Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • stemi

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
OK... ai incercat sa comuti de pe AUTO pe pozitie sau faza scurta si dupa din nou pe AUTO?
Sau sa le opresti invartind spre stanga si repornind invartind din nou spre stanga(adica opresti si repornesti AUTO)?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@stemi,

Nu sunt decat doua modalitati de a reseta aceasta eroare:prima oprind motorul si repornindu-l,insa daca se intrerupe comunicarea,eroarea reapare si a doua posibilitate sa stergi eroarea cu ajutorul OP-com-ului,insa daca se intrerupe contactul respectiv reapare eroarea.
Aceeasi problema am avut-o si eu,este datorata unei mufe dintre farul de pe dreapta si unitatea de comanda(la mine,la colegul alladin_allibaba nu stiu,poate saptamana viitoare cand revine la Bucuresti efectuam un test si vedem despre ce este vorba).
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@gyzmo: Da, chiar as fi curios sa facem un test sa vedem ce si cum.
@stemi: Am incercat in toate modalitatile posibile. De exemplu l-am sacait de pe ON / OFF pe AOTO si invers si in orice pozitie. La un moment dat cred ca se cam plictisise de mine si nu mai mergea becul de pe partea dreapta. Opream luminile, le porneam iarsi si pornea si becul insa imediat se stingea.

S-a rezolvat dupa ce am repornit motorul si odata ce a disparut si martorul AFL din bord.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am observat de cateva ori dimineata, ca nu mi se aprinde martorul de la bujiile incandescente si bineinteles ca nici nu a vrut sa porneasca, deoarece motorul era rece. Am dat inapoi cheia si la a doua sau chiar e treia incercare s-a aprins si a pornit. Lucrul asta s-a intamplat de 3 ori in iarna asta. Circul cu masina zilnic.
Stie cineva explicatia sau a mai patit cineva asa ceva? 51500 km facuti.
Skip ads

  • gheorgheadrian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am o insignia din 2009de 130 cp cutie automata. am cu ea 155000km dar am luat_o la 145000. dupa ce am schimbat ulei ,filtre, placute frana, capac racitor egr care se fisurase,furtun turbo si disributie completa( tot setul costand cam 4000 lei)imediat dupa schimbare curele distributie a inceput saseauda un zgomot la directie, mai ales pe loc cand virez se aude un zgomot ca un uruit usor de motor electric cu toate ca are directia doar hidraulica. mai nou si motrul are acelasi rontait care inainte de schimbare curele nu il avea. am fost la reprezentanta opel constanta si cei de acolo mi_au spus ca nu are absolu nimic , s_ar putea sa fie de la cureaua care angreneaza pompa servodirectie care e noua si pana se rodeaza freaca putin. insa am facut deja 1500 km si continua acel zgomot. MEntionez ca nupierde lichid directie deloct. A mai patit cineva la fel?
  • pierre

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Am Insignia cumparata in 2009 cu faruri bixenon afl. Dupa 3 luni de la iesirea din garantie, am constatat ca ledurile (drl) de la farul din dreapta nu se mai aprind (cu toate ca se considera ca functioneaza cel putin 30000 ore). Am facut tot felul de teste si am ajuns la concluzia ca defectul se afla la modulul cu leduri din interiorul farului. La acest modul nu exista acces (decat daca s-ar dezmebra farul). Solutia este schimbarea farului, care costa aprox. 4000 RON (fara manopera de montaj). De atunci umblu cu ele asa. Nu pot concepe sa dau atatia bani pentru niste leduri. Ma gandesc sa incerc sa dezmembrez farul. Am citit pe forumuri ca asta se face prin incalzirea pe contur a farului. A mai patit cineva acelasi lucru, si cum a rezolvat problema (fara scimbarea farului) ?
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Dumnezeule! Nu-mi vine sa cred ca petru niste leduri, care practic este iluminatul de pozitie sa trebuiasca schimba tot farul. Asta ar fi prea de tot, dar si nemtii pot fi tampiti?!
  • Kokaina

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu am patit asa ceva, dar nu cred ca se schimba tot farul pentru niste leduri care fac maxim 200 ron. Ar fi mult prea absurd!
Incearca la alta reprezentanta, poate cel ce ti-a spus ca se schimba tot farul, o fi un incepator, sau nu are chef de desfacut si 'bibilit'
Skip ads

  • pierre

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da, este absurd, nici mie nu mi-a venit sa cred la inceput. De doi ani am "sapat" internetul in lung si lat. Am documentatia tehnica de la HELLA - producatorul farului si TIS Opel Vauxhall. Modulul cu leduri nu exista ca piesa schimb. Am fost si la service Opel (ma gandeam ca ei lucreaza mai ca in Romania, adica dezmembreaza farul). Omul a intrat pe calculator (probabil in TIS) si mi-a spus acelasi lucru ca nu exista modulul cu leduri ca piesa schimb si singura posibilitate este sa comande farul cu totul. Am mai intalnit un singur caz similar, pe un forum german, unde omul povesteste ca i s-a schimbat farul, dar norocul lui a fost ca era inca in garantie. Se pare ca HELLA considera ca aceste leduri functioneaza nelimitat (din cate am citit se considera ca au durata de functionare peste 30.000 ore care la o viteza medie de 35 Km/h inseamna peste 1.000.000 Km parcursi). Dar iata ca in cazul meu considerentul lor nu este valabil. Farurile sunt produse la fabrica HELLA din Slovenia. Am incercat sa intru in legatura cu ei dar nu am reusit. Ma tenteaza sa incerc sa dezmembrez farul (exista riscul de al deteriora) si sa gasesc un modul cu leduri de ocazie. Am scris aici, pana la urma, pentru ca poate a mai dezmembrat cineva farul si imi poate spune din experienta lui.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pff! Ce porcarie, asta inseamna ca adio auto la faruri pe timpul zilei, pentru ca trebuie sa pui manual faza scurta, altfel risti sa te opreasca politia.
  • djmax

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Deosebit de naspa, poate totusi se gaseste un curajos si incearca sa le inlocuiasca. Nu stiu care e mecanismul ...dar daca tot s-au dus merita icercat. Cand se ard , banuiesc ca se duc toate de la farul respectiv nu ?
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ar fi bine de verificat daca nu e vre-un nenorocit de contact.
Skip ads

  • terim

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Si eu cred ca este doar un contact. Nu aveau cum sa se arda ledurile, sau cel putin nu toate o data. Din pacate nu prea conteaza ce este, rezolvarea este aceeasi.
Oricum inainte sa il desfaci pe al tau, daca te hotarasti si daca merita, cauta un far spart si fa experimente pe el. Cred ca sunt destule. Si de acolo iei si modulul.
Varianta traditionala cu palme si alte brutalitati ai incercat-o?
  • djmax

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
... ma gandesc ca nu led-urile se ard , ceva componenta care are legatura cu ledurile ... spun asa ca asa e si la spoturile pe led. Am spart un spot dupa ce s-a ars si am incercat ledurile , erau bune ... cred ca e doar un contact sau ceva componenta.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
30000 de ore de functionare garantata mi se pare exagerat(reprezinta aproape trei ani jumatate). Faptul ca s-au "ars" toate e dubios(daca toate nu mai merg). Cu desfacutul farului cred ca nu prea vei putea. Cred ca cel mai simplu e sa il gasesti pe unu care sa dea cu spatele direct in farul tau Very Happy.
  • INSIGNIATUNING

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia OPC 2012 A28NER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2012

  • Mesaj Privat
pierre a scris:Salut,

Am Insignia cumparata in 2009 cu faruri bixenon afl. Dupa 3 luni de la iesirea din garantie, am constatat ca ledurile (drl) de la farul din dreapta nu se mai aprind (cu toate ca se considera ca functioneaza cel putin 30000 ore). Am facut tot felul de teste si am ajuns la concluzia ca defectul se afla la modulul cu leduri din interiorul farului. La acest modul nu exista acces (decat daca s-ar dezmebra farul). Solutia este schimbarea farului, care costa aprox. 4000 RON (fara manopera de montaj). De atunci umblu cu ele asa. Nu pot concepe sa dau atatia bani pentru niste leduri. Ma gandesc sa incerc sa dezmembrez farul. Am citit pe forumuri ca asta se face prin incalzirea pe contur a farului. A mai patit cineva acelasi lucru, si cum a rezolvat problema (fara scimbarea farului) ?

Am aceeasi problema cu farul din dreapta la o Insignia OPC de cateva luni. Farul nu se poate dezlipi am incercat toate variantele posibile, deoarece corpul farului este foarte moale si se deformeaza la incalzire. Daca cineva spune ca areusit vorbeste aiurea, iar daca se lipeste inapoi nu va mai fi niciodata etans , se va aburi in interior. Singura solutie a fost sa achizitionez un alt far SH, la aprox 150 de euro in stare perfecta.
  • pierre

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Teleorman
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@insignia tuning - multumesc pentru impartasirea experientei tale. Inteleg ca nu este cazul sa incerc dezmembrarea farului pt. ca nu o sa reusesc fara sa-l distrug. Si eu am in vedere varianta cu far SH dar am vrut sa aflu, mai intai, daca cineva a incercat dezlipirea lui si a reusit. Problema cu farul SH este o chestiune de noroc (nu poti sti cat a functionat si cat o sa mai tina ledurile), dar oricum este mai convenabila decat un far nou.
  • Mihai_Sighisoara

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Are cineva o idee, o schema despre calarea motorului 2 l TDCI 118 kw de pe Insignia?
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Scuze dar nu am inteles: cum schema pentru calarea motorului?
  • RazvanT

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Ai reusit sa faci ceva cu capacul de plastic de la EGR ?
Am aceeasi problema insa se pare ca acest capac nu se vinde singur.
Vreo sugestie unde il pot gasi ? Nu as vrea sa il lipesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR