Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Eu consider cã este relevantã atât timp cât tensiunea nu scade cãtre valori de 13,5-14,1v,rezultã cã acumulatorul nu se încarcã suficient..., asta în timpul mersului.


Ma refeream ca nu e relevanta la rece cu motorul nepornit, daca te uiti in BC la tensiune inante sa o pornesti trebuie sa pui contactul, moment in care iti intra consumatori, bujiile fiind cel mai mare consumator, iar tensiunea scade sub 12v. In mers tensiunea trebuie sa stea mai sus, pe la +/-14V, cu toate ca atunci cand e frig si bateria descarcata incarcarea poate ajunge si la 15V, iar cand bateria e incarcata scade si sub 13V in mers pe CB. (asa e la mine)
@borsy, nu cred ca e de la ulei, el la rece e vascos deci trebuie sa ai presiune. Daca era contaminat se aprindea la cald. Sa nu fie de la mult vestita garnitura de la pompa.
@gyzmo, poate sa iti dea "oil pressure too low" cand e bateria descarcata? Mai ales ca apucase sa porneasca masina?


Ultima modificare facuta de clau70 la Mie 07 Jan, 2015 3:45 pm
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Imi dau cu parerea ca toata lumea. Mesajul stop the engine ..oil presure a aparut pt ca motorul in alea 5 secunde mergand prost(balbait cum spuneai-turatie probabil sub 850), pompa de ulei n-au avut timpul necesar sa faca presiune. In plus erau - minus x grade. Incarca bateria si o sa vezi ca porneste la prima cheie si nici nu vei mai avea mesajul.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu are cum,nu au legãturã una cu cealaltã, eu m-am referit doar la baterie, la partea cu uleiul nu mã bag el trebuie sã știe mai bine.Pãrerea mea este ca ar trebui sã schimbe marca de ulei pe care o folosește în acest moment (este doar o sugestie).
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si sa puna GM, nu? Smile
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Clar si uleiul, dar spunea ca motorul a mers 3 secunde si balbait(cand vezi mesajul cu uleiul nu te mai uiti la turatie..oare era la o mie?) Oare a avut timp sa faca presiune pompa de ulei? Stiu ca uleiul e gros si ar trebui sa ai instant presiune, dar poate e un pic apa uleiul acela.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Daca uleiul e contaminat se face prea vascos la rece, plus ca ii scade si PP........probabil pompa nu a putut sa impinga uleiul cat a trebuit......poate daca mai lasam 10 sec. isi revenea (daca nu citeam despre celebra garnitura, nu il opream Smile).
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
N-are cum sa fie apa uleiul la sub -10grC. Si avand in vedere ca e un 5w30 ar trebui sa fie pompabil foarte repede la temperatura aia. Daca dupa 5 secunde de la pornire nu ai presiune, e o problema.
PS Daca e contaminat ii creste PP-ul
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
O sa fac schimbul de ulei (aceiasi marca), apoi o sa fac un test de presiune. Daca pe test va arata ca presiunea e in parametri, dupa cum ziceti si voi (la asta gandindu-ma si eu in prima faza) singura varianta ramane uleiul contaminat sau bateria slabita.

Cand m-am referit ca scade PP, adica in loc de -42, e poate -35.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cati km ai cu uleiul si in ce regim de zici ca poate fi contaminat? Cat iti arata joja? Trebuie sa fie prea contaminat ca sa iti ai presiune mica, zic eu.
Parerea mea e ca de la baterie nu iti dadea "oil pressure too low", mai ales ca o pornisei, zic si eu. Ar fi dat "anti theft...." sau altceva.
Pai si -35>-42.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
11k km. din care 7k km in Europa, din care 5k km doar pe autostrada. Si-a trait viata, am vrut sa il schimb in decembrie dar nu am putut. Nivelul pe joja e un pic ridicat.......

Acum ma mai gandesc la ceva, daca uleiul era prea gros presiune ar fi avut, ca daca e mai vascos face presiune mai mare, deci in alta parte e problema. Ma gandesc sa nu fi fost PP mai mic de -30.......de la motorina din ulei, scapata de mine dintr-o regenerare.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai tu cata motorina crezi ca scapa in ulei dintr-o regenerare ratata? N-are cum sa se contamineze asa repede pentru ca si motorina de iarna rezista pana la sub -20grC. Si chiar daca scadea/crestea PP la -30 tot trebuia sa ai presiune. Pana la urma ai miscat masina sau ai lasat-o asa?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca vreo 200-300 grame tot e, zic eu!
Nu am miscat masina 1 cm. A pornit, s-a balbait, a aparut mesajul si imediat am oprit masina. Motorul a mers max. 5 sec. Apoi am mai stat un pic, am increcat sa o pornesc din nou si nu mai schiteaza nici un gest, exact ca saptamana trecuta cand nu a vrut sa porneasca deloc cand a fost foarte frig, parca as fi scos bateria de tot.
Si cum am mai spus, sambata cand a fost cald am pornit-o si nu am avut nici un martor in bord, totul a mres ireprosabil.
Luni, cand au fost -10 grade cu o noapte inainte, a pornit fara nici o problema. Vineri se mai incalzeste, o sa fac schimbul de ulei si pe urma un test de presiune, asa ca voi vedea daca are rost sa imi fac probleme sau nu........mai mult de atat nu stiu ce sa zic.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da bateria jos si incarc-o, poate o fi de acolo, cu toate ca mie mi se pare ilogic sa iti de presiune mica la ulei din cauza bateriei, mai ales ca masina pornise. Dar poate nu toate lucrurile trebuie sa fie logice....
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Acum cand stau si analizez mai bine, cred ca sunt amandoua. Uleiul e contaminat, si nu e mare lucru sa fie aproape inghetat, de acolo si 'oil pressure to low', sau acea garnitura (desi a aparut acum cand a fost foarte frig si pentru prima data). Pe urma bateria e descarcata, pentru ca nu a vrut sa mai porneasca deloc, ca si cand nu as mai avea baterie. Oricum, merci la toata lumea pentru pareri.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mai repede iti ingheata motorina in rezervor decat uleiul. Eu nu cred ca uleiul era inghetat, chiar si contaminat cu motorina. Si cat putea sa dilueze 200ml de motorina (sa zicem) 4.5 litri de ulei? Te-ai uitat azi dimineata pe joja sa vezi cat de vascos e uleiul?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@borsy...chiar imi doresc sa ai parte DOAR de ceva trecator(gen bateria descarcata si o eroare legata de mesajul cu presiunea de ulei)....dar, probabil de la aceasta "intamplare" putin dorita de oricine, sa invatam sa cantarim bine cuvintele cand "acuzam" pe unii sau pe altii ca au "petarde" la 7-8000 euro. Iar in legatura cu uleiul...unde observ ca majoritatea kilometrilor au fost efectuati in afara RO unde conditiile de trafic sunt mult peste ale noastre...unde mai pun ca si o distanta considerabila de 5k km a fost in regim de autostrada....nu-mi ramane decat sa cred ca acel ulei la care aduceai doar laude, este defapt praf in ochi, astfel raman la parerea si sfatul lui @gyzmo....treci pe alt ulei!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu i-am spus sa treaca pe GM, dar nu vrea. Smile Plus ca uleiul GM are aditiv anti-contaminare Razz .
Acum, serios. Chiar daca borsy are optiunile lui (bazate pe fise tehnice) referitor la uleiuri, parerea mea de la cateva sute de km distanta e ca nu uleiul e problema in cazul lui. Poate ma insel, poate nu.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Alladin_allibaba, daca e sa fie picat motorul, asta e, ce pot face? Inseamna ca si a mea e o petarda, pentru ca un diesel nu trebuie sa cada la 180k km!

Mai devreme m-am uitat la ulei si e ok, mai are vascozitate, doar ca e cu mult peste nivel. Schimbul de ulei tot cu el il fac (la asta sau la alt motor Smile ), e unul din cele mai bune C3, nu are nici o treaba, haideti sa nu incurcam merele cu perele.

Daca mai porneste, schimb uleiul (pentru ca trebuia sa il schimb) si o sa fac un test de presiune, daca e problema de acolo, o sa vad atunci ce e de facut......daca nu, alt motor.

Deocamdata am pus bateria pe redresor, voi vedea ce si cum.

Sper ca pierderile mele de antigel sa nu fi mers in baia de ulei.......desi toti mecanicii au spus ca e de la galeria de admisie.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu, unul, iti tin pumnii! Wink Chestia cu nivelul de ulei....nu stiu ce sa zic...cred ca e din cauza priceputilor mecanici sau a elevatoarelor acestora. Si la mine cand s-a facut schimbul, s-a pus 4.5L...numai ca la masurare era cu mult peste nivel. NU AM INTELES DE CE ? Cert este ca mai mult ca sogur nu s-a scurs tot uleiul care era in motor, pentru ca dupa aproximativ 5 km....am verificat joja si nu mai avea culoarea aceea ca de "miere"!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am uitat sa zic. Am vorbit cu mecanicul la care merg si mi-a zis sa stau linistit ca motorul nu are nimic, e de la baterie.

Am o intrebare: Pompa de ulei primeste curent ca sa functioneze? Intreb asta, pentru ca daca bateria nu a avut suficienta putere sa duca toti consumatorii, e o explicatie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR