ThePuiu
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2013
- Mesaj Privat
jax
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
ccusmir a scris:
Apropo Gyzmo, de unde știu eu dacã tija turbinei funcționeazã ok? Așa cu ochiul liber vad ca se mișca, dar nu pot evalua dacã face cursa completa si cum trebuie.
Apropo Gyzmo, de unde știu eu dacã tija turbinei funcționeazã ok? Așa cu ochiul liber vad ca se mișca, dar nu pot evalua dacã face cursa completa si cum trebuie.
Nici nu ai cum sa-ti dai seama,este si normal,acest lucru se poate face doar cu ajutorul unui tester profesional.
Eu i-am sugerat doar sa verifice daca tija se misca in momentul accelerarii mai pronuntate,au fost colegi la care in momentul cand accelerau nu se misca aceasta tija,s-a dovedit ulterior ca era blocata...
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
La Insignia si Astra J actuatorii de la motor sunt actionati cu PWM(sau RCO, cum spun unii) iar din aceasta cauza trebuie facuta o invatare a lor (programare) cu MDI. Chiar si sezorul de presiune diferentiala de la DPF sau banalele bujii incandescente trebuie reprogramate daca s-au schimbat. Toate aceste operatii se fac doar cu MDI si GDS2.
Senzorul de presiune diferentiala trebuie reprogramat(reinvatat de catre ECU) chiar si in cazul in care a fost scoasa mufa.
IDEI NOI MASINI MAI BUNE ( MAI COMPLICATE ) !
Senzorul de presiune diferentiala trebuie reprogramat(reinvatat de catre ECU) chiar si in cazul in care a fost scoasa mufa.
IDEI NOI MASINI MAI BUNE ( MAI COMPLICATE ) !
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,662 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,662
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
La BMW cam asa trebuie sa faci cu placutele, de fapt cu senzorii de placute inteligenti iar ulterior sti exact cat la suta s-a tocit, procente/ km depinde cum e setat.
Revenind la Insignia, aceasta este o masina foarte avansata din punct de vedere tehnologic . Din pacate insa majoritatea service-lor nu sunt in stare nici sa-i reseteze intervalul de revizie.
Masina nu are nici o vina.
Revenind la Insignia, aceasta este o masina foarte avansata din punct de vedere tehnologic . Din pacate insa majoritatea service-lor nu sunt in stare nici sa-i reseteze intervalul de revizie.
Masina nu are nici o vina.
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
catalinpav66 a scris:La BMW cam asa trebuie sa faci cu placutele, de fapt cu senzorii de placute inteligenti iar ulterior sti exact cat la suta s-a tocit, procente/ km depinde cum e setat.
Revenind la Insignia, aceasta este o masina foarte avansata din punct de vedere tehnologic . Din pacate insa majoritatea service-lor nu sunt in stare nici sa-i reseteze intervalul de revizie.
Masina nu are nici o vina.
Revenind la Insignia, aceasta este o masina foarte avansata din punct de vedere tehnologic . Din pacate insa majoritatea service-lor nu sunt in stare nici sa-i reseteze intervalul de revizie.
Masina nu are nici o vina.
Asa-i, insa ce am vazut eu pe ecranul laptopului de la interfata de diagnoza in service ma face sa cred ca afara de inginerii aia de la proiectare, restul sunt marunti. Pai, tu Opel, platesti o firma de soft sa faca o interfata la diagnoza si pui in fata unui angajat de la oarece service autorizat un ecran in care apar niste numere. Nu exista nicio indicatie vizuala daca acei parametri sunt sau nu in limitele normale. Sunt afisate cu aceeasi culoare peste tot, deci omu trebuie sa stie dinainte TOATE valorile normale. Premisa era ca omu care citeste ecranul este un utilizator avizat. Visuri mari.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut,revin si eu cu o problema la ambreiaj. De ceva timp la calcarea ambreiajului se aude un sunet ciudat ca un ...vuuum...
Si astazi imediat dupa zgomotul acela parca s-a inmuiat ambreiajul,merge bine dar era moale.
In schimb pana am ajuns acasa(5-8km),a inceput sa se intareasca la loc(ambreiajul).mentionez ca nu sa aprins nimic in bord si motorul mergea bine. Are cineva vreo idee?
Si astazi imediat dupa zgomotul acela parca s-a inmuiat ambreiajul,merge bine dar era moale.
In schimb pana am ajuns acasa(5-8km),a inceput sa se intareasca la loc(ambreiajul).mentionez ca nu sa aprins nimic in bord si motorul mergea bine. Are cineva vreo idee?
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Apropo de bujii...eu am schimbat 2 bucati(bujii normale, fara senzor). Nu le-am reinvatat, insa eroarea a disparut. Codurile acestora trebuiau introduse cu MDI?
Aceasta operatiune este valabila si pentru inlocuirea electrovalvei turbo?
Aceasta operatiune este valabila si pentru inlocuirea electrovalvei turbo?
Am intrebat azi la service daca dupa schimbul de bujii trebuie reinvatate si raspunsul a fost nu. Acelasi lucru si pentru electrovalva turbo. Se sterg doar erorile.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
catalinpav66 a scris:La BMW cam asa trebuie sa faci cu placutele, de fapt cu senzorii de placute inteligenti iar ulterior sti exact cat la suta s-a tocit, procente/ km depinde cum e setat.
Cunosc acest lucru intrucat dupa o revizie la BMW am avut mesajul de schimb al placutelor intre doua revizii(15.000km),ma avertizau ca mai am placute inca 2.000km,insa acest mesaj nu s-a modificat timp de 15.000km,ce sa-i faci ,tehnologie noua,probleme multe...
jjardel88
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2012
- Mesaj Privat
salutare colegi.am o problema la masina,(insignia din 2009 130cp.96kw motor de 2l diesel).am un zgomot la motor cand se incalzeste masina un fel de bataie asta cand este pe loc la relantiu.cand apas ambreiajul nu se mai aude, cand iau picorul de pe ambreiaj iar apare ,nu am bataie in pedala,nu patineaza cand bag in viteza nu agata nu huruie.am fost la service si cei de acolo au zis ca este volanta dusa si trebuie schimbat tot kit-ul am 188000de km.va intreb daca mai pot merge asa cu ea daca mai pot prelungii viata la volanta? ms.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
jjardel88
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2012
- Mesaj Privat
- marian0589
- *
- 6 mesaje
- din 21 Mar 2014
- Insignia 2009
- Italia
marian0589
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat