Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
dodo_13 a scris:P.S. Alea de pe Audi si BMW is tot Garrett.

Pai eu ce spun? Fluiera toate de le gasesc dracii. Very Happy Tu nu le-ai auzit? Rolling Eyes


+1. Oricine stie ce frumos suiera un 530D calcat pe coada. Vad ca incet incet esti de acord cu noi.
Scopul meu e sa nu te las sa faci greseala sa-ti iei Logan. Am impresia ca nu-ti permit cunostiintele sa evaluezi corect, si-ti iasa putin overrated.
Skip ads

  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Chiar nu inteleg de ce se lungeste discutia inutil. Titlul nu este relevant: "Opel vs Duster"... Care model de Opel ? Oricare ? Dusterul e abia aprut, deci nou, dar cum sa fie Opelul, nou sau second-hand ? Oricum?
Multe din comparatiile facute de-alungul topicului sunt aberante, mai ales ca nici nu s-a definit concret ce anume se doreste a fi comparat:
- opel nou vs duster nou, din aceeasi clasa
- opel nou vs duster nou, din clase diferite
- opel nou vs logan nou, din aceeasi clasa
- opel nou vs logan nou, din clase diferite
- opel sh vs duster nou, din aceeasi clasa
- opel sh vs duster nou, din clase diferite
- opel sh vs logan nou, din aceeasi clasa
- opel sh vs logan nou, din clase diferite
- opel sh vs duster sh, din aceeasi clasa
- opel sh vs duster sh, din clase diferite
- opel sh vs logan sh, din aceeasi clasa
- opel sh vs logan sh, din clase diferite
De opel nou vs duster/logan sh nu cred ca se mai pune problema.

Un raport de echilibru exista. Acolo unde lipseste calitatea se compenseaza prin pret.

Referitor la Logan, este o masina fiabila, la un pret redus, cu lipsuri mari la punctul calitate,design, confort, dotari, dar cu care iti poti face treburile. Taximetristul prefera Loganul pentru ca va fi o masina de terfeleala. Intrucat nu este destinata (decat ocazional) familiei, se poate lipsi de dotari pentru un pret mult mai mic. Aici vorbim de o comparatie intre masini noi, iar un Logan, in regim de taxi, poate duce 300.000 km fara a suferi prea mult (schimbat niste discuri, bucsi, pivoti si alte elemente care se schimba la orice masina), iar in acesti kilometri, produce bani, deci amortizeaza mai repede investitia in masina si in reparatii decat s-ar amortiza in cazul unei masini la care pretul de achizitie a fost mai mare (intre un Logan si un Opel din aceeasi clasa exista o diferenta de cateva mii de euro, la masinile noi). Asta este motivul pentru care se prefera Loganul in taximetrie sau in alte segmente apropiate (distributie, patrula, etc.).

In alta ordine de idei, daca eu as fi pus sa aleg intre un Logan nou si un Opel Vectra B (preferatele mele) vechi de 15 ani, pentru uzul personal, cu conditia de a-l conduce si nu de a-l vinde, cu ochii inchisi as alege Opelul si as fi mai castigat la orice capitol, incapand de la costuri (achizitie, reparatii) si pana la design, confort, siguranta, stabilitate, etc.
Nu am testat Duster (nu am dezvoltat inca o pasiune pt el), dar, cel mai probabil, as face aceeasi alegere si in cazul unui Duster, pentru ca nu mi se pare altceva decat un Logan si mai inalt (unele au chiar si 4x4 Laughing ), cu acelasi confort si aceleasi dotari ca un Logan, dar la un pret mai mare.

Ca sa nu ne carcotim fara sens, am si cunosc si Logan si Opel si prieteni taximetristi si bla bla bla... mai putin Duster.

Cum am mai zis, mereu exista un raport de echilibru, daca luati in considerare toti factorii. Pentru a putea face chestia asta trebuie sa fiti obiectivi si vad ca multi nu vor...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Discutia se transformase intr-un "cine are Opel ( second/nou) e prost ca mai bine-si lua Logan".

Nimic obiectiv in asta. Doar comparatii inutile.
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Eu am mers pe aproape toate versiunile de Duster. Cel mai ok ar fi 1.5 dci - 110 cp, 4x4 cu ESP. Incaltat cu niste anvelope bune (at-uri) se descurca neasteptat de bine in teren accidentat - bineinteles in categoria sa - Hyundai tucson, Nissan Qasqai, Ford Kuga etc.
Comparatia cu opel nu prea isi are rostul fiindca doar Antara ar putea intra in discutie dar ar fi clase diferite. Poate noul Opel Mokka ar fi un competitor pt Duster.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:+1. Oricine stie ce frumos suiera un 530D calcat pe coada.

Mie nu mi se pare ca "suieratul" lui 530d seamana cu al Z19DTH-ului. Dar daca zici tu...
tonytm a scris:Nimic obiectiv in asta. Doar comparatii inutile.

Cine zicea mai inainte?
tonytm a scris:Total de acord. Trebuiau sa-si asume defectul. Dar atunci, cine mai facea profit?

Noroc cu Opel-ul ca si-a asumat defectele la motoarele cu probleme. Asta daca vorbim de obiectivitate.
dodo_13 a scris:1. Pai de ce sa nu fie 1600lei? Poate maine au pe stoc prea multe si le dau drumul pe piata ca sa nu stea cu banii blocati.

Ma miram eu de unde apareau blocaje in cash flow. Ca erau nevandute 3 turbine de Z19DTH in depozit. Raspunsul oricum era altul.

Loganurile au fost proiectate/executate conform targetului. Un cumparator care vine de pe Dacia 1300/1310, doritor de o berlina in 3 volume, cu portbagaj mare, spatiu interior mare, pentru care un radio CD, aer conditionat simplu si 2 geamuri electrice sunt suficiente elemente de confort iar 2 airbag-uri, ABS/EBD si 3 stele sunt suficiente dotari de siguranta, cu motoare mediocre dar moderne si ieftine, cu un nivel de insonorizare mediocru peste 120 km/h ca oricum posesorii rar merg peste acea viteza(merg la consum). Confortul nu e necesar ca majoritatea posesorilor individuali nu trec de 100 km parcursi/zi. Ele sunt perfecte pentru ca si-au atins scopul si tangential prin pret/programul rabla la straini au dat lovitura si pe alte piete.
Duster-ul a avut alt target si oricum le-a iesit. Unde au dat gres e ca s-au zgarcit cu insonorizarea. Preferam cateva sute de euro in plus insa sa nu auzi nici musca in masina. Dar nivelul de zgomot in masina e doar o preferinta personala si se pare ca nu e o cerinta universala.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Turbinele KKK sunt cele mai slabe, le-au pus si pe Skoda si au picat o gramada, unele in primii 50.000km. La asa pret, asa calitate.

Garret... e cu totul alte clasa la turbine, e din gama premium.

Am vazut destule Logan 1.5dCi pe Taxi prin Sibiu - care fumega non-stop si nu poti sta in spatele lor nici cu recircularea pornita.
Au aparut si cateva Duster pe taxi, 2x4 diesel, nu am mers inca cu unul la volan sau in locul din dreapta. Dar am sa iau unul pe taxi ca pasager, daca usa la inchidere o sa o simt la fel de usoara ca cea de la Logan iar cand o inchid nu percep acea insonorizare care separa zgomotele din exterior de habitaclu, in mod clar nu ma voi simti in siguranta sau intr-o masina confortabila.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 07 Feb, 2012 8:19 pm
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@Daniel
Deci Sandero are valoare mai mica ca Astra. Si probabil destul de mai mica incat raportul valoare/pret sa fie in favoarea Astrei. Imi pare bine sa vad ca ai inceput sa intelegi si tu ceea ce multi ti-au spus pana acum.

Personal, decat un Sandero Smile de 13mii de euro, mai bine o AstraClassic de 17mii de euro. Aia 4000EUR au acoperire din plin.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Imi pare bine sa vad ca ai inceput sa intelegi si tu

Cred ca ai inteles gresit ca va dau dreptate. Nu stiu de unde ai scos-o pe asta.
Asta cred ca e tot din ciclul cu turbina de 1.5 dci 10% din valoarea masinii, turbina de Z19DTH la 1600 RON si ce ai mai zis.
dodo_13 a scris:ceea ce multi ti-au spus pana acum.

Tu si tonytm sunteti deja multi. Very Happy
dodo_13 a scris:Personal, decat un Sandero Smile de 13mii de euro, mai bine o AstraClassic de 17mii de euro. Aia 4000EUR au acoperire din plin.

Sandero Smile full e 12.000 de euro, nu 13.000. Iar o Astra cu adevarat dotata trece de 18.000 de euro.
ahappyuser a scris:Turbinele KKK sunt cele mai slabe.

De-aia se plang toti de ele pe ClubDacia. Rolling Eyes Eu ii banuiesc ca nu se vaieta sa ne faca in ciuda. Very Happy Stiu ca ale noastre sunt monument de fiabilitate. O simpla cautare pe forum dovedeste asta.
ahappyuser a scris:Am vazut destule Logan 1.5dCi pe Taxi prin Sibiu - care fumega non-stop si nu poti sta in spatele lor nici cu recircularea pornita.

Ia orice diesel modern si scump si pune-l sa mearga 30.000 de km in oras, cu multe porniri si forje la rece si drumuri scurte. Sa vezi ce frumos fumega.
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Zic sa te duci pe opel.ro:
Classic3 1.7cdti 110CP 14600EUR
metalic: 380EUR
jante aliaj: 395EUR
pachet electronic: 1480EUR
pachet lumini si vizibilitate: 140EUR
pachet extins frumusete: 80EUR
pachet iarna: 235EUR

Total: 17325EUR.

Nu pun aici toate dotarile, dar are tot ce are si Smile, plus ESP, hill assist, button sport, incalzire scaune, oglinzi incalzite, guri de ventilatie spate, lumini si stergatoare automate, climatronic, tempomat, +20CP, +2 stele la siguranta.

Exact 5000EUR diferenta pana la Smile de 12300EUR. Tot aia, 5000EUR care merita din plin.


Cat despre turbina, nu eu is ala care da preturi promotionale drept exemplu.
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Exact 5000EUR diferenta pana la Smile de 12300EUR. Tot aia, 5000EUR care merita din plin.

Nu e tot aia. Ca diferenta aia de 1000 reprezinta 8% din masina ceea ce e destul de mult. Sunt multi pe acest forum care nu si-au permis un nivel mai inalt de dotare la Insignia pentru mai putini bani.
dodo_13 a scris:Cat despre turbina, nu eu is ala care da preturi promotionale drept exemplu.

Pot sa dau drept exemplu oricand pretul promotional de 1217 RON la turbina pe original KKK pentru 1.5 Dci 63 KW atata timp cat pretul la furnizor e 240 euro cu tot(TVA, transport).
Dar nu pot accepta pretul pe care l-ai aruncat tu de 1600 RON pentru cea de 1.9 CDTi cand ea e la furnizor 490 de euro.
Mie mi se pare ceva in neregula cum privesti tu promotiile astea.
tonytm a scris:KKK Laughing , meserie.

ahappyuser a scris:Turbinele KKK sunt cele mai slabe,

Garrett-ul(si mai ales cele pentru Opel Cool ) sunt monumente ale inovatiei si performantei. Astia de la KKK nu stiu nimic, sunt doar niste nemti prosti pusi pe Porsche 911 Turbo/AMG-uri etc etc.
  • luci_t

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Aveti aici dovada ca o dacie-i mai buna decat un opel sau orice alta berlina din clasa ei Laughing
P.S. postarea e pt a va mai descreti fruntile Wink
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
tonytm a scris:KKK Laughing , meserie.

ahappyuser a scris:Turbinele KKK sunt cele mai slabe,

Garrett-ul(si mai ales cele pentru Opel Cool ) sunt monumente ale inovatiei si performantei. Astia de la KKK nu stiu nimic, sunt doar niste nemti prosti pusi pe Porsche 911 Turbo/AMG-uri etc etc.


Sunt turbine cu geometrie fixa! Ca cele de pe tc4ee1 din 1992. Adica antichitati. De aia motorul are 65 cp!

Ca sa ai putere mai mare, iti trebuie o turbina mai mare, daca ai turbina mai mare cu geometrie fixa nu merge in turatii mici.

Ca sa ai geometrie variabila te costa! Get it? Ti-au mai spus-o si altii pe aici, nu doar eu si dodo ca motoarele-s antichitati.

Pe bune ca ai devenit offtopic si exagerat din momentul in care ai inceput sa compari preturile la turbine. Ok, aia de pe 1.9 e mai scumpa. Dar si face altceva! La fel si masinile.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Pe bune ca ai devenit offtopic si exagerat din momentul in care ai inceput sa compari preturile la turbine. Ok, aia de pe 1.9 e mai scumpa. Dar si face altceva! La fel si masinile.

Nu eu am zis ca turbina la 1.5 dci e 10% din pretul masinii de nou. Si nici ca pretul la turbina de Z19DTH pe original e 1600 RON la promotie.
Cred ca trebuie sa cauti exagerarile in alta parte. Wink
Turbina e cu geometrie fixa pentru ca asta s-a dorit. Costuri cat mai mici. Nu ca le lipseste celor de la KKK know how-ul cum radeti voi pe aici.


Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Mar 07 Feb, 2012 11:31 pm
  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Comparati masini care nu-s nicidecum egale...poate loganul/sandero/duster sa coste pana in 15 mii de e fata de OPEL are numa dezavantaje(opinia mea). Incepand cu finisaje interioare si sfarsind cu exteriorul. Sincer daca as primi un duster cadou l-as lua(ii moca nu? ) dar daca as fi in pozitia de a cumpara masina noua in juru a 15 mii duster/logan/sandero nu ar fi prima optiune si sigur nici a doua.
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Prea multa agitatie pentru nimic ...
  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris: Turbina e cu geometrie fixa pentru ca asta s-a dorit. Costuri cat mai mici.

Ce este scump nu intotdeauna e si bun, dar ce este ieftin intotdeauna e prost.
Nu exista si ieftin si bun.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Ca sa termin o data cu asta, ca ma plictisesc deja, ma refer la raportul value/price mentionat de prietenul Daniel:

Value(SanderoSmile)/12300EUR < Value(SanderoSmile+ESP+hill assist+button sport+incalzire scaune+oglinzi incalzite+guri de ventilatie spate+lumini si stergatoare automate+spalator faruri+climatronic+tempomat+20CP+2 stele la siguranta+finisaje interioare+design exterior+stabilitate)/17300EUR

Pentru mine toate alea fac mai mult de 5000EUR. q.e.d. Distractie placut in continuare!
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Tu ai da acei bani pentru ca ai alte pretentii/posibilitati. Tu oricum nu ai fost in targetul lor.
Eu de exemplu la o compacta nu as da banii pe hill assist, incalzirea in scaune, guri de ventilatie spate, lumini si stergatoare automate si spalator de faruri.
Ca tot s-a comentat de cele 3 stele la impact e vorba de fapt de 4. Logan-ul a primit 3 stele ca ii lipseau centurile de siguranta cu pretensionare, tetierele de generatie noua pentru locurile din fata si airbag-uri laterale care au fost adaugate ulterior intrunind astfel punctajul de 4 stele.
  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa iesi cat mai ieftin,sa faci taximetrie etc. iti iei logan 1.4 ambiance sau care e varianta standard,il pui pe GPL si nu ai cu ce opel sa iesi mai ieftin,indiferent de cat se strica,km facuti.Din punctul asta de vedere,merita fiecare ban probabil.Dar daca doresti o masina care sa iti placa,sa fie o placere sa strabati tara cu ea,orice opel cred ca e o varianta mai buna.Puteam sa imi iau logan.Oricat de nou,e termen de comparatie intre logan si o vectra de 5-6 ani?Am mers cu amandoua si nu imi pot inchipui sa fi facut alta alegere.Daca voiam imi luam dacia,mergeam cu ea mult mai ieftin,piese mai ieftine,ca si bani era mai ok,dar nu as fi avut niciodata vreo placere sa plec cu ea.
  • calotescu2007

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 1996 x22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
nu dau frontera mea pe o dacie .........deci :OPEL
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Chestionar

opel vs duster
raman cu opel 80%
duster 19%
458 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR