Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salutare baieti!Stiu regulamentul forumului,dar cu parere de rau ma abat de la el pt ca sunt foarte speriat si vreau cateva pareri sau solutii de la voi,imi cer scuze!In seara asta circulam pe un drum acoperit cu zapada,aveam cam 50 km/h,la un moment dat am derapat si am iesit de pe drum,oprindu-ma intr-un maldar de zapada.Din fericire n-am patit nimic si nici caroseria nu e avariata...insa cand am repornit motorul,dupa impact,mi s-a aprins martorul de la baterie,iar pe rand martorul de la ABS si in final Check Engine...mai mentionez si faptul ca nu mai aveam servodirectie,volanul se misca foarte greu.Pana am ajuns acasa bateria a murit de tot,iar acum motorul nu mai porneste.Am verificat si sigurantele,is ok toate.Astept orice sfat,parere,indrumare de la voi.Multumesc mult si imi cer scuze inca odata ca am deschis un nou topic!
Skip ads

  • georgevig

  • Mesaje scrise: 230
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 1,6 16v x 16 xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
incearca sa pui alta baterie sau reincarc-o pe a ta. servodirectia este electrica de aceea nu isi mai face treaba.
  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Asta am de gand sa fac...sa pun alta baterie,dar de ce a murit bateria dupa impact...pana in acel moment era ok nu aveam nici o problema cu ea.
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ai un contact intrerupt ....fir intreupt, mufa iesita, daca zici ca a murit bateria, uite-te la alternator, incarcare, baterie, de ce nu poate s-a rupt/sarit cureaua de accesorii, pt ca zici ca nici servo nu mai ai...si la motorul tau servo e pe accesorii, sau e EPS adica electrica, dar se aprindea si martorul cu EPS in bord, ceea ce nu sa fi specificat...
dar eu cred ca e cureaua de acc rupta sau sarita..

multa bafta


Ultima modificare facuta de Tazz la Joi 17 Dec, 2009 2:05 am, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Poate ti-a murit alternatorul sau cureaua de la alternator ti s-a rupt.
  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
M-am gandit si eu la alternator sa nu cumva sa-i fi sarit cureaua sau sa fie rupta.Va multumesc pt suport si pt pareri.Daca mai are si altcineva ceva de spus astept mesaje.
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu mai astepta....dute si uite-te...iti ia 5 min, si daca nu e aia atunci vedem alte pareri, ca asa nu stim ca nu e cureaua si ne concentram pe altceva
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
maddox_ul a scris:M-am gandit si eu la alternator sa nu cumva sa-i fi sarit cureaua sau sa fie rupta.Va multumesc pt suport si pt pareri.Daca mai are si altcineva ceva de spus astept mesaje.

Adica sa intelegem ca nici macar nu ai ridicat capota..?Si ma indoiesc ca servo e electric,cum spunea un coleg mai sus..Poate la Astra G.
Skip ads

  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si eu pariez pe cureaua de accesorii...
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cureaua de accesorii rupta
asta e sigur
tot asa am patit si eu .la mine a fost cureaua
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Incarca bateria si fa probe de pornire.Verifica puntea de diode a alternatorului.Daca nu ai curent ,atunci nu ai nici servo.Bafta.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ca a ramas fara incarcare e clar deci de la alternator e problema (fir excitatie sarit, releu,carbuni , stator sau rotor ars ..sau poate chir si cureaua de accesorii rupta )....dar sa nu salti capota macar sa te uiti ce s-a intamplat (sa vezi daca mai ai sau nu cureaua de accesorii)...deci chir nu stiu ce sa zic ...poate colegul asteapta un alt coleg sa vina si sa faca o verificare ( scuze daca am fost prea dur dar nu ma pot abtine )
Skip ads

  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
azi dimineata m-am uitat mai atent...cureaua de la alternator era sarita,o voi pune la loc si am sa incerc sa incarc bateria sa vad cum se comporta atunci.asta sa fie cauza principala sau pot fi si efecte secundare?pana la ora asta am fost la servici,iar acum pe seara sigur nu vad mare lucru.ma voi ocupa de ea zilele astea.
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stai linistit ca nu ai patit nimic altceva.
baga o incarcare la baterie daca poti, daca nu porneste masina impinsa.
bafta
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
La motorul asta pompa de apa nu este pe cureaua de accesorii? Cat ai mers de unde ai derapat pana acasa si cum a fost temperatura apei?
  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pana acasa am mers cam 35-40 km...iar temperatura apei era undeva la 80 de grade...acuma ca stiu care-i buba,cum pun cureaua inapoi?trebuie reglat din alternator ca la dacii?
  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am uitat sa specific ca evenimentul s-a produs in afara iasului (intre podu iloaiei si baltati pt cei din zona) si am avut mare noroc ca bateria mea era buna si m-a tinut pana acasa...oricum luminile se vedeau f slab...intensitatea luminilor din bord am dat-o la minim,caldura nu,muzica nu,ca sa salvez curent...si m-a tinut cam 40 km.in fata blocului a murit de tot Sad
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
are un intizator, care il tragi cu o cheie....
doar tragi si o pui la loc
  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2009

  • Mesaj Privat
bun si care e,mai exact,intinzatorul ala? Rolling Eyes
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
rola intinzatoare e insemnata in poza pe motorul X14XE, care e asemanator, iti trebe o cheie fixa de 16, tot odata vezi si pozitia curelei, iar daca tu nu ai AC , e fara rola mare de jos din coltul din dreapta!!!!

in poza asta e X16XEL si e insemnat cu rosu...fara AC
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR