Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Tubuletz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am inteles, iau in considerare parerea ta si saptamana viitoare ma duc neaparat sa-mi spuna ce si cum.exact de asta imi este frica sa nu fie si in cazul meu ca in cazul tau, sa fiu nevoit sa-mi schimbe toata nebunia aia
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Bafta multã tubuletz..sper sa ieși bine din belea.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Tubuletz a scris:Am inteles, iau in considerare parerea ta si saptamana viitoare ma duc neaparat sa-mi spuna ce si cum.exact de asta imi este frica sa nu fie si in cazul meu ca in cazul tau, sa fiu nevoit sa-mi schimbe toata nebunia aia


Ai grija, daca ajungi in reprezentanta si aia o incearca cum ca trebuie schimbata jumatate de masina mai cauta si o a doua parere
bafta
  • Tubuletz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
D-asta ma tem sa nu o incerce aia cu mine. Multumesc,va tin la curent
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Tubuletz a scris:Pana la urma aveti cumva idee vis a vis de problema mea in ceea ce priveste acel furtun care vine in galeria de admisie?
Trebuie schimbata cu totul sau am o varianta mai putin delicat?



'Engine A20DTx - Coolant leakage from intake manifold

Vehicles:
Insignia 2009 - 2011 A20DTC, A20DTJ, A20DTH

Complaint:
Coolant leakage. Investigation revealed that leakage might come from water duct at intake manifold
due to a leaky gasket.

Cause:
Sealing not according to specification

Production
Implementation of modified sealing starting with engine number A20DTx17495805 (3-Sep-2010)

Remedy:
In case of complaint, please replace the water duct gasket of the intake manifold. The water duct
gasket is a part of the gasket set intake manifold to cylinder head.'

A20DTx Motor - scurgere a lichidului de rãcire de la galeria de admisie

Vehicule :
Insignia 2009 - 2011 A20DTC , A20DTJ , A20DTH

Plângerea :
Scurgere a lichidului de rãcire . Ancheta a arãtat cã scurgere ar putea veni de la conductã de apã la galeriei de admisie
datoritã unei garnituri neetanșe .

Cauzã :
De etanșare nu conform specificatiei

producere
Punerea în aplicare a etanșare modificat începând cu numar de motor A20DTx17495805 ( 3 - Sep- 2010)

Remediu :
În caz de reclamație , vã rugãm sã înlocuiți garnitura conductã de apã din galeria de admisie . Conducta de apã
garnitura este o parte din garniturã galeriei de admisie la chiulasã .




http://www.insignia-enthusiast.org/forums/index.php?showtopic=410
  • Tubuletz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cu respect Borsy!
Sa inteleg ca se poate inlocui doar conducta fara alte batai de cap.iti multumesc mult pt informatii si voi studia si eu cele trimise de catre tine.
  • Tubuletz

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu am aceasta schema pieselor in cauza, insa recunosc ca ma uit ca curca in lemne si nu pot da seama de nimic din ea.
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Canguru, tu ai impresia ca daca e service-ul mai spalat poti sa lasi cu incredere v8-ul tau si ti-l dau chiar v10? Interpreteaza tu asta : Cind service de reprezentanta imi zice ca lichid servo directie nu se schimba, scirtiitul placutelor de frina e bara de torsiune (2 inspectii fara rezolvare), nu e in stare sa zica daca a fost facut vreun update software, se bilbiie la interpretarea decodarii VIN din engleza, cer plata in avans... ti se pare profesionist? Nici ca altii, schimb de ulei in curte( unde arunca uleiul vechi?), nici la nea Dorel vazut prima data, dar macar la un service unde iti poti expune problema macar in fata celui care lucreaza pe masina, adica dupa ce ti-o da sa nu te trezesti cu aceeasi problema si certitudinanea ca nici macar nu si-a pus curu-n ea sa simta problema. Am auzit ca majoritatea reprezentantelor platesc prost angatii, iar cei buni pleaca si-si fac garaj gen Dorel. Totul e sa aiba recomandãri ca e meserias.
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@Ibanias
Eu nu stiu de unde ai scos tu treaba cu V8-V10, service mai spalat... si cum ai facut legatura cu mine...dar ma rog, fiecare intelege ce vrea.
Doar le-am recomandat colegilor sa mearga pt diagnoza corecta la o reprezentanta sau la UN SERVICE DEDICAT OPEL si nu la Dorel care da cod eroare si la description UNKNOW.
Chiar I-am recomandat in privat lui @tubuletz unde sa mearga, NU la reprezentanta dar daca totusi ajunge la una si spun ca trebuie sa schimbe jumatate de masina sa mearga sa mai ceara o a doua parere.

Iarta-ma dar nu am inteles interventia ta

L.E. si da sunt de accord ca poti sa gasesti mecanici buni si in service de cartier dar uite ca nu au solutie complete; omul avea nevoie sa stie daca se schimba doar furtunul sau vine cu tot ce galerie si mevanicul a dat din umeri, de ce? pt ca nu are acces la astfel de informatii, deci unde trebuie sa ajunga?
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cind am vazut ca ii certtai pe cei doi care au fost la mecanicul "din colț ", in spirit de gluma am vrut sa zic ca nu intotdeauna reprezentanta e mai buna decit Dorel. Dar am fost de acord ca nici chiar orice mecanic "de colt" nu te rezolva. Stiu multi oameni dezamagiti tehnic de reprezentanta. Si la fel de multi care merg acolo crezind ca o revizie, adica schimb de ulei+ filtre e ceva extrem de rezervat profesionistilor, cind o poate face orice alt service la aproape jumatate de pret.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu i-am certat frate, cum sa fac asa ceva?nu imi permit, doar am incercat sa le spun ca totusi e o Insignia si nu e la indemana oricui sa-si bage mainile in ea...ai vazut colegului I-au pus 4l de ulei, what? pai daca tu nu te pricepi sa stai cu ochii pe ce faca aia acolo macar mergi undeva unde nu se fac asemenea gafe
Repet, nu am insistat pentru reprezentanta, dar in cazul colegului tubuletz este una dintre variante pentru a afla cum vine piesa, doar sa afle si nimic mai mult, nu trebuie sa o cumpere si sa faca operatiunea acolo.

PS: si eu ma numar printre cei dazamagiti de reprezentanta la un moment dat motiv pentru care ultima interventie pe masina mea si anume schimbare distributie s-a facut la service dedicate opel
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Totuși e un forum unde se pun întrebãri și se dau rãspunsuri. în limita cunoștințelor și a experienței trãite pe piele. Nu merita sa ne certam acuma între noi. Schimbul de ulei nu necesita nici pentru "Dorel" ceva ce necesita 3 facultãți și 4 mastere . Am încercat acasã, și nu am reușit pentru ca e foarte strâns și atunci am zis sa ma duc la "nea Dorel" sa deie drumul la bușon. Din pãcate eu am dat peste "nea Dorel" care știa doar de reparatul cãruței și a daciei și aici înțeleg pentru ca Insignia este o mașinã de generație noua, mai ales în România. Alta data voi alege un service cunoscut sau o reprezentata pentru ca nu-mi permit sa fiu cobai la fel și fel de service-uri. Eu unul ma bucur ca nu m-am dus la ei cu alte probleme mai grave.
( Cat despre chestia cu 4L, explicația a fost ca motorul era cald și sa ma duc acasã sa astept sa se rãceascã motorul sã-l completez pana la 4.5L) Smile))

P. S De aici tragem o învãțãturã ca nu-i de joaca cu asemenea mașini
P.P. S. Pace și weekend plãcut ( ce a mai rãmas din el)
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Asa e addyUFS , e o masina de generație noua, doreii încã nu sunt adaptați ,iar astfel de mașini au nevoie de o supraveghere mai specialã, ce implica costuri..
  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Pentru cantitatea de ulei, cel mai bine e sa consultati manualul si sa nu mai culegeti informatii din auzite.


  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Bravo Ammazon
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Unii se simt chiar ofensați cind ii sfãtuiești sa citeasaca manualul! Si se mira cind il intrebi de ce umbla pe soare cu proiectoarele sau de ce face cind face, ca el n-a apasat nimic. Si stim ca Insignia chiar poate fi derutanta cu atitea butoane, darmai cu tehnologie de n-o vede cu ochiul nici Dorel.
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am facut astazi o diagnoza la senzorii de parcare si am eroare B0958, trebuie sa-l inlocuiesc?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mai lipseste ceva, dupa acel cod mai trebuie un grup de doua cifre...,altfel alege tu care este:

DTC B0958 01: Parking Assist Rear Sensor Left Corner Circuit Short to Battery
DTC B0958 06: Parking Assist Rear Sensor Left Corner Circuit Low Voltage/Open
DTC B0958 08: Parking Assist Rear Sensor Left Corner Circuit Performance - Signal Invalid
DTC B0958 21: Parking Assist Rear Sensor Left Corner Circuit Incorrect Period
DTC B0958 3A: Parking Assist Rear Sensor Left Corner Circuit Incorrect Component Installed

Oare?
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
gyzmo
Nu mai aparea nimic dupa cod, cica nu ar fi original acel senzor
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
A venit "problema ", mâine scot masina cu "plãmân" nou:)))
Made in Romania!?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR