Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
O poza facea minuni....
Skip ads

  • yoan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am si o problema "SVS" la opel insignia 2.0, ecoflex, diesel,2010. nu sunt probleme de observat in functionare, pana azi avea oil life la 17%, azi am resetat dar eroarea "svs" tot apare in bord.
as fi recunoscator pentru eventuale solutii. Multumesc anticipat!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@yoan,
Mai mult ca sigur ai vreo bujie incandescenta arsa,partea "urata" este faptul ca la modelele ecoflex acestea sunt destul de scumpe,undeva pe la 300-350lei/buc,intrucat au si senzorul de presiune pe ele...
Pentru a fi sigur de acest lucru(bujie arsa),urmareste-o maine dimineata la pornire,daca "balbaie" sau tremura putin mai tare,atunci sigur cauza este o bujie(cel putin,sper sa nu fie doua...).
  • yoan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc de promtitudine, era de mentionat faptul ca masina nu prea este utilizata, adica face undeva la 50-70 km/sapt, in restul timpului sta in garaj. "oil life" am resetat azi desi am stiut despre el de cateva sapt, inainte disparea eroarea dupa cativa km parcursi acum ramane in bord pana apas butonul de confirmare. Am observat acum cateva minute ca are si ceva ulei pe senzorul dintre intercooler si filtrul de aer si acesta se si misca relativ usor.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Poate intre filtrul de aer si turbina,ai vrut sa spui...
Daca este senzorul,atunci este MAF-ul,daca este furtunul care se conecteaza inainte de intrarea in turbina,este furtunul de recirculare a gazelor(epurator).
Verifica daca sunt stranse colierele de la furtune,poate de aceea ai scurgeri de "ulei",mai mult ca sigur sunt vapori care au condensat...,daca "scuipa" ulei atunci motorul pierde compresia prin baia de ulei(test de compresie).
  • yoan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am facut si o poza dar imi spune ca nu poate fi incarcat pe server


Ultima modificare facuta de yoan la Mie 24 Dec, 2014 6:16 pm
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asta e?
Am incarcat poza in acelasi timp!
E ce ti-a spus @gyzmo.


Ultima modificare facuta de clau70 la Mie 24 Dec, 2014 6:18 pm
  • yoan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Asta e , am reusit cu poza acum .
poate fi de la asta eroarea "svs"?


Nu are colier pe senzor, cred ca intra ca o mufa acolo,
ma ingrijoreaza faptul ca se misca.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Așa se mișcã și la mine,este un colier din plastic,ai grija...
ÃŽn ceea ce privește eroarea trebuie sa efectuezi o diagnozã și vei ști exact ce problemã ai.
  • yoan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am ajuns la tester, Auto Aiss Focsani, reprezentant Opel in Vrancea, dupa 2 ore de tester mi-a spus ca e posibil ca bujia 3 sa fie arsa si ar trebui schimbata, comanda bujia 3, vine in 24 de ore. Nu stia sa imi spuna daca bujia e cu senzor de presiune sau nu , pana la urma e cu senzor( dupa ce a ridicat capota), asteptam sa vedem dupa schimbarea bujiei daca mai apare eroarea.
In bord dupa citire erori nu a mai aparut SVS.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buni meseriasi astia de la Opel Vrancea.... daca dupa 2 ore de terster ti-a spus ca e posibil (nu sigur) ca bujia 3 e arsa.
Daca bujia e arsa o sa iti apara din nou SVS la fiecare pornire, pana cand o schimbi, chiar daca a sters eroarea.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca e o problema sau nu. Azi cand am vrut sa pornesc masina (-11 grade acum, -20 aseara, ieri nu am pornit-o), dau la cheie, se balbaie un pic, porneste, merge sacadat 3 sec, dupa aia imi arata in bord oil pressure to low/stop the engine! Opresc motorul imediat, mai stau un pic, dau la cheie, dar nimic, nu mai schiteaza nici un gest Smile.

Cand a fost cu -20gr la rand saptamana trecuta (nu am pornit-o 2 zile la rand) si nu a vrut sa porneasca nici cu cabluri......sambata cana a fost +1 grad, a pornit la sfert de cheie.

Acum idea e in felul urmator, ce sa fie dus? Bateria (desi am schimbat-o anul trecut Rombat Start/Stop, ii drept ca e doar de 75 si 730 la pornire, cam mica, si merg foarte mult in oras)? Vreo bujie, sau doua? Sau ma iau de mana cu nete_20 Smile?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
O fi bateria de nu a vrut sa porneasca la -20, dar la +1 a pornit. Dar spui ca de dimineata a pornit la -xxgrade. Daca era vreo bujie, doua balbaia sau nu pornea, sau pornea f greu. Dar nu cred ca are legatura "oil pressure too low" cu bateria sau bujia. Poate uleiul Exclamation Exclamation . Stiu ca ai Valvo.... dar... cine stie, e de verificat de ce s-a aprins.


Ultima modificare facuta de clau70 la Mie 07 Jan, 2015 3:10 pm
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Poate fi și bateria o cauzã, întrucât efectuezi curse relativ scurte,acumulatorul nu se încarcã suficient,iar dacã operațiunea se repetã aproape zilnic,în loc sã se încarce mai mult se descarcã...
Încearcã sa efectuezi o diagnozã...
Mãsoarã și tensiunea, dacã nu ai activatã aceastã funcție în B.C.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, dar a pornit masina de dimineata, nu? Si stiu ca are baterie EFB start/stop.
Nu stiu daca e relevanta tensiunea in BC (tu mi-ai activat-o, gyzmo) pentru ca atunci cand deschizi masina, pui contactul... incep consumatorii (relee, clapete... bujiile), iar tensiunea scade. La mine scade pe la 11,2-11,3V inainte sa o pornesc.
Cel mai bine e de verificat tensiunea cu un voltmetru direct pe baterie inainte sa o pornesti, dar ar trebui lasata masina deschisa, cel putin capota, ca sa nu mai dai drumul la consumatori cand deschizi masina si pui contactul.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Uleiul e terminat, trebuie neaparat sa il schimb.........si eu ma gandesc sa fie uleuiul! Am vrut sa il schimb saptamana asta, dar nu s-a nimerit........saptamana viitoare e primul pe lista.

Si da, am baterie EFB. Cand a fost frig sptamana trecuta, nu a vrut deloc sa porneasca, dar cum s-a incalzit, a luat-o la sfert de cheie. La bujii nu trebuia sa am SVS? Cel mai mult tind sa cred ca e uleiul contaminat de la vreo regenerare oprita de mine......


Ultima modificare facuta de borsy la Mie 07 Jan, 2015 3:19 pm
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu consider cã este relevantã atât timp cât tensiunea nu scade cãtre valori de 13,5-14,1v,rezultã cã acumulatorul nu se încarcã suficient..., asta în timpul mersului.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Si la baterie, are un 'ochi magic' Smile, care iti arata daca bateria e incarcata sau nu, si la mine e verde. Sa nu mai aiba aceiasi putere la pornire!? Spun asta, deoarece am citit la un coleg cu o baterie noua luata anul trecut, care avea doar 500 si ceva A la prnire, fata de vreo 750! Cine stie.........desi acel STOP EGINE/level oil to low, nu ar avea legatura cu bateria..........saptamana viitoare schimb uleiul, poate mai vin -20 grade, ca sa pot face o comparatie.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Având în vedere cã bateria are doar un an vechime..., posibil sã trebuiascã încãrcatã un pic mai mult timp sau pe un redresor, apoi dupã 12 ore trebuie mãsuratã tensiunea (fãrã a avea consumatori)...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Probabil asa voi face......diseara o pun pe redresor si o las o noapte......si sa schimb si uleiul (mie ciuda de nu mai pot ca am amanat atat)........rau si cu sarbatorile astea Smile. Merci pentru pareri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR