Kalikov
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2014
- Mesaj Privat
@crapu7 , eu mi-am construit singur evacuare dubla , tips-uri SH , ~200 lei bucata sau ~350 cu tot cu toba finala originala de insignia .
Poti opta si ptr tipsuri aftermarket , cei care se ocupa cu evacuari au in general , ceva asemanatoare cu cele de fabrica. Si ca idee, difuzorul ti-l pot taia tot ei.
Nu e mare lucru, dar e de efect !
Poti opta si ptr tipsuri aftermarket , cei care se ocupa cu evacuari au in general , ceva asemanatoare cu cele de fabrica. Si ca idee, difuzorul ti-l pot taia tot ei.
Nu e mare lucru, dar e de efect !
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Kalikov
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-103883
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2015
deleted-103883
- Mesaje scrise: 125
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
Kalikov
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-103883
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2015
deleted-103883
- Mesaje scrise: 125
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
@crapu7, conform diagramei tale de dyno, observ la specifucatii cele 2 softuri sa le spun asa: stock si final. Nedumerirea mea vine cu privire la speficatiile de la softul stock, unde scrie putere maxima 160cp(perfect de acord) si cuplu maxim aprox 380 nm(pai de unde atatia nM cand Insignia ptr varianta de 160cp are fix 350nM).
Aia este o fisa dyno de pe masina ta sau este doar un rezultat tipiza dyno ptr varianta de soft care ai incarcat.o pe ECU?
Aia este o fisa dyno de pe masina ta sau este doar un rezultat tipiza dyno ptr varianta de soft care ai incarcat.o pe ECU?
- deleted-103883
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2015
deleted-103883
- Mesaje scrise: 125
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
Aia este chiar fișa dino de pe mașina mea. 159 cp(a murit unu pe parcurs) si aprox 380 nm. Insignia din fișa technica are 160cp cu 380 nm.
https://www.ultimatespecs.co...ctive-Select.html
Nu știam ca are 350, eu știu de 380 cum de altfel are și a mea.
https://www.ultimatespecs.co...ctive-Select.html
Nu știam ca are 350, eu știu de 380 cum de altfel are și a mea.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Kalikov
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2014
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
David_Andrei a scris:Yupiii.. deci extrem de multumit. . De la 163..35 CP initial si 399.6 N am ajuns la 200.4 Cp si 449.4N. Se poate si mai mult dar am decis impreuna sa ramanem in limitele unei masini de strata,nu de curse. Multumesc Dragos de la CompleteChip . Recomand 100% (a nu se considera reclama,pur si simplu sunt foarte multumit de rezultate. Daca se considera reclama, va rog cenzurati ).
Poate va ajuta fisa aceasta. O seara buna.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Ca ajunge cu overboost la 380nm...cred ca e apa de ploaie...consider ca, cuplul etalon este cel de 350nm obtinut in parametrii normali unde masina ruleaza "ca la carte" pe perioade "mari" de timp.
P.S.: am vazut pe automotive si automarket ca si cele de 163 cp tot 350nm au(asa scrie..nu bag mana.n foc)...cel de 400nm..isi face aparitia la modelul de 170cp
P.S.: am vazut pe automotive si automarket ca si cele de 163 cp tot 350nm au(asa scrie..nu bag mana.n foc)...cel de 400nm..isi face aparitia la modelul de 170cp
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
nu va mai entuziasmati cu cifrele astea astronomice pentru o masina normala....sunt doar pe hartie..nu pune la roata cat scrie, performantele sunt medii pentru anii 2010...cu orice ai compara-o pe insignia are din start 1, 2 ....secunde pierdute pentru 100km/h sau la reprize...
Mai conduceti si altceva si o sa vedeti. Masini cu performante mai mici decat 480 nm! o fac usor si dupa 150 km/h \\\\\\\\\\\randamentul motor, cutie, roata este nestudiat la insignia, motrul este fiat, cutia japoneza si ansamblu roti bmw - este o tocanita ! S-a nascut Frankie !
Luati exemplul motocicletei BMW R 1200 comerciala si BMW R 1200 folosit de Politia RO. Singura diferenta este in cutia de viteza la rapoartele treptelor. Diferenta de putere si performante a facut-o faimoasa si temuta pe cea de politie. Adica un motor si o cutie proiectate sa emane performanta !
Nu si in cazul motorului fiat cuplat la cutia japoneza CECURAI ! Aici imi miroase a performante..... financiare pentru OPEL.
Sa nu fiu negativist, un lucru studiat a fost consumul, pentru asa greutate, gabarit, asa litraj consumul este unul destul de bun 6,6 autostrada la 160 km/h si 8 - 9 litri in oras - asta cu AUTOMATA ! Ca detaliu - presiune roti 2,5 bar ! Recomand ...este alta masina.
Mai conduceti si altceva si o sa vedeti. Masini cu performante mai mici decat 480 nm! o fac usor si dupa 150 km/h \\\\\\\\\\\randamentul motor, cutie, roata este nestudiat la insignia, motrul este fiat, cutia japoneza si ansamblu roti bmw - este o tocanita ! S-a nascut Frankie !
Luati exemplul motocicletei BMW R 1200 comerciala si BMW R 1200 folosit de Politia RO. Singura diferenta este in cutia de viteza la rapoartele treptelor. Diferenta de putere si performante a facut-o faimoasa si temuta pe cea de politie. Adica un motor si o cutie proiectate sa emane performanta !
Nu si in cazul motorului fiat cuplat la cutia japoneza CECURAI ! Aici imi miroase a performante..... financiare pentru OPEL.
Sa nu fiu negativist, un lucru studiat a fost consumul, pentru asa greutate, gabarit, asa litraj consumul este unul destul de bun 6,6 autostrada la 160 km/h si 8 - 9 litri in oras - asta cu AUTOMATA ! Ca detaliu - presiune roti 2,5 bar ! Recomand ...este alta masina.
- CretzuV
- **
- 138 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Insignia 2009 A20DTH160HP
- Prahova
CretzuV
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
Kalikov a scris:@crapu7 , eu mi-am construit singur evacuare dubla , tips-uri SH , ~200 lei bucata sau ~350 cu tot cu toba finala originala de insignia .
Poti opta si ptr tipsuri aftermarket , cei care se ocupa cu evacuari au in general , ceva asemanatoare cu cele de fabrica. Si ca idee, difuzorul ti-l pot taia tot ei.
Nu e mare lucru, dar e de efect !
Poti opta si ptr tipsuri aftermarket , cei care se ocupa cu evacuari au in general , ceva asemanatoare cu cele de fabrica. Si ca idee, difuzorul ti-l pot taia tot ei.
Nu e mare lucru, dar e de efect !
Nefunctionala a doua finalã banuiesc ,nu-i asa ?
Totusi arata bestial. Ma bate un gand serios pentru asa ceva...
- Sorin_im
- **
- 327 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat