Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@borsy,

Te rog sa ma crezi ca imi pare foarte rau de cele intamplate,nu am cobit,sunt foarte dezamagit sa aflu ca acest model(Insignia,) devine pe masura ce trece timpul unul dintre cele mai nereusite masini produse vreodata de Opel,era de asteptat acest lucru,avand in vedere graba cu care a fost scos pe piata acest model,foarte putin testat,incercand sa "rupa" gura lumii,intr-o perioada de criza cu o masina care imediat dupa lansare a iesit masina anului...(cu ce costuri?)
Mai mult ca sigur, urmatoarea masina nu va mai fi ... Sad


Sa ne tii la curent cu rezolvarea problemelor aparute,eu sper sa fie un bug al softului,este foarte des intalnit, posibil ca si la masinile de dupa 2011 sa le trebuiasca un update de soft... Idea
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
borsy a scris:Am uitat sa zic. Am vorbit cu mecanicul la care merg si mi-a zis sa stau linistit ca motorul nu are nimic, e de la baterie.

Am o intrebare: Pompa de ulei primeste curent ca sa functioneze? Intreb asta, pentru ca daca bateria nu a avut suficienta putere sa duca toti consumatorii, e o explicatie.


Nu, pompa de ulei e mecanica, este actionata de arborele cotit.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu unul sunt foarte multumit de masina........acum daca e sa fie ceva mai grav, nu am nici o garantie ca la alta marca din aceiasi gama, nu aveam probleme. Deocamdata nu am avut nici o problema cu masina........dpmdv, e una din masinile fiabile din clasa ei (atat cat de poate). Toate masinile din ziua azi sunt cu probleme.......eu dupa ce vand masina, imi voi lua o Honda Accord I-VTEC 2.0 pana in 2006 sau un SAAB 9.3 1.8 Turbo 2004-2005 (chiar daca diesel-ul nu mi-a facut probleme).....astea sunt planurile mele de viitor Smile.......las electronica pentru cei mai tineri Smile.

clau_70, merci.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Poate te ajuta cu ceva:
https://www.clubopel.com/lin...catalog/models/1/

Sa vezi circuitul uleiului si toate cele legate de ungere...
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@borsy stai linistit ca in afara de baterie nu are nimic. Si uleiul ce inseamna mult peste nivel daca intre minim si maxim pe joja e fix un litru? Cat era peste maxim ?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
1 deget!
Acum ma mai gandesc ca e posibil sa fie si filtrul de ulei prea imbacsit (sunt suficiente cazuri).......curata Valvo prea bine motorul de depuneri, ramase de la posirca de GM ce a folosit-o neamtul cu schimb LL, si la temperatura scazuta se simte!
Daca nu era de la baterie, tot mai trebuia sa porneasca motorul (indiferent ce sunete scotea), dar el nu a mai pornit deloc, am mai spus, ca si cand nu ar fi bateria pusa.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E foarte posibil sa fie de la baterie, dar de ce dracu da mesaj de "oil pressure too low"? Si cand lasi usa deschisa ce o sa dea, ca nu mai ai lichid la spalator?
Probabil ca Valvo a curatat tot prin motor. Vezi cand schimbi uleiul, o sa cada numai G-uri si M-uri din baie Laughing .
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Laughing

Acum serios vorbind, dupa ce am mai citit un pic, se pare ca la unii a fost de vina filtrul de ulei.......prost calitativ sau prea imbacsit. Incerc sa privesc din toate 'pozitiile' ca sa stiu cu ce am a face si ce sa verific.

1.Bateria.
2.Filtru ulei
3.Presiune ulei
4.Daca mai porneste, cele de mai sus Smile
Skip ads

  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
E interesant cat de tare se inflameaza lumea de la o masina care nu a pornit si da un mesaj - s-a ajuns de la o baterie trecand prin DPF pana la filtrul de ulei.

Nu credeti ca inainte de a decreta ca masina e proasta, ca uleiul ala sau alalalt e nasol - poate ar trebui sa inceapa cu inceputul.
Adica service sau alta baterie incarcata.

Daca vreti povesti de Brasov: acu o saptamana cand ne-am apropiat de -25 grade noaptea nu a mai pornit minunatia dde BMW 530 cu 6 luni vechime din vecini. Si nu a pornit ziua la -8. Masina dusa in service si concluzia a fost motorina proasta.... La asta ce-i spui? Ca are masina proasta? sau uleiul....
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
””La bujii nu trebuia sa am SVS? ””

eu am gasit luna trecuta 3 bujii arse si nu am avut SVS. iar la sfarsitul lui noiembrie am schimbat distributia la reprezentanta si masina a trecut s printr-o verificare generala dar nu au depistat bujiile. mi-a dat prin gand sa le masor când am vazut ca porneste un pic mai lung la temperaturi negative.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Foarte curios... Exclamation
Bujiile de care sunt,normale sau cu senzor de presiune?
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
bujii normale, le-am schimbat preventiv pe toate 4.pt ca acele arse aveau 1-200 kohmi m-am gandit sa scot fisele la toate si am pornit motorul dar tot nu mi-a aparut nimic in bord. o mai fi la mine ceva de la chiptuning, de când am masina o singura data mi-a aparut SVS (când am accelerat puternic cu motorul rece sa prind verde la semafor dar a disparut imediat).
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sigur a fost de la geometria variabilã...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Revin Smile.

Dupa ce am lasat bateria la incarcat, dimineata a pornit la prima cheie fara nici un martor in bord.......si am mers vreo 50 km fara sa mai apara. Deci inca nu e o petarda Smile.

Dar inainte sa o pornesc, am completat cu 700 ml ulei, pentru ca m-am dus de am masurat sa vad cat ulei mi-a ramas in bidon de la schimb, si ce sa vezi; prostanacul (eu si mai prost) de mecanic mi-a bagat doar 4.3 l de ulei, in conditiile in care, cand am folosit TopTec 4600 am completat 200ml in 5k km.....majoritatea in oras (deci nu au fost turatii mari ca sa se 'manance' foarte mult uleiul).

Mi s-a parut mie ciudat ca nu trebuie sa completez deloc in 11k km, dar nu am dat importanta prea mare......mai ales ca pe joja nivelul era bun, eu vazandu-l peste.
Acum nelamurirea mea e:
Ori nu am verificat eu cum trebuie, sau nu am masurat corect (cele mai mari sanse), ori pe joja nu arata cum trebuie?

Oricum presiunea de ulei o masor (pt linistea mea), dar problema nu a fost de acolo, ci a fost prea putin ulei in baie......probabil 900 ml-1L.....tinand cont ca am mers pe timp de vara si o 'pisc' mai tare.

Concluzii la problema:

Baterie descarca (pentru ca nu a mai vrut sa porneasca) si ulei sub nivel in baie (pentru oil pressure low). Omul cat traieste, invata.
Bafta all.

L.E: Precizez ca aseara au fost -18 grade si cand am pornit-o erau -11 grade.....tot ca ieri.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Chair daca ai avut 700ml lipsa ulei in baie, asta nu inseamna ca nu aveai presiune la ulei. Presiunea la ulei nu mai e cand sorbul nu mai trage ulei din baie. Asta inseamna ca trebuia sa ramai cu foarte putin ulei in baie. Pe deasupra, pe fundul baii de ulei e un senzor de nivel care te anunta cand nivelul uleiului e foarte scazut cu un mesaj de genul: "oil level too low". Probabil din cauza bateriei ti-a dat mesajul cu uleiul, ceea ce e foarte ciudat (cine stie ce a gandit softul ala...)
borsy a scris:ci a fost prea putin ulei in baie......probabil 900 ml-1L.....tinand cont ca am mers pe timp de vara si o 'pisc' mai tare..

Exclamation Exclamation Shocked Shocked
poate lipsa 900ml-1L
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am scris mai sus de ce a dat mesajul. Turatie scazuta a motorului, mers balbait 3 secunde dupa cum a povestit @borsy intamplarea. E singura explicatie, nu soft, nu lipsa x ml de ulei.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Da.......nu stiu ce sa zic.......dar mai mult ca sigur nivelul a fost prea scazut.

In primul rand au fost 4.3l de la inceput (minus 200ml), apoi uleiul odata cu uzura se evapora intr-o anumita proportie (sa zicem 8%), deci iarasi 300 ml minus, probabil mai mananca si motorul ceva (ma gandesc ca e normal la 185k km cat are, tinand cont ca folosesc un 5w30 subtire), sa zice 500 ml.......daca socotim, diferenta e de 1l, ceea ce e enorm.......nu stiu unde au fost senzorii!

Oricum, tinand cont de toate de mai sus, mai mult decat eroic a rezistat Valvo........in conditiile in care inca mai are vascozitate.

Categoric a fost o problema si la baterie (ca nu a mai pornit), dar nu vad legatura cu 'pressure oil low' (am vrut sa pornesc initial fara sa completez, dar recunosc ca mi-a fost un pic teama).

Luni o sa fac schimbul de ulei si un test de presiune (sa fiu eu linistit)........acum ma gandesc daca sa fac testul inainte de schimb sau dupa.....

L.E:
alre, nu zic ca nu e asa, dar uleiul lipsa tot a fost.....indiferent de mesaj. Normal cand trebuie sa dea 'level oil to low'? La cati litri lipsa? Ca eu am avut 1l si nu a dat nimic!!!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@borsy, capacitatea maxima e de 4.5 litri de ulei. Daca ai avut lipsa 1 L, inseamna ca erai pe minim la JOJA. Deci 1 L lipsa nu inseamna enorm, e in limita inferioara, dar nu e tragedie. Senzorul ala din baia de ulei nu iti da mesaj cand uleiul e la minim pe joja , ci cand uleiul e foarte scazut (probabil 1.5-2L in baie) si cand exista pericolul ca sorbul (care e aproape pe fundul baii) sa nu mai aiba ce trage.
Tu zici ca Valvo a rezistat eroic 11000km? Pai eu ce sa zic de GM care a rezistat 4-5 schimburi cate 15000km (ultimele dati am facut schimbul la sub 10000km pt ca nu am mai facut km) vara/iarna fara sa am pic de consum?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
1 litru lipsa inseamna fix diferenta pe joja dintre minim si maxim. Abia sub acel punct de minim la masinile cu senzor de cantitate(vezi passat) da mesaj de oil too low. Insignia nu are, cel putin eu nu stiu, senzor de cantitate ci doar de presiune.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
L.e. A scris si Clau. Eu am scris de pe tel, nu am vazut si nici nu pot edita. Scuze de post dublu
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR