Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am un x16xel din 1999 iar acum 2 saptamani mi s-a aprins becul Chek Engine. Am fost la un prieten si mi-a citi eroarea: P1405 si ii dadea: pozitionare EGR, senzor sau fire.
Am cumparat un EGR nou si mi l-a montat dar dupa vreo 15-20 Km s-a aprins iarasi becul.
In momentul in care a pus iarasi laptopul pe el pe masina nu vedea EGR-ul si nici valorile nu se schimbau valorile in momentul cand accelera.
A patit cineva asta? Ma poate ajuta cineva? Nu stiu ce sa-i fac iar becul s-a aprins iarasi.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu se poate sa fi avut codul p1405.
poate :
P0405 Exhaust Gas Recirculation Sensor A Circuit Low
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu, chiar asta a fost codul de eroare: P1405
Dar de ce nu se poate sa fi avut codul asta?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
da,ai dreptate,am gresit eu si imi cer scuze.
codul se refera la pozitia senzorului din EGR.
Skip ads

  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Si totusi, ai idee de unde poate fi problema asta?
Ca becul sta tot aprins...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
poate sa fie din ECU.
trebuie cercetat amanuntit si asta cere multa rabdare si timp.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
aceasi eroare am avut-o si eu p1405 la tigra motor 1.6 xe. a aparut o sing data si atat, egr-ul este nou cu garantie si factura. nici eu nu am gasit exact definitia acestui cod .
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Si exact ce trebuie verificat la acest ECU?
Sincer de unde sa incep?
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
totusi verifica daca este mufat bine egr-ul. sau poate este mai bine daca il anulezi pt ca din cate stiu eu la acest motor se poate anula fara probleme
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pai as vrea sa-l repar sa nu-l anulez.
Si din cate am observat cand motorul e rece si e frig afara nu trage bine, merge rau, adica in loc sa accelereze constant doar zvacneste...daca e cald afara atunci nu mai face asa si merge bine.
Bobina am schimbat-o in primavara si acum cateva zile am schimbat si bujiiler
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cum stai cu consumul de benzina?
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
La consum nu am observat sa fie mai mare, adevarul e ca nici nu am facut multi Km de cand face asa
Skip ads

  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Colegi de "suferinta" m-as bucura sa aflu ceva pareri si sugetii pana la urma in cele 2 probleme ale mele:

1. De ce se mai aprinde becul si apare eroarea P1405 daca am schimbat EGR-ul

2. De ce nu merge motorul rotund cand e mai rece afara, sau daca e rece afara cand e rece motorul?

Sper sa primesc ceva sugestii si "ajutor" implicit.
Va reamintesc ca e vorba de un x16xel din 1999 luna 6, 154500 Km
Bobina si fisele schimbate in aprilie iar bujiile acum 1 saptamana, EGR-ul acum 1 saptamana(nou).
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
senzorul de temperatura apa l-ai schimbat?
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Daca te referi la termostat l-am schimbat.
La asta te referi, sau?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu se refera la sonda cu mufa cu doi pini aflata pe carcasa termostatului,tot acolo mai e si sonda de temperatura lichid racire dar pentru ceas si are doar un papuc.La tine cea cu doua fire e cea pe care si eu o baniuesc de vina, asa cum zice colegul krashy22 ...de multe ori e doar oxidata verifica si daca e curat interiorul schimb-o ...
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ca tot veni vb de egr la vectra...am un prieten cu o vectra c, z16xe. i-a crescut consumu cu vreo 1-2%, am scos de pe ea o groaza de coduri de egr (din pacate le am la servici).

inainte sa vin eu, baietii au dat la automat si tija aia se misca. apoi am dat-o jos de pe masina si am pus-o pe multimetru. rezistenta la solenoid mi-a dat in parametri (6-6.2), insa cea de la potentiometru...nimic. de asemenea, la conectarea pe baterie, nu zice nimic. firu pe borne face scantei mici, da tija nimic. pe masina, la contact nimic.

s-o fi ars cand am pus-o pe baterie direct ? sau au prajit-o punand contactu pe masina?
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
egr testat pe masina, cu motorul cald...contact...si...mergeee?! cum se face shestia asta? pe masina da, numai cu motorul cald, test pe baterie si cu multimetru, nimic?
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu mai are nimeni nici un sfat, o parere?
  • poe

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am avut si eu probleme cu acest EGR. Am luat unul nou, l-am inlocuit si totul este ok. Asigura-te ca mufa este bine introdusa in EGR, eventual da cu niste spray de contacte pe acolo, daca nu ti-o vede pe tester inseamna ca ori nu face contact mufa ori EGR-ul tau cel nou e defect. Incearca sa bagi din nou vechiul EGR, bagi doar mufa in el (nu-l mai montezi pe motor) si fa testarea, daca ti-l vede inseamna ca EGR-ul nou e defect. Recomand EGR marca Pierburg.
Oricum eu vechiul EGR l-am curatat bine imersat in benizna (este recomandat carbusolv) si alimentat de cateva ori la o baterie de 12V, culiseaza ca nou acum, inainte nici nu misca decat la mai multe incercari de alimentare, era intepenit.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR