Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ThePuiu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
sa fie built ceva senzor de temperatura? Si la mine se uita ca la un nebun cind merg cu problemele mele in service Smile) probabil "asa face toate!" Vreau sa se intoarca iarna!
Skip ads

  • jax

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Azi urcai putin in masina incepui sa o turez pe loc si mai tare si mai usor...cand simt cu stupoare ca vibreaza toata masina volan, se zgaltaie toata masina intre 1200-1400, nu-mi dau sema de ce daca o turez mai tare nu face asa..

Ce poate sa aiba..

Multumesc !
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ccusmir a scris:
Apropo Gyzmo, de unde știu eu dacã tija turbinei funcționeazã ok? Așa cu ochiul liber vad ca se mișca, dar nu pot evalua dacã face cursa completa si cum trebuie.


Nici nu ai cum sa-ti dai seama,este si normal,acest lucru se poate face doar cu ajutorul unui tester profesional.
Eu i-am sugerat doar sa verifice daca tija se misca in momentul accelerarii mai pronuntate,au fost colegi la care in momentul cand accelerau nu se misca aceasta tija,s-a dovedit ulterior ca era blocata... Respect!
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Interesant. Pai e bine ca avem electronica pe masina mai multa decit avem in casa, dar pentru chestiuni importante cum ar fi functionarea incorecta a pieselor care comanta turbina, nu s-au gasit solutii. As da la schimb senzorul de temperatura exterioara pentru asta.
Skip ads

  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La Insignia si Astra J actuatorii de la motor sunt actionati cu PWM(sau RCO, cum spun unii) iar din aceasta cauza trebuie facuta o invatare a lor (programare) cu MDI. Chiar si sezorul de presiune diferentiala de la DPF sau banalele bujii incandescente trebuie reprogramate daca s-au schimbat. Toate aceste operatii se fac doar cu MDI si GDS2.
Senzorul de presiune diferentiala trebuie reprogramat(reinvatat de catre ECU) chiar si in cazul in care a fost scoasa mufa.
IDEI NOI MASINI MAI BUNE ( MAI COMPLICATE ) !
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Apropo de bujii...eu am schimbat 2 bucati(bujii normale, fara senzor). Nu le-am reinvatat, insa eroarea a disparut. Codurile acestora trebuiau introduse cu MDI?
Aceasta operatiune este valabila si pentru inlocuirea electrovalvei turbo?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Azi-maine si cand schimbi placutele de frana vor trebui imperecheate cu calculatorul masinii sau cu cel de ABS. Daca asta-i progres... mai bine lipsa.
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La BMW cam asa trebuie sa faci cu placutele, de fapt cu senzorii de placute inteligenti iar ulterior sti exact cat la suta s-a tocit, procente/ km depinde cum e setat.
Revenind la Insignia, aceasta este o masina foarte avansata din punct de vedere tehnologic . Din pacate insa majoritatea service-lor nu sunt in stare nici sa-i reseteze intervalul de revizie.
Masina nu are nici o vina.
Skip ads

  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ultima problema, nu porneste compresorul de aer...Presiunea din instalatia apare ca fiind 103kPa.
Aveti idee care e valoarea nominala?

  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
catalinpav66 a scris:La BMW cam asa trebuie sa faci cu placutele, de fapt cu senzorii de placute inteligenti iar ulterior sti exact cat la suta s-a tocit, procente/ km depinde cum e setat.
Revenind la Insignia, aceasta este o masina foarte avansata din punct de vedere tehnologic . Din pacate insa majoritatea service-lor nu sunt in stare nici sa-i reseteze intervalul de revizie.
Masina nu are nici o vina.


Asa-i, insa ce am vazut eu pe ecranul laptopului de la interfata de diagnoza in service ma face sa cred ca afara de inginerii aia de la proiectare, restul sunt marunti. Pai, tu Opel, platesti o firma de soft sa faca o interfata la diagnoza si pui in fata unui angajat de la oarece service autorizat un ecran in care apar niste numere. Nu exista nicio indicatie vizuala daca acei parametri sunt sau nu in limitele normale. Sunt afisate cu aceeasi culoare peste tot, deci omu trebuie sa stie dinainte TOATE valorile normale. Premisa era ca omu care citeste ecranul este un utilizator avizat. Visuri mari.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
De acord cu @ccusmir....De preferat era, ca pentru fiecare tip de motor in parte, pe interfata de test sa apara valorile nominale si cele actuale. Nu cred ca era o cerinta imposibila sau greu de realizat!
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut,revin si eu cu o problema la ambreiaj. De ceva timp la calcarea ambreiajului se aude un sunet ciudat ca un ...vuuum...
Si astazi imediat dupa zgomotul acela parca s-a inmuiat ambreiajul,merge bine dar era moale.
In schimb pana am ajuns acasa(5-8km),a inceput sa se intareasca la loc(ambreiajul).mentionez ca nu sa aprins nimic in bord si motorul mergea bine. Are cineva vreo idee?
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pt mos craciun. Intai verifica nivelul lichidului de frana daca mai este la nivel. Daca sunt pierderi verifca pompa, cilindrul receptor si apoi rulmentul de presiune.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Apropo de bujii...eu am schimbat 2 bucati(bujii normale, fara senzor). Nu le-am reinvatat, insa eroarea a disparut. Codurile acestora trebuiau introduse cu MDI?
Aceasta operatiune este valabila si pentru inlocuirea electrovalvei turbo?

Am intrebat azi la service daca dupa schimbul de bujii trebuie reinvatate si raspunsul a fost nu. Acelasi lucru si pentru electrovalva turbo. Se sterg doar erorile.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
catalinpav66 a scris:La BMW cam asa trebuie sa faci cu placutele, de fapt cu senzorii de placute inteligenti iar ulterior sti exact cat la suta s-a tocit, procente/ km depinde cum e setat.



Cunosc acest lucru intrucat dupa o revizie la BMW am avut mesajul de schimb al placutelor intre doua revizii(15.000km),ma avertizau ca mai am placute inca 2.000km,insa acest mesaj nu s-a modificat timp de 15.000km,ce sa-i faci ,tehnologie noua,probleme multe... Esti OFF TOPIC
  • jjardel88

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2012

  • Mesaj Privat
salutare colegi.am o problema la masina,(insignia din 2009 130cp.96kw motor de 2l diesel).am un zgomot la motor cand se incalzeste masina un fel de bataie asta cand este pe loc la relantiu.cand apas ambreiajul nu se mai aude, cand iau picorul de pe ambreiaj iar apare ,nu am bataie in pedala,nu patineaza cand bag in viteza nu agata nu huruie.am fost la service si cei de acolo au zis ca este volanta dusa si trebuie schimbat tot kit-ul am 188000de km.va intreb daca mai pot merge asa cu ea daca mai pot prelungii viata la volanta? ms.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai poti merge,nu foarte mult,depinde de stil de mers,de prelungit viata volantei nu poate fi vorba,acum totul tine de "noroc"...,nu vei scapa de inlocuirea kit-ului.
  • jjardel88

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2012

  • Mesaj Privat
ok multumesc
  • marian0589

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2014

  • Mesaj Privat
salut...aceiasi problema o am si eu ca gyzmo,,masina are 150000 de km,,inca nu am fost cu ea la service,,o curiozitate as avea :ar putea sa fie si altceva in afara de volanta,,eu nefind in romania acum ar fi o problema daca as face 2000 de km cu masina in starea asta... Ms
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu nu am zis ca as avea probleme cu volanta.
Poti face si 20.000km,insa totul tine de noroc,avand in vedere ca vei merge in regim constant nu vad o problema mare,probleme pot aparea la "fortari" gen:depasiri ,accelerari bruste,daca mergi constant vei ajunge pana acasa ,mai mult ca sigur...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR