- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
OPEL VECTRA C a scris:In concluzie.A desfacut cineva o clapeta noua sa vada daca este ulei in partea electronica?Probabil cei care nu au gasit ulei au mai avut curatata clapeta(cand s-a scos si uleiul),cei care au gasit ulei nu au mai curatat clapeta sau au curatat-o dar nu au scos uleiul.......
Exista totusi si posibilitatea sa fie nevoie de ulei la angrenaje pentru ca pe uscat se cam tocesc rotitele.Posibil sa fie un un ulei de mecanisme fine,posibil ca partea electronica sa fie oarecum izolata......
DECI daca cineva poate afirma cu certitudine DACA trebuie sa fie sau nu ulei acolo(NUMAI DACA A DESFACUT O CLAPETA NOUA NU SH CURATATA)il rog din tot sufletul sa ne lumineze
Cu stima.
nu are nici o treaba ce zici tu cu realitatea...
Exista totusi si posibilitatea sa fie nevoie de ulei la angrenaje pentru ca pe uscat se cam tocesc rotitele.Posibil sa fie un un ulei de mecanisme fine,posibil ca partea electronica sa fie oarecum izolata......
DECI daca cineva poate afirma cu certitudine DACA trebuie sa fie sau nu ulei acolo(NUMAI DACA A DESFACUT O CLAPETA NOUA NU SH CURATATA)il rog din tot sufletul sa ne lumineze
Cu stima.
daca desfaci o clapeta de acceleratie care sa nu aiba uzuri vei observa ca nu are ulei deloc, nici de mecanisme fine...
in cel mai rau caz vei observa o vaselina (am vazut ca sunt de diverse culori) speciala care se pune pe langa circuitele electronice acolo unde s-ar putea intersecta cu parti in miscare (rotite si alte chestii similare)
si ca idee, poate nu stii dar uleiul de motor nu e chiar benefic circuitelor electronice, deoarece acesta are un efect nedorit asupra acestora, se corodeaza contactele putin cate putin (poate nu e sesizabil dar corodeaza).
electronica si lichidele nu au ce cauta impreuna...
- OPEL VECTRA C
- *
- 13 mesaje
- din 18 Mar 2008
- Vectra 2004
- Bucuresti
OPEL VECTRA C
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
- OPEL VECTRA C
- *
- 13 mesaje
- din 18 Mar 2008
- Vectra 2004
- Bucuresti
OPEL VECTRA C
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
Scria cineva pe forumuri ca a desfacut clapeta a curatat-o (inclusiv uleiul) a montat-o si a mers .
Peste un timp de... a desfacut-o din nou sa o curete si surpriza ....uzurile care au cauzat patrunderea uleiului gasit prima data au disparut pentru ca nu a mai gasit alt ulei acolo.
DECI
A vazut cineva o clapeta noua desfacuta? doar de curiozitate.
Peste un timp de... a desfacut-o din nou sa o curete si surpriza ....uzurile care au cauzat patrunderea uleiului gasit prima data au disparut pentru ca nu a mai gasit alt ulei acolo.
DECI
A vazut cineva o clapeta noua desfacuta? doar de curiozitate.
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 719 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
Uleiul din partea electonica reprezinta vaporii de presiune care circula se la turbina la admisie. Datorita uzurii lagarelor de bronz de la clapeta (aceasta uzura fiind de cativa microni) apare uleiul in zona componentelor electronice, Asta vara am vrut sa curat clapeta si EGR-ul la o zafira din 2007 cu 80000 reali, cumparata de noua de proprietar. La partea electronica, m-am mirat ca nu am gasit pic de ulei iar EGR-ul era aproape alb. Proprietarul mi-a zis ca de cand a luat masina nu a fost umblat niciodata la aceste piese. Adevarul e ca a venit cu ea din tarile de vest caci de acolo a luat-o si acolo a folosit-o pana in vara asta cand a venit in Romania definitiv. Asa ca depunerile de ulei nu sunt din fabrica. La rotite intradevar se pune un fel de vaselina siliconica pentru piesele de teflon.
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
OPEL VECTRA C a scris:In concluzie.A desfacut cineva o clapeta noua sa vada daca este ulei in partea electronica?Probabil cei care nu au gasit ulei au mai avut curatata clapeta(cand s-a scos si uleiul),cei care au gasit ulei nu au mai curatat clapeta sau au curatat-o dar nu au scos uleiul.......
Exista totusi si posibilitatea sa fie nevoie de ulei la angrenaje pentru ca pe uscat se cam tocesc rotitele.Posibil sa fie un un ulei de mecanisme fine,posibil ca partea electronica sa fie oarecum izolata......
DECI daca cineva poate afirma cu certitudine DACA trebuie sa fie sau nu ulei acolo(NUMAI DACA A DESFACUT O CLAPETA NOUA NU SH CURATATA)il rog din tot sufletul sa ne lumineze
Cu stima.
In clapeta noua nu exista ulei ...de motor....am desfacut eu una ... ...daca vrei sa nu ajunga ulei acolo (daca ai uzura) vezi ca este un tutorial de schimbare simeringuri la axul clapetei
Exista totusi si posibilitatea sa fie nevoie de ulei la angrenaje pentru ca pe uscat se cam tocesc rotitele.Posibil sa fie un un ulei de mecanisme fine,posibil ca partea electronica sa fie oarecum izolata......
DECI daca cineva poate afirma cu certitudine DACA trebuie sa fie sau nu ulei acolo(NUMAI DACA A DESFACUT O CLAPETA NOUA NU SH CURATATA)il rog din tot sufletul sa ne lumineze
Cu stima.
- OPEL VECTRA C
- *
- 13 mesaje
- din 18 Mar 2008
- Vectra 2004
- Bucuresti
OPEL VECTRA C
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
- danutz40
- **
- 116 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2004 z19dth
- Dolj
danutz40
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
va salut
am si eu o nelamurire si anume ....cand se incalzeste motorul dupa 80 grade incepe sa dea in nas de obicei atunci cand reduc si apoi accelerez ....la tester am avut p1125 ...am sters-o si nu a mai aparut dar totusi am aceiasi problema ,,,,am curatat egr si un pic clapeta dar fara sa o demontez ....am mai curatat si senzorul de pe galeria de evacuare care erea f imbacsit....tija am reconditionat-o si acum sta batoasa la locul ei.....pdf-ul isi face regenerarea bine....deci ce credeti, ca ar fi totusi de la clapeta (partea electronica ) sau altceva ?
am si eu o nelamurire si anume ....cand se incalzeste motorul dupa 80 grade incepe sa dea in nas de obicei atunci cand reduc si apoi accelerez ....la tester am avut p1125 ...am sters-o si nu a mai aparut dar totusi am aceiasi problema ,,,,am curatat egr si un pic clapeta dar fara sa o demontez ....am mai curatat si senzorul de pe galeria de evacuare care erea f imbacsit....tija am reconditionat-o si acum sta batoasa la locul ei.....pdf-ul isi face regenerarea bine....deci ce credeti, ca ar fi totusi de la clapeta (partea electronica ) sau altceva ?
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- danutz40
- **
- 116 mesaje
- din 16 Sep 2008
- Vectra 2004 z19dth
- Dolj
danutz40
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
deci ,ieri am facut un drum la bucuresti ....plecat dimineata pe racoare....ajuns la destinatie ,traversat bucurestiul si nici cel mai mic indiciu de intrerupere....eee la intoarcere la pranz ,afara 20 grade am avut cateva intreruperi atat in oras cat si pe a1....deci nu face tot tipmpul asa ....la dus am verificat temp. pe bc la motor si a ajuns si la 96gr ...la intoarcere a avut intr. si la temp mai mare si la temp mai mica ....am sa dau jos clapeta sa o curat dar nu cred totusi ca aici este buba ...mentionez ca nu am avut nici-o eroare .....va multumesc ptr raspunsuri si daca puteti cu alte sfaturi va sunt recunascator
- Andrei NRG
- *
- 18 mesaje
- din 29 Mai 2012
- Vectra 2001 z16xe
- Brasov
Andrei NRG
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- doggfatther
- **
- 185 mesaje
- din 01 Oct 2012
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
doggfatther
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
am o intrebare in legatura cu aceasta clapeta , am gasit pentru vectra c si astra h , stiu ca daca motoarele sunt la fel teoretic unele piese se potrivesc , clapeta difera ?
http://www.revizieopel.ro/C...l-GM,p-14421.html
http://www.revizieopel.ro/C...tra-C,p-8963.html
http://www.revizieopel.ro/C...l-GM,p-14421.html
http://www.revizieopel.ro/C...tra-C,p-8963.html
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
alvinbb
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat
In primul rand salutari , cred ca este prima data cand scriu aici pe forum,am vazut multe tutoriale interesante si foarte ok asa ca poate ma puteti ajuta cu o parere sau o idee. Este vorba de o Vectra C 2004 , Z19DT . In drum spre aeroport mi sa aprins martorul cu masina si cheita dupa care acceleratie limitata si lenta , mai mult de 2000 turatii nu creste in fiecare viteza. M-am oprit la o benzinarie sa vad ce are si dupa o pauza de aprox.5 min am pornit si mergea normal fara nici o problema insa in bord aveam becul cu motorasul acela (check engine) pornit. Dupa ce am plecat de la aeroport nu mai era aprins nici un bec in bord iar masina mergea ca si inainte. In decursul a doua ,trei saptamani mi sa tot aprins martorul cu masinuta si cheita, opream motorul si cand il porneam era totul ok ,pana cand nu a mai mers treaba asa si am mers la un service unde pe tester spunea throttle actuator mallfunction . Mi sa spus ca trebuie schimbat corpul clapeta. Pana la al schimba l-am dat jos l-am curatat (partea electrica pare ok) la fel si EGR curatat si acel senzor de aer imediat dupa EGR. Dupe ce le-am curatat le-am pus pe masina au disparut erorile si a mers foarte bine timp de 4-5 zile dupa care am din nou aceeasi problema. Credeti ca este cazul sa cumpar un corp clapeta sau mai sunt alte lucruri ce ar mai trebui incercate inainte de asta?
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
pai indiciile sunt clare...
cel mai probabil electronica da comanda si mecanica nu face ce trebuie (probabil din cauza unei uzuri se blocheaza ceva sau nu face cursa cum trebuie...
parerea mea e ca trebuie schimbat sau macar pus altul identic de pe o masina cu acelasi motor ca al tau sa vezi daca face la fel...
cel mai probabil electronica da comanda si mecanica nu face ce trebuie (probabil din cauza unei uzuri se blocheaza ceva sau nu face cursa cum trebuie...
parerea mea e ca trebuie schimbat sau macar pus altul identic de pe o masina cu acelasi motor ca al tau sa vezi daca face la fel...
alvinbb
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2009
- Mesaj Privat
- aflorii nicusor
- ***
- 719 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
Problema este din partea electronica. Din cate stiu eu se pot reconditiona. Eu am cumparat una reconditionata (cu cea veche la schimb + 450 lei) insa m-a tinut exat cat a fost garantia (6 luni) dupa care aceleasi simtome : dimineata la pornire, martor masina cu cheita, nu se mai tureaza mai mult de 3200, iar dupa oprirea motorului si repornire isi revine. Deci cauza este din partea electronica. Acum nu stiu in ce consta reconditionarea acesteia. Oricum deocamdata chiar daca stie cineva nu spune fiindca se scot ceva bani din afacerea asta.