Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
@canguru
Imi era si rusine sa ma duc la ditamai service-ul "stiti imi schimbati si mie uleiul? ca eu acasa n-am putut sa desfac un amarat de surub". Schimbatul uleiului mi se pare o banalitate....pana mea ai dat jos scutul si dai drumul la ulei,"nu necesita nici o facultate". Dupa cum se vede am dat de un dorel de m-am invatat minte.

P.S. Infine ma bucur ca am rezolvat problema

P.P.S Intrebarea ramane --> Cand imi apare in bord "Ulei scazut, completati imediat" ex: apare cand uleiul scade mai jos de "X Litri"


Ultima modificare facuta de deleted-100538 la Sam 18 Apr, 2015 7:19 pm
Skip ads

  • Tubuletz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Pot spune acelasi lucru ca si AddyUFS nu am crezut ca este o treaba atat de complexa.Am crezut ca este un simplu furtun de schimbat insa nu este asa.in cele din urma voi merge la un service specializat.
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
AddyUFS a scris:@canguru
Imi era si rusine sa ma duc la ditamai service-ul "stiti imi schimbati si mie uleiul? ca eu acasa n-am putut sa desfac un amarat de surub". Schimbatul uleiului mi se pare o banalitate....pana mea ai dat jos scutul si dai drumul la ulei,"nu necesita nici o facultate". Dupa cum se vede am dat de un dorel de m-am invatat minte.

P.S. Infine ma bucur ca am rezolvat problema

P.P.S Intrebarea ramane --> Cand imi apare in bord "Ulei scazut, completati imediat" ex: apare cand uleiul scade mai jos de "X Litri"

Din propria experiența iți spun ca se aprinde acel mesaj(oil level low add oil) cand iți scade cu un litru, eu am pãțit o curând din cauza ca turbina "halea" ca nebuna si in momentul cand a apãrut mesajul am oprit si am completat fix cu un litru .
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
@Tubulet , in tara am schimbat uleiul la un " Dorel" fiind duminica nu aveam alta obțiune , luni la prima ora urma sa plec dis de dimineața catre italia insa dificultate nu au avut in a desface acel șurub de la baia de ulei ci in a cunoaște cât ulei intra, noroc ca era bidonul de 5l ,cred ca daca era de 6l il bãgau tot....,cu astfel de mașini e cel mai sigur sa dai in plus si sa ai treaba facuta cum trebuie decât sa pui pe alții sa experimenteze pe masina...desi ma rup cu manopera la cost cei de aici(40€la ora) continui sa ma duc la ei la reprezentanta ...mai bine un ban in plus decât sa vad in oglinda retrovizoare curgând piesele....plus ca ai garanție pe lucrare(ai pe cine da vina)
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Eu pe asta nu am cum sa o inteleg, conducem Insignia dar o intretinem in coltul blocului...ma rog fiecare face ce vrea cu masina lui
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
@canguru
Nustiu dacã stai la casa sau bloc. Acuma serios schimbatul uleiului este o operație de experți?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
AddyUFS a scris:@canguru
Imi era si rusine sa ma duc la ditamai service-ul "stiti imi schimbati si mie uleiul? ca eu acasa n-am putut sa desfac un amarat de surub". Schimbatul uleiului mi se pare o banalitate....pana mea ai dat jos scutul si dai drumul la ulei,"nu necesita nici o facultate". Dupa cum se vede am dat de un dorel de m-am invatat minte.

P.S. Infine ma bucur ca am rezolvat problema

P.P.S Intrebarea ramane --> Cand imi apare in bord "Ulei scazut, completati imediat" ex: apare cand uleiul scade mai jos de "X Litri"


Sigur nu ti-au schimbat si garnitura de la busonul de scurgere al uleiului...
Este o treaba foarte importanta, tocmai de aceea ai avut probleme la desfacerea lui...,ai sa vezi la urmatorul schimb.
Nu iti va apare acel mesaj.
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
E primul schimb pe care îl fac la mașinã. Pana acuma fostul proprietar din Germania a fãcut reviziile numai la reprezentanțe.

P. S. Nivelul de ulei la joja nu indica cum trebuie. E peste gradație dar neuniform pe o parte da pe una nu. Acuma nici nustiu ce sa fac, la service am bãgat 4 litri și urma sa mai completez când motorul va fi rece. Dar joja ma deruteazã. Amintesc faptul ca am schimbat uleiul prin absorbție lui prin orificiul de la joja pe motorul cald..
Skip ads

  • Tubuletz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
As vrea sa ma repet,nu am considerat ca pt atata lucru sa merg intr-un service in adevaratul sens al cuvantului.am mers la acest baiat pt ca are in mare parte cunostiinte plus si aparatura necesara sa descopere "chestii".A fost o alegere neinspirata si acum stiu ce am de facut.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Acum ca este curat nu iti vei da seama de nivelul exact...
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
@gyzmo sa mai pun încã 0.5 litri? Am schimbat și filtru și cu tot cu filtrul am înțeles ca încape 4.7L
  • Tubuletz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Pana la urma aveti cumva idee vis a vis de problema mea in ceea ce priveste acel furtun care vine in galeria de admisie?
Trebuie schimbata cu totul sau am o varianta mai putin delicat?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cine ti-a spus de 4,7 litrii...?
Ce-mi place cum unii merg pe "auzite"...
Trebuia mai intai sa te documentezi si apoi sa mergi la "nea Dorel"...
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
AddyUFS a scris:@canguru
Nustiu dacã stai la casa sau bloc. Acuma serios schimbatul uleiului este o operație de experți?


Eu nu m-am referit in mod special la tine ci in general dar daca citesc expunerile tale vad ca pentru mecanicul la care ai fost este destul de complicat.
Nu are rost polemica, poluam topicul aiurea
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Chiar pe forum am vãzut la cineva un rãspuns.
Pe eticheta de la reprezentata scria 4.5 L
Pe forum zicea cineva 4.7 L cu tot cu filtrul de ulei
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Exact cum zice si Gyzmo , e încã curat, dupa ceva sute de km se va înnegri si vei vedea nivelul destul de ușor, eu zic sa faci o verificare de rutina, cu uleiul nu i de joaca, e mai bine sa arunci o suta doua de lei decât sa Riști sa arunci cu miile(de euro) apoi...iar cantitatea e de 4,5 l ulei ..o spun sigur ca asa mi au spus o la reprezentanta, scrie si pe cartea tehnica(profesionalã) a mașinii , cand voi ajunge acasa voi face o poza la paragraf sa fii mai sigur.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Uite aici:

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Tubuletz a scris:Pana la urma aveti cumva idee vis a vis de problema mea in ceea ce priveste acel furtun care vine in galeria de admisie?
Trebuie schimbata cu totul sau am o varianta mai putin delicat?

Mi se pare absurd sa schimbi galeria de admisie pentru un tub, cel mai corect e sa te duci la reprezentanta si sa ti spunã ei exact cum sta treaba, poate ca e doar de schimbat sau strâns acel tub si te costa câțiva zeci de lei...lasã "doreii" sa se ocupe de dacii, sau alte bãtrânele , mergi pe mâna profi si de multe ori ajungi mai ieftin ai sigur ..multã bafta si tine ne la curent
  • Tubuletz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Asa voi face pt ca este cel mai bine si cel mai sigur.

Multumesc
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Tubuletz a scris:Pana la urma aveti cumva idee vis a vis de problema mea in ceea ce priveste acel furtun care vine in galeria de admisie?
Trebuie schimbata cu totul sau am o varianta mai putin delicat?


Daca nu e vreun coleg care sa fi patit exact ce ai patit tu greu sa primesti raspuns exact, la reprezentanta sau service dedicate iti spune imediat dupa cod de produs daca vine separate furtunul.
Exemplu, mie mi-au gasit un pivot putin uzat si ghinion nu vine separat, trebuie schimbata toata bascule

Ia in calcul si service-urile dedicate Opel nu doar reprezentatele
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR