Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:Si eu am aceeasi "problema" fluierat de la 1400 pana la 2000rpm.La maiandrei mi-au spus ca 90% s-a desprins o clapeta si mi-a intrat acolo si a indoit elicea.Daca aveti acest fluierat de la clapete aveti si grija la depasiri pentru ca s-ar putea sa va taie alimentarea si sa apara SVS. Apare doar uneori(in 20.000km mi-a aparut de 2 ori ).
Eu o sa fac operatia de scos a clapelor si implicit reconditionarea turbinei ... si in viitorul apropiat si DPF off +remap Very Happy
O zi buna,
Cristian.

Ai grija si iti recomand sa nu mai circuli asa cu ea...daca ti-a plecat o clapeta si ti-a indoit doar paletii de la turbo si nu a afectat nimic la motor ai avut noroc ca si mine
..dar poate daca mai circuli asa mai sare si alta clapeta si poate nu vei mai fi atat de norocos. La mine toate clapetele aveau joc si una abia se mai tinea, deja era crapata in toate 4 colturile de la mijloc spre margine. Maxim 1000 km daca mai rezista
Le-am extras toate si acum imi monteaza galeria fara clapete, revin cu pareri.
Skip ads

  • cosminake

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011 220cp4X4 :)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
De ceva timp se aude un sunet metalic (zornait) la pornire da si la mers, nu-i enervant se aude relativ incet. Problema este ca acest sunet nu apare mereu ci relativ rar. N-am apucat sa merg la un mecanic ... Ma gandeam ca poate a patit cineva ceva similar si ma poate lamuri Smile
Stiu am fost vag Smile dar mai mult n-am ce sa spun Smile masina functioneaza perfect ...
2.0 turbo benzina AT

Multumesc anticipat
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am facut azi cam 50 km cu masina...nici o diferenta fara clapetele de la admisie...sa vedem in timp cum va fi cu consumul daca se modifica ceva.
350 lei am platit manopera pt extragere clapete si curatare admisie.
Mi-a verificat si bujiile si bujia nr 2 nu e buna, de acolo cred ca e si eroarea cu svs.
O sa schimb bujia saptamana viitoare si apoi o sa merg la un tester sa imi stearga eroarea.
Multumesc de sfaturi!
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Astazi am schimbat turbina cea veche care avea un fluierat nu prea tare, turbina cea veche,pare ok, nu are palele indoite nici pe admisie nici pe evacuarea,pe partea de evacuarea avea funiningine pe pale dar nici acolo nu era nici o pala deplasata.... mentionez turbina avea 162.000 km, masina tragea bine...doar ca era acel fluierat.

PS: Gata s-a rezolvat cu fluieratul.
Skip ads

  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut Tudor
Din curiozitate cat a costat turbina?dar manopera?
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut Avram Adrian, turbina m-a ajuns cu tot cu kitul de garnituri la 3850 RON luata de la unul din distribuitorii autorizatii Garret , 5L de ulei Motul 5W30 (Dexos 2) + filtru ulei+aer+motorina+polen (toate GM) =600 RON + 300 RON Manopera pentru turbina ( totul a fost efectuat in serviceul eds opel din bucuresti, iti mai stau la dispozitie cu orice alta intrebare !
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cam tot atat ma costat si pe mine... Wink
  • adita1974

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Cine ma poate ajuta si pe mine dupa ce masina mea un opel insignia 160 cp a inceput sa intrerupa cand accelerez , astazi pe autostrada la 160 km la ora sa intrerupt dintro data turbo nu mai tragea deloc si nu mergea mai mult de 100 km la ora , deci nu mai tragea deloc sa aprins cheia service,dupa care am oprit masina si motorul am stat 2 minute si am pornit iarasi , a disparut cheia service si masina a revenit la normal.Cand am ajuns acasa am duso pe tester si a dat eroare de cod P0234 ceva pe la presiunea turbo.Daca a mai patit cineva asa ceva rog sa ami de si mie un sfat ce trebuie sa fac.Mersi si astept raspuns.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo sau geometria de la turbina.
  • razvy66

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema, la pornire cand motorul este rece mi se aude un "carait" la motor undeva in partea dreapta, dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude, masina nu imi da nici o eroare, ce poate sa fie ?
  • LOVE

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut..

Am o problema, mi se opreste motorul din mers cand virez masina (la inceput mi s-a intamplat numai cu AC PORNIT), azi mi s-a oprit si nu aveam AC PORNIT, cum virez stanga dreapta o scot pe liber sau pun frana mai apasat, scade turatia pe la 500 si se opreste motroul...eram sa lovesc masina...ce naiba are, nu-mi da eroare nimic, decat scade turatia si poc...
  • george.purnavel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2013

  • Mesaj Privat
adita1974 a scris:Cine ma poate ajuta si pe mine dupa ce masina mea un opel insignia 160 cp a inceput sa intrerupa cand accelerez , astazi pe autostrada la 160 km la ora sa intrerupt dintro data turbo nu mai tragea deloc si nu mergea mai mult de 100 km la ora , deci nu mai tragea deloc sa aprins cheia service,dupa care am oprit masina si motorul am stat 2 minute si am pornit iarasi , a disparut cheia service si masina a revenit la normal.Cand am ajuns acasa am duso pe tester si a dat eroare de cod P0234 ceva pe la presiunea turbo.Daca a mai patit cineva asa ceva rog sa ami de si mie un sfat ce trebuie sa fac.Mersi si astept raspuns.

Am patit si eu ceva similar anul trecut.
La mine problema a fost de la furtunul de la interculer la turbina. Nu accelera
Mai mult de 100 la ora, din cate am inteles se numeste ceva de genu Limp mode, cred .... Rezolvarea e un furtun nou care ajunge 750 ron +150 manopera, cel putin asta a fost la mine. Succes!
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
''Salut..

Am o problema, mi se opreste motorul din mers cand virez masina (la inceput mi s-a intamplat numai cu AC PORNIT), azi mi s-a oprit si nu aveam AC PORNIT, cum virez stanga dreapta o scot pe liber sau pun frana mai apasat, scade turatia pe la 500 si se opreste motroul...eram sa lovesc masina...ce naiba are, nu-mi da eroare nimic, decat scade turatia si poc... ''

Furtun servo frana spart. Nu mai face vacum. E o ipoteza.
  • laur21

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2013

  • Mesaj Privat
c0035 stie careva ceva de eraoarea asta? e legat de esp,abs
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@ george.purnavel, P0234 (senzor presiune filtru de particule) e de ajuns sa resetezi senzorul de presiune al filtrului dpf, in teoria pot fi cel putin doua chesti pt a-ti da eroarea asta , electrovalva turbo si senzorul de presiune, cand e electrovalvola e de ajuns sa opresti/pornesti masina si eroarea dispare, daca e senzorul e o eroare permanenta (asta inseamna ca daca opresti/pornesti masina nu-si revine, asa ca iesi la autostrada si mergi cu treapta a 3-a la 90 km pe ora si se deblocheaza dupa circa 40 km) si ar trebui sa mergi la cineva cu un tester sa-ti masoare valorile si sa-ti reseteze senzorul la valorile de fabrica, drumuri bune...
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salutari..
Am inceput sa aud zilele astea un "Tac" cand ridic piceoru de pe acceleratie.
Ex: merg normal in a 2-a la 1600rpm si ridic piceoru de pe acceleratie si cum intra frana aceea de motor se aude un sunet Tac....ceva de genu
A mai patit cineva asa ceva? Oare ce a fie?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am avut un "tac" cand deceleram, nu stiu daca era ca "tac-ul" tau, dar la mine a fost discul de ambreiaj care avea joc la butuc, problema de fabricatie si inlocuit in garantie.
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Iti facea mereu, ma refer la orice deceleratie?
Mie nu imi face mereu. Nu la orice turatie.
Nu stiu ce sa fac unde sa o duc la service, opel sau alt service...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Imi facea cam tot timpul, mai ales cand deceleram, dar si cand acceleram. Cand "lucram" mai usor cu acceleratia, zgomotul nu se mai auzea. Nu era puternic zgomotul, era un "clanc", care initial cei de la service mi-au spus ca e normal. Pana nu mi-au dat cutia jos, nu au putut stabili cu certitudine de unde vine zgomotul. Erau mai multe variante: volanta, grup diferential, ambreiaj.
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Mie nu imi face la acceleratie deloc.
Sincer ma apuca groaza, sper sa nu fie nimic grav, si sa imi repare pe garantie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR