza abs-ul. ce sa fac
Skip ads

  • onisor adrian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
care sunteti on-line dati-mi o idee cu abs-ul sta becul aprins si nici nu am abs la opel calibra
  • gabi_feraru

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mergi la o diagnoza sau fa-ti "agrafa", vezi eroarea, posteaz-o aici si asteapta cu rabdare raspunsurile, aici e forum nu hotline. In plus, foloseste functia "cauta".
  • onisor adrian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nu vrea nimeni sa-mi faca diagnoza zic ca e prea veche masina (91) si nu are mufa pt. calculator
Skip ads

  • gabi_feraru

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Atunci fa-ti singur prin metoda "agrafa". Intra pe linkul de mai jos ca sa aflii detalii.
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=agrafa
  • onisor adrian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
care sunt pini pt. c20ne calibra
  • gabi_feraru

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Tu pui agrafa intre A si B.


  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696
Skip ads

  • blue

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Calibra 1994 20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
onisor adrian: care sunteti on-line dati-mi o idee cu abs-ul sta becul aprins si nici nu am abs la opel calibra
din cate stiu eu toate calibrele au ABS pe 4 cai chiar:)
referitor la abs, am facut testul cu agrafa si mi`a dat eroare la acele inele de la planetare (nu mai stiu codul) , am dat rotile pe rand jos si surpriza: pe stanga am curatat senzorul si inelul, iar pe dreapta cand m`am uitat era un alt tip de senzor cu un alt tip de inel. asa sunt facute ? deci pe dreapta inelul are niste striatii mai adanci si mai rare si senzorul are un mic cui in cap prin care citeste. Se poate sa fie planetara de alta masina? ca ma scoate din sarite abs`ul ...imi trece cand pornesc de test, iar dupa 10-15 minute se aprinde becul
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@onisor nu mai deschde atatea subiecte cu tiltul abs (de aceea ti l-am si inchis pe asta) ca nu o sa mai ramana nici unul.

Si cand postezi ceva ai rabdare 1 zi doua nu in 2 ore postezi iar ca ai o problema , ca aici nu e hot line ca sa stea lumea sa rezolve probleme.

La fel , cand spui ca ai o problema spui exact si ce ai verificat si ce ai facut.


Acu la subiect.
Ca sa verifici codurile de eroare la ABS:

Cum te uiti la mufa spre pini, o intorci cu clipsul in jos:
::::::

Pui agarafa intre primii 2 pinii din stanga pe verticala. Si apoi citesti erorile in bord pe becul de abs.Teoretic ar trebui sa mearga
  • yooopetre

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avuto si eu,imi ramasese martorul ABS aprins si nici nu mai functiona ABS-ul.
Problema am rezolvato cand un amic mi-a spus sa verific daca nu cumva mi s-au ars becurile de la stopul pe frana...am ras putin cand am auzit asta dar drept urmare chiar asta era problema Very Happy
Am inlocuit becurile si martorul sa stins linistit si ABS-ul a inceput sa functioneze iarasi Smile
  • sorin's

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut, scuze ca readuc la viata un topic vechi. Ma poate ajuta cineva cu pozitionarea agrafei, pt mufa cu 16 pini?
Am incercat pinii 4 si 12 si nu se intampla nimic....
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pinii 5 si 6. si motorul trebuie sa mearga ca sa citesti ce trebuie.
  • sorin's

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2008

  • Mesaj Privat
mctoto a scris:Pinii 5 si 6. si motorul trebuie sa mearga ca sa citesti ce trebuie.



Din cate am inteles pinii 5 si 6 sunt pt erorile din ECU, pt calculatorul ABS ar trebui sa fie altii.

Am martorul ABS aprins tot timpul. Prin citirea codurilor de eroare de la pini 5 si 6 nu apare nici o eroare, numai cod 12.

Este vb. de un Opel Tigra 95' X14XE.
  • sorin's

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu ABS-ul, era mufa de la senzorul dreapta fara desfacut... Becul din bord nu s-a stins decat dupa ce am parcurs cateva sute de metri cu masina.

Mai ramane sa ne lamureasca cineva cu testul agrafa pt calculatorul ABS.
  • onisor adrian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
la mine se stinge si se aprinde dupa bunul lui plac.
am desfacut pina si centralina abs la nivel de surubel a mai ramas sa verific cablajul si nu mai stiu ce sa fac.
vreo ideie?
  • sorin's

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2008

  • Mesaj Privat
onisor adrian a scris:la mine se stinge si se aprinde dupa bunul lui plac.
am desfacut pina si centralina abs la nivel de surubel a mai ramas sa verific cablajul si nu mai stiu ce sa fac.
vreo ideie?




Eu am avut cablul intrerupt la un senzor si se comporta la fel.Dupa inlocuire nu au mai aparut probleme.
Mare atentie cum fixezi mufa de la senzor sa nu iasa, ca in cazul meu....
  • onisor adrian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Galati
  • Masina: Calibra 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
stie cineva cum sa masor senzori abs,si ce valoare trebuie sa aiba?
  • raduchu03

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o Vectra B 2001. Am luat-o de vre-o 3 luni ,motor 2.0 dti y20dth. odata cu zapada din oras am observat ca pe rotile din spate nu intra ABS-ul. sau cel putin asa mi s-a parut.
Pe langa asta, de fiecare data cand imi intra ABS-ul se aude un zgomot ciudat(ca si cum ar merge o pompa ceva..). si nu ma refer la caraiala pe care o afce abs-ul normal cand se misca pedala de frana. Aveti idee de la ce ar putea fi? Astept un raspuns va rog
  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
onisor adrian a scris:stie cineva cum sa masor senzori abs,si ce valoare trebuie sa aiba?


Adrian, ridici masina pe cric/elevator, virezi roata respectiva ( pe fata) astfel incat sa ai acces la mufa (cablul de la senzor duc intr-o cupla cu un alt cablu, pana sa intre in carenaj, care duce la calculatorul de ABS). Pe spate este mai greu, dar poti sa gasesti o solutie. Daca nu ma insel, senzorul contine 2 cabluri in el. La cupla respectiva (partea care vine dispre roata) conectezi un multimetru. Muti multimetrul pe volti sau milivolti (nu mai stiu exact) si invarti roata respectiva. Daca valoarea afisata variaza in timpul rotatiei rotii, senzorul este OK. Daca dupa ce ai testat astfel cei 4 senzori la toti ti-au aratat valori ce variaza, inseamna ca poate fi din alta cauza (roti dintate murdare cu gheata, cablu intrerupt etc). incearca intai treaba asta si vorbim pe urma.

Spor la treaba!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR