Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Macar ai reusit sa citesti eroarea, eu am avut de vreo doaua ori SSS (ultima data acum vreo 2 ani) si de fiecare data cand m-am dus la reprezentanta nu au gasit nici un cod de eroare cu MDI-ul! Am citit ca daca pui contactul de mai mult de 41 ori eroarea va fi stearsa daca nu mai exista defectul, deci nu mai ramane nici in istorie!

"Service Suspension Systems
The suspension control module has the ability to store DTCs as current or history codes. Most electronic suspension control system malfunctions will display a message in the instrument cluster and set a DTC. As long as the DTC is present, the message will be displayed.
The suspension control module uses an ignition cycling diagnostic approach. Actions taken when a fault is detected will remain until the ignition is turned OFF, even if the fault condition is not present anymore.
If a fault is no longer present, the DTC will be stored as a history code. After 41 consecutive malfunction-free ignition cycles the DTC will be deleted."


Probabil trebuie sa te duci pe fire pana la modulul de suspensie!
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Faza cu "41" e valabilã la toate erorile ? Si încã ceva , (deviez putin de la subiect ,scuze) e vreo problema daca de la 0,7 consum instant a sãrit la 0,4, toatã perioada cât am fost la o cota de 1600m (cam 2 ore de stat pe acolo), iar and am coborât si am ajuns acasa totul normal, e vreo explicație la toate astea?motoru funcționa normal,nimic dubios .
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
De foarte multe ori am 0.5/0.6 cand e cald afara si cu motorul incalzit bine, fara consumatori porniti.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e valabila la toate erorile faza cu 41 (ca tramvaiul) Smile
Si eu am observat acelasi lucru la munte, consumul scade la 0.5L/h in relanti (cam la 1200m altitudine), respira mai bine Wink .
Skip ads

  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Faza cu "41" nu e valabila la toate erorile , altfel dupa o saptamana s-ar sterge toate Wink
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este si normal, este semn ca senzorul MAF isi face datoria...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Hai sa va spun ultimele patanii. Marti am fost in service sa schimb electromotorul a doua oara in garantie (incepuse sa caraie, chitaie, scartaie, guitze... din cand in cand la pornire). Il schimb, plec, la primul semafor dau semnal dreapta si nu aud imediat acel tacanit pe care il face releul (de fapt n-are releu) care a aparut cu vreo 2 sec intarziere. Opresc semnalizarea iar tacanitul a mai continuat tot vreo 2 sec, deci aveam un delay intre semnalul optic si cel acustic la semnalizare. Ma intorc in service le spun problema, scoate borna, pune borna, o baga pe tester, imi resofteaza BCM-ul, verifica masa masinii... nimic, tot asa facea. Cateodata functiona corect, altadata nu, deobicei cu motorul oprit functiona bine, cand il porneam, nu mai functiona, avea acel delay. Plec de la service ca trebuia sa ajung undeva, urmand a ma intoarce a doua zi pentru verificari mai amanuntite, pe drum sa dau radio mai tare din comenzile de pe volan si... acelasi delay la raspuns, volumul, schimbarile posturilor... din volan se faceau cu intarziere, de pe butoanele radio-ului mergea corect. Opresc unde aveam treaba si peste o juma de ora plec din nou... totul functiona corect. Ieri plec de acasa... iar delay, ajung la service, se uita in schema electrica a masinii sa vada unde se duc semnalele din volan si din semnalizare, scoate BCM-ul, il pune la loc, imi scoate radio-ul din consola, verifica si fara el (cica semnalele ar trece prin radio, display... habar n-am), acelasi lucru. La un moment dat am scos cheile din contact, am deschis radio si am dat mai tare din comenzile de pe volan, astept vreo 1-2 minute si volumul o ia razna spre maxim. Desface suruburile de masa, le curata (erau curate), le pune la loc... isi revin comenzile. Le spun la revedere, dau sa plec... iar delay. Azi m-am dus din nou, la plecarea de acasa totul era OK, ajung la service opresc/pornesc masina si iar aceleasi simptome. Am ajums la concluzia ca ori este BCM ori este electromotorul nou defect si da ceva paraziti, eu stiu ce, prin sistemul electric. Cei de la service n-au mai intalnit asa ceva (s-a chinuit ceva electricianul, si-a dat interesul...), asa ca azi am pus la loc electromotorul vechi sa vedem o zi, doua, trei daca mai face. Daca mai face schimbam BCM-ul, daca nu o sa imi comande un alt electromotor. Azi dupa ce am plecat de la service nu a mai facut, deocamdata... A mai intalnit cineva asa ceva?
Scuze de postul lung... Pun si un video, unde se observa delay-ul in comenzi:
https://drive.google.com/fil.../view?usp=sharing
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai inainte de a schimba electromotorul, ai avut problemele astea?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu, nu imi dau seama daca e coincidenta sau chiar poate afecta electromotorul comenzile alea Shocked
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Dar e chiar prea mare coincidenta...........
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
weird... era pe vremea comunistilor un fel de coada ca de soarece de facea contact cu solul, pune si tu una, poate stirnesti o moda si rezolvi problema!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, dar nu stiu cum sa o leg la CAN BUS Confused
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Probabil trebuie sa te duci pe fire pana la modulul de suspensie![/quote]

...bun...intrebare...unde este/care este modulul pentru suspensie! Confused
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In portbagaj, pe aripa stg. Acolo ar trebui sa fie unitatea de control, scrie CDC (continous dumping control).
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am aspirat portbagajul berlinei mele iar la capatul lui, in spatele scaunelor, nu este portiune plata ci e ca un v larg 150 grade înãlțat spre laterale, am citit undeva ca din cauza suspensiei diferite si a 4x4. Cind am dat jos mocheta am constatat ca nu decit in cadru schelet gol. Ziceau altii ca acolo tre sa fiw amplificatorul infinity, dar ala e pe dreapta lateral. Ma intreb pentru ce e inaltarea aia care nici nu permite sa pui chestii pe ea nefiind plana sau cind incarci ceva voluminos nu poti impinge pina in capat, cam 10 cm.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
De obicei se rup firele pe spate ce duc la amortizoare, inainte de rotile de pe spate. Trebuie desfacuta protectia aceea neagra si se ajunge la fire. Dar daca sunt rupte nici suspensia nu lucreaza si te zguduie de nu stii ce e cu tine. Daca ai in masina o femeie insarcinata sigur ii provoaca nasterea Smile
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat...fir rup in zona clemei de prindere a cablului! Smile Acel fir mi-a aiurit chiar si AFL-ul...nu mai stia saracul de capul lui! Smile)
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
lbanias a scris:Am aspirat portbagajul berlinei mele iar la capatul lui, in spatele scaunelor, nu este portiune plata ci e ca un v larg 150 grade înãlțat spre laterale, am citit undeva ca din cauza suspensiei diferite si a 4x4. Cind am dat jos mocheta am constatat ca nu decit in cadru schelet gol. Ziceau altii ca acolo tre sa fiw amplificatorul infinity, dar ala e pe dreapta lateral. Ma intreb pentru ce e inaltarea aia care nici nu permite sa pui chestii pe ea nefiind plana sau cind incarci ceva voluminos nu poti impinge pina in capat, cam 10 cm.

am si eu acelas" V " in portbagaj dar nu m am întrebat niciodata ce rol are acolo..m ai fãcut curios Smile) scrie aici in caz ca afli ceva
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mare problema e sa deschizi portbagajul din cheie sa bagi cheile in geaca sa arunci geaca in portbagaj si sa il închizi ...rãmâi pe dinafara ..trãznaie asta am fãcut o ieri . Dupa o ora jumate am reușit sa deblochez portiera cu ajutorul unei sârme din inox, insa ceea ce m a uimit e ca odatã portiera deschisã fara sa fie activata deblocarea din cheie, masina este "moarta" nu functioneaza nimic, am încercat sa deblochez ușile din butonul de la bord insa rezultatul e zero, sistemul audio nici el ....pana nu am deschis banchetele sa pot avea acces la portbagaj sa iau cheile sa dezactivez închiderea nu a funcționat nimic, lucru bun zic eu..daca era veun hot mãcar sa plece cu ea nu ar fi putut ...am sa stau mai relax din punctul asta de vedere Smile
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am observat ca si daca deschizi masina din cheie si nu deschizi nici o usa dupa cateva secunde se blocheaza inapoi chiar daca ai deschis portbagajul intre timp...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR