Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
zgomotul e acelasi de cand a aparut ... adica de vreo 9-10 mii de km ... se aude la fel ... nu pierde nimic, nu patineaza absolut deloc ...
chiar ma simt mai bine stiind de la ce vine zgomotul! merci mult
Skip ads

  • mmitroi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 2.0 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2008

  • Mesaj Privat
felix12xwk a scris:Eu cred ca depinde de fiecare ce isi doreste. De ex. eu am vreut sa stau fara griji si am evitat o cheltuiala in plus. Intradevar este mai zgomotos cel de 2.0l, da merita pt caii in plus. Parerea mea Wink .

pana sa citesc imio faceam griji ca motorul meu este defect (zgomotos).
sunt proaspatul posesor al unui OPEL ASTRA Caravan 2.0YDTH
Merci
  • mmitroi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 2.0 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2008

  • Mesaj Privat
arson a scris:Vi se pare un avantaj faptul ca pe motorul 2.0 DTI distributia este pe lant? ce dezavantaje vi se pare ca ar exista? zgomot mai mare, trepidatii mai accentuate?

parerea mea este ca avantajul este faptul ca nu trbuie sa schimi distributia ca la cele care au curea, dezavantajul este zgomotul mai accentuat
solutie: muzica mai tare Very Happy
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
y22dth de o saptamana aud un clantanit metalic pe langa sunetul de motor,am plecat la reprezentanta iar cretinii aea mau pus sa schimb intinzator curea si curea noua!si defapt sa ma trezesc ca e de la LANT!sau intinzatorul hidraulic e dus sau PATINELE dar mai mult ca sigur ca patinele care sunt facute naspa,de precizat e ca dimineata cand e rece si o calc..face un zgomot urat parca as bate fier pe fier
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
shaftt24, ai 2 intinzatoare si 4 patine de inlocuit, lanturile nu le schimba ca nu sunt lungite (99% posibilitate).
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cam cat sunt se scumpe acele piese:D asa ca fapt divers pt distractia de saptamana viitoare ce ma asteapta!daca stii cumva
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Plus garnitura si simering te duci in max. 500lei.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
o intrebare inca am!
pt a schimba cele patine trebuie sa dau si chiuloasa jos?adica mie acel sunet de metal imi vine din partea inferioara a motorului!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu se da chiulasa jos.
De sus pina la mijloc came-pompa inj. ai un lant 2 patine+intinzator, de la mijloc pina jos pompa-vibrochen inca atitea. Ar fi bine sa te uiti si la pinioane, nu se stie niciodata.
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
pot sa confirm si eu fiabilitatea motorului pe lant.
am 2 prieteni care se ocupa cu transportul de persoane si colete din spania in roamania si invers.
unul are o zafira si celelat are un vectra b caravan.
ambele au ajuns la un nr deloc nesemnificativ de km,adica cateva sute de mii bune.
si astia trasi in greu cu oamne si remorcute dupa ele si numai pline indiferenta ca mergeau din roamania in spania sau invers.
nici unul dintre ei nu au schimbat nici patine si nici intinzatoare si nici lanturi si merg foarte bine si acum.
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:y22dth de o saptamana aud un clantanit metalic pe langa sunetul de motor,am plecat la reprezentanta iar cretinii aea mau pus sa schimb intinzator curea si curea noua!si defapt sa ma trezesc ca e de la LANT!sau intinzatorul hidraulic e dus sau PATINELE dar mai mult ca sigur ca patinele care sunt facute naspa,de precizat e ca dimineata cand e rece si o calc..face un zgomot urat parca as bate fier pe fier

Asa fac astea cand sunt reci, zgomot de fier pe fier. Tureazo mai putin si mai moale cand e rece. Ma indoiesc ca s-au dus patinele, mai studiaza zgomotul si nu te ambala pana nu esti sigur.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@comnic5
au dat jos cureaua de pe fulie si accesorii,si tot asa facea ,vine din parte de jos a motorului!mai mult ca sigur sa stricat intinzatorul care a dus la ruperea acelor patine pana ce nu il voi desface nu prea am ce zice raman doar cu presupusul
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salutare
am revenit, am desfacut motorul si surpriza!lanturile,intinzatoarele,patinele sunt bune in schimb e stricata patina de la lantul care intra in pompa de ulei!
practic lantul freca fier pe fier!
idea e ca nu stiu cum sa fac sa schimb acel lant intrucat nu are lacat pe iel adica ma refer la lantul care vine din pompa de ulei pe axul cu came!
-as dori sa schimb macar acel lant intrucat a lasat destule urme in patina de pe pompa de ulei si mi frica sa nu fie intins lezat!
-sar putea sa tau acel lant si eventual sa pun un lacat pe lantul nou?>intrucat operatia de schimbare al acelui lant consta in scoaterea motorului si al axului cu came ce nu prea as dori!

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu am o astra g cu motor de 2000 cu distributie pe lant de care sunt super multumit ,imi da o liniste distributia pe lant ,acum ma uit la un H tot cu distrib pe lant 1300 (c-am mic motorul dar nu un motor rau-nu fac liniute )
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
noroc sa ai ce pot sa zic!Very Happy..aici e cu totul alta tema!sory,e vorba de cum si ce merita schimbat!
nu stiu cum ai putea trece de la 2000 la 1300 ,adica nu vreau sa te supar da 1300cm/2 e slab motor ,turat,+ca e in 3 cilindri dupa cate stiu,te-ai incaltat si nu ai scapat!parerea mea!..no coment!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
merg tot pe distributia pe lant ,mi se pare un mare avantaj ,e un pic mai zgomotos dar e sigur
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
1.3CDTi (90cp) este in 4 cilindri si nu e chiar atat de lenes precum crezi,a-i ramane surprins sa vezi ce sprinten este.In prima treapta e cam ... mort,dar apoi trage f.bine.
  • mmitroi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 2.0 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2008

  • Mesaj Privat
arson a scris:@bazgamn
corect in totalitate!
consumul astra 2.o ydth in oras este 7.6, in afara 4.6, iar mediu 5.7. sunt date oficiale si din experienta zic ca este chiar asa cum le da neamtul. http://www.opelgtt.ro/car/astra.htm
salutari!


vreau sa va spun ca eu am scos un consum de 6l/100km. Pitesti-Baile Felix si retur (1000 km) cu patru insi in masina+bagaje+200 litri de apa si vin si bere Very Happy .
opel astra caravan 2001 2.0ydth
  • heni

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
la motor x20DTH din 1997..distributia poate fi pe lant?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca, carcasa distributiei este de aluminiu, atunci este pe lant (necesita ungere), daca este de plastic, ebonita, atunci este pe curea. Acest lucru s-a mai scris, deci va rog cititi inainte de a posta!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR