Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Trebuie verificat ca sa sti care e problema, iar daca ai garantie insista sa rezolvi problema.
Skip ads

  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Luni daca am timp ma duc cu ea la opel.
Merci pentru ajutor
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am schimbat vineri o bujie, mi-a verificat mecanicul toate bujiile si bujia nr 2 nu functiona deloc, iar dupa ce am schimbat-o a ramas si eroarea cu svs si planuiam sa merg saptamana asta sa mi-o stearga la un tester si azi surpriza, cand am pornit motorul nu mi-a mai aparut eroarea Smile
  • buzoianu.radu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut
am cumparat de curand un Opel Insignia 2.0 160 CP si am urmatoarea problema :
o data la ceva timp imi apare pe bord : SERVICE SOON si imi "taie acceleratia " maxim 40-50 pot sa mai merg cu ea si usor usor se blocheaza si servo. Daca opresc si pornesc motorul din nou nu mai apare absolut nimic . am pus 2 testere pe ea si nu a aparut nici o eroare , am verificat injectoarele si mi-au spus ca 2 dintre ele au debit dublu . sa fie oare de la injectoare ?

poate cineva sa ma ajute cu aceasta problema ?

multumesc
Skip ads

  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
@clau70. Masina o ai de noua? Intreb pentru a intelege de cand ti-a facut problma cu "tac-ul".
A mea are 132900 km, iar daca si a mea vine cu defect de fabrica trebuia sa faca de mult acest "tac".
Sau poate a facut si nu am auzit eu...cine stie.
Astazi daca apuc trag o fuga pina la Opel sa vad ce imi spun. Si daca s-ar rezolva problema pe garantie, avand in vedere ca e garantie de dealer.

Sincer mi groaza.. Sad
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, masina o am de noua. Zgomotul l-am sesizat pe la 65-70000km sau cel putin atunci mi s-a parut mie ca e ceva in neregula. L-am reclamat la reprezentanta, dar am primit invariabil acelasi raspuns: ca e normal. Am mai mers pana pe la 90000km cu "clancul" asta, nu era foarte pronuntat, dar m-am hotarat sa insist pe problema asta si pana la urma au dat jos cutia, au verificat-o OK, au dat jos ambreiajul si au constatat un joc la disc, chair daca discul si placa aratau foarte bine. In orice caz, noul kit de ambreiaj a venit pe alt cod decat cel care fusese pe masina, iar noul discul arata altfel (asa mi-au spus de la service, nu am stat acolo cand l-au montat, masina a stat cam o saptamana in service, cel mai mult am asteptat dupa piese). Jocul era ca in filmuletul de mai jos, dar nu chiar asa de pronuntat.
http://www.youtube.com/watch?v=c6oW4rIdJTw
Asta a fost la mine, dar asa cum am spus nu e singura cauza care poate produce acel clanc/tac.
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Aha, sincer mie nu stiu ce poate sa imi faca asa, deoarece imi face doar la deaccelerare.
Si orice ar fi, sper sa imi repare pe garantie
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sa ne tii la curent.
Bafta!
Skip ads

  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Tocmai am ajuns de la service cu masina. Am facut un test drive cu mecanicu sa vada ce se aude. Si dupa vreo 2 minute de condus s-a lamurit. A adus o lanterna sa uitat sub pedala de acceleratie si a dat cu ceva silicon. Sunetul nu a disparut in totalitate dar se aude mult mai slab si nu mai face mereu.

A spus ca sunt ceva suruburi ce sunt activate de senzori si bla bla ca nu prea am inteles Very Happy (nu inteleg asa bine germana)

In rest a ramas impresionat de masina si de motor, la cum trage Very Happy, a stat la povesti cu mine si a studiat masina in totalitate, timp de 20 min aprox..

Eu totusi sper ca sunetul da dispara in totalitate..iar daca nu, sa imi dea jos acolo ce trebuie si sa imi unga bine chestiile alea Very Happy
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am vazut ca unii colegi ca si-au montat ceva inaintea electrovalvei de la turbo, pentru a nu mai produce sunetele respective, daca schimb electrovalva mai trebuie montata si chestia aia? Sau daca montez si eu acea chestie nu mai trebuie sa schimb electrovalva? Plec in concediu luna viitoare si nu vreau sa am ceva suprize pe drum. Multumesc!
  • marcel37

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia OPC 2010 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
schimba intai electrovalva si dupa punei chestia aia (am uitat cum se cheama dar vorbeste cu baitii de la maiandrei si te rezolva ei si montarea se face "chestiei"se face pe un anumit furtun(furtunasi))la mine se auzea ca un oftat gros ca tonalitate dupa montare acum e ok
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Problema noua identificata la Insignia din semnatura.
Eram pe autostrada cu CC cuplat la 130km/h cand deodata a inceput sa se tureze singura pana la 3000-3500 RPM, fara sa ii fac nimic.Decuplez CC-ul dupa faza asta, incerc sa accelerez, dar nimic, masina se accelera foarte greu si nu puteam sa trec de 80-90km/h.La scurt timp, mi-a aparut si Service Vehicle Soon pe BC si cand sa schimb treapta, PEDALA DE AMBREIAJ ERA FOARTE TARE, cu toate acestea puteam sa schimb treptele fara probleme doar ca era puturoasa rau.Opresc intr-o benzinarie, bag si motorina si am lasat-o vreo 10-15 minute.Masina porneste dupa acest incident dar cam greu si devine foarte zgomotos, ca un tractor.Problemele n-au mai aparut pana am ajuns acasa ce-i drept...
Azi dimineata ma duc la masina, o pornesc si mi se pare ca miroase un pic a ars pe la motor, nu am vazut nimic neobisnuit pe la motor, am verificat si sigurantele.Ce am observat : stand pe loc cu ambreiajul APASAT, motorul nu trece de 3000RPM, fara ambreiaj, se duce pana la zona rosie de limitare, pedala de ambreiaj fiind in continuare GREU DE APASAT.M-am dus sa dau o tura sa vad ce naiba se intampla, pedala de ambreiaj cand e tare, cand nu mai e si am pus si o interfata de diagnoza pe ea sa vad ce coduri de eroare imi da, dar nu mi-a dat nimic pana acum.Actualmente s-a dus taicamiu la un service sa vedem ce si cum, eu ma gandesc ca ar putea fi vorba de pompa de ambreiaj?Dar de ce s-ar manifesta asa?De ce nu da nici-o eroare?
Nu stiu ce sa mai zic, ma indoiesc ca e doar un bug.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca e din ambreiaj nu ai ce erori sa ai, e mecanica pura acolo. Variante: cilindru receptor, pompa ambreiaj, rulment presiune sau placa presiune.
P.s. e normal sa nu se tureze ..are o protectie din soft
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Masina si-a revenit singura si tind sa cred ca e o problema de aerisire, mai ales daca ambreiajul este hidraulic, revin cu impresii.
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut vin si eu cu o intamplare. Mergeam cu 90la ora cand imi apare in bord mesaj cu Motor supraincalzit si opriti masina,si in 200 de metri s opreste singura si gata nu mai porneste. O urcam pe rampa si la service o controleaza si gaseste ceva cu catalizatorul sau cu un senzor de la FAP era la temperatura prea mare,si cica era plin de funingine(acum nu stiu daca a facut regenerarea sau a fost intrerupt).
Dat comanda si schimbat senzorul plus manopera 230€ cu reducere,dar acum merge struna.Trebuie sa ma mai uit la ceva sau sa mai stiu ceva?voi ce spuneti?multumesc.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai exact,ai inlocuit senzorul de temperatura sau senzorul de presiune diferentiala?
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Cred ca era senzorul de temperatura
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La nici trei luni dupa ce s.a ars becul de cornepring de pe stanga, s.a ars si cel de pe dreapta. Parca e o chestie programata(ge becul rezista la 1000 aprinderi). Norocul meu e ca am luat doua prima data(am prins o promotie pe revizieopel si am luat doua la pret de unul la dealer
- 90 ron in loc de 110 la dealer).
  • buzoianu.radu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare
Am un opel insignia 160 cp 2010. Cand stau la semafor am o usoara fluctuatie a turometrului maxim o liniuta.. am inteles ca exista posibilitatea sa fie din cauza motorinei sau sa fie din cauza regulatorului de presiune?
A mai intalnit cineva problema asta?
Multumesc
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! Am o noua problema cu masina care se manifesta in felul urmator : martorii esp si abs aprinsi cu portocaliu. (La repornire dispar dar se reaprind) Am citit pe forum si e o problema des intalnita dar vrand sa testez frana ( franeaza ca batrana dacie cu urme de cauciuc ) am patit ceva ciudat din punctul meu de vedere : s.a intarit volanul, a scazut pana spre zero turatia, mi.a taiat acceleratia...practic "a murit" . Poate avea legatura cu senzorii de la abs/esp? Dupa repornire merge bine dar tot cu martorii aprinsi
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR