borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
nicks
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2015
- Mesaj Privat
Vreau sa imi fac revizia ,distributia , role si curea accesori. Preturile cele mai bune la piese originale le-am gasit pe www.revizieopel.ro. Imi recomandati alte site-uri de piese auto unde gasesc un pret bun ? Voi ati mers doar pe gama GM sau pot incerca cu inredere si alti producatori ? Ce sfaturi imi dati ?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
nicks a scris:Vreau sa imi fac revizia ,distributia , role si curea accesori. Preturile cele mai bune la piese originale le-am gasit pe www.revizieopel.ro. Imi recomandati alte site-uri de piese auto unde gasesc un pret bun ? Voi ati mers doar pe gama GM sau pot incerca cu inredere si alti producatori ? Ce sfaturi imi dati ?
Eu am pus kit GM , pompa de apa Hepu, curea accesorii Gates.
Vezi ca nu ai postat unde trebuie, ai detalii :
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1789363
sau
https://www.clubopel.com/vie...10&highlight=
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Asearã când am venit acasã, am bãgat mașina în garaj, am lãsat-o sã-și tragã sufletul câteva secunde și când am rotit de cheie pana în punctul 0 ca sa le scot am remarcat un zgomot ciudat la motor. Se aud 3 bãtãi de la motor. Am fãcut o filmare, zgomotul se aude mai încet pe finalul filmãrii, atenție sa dați un pic mai tare la volum
Filmarea aici - - > https://youtube.com/watch?v=a5X1tNSPgSs
Filmarea aici - - > https://youtube.com/watch?v=a5X1tNSPgSs
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- 99sit
- **
- 470 mesaje
- din 21 Oct 2013
- Insignia 2018 B20DTH
- Arges
99sit
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2013
- Mesaj Privat
AddyUFS a scris:Asearã când am venit acasã, am bãgat mașina în garaj, am lãsat-o sã-și tragã sufletul câteva secunde și când am rotit de cheie pana în punctul 0 ca sa le scot am remarcat un zgomot ciudat la motor. Se aud 3 bãtãi de la motor. Am fãcut o filmare, zgomotul se aude mai încet pe finalul filmãrii, atenție sa dați un pic mai tare la volum
Filmarea aici - - > https://youtube.com/watch?v=a5X1tNSPgSs
Filmarea aici - - > https://youtube.com/watch?v=a5X1tNSPgSs
Nu-s batai , e ceva ca si cum s-ar misca ceva , sau ceva pe compresie. Poate fi electrovalva, oricum nu are treaba cu motorul atata timp cat nici macar nu l-ai pornit. Eu zic sa stai linistit sa nu cauti probleme acolo unde nu sunt! Bafta
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Am fost acuma sa filmez dar nu se aude niciun zgomot. Zgomotul apare dupã ce vin acasã și e masina calda. Chiar sunt curios ce ar putea fi, deși nu prea mi-am fãcut griji și sper sa nu-mi fac
P. S. Am și eu un "narav" de a-mi vedea toate lucrurile sa meargã perfect și ii analizez tot comportamentul )
P. P. S Mulțumesc mult pentru ajutor mai ales mulțumesc lui gyzmo care e prezent aici la orice întrebare.
Sa fii sãnãtos, sa ne trãiești și sper sa nu ne pãrãsești dacã iti cumperi alta mașinã.
P. S. Am și eu un "narav" de a-mi vedea toate lucrurile sa meargã perfect și ii analizez tot comportamentul )
P. P. S Mulțumesc mult pentru ajutor mai ales mulțumesc lui gyzmo care e prezent aici la orice întrebare.
Sa fii sãnãtos, sa ne trãiești și sper sa nu ne pãrãsești dacã iti cumperi alta mașinã.
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Un nãrav am si eu cum ca "parca se aude ceva ciudat la motor " dar dau vina pe trauma avuta in urma cu jumãtate de an cand s-a distrus motorul , acum am o nelamurire, nu stiu daca e problematic sau nu insa am ajuns de la Torino la sediu firmei unde am lãsat masina de dimineața ,m am suit sa plec am pornit si am observat ca relațiile era undeva la 600 RPM, am opritotorul l am repornit, acelas lucru , am ridicat capota si ,cum sunt motoarele la rece trepida ceva mai tare , am scos bușonul la ulei si am sesizat ca ieșeau gaze ,o tenta de fum mai albicios(o fi normal ,habiuar nu am), ce credeți ca ar putea fi?
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Tubuletz
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2015
- Mesaj Privat
Va salut,
Acum ceva timp am promis ca voi reveni cu un raspuns in ceea ce priveste problema mea (pierde antigel).
In cele din urma m-am prezentat la cei de la Di-Bas(Fundeni) unde s-a constatat ca am probleme cu garnitura de la galeria de admisie,insa s-ar putea sa fie nevoie sa schimb si galeria de admisie in cazul in care va fi nevoie.Zic ok,imi iau devizul si ce mi-au mai dat ei,am studiat putin preturiile si am zis sa mai cer o second opinion dupa vreo 2 sapt ma programez la un alt service la fel de competent, si acolo mi-au spus direct de galeria de admisie ca va trebui schimbata.
Acum nici nu stiu cum sa o iau insa cel mai bine cred ca voi schimba cu totul galeria chiar daca trebuie sa bag mana serios in buzunar.
Acum ceva timp am promis ca voi reveni cu un raspuns in ceea ce priveste problema mea (pierde antigel).
In cele din urma m-am prezentat la cei de la Di-Bas(Fundeni) unde s-a constatat ca am probleme cu garnitura de la galeria de admisie,insa s-ar putea sa fie nevoie sa schimb si galeria de admisie in cazul in care va fi nevoie.Zic ok,imi iau devizul si ce mi-au mai dat ei,am studiat putin preturiile si am zis sa mai cer o second opinion dupa vreo 2 sapt ma programez la un alt service la fel de competent, si acolo mi-au spus direct de galeria de admisie ca va trebui schimbata.
Acum nici nu stiu cum sa o iau insa cel mai bine cred ca voi schimba cu totul galeria chiar daca trebuie sa bag mana serios in buzunar.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
magiqMax
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2015
- Mesaj Privat
Revin cu informaþii noi, apropo de LOW PRESSURE OIL - STOP ENGINE.
Am dus maºina în service pe platforma. Azi au dat jos baia de ulei. La prima vedere, totul OK. Dar... Dupã demontarea sorbului de ulei, o grãmadã de piliturã/lamele de metal. A urmat demontarea capacelor de la palieri (sper cã nu greºesc termenii, sunt bâtã la mecanicã). Ce sã vezi: axul vibrochenului la palierele 3, 4 super uzat, cuzineþii la fel. Constatarea mecanicului: cuzineþii s-au rotit pe ax. Mai mult, a constatat cã era deja umblat pe-acolo, în sensul cã pe capacele/coliere de la rampe (alea care vin strânse peste cuzineþi) erau aplicate lovituri cu punctatorul, în ideea (zicea mecanicul) ca sã þinã cuzineþii sã nu se învârtã pe ax. Constatarea mea: lucrul ãsta s-a fãcut în mod intenþionat ca sã se poatã vinde maºina fãrã sã se mai bage bani pentru reparaþie. Greºesc? Nu cred. ªi asta s-a fãcut aici în Ro de cãtre vânzãtor. Concluzie: am luat o þeapã cât mine de mare. Pentru cã nu am alternativã, am hotãrât (la recomandarea unui coleg de pe forum, care a aplicat aceiaºi mãsura), trimiterea blocului motor la capitalã, pentru recondiþionat. Probabil costurile vor fi piperate, dar credeþi-mã, la vârsta mea nu pot renunþa la confortul oferit de maºina asta. Cei tineri sigur nu vor înþelege alegerea mea, cei mai în vârsta s-ar putea sã înþeleagã. ªi cand spun în vârstã, mã refer la cei ca mine, trecuti de 37 de ani (dar numãraþi de majorat!). Oricum, vã þin la curent cu ce se va mai întâmpla. Vã rog sã faceþi comentarii ºi eventual dacã vã mai pot ajuta cu detalii, cereti-le! Oricum, mai supãrat de-atât nu pot fi. Cred... Da poþi sã ºtii...?
Am dus maºina în service pe platforma. Azi au dat jos baia de ulei. La prima vedere, totul OK. Dar... Dupã demontarea sorbului de ulei, o grãmadã de piliturã/lamele de metal. A urmat demontarea capacelor de la palieri (sper cã nu greºesc termenii, sunt bâtã la mecanicã). Ce sã vezi: axul vibrochenului la palierele 3, 4 super uzat, cuzineþii la fel. Constatarea mecanicului: cuzineþii s-au rotit pe ax. Mai mult, a constatat cã era deja umblat pe-acolo, în sensul cã pe capacele/coliere de la rampe (alea care vin strânse peste cuzineþi) erau aplicate lovituri cu punctatorul, în ideea (zicea mecanicul) ca sã þinã cuzineþii sã nu se învârtã pe ax. Constatarea mea: lucrul ãsta s-a fãcut în mod intenþionat ca sã se poatã vinde maºina fãrã sã se mai bage bani pentru reparaþie. Greºesc? Nu cred. ªi asta s-a fãcut aici în Ro de cãtre vânzãtor. Concluzie: am luat o þeapã cât mine de mare. Pentru cã nu am alternativã, am hotãrât (la recomandarea unui coleg de pe forum, care a aplicat aceiaºi mãsura), trimiterea blocului motor la capitalã, pentru recondiþionat. Probabil costurile vor fi piperate, dar credeþi-mã, la vârsta mea nu pot renunþa la confortul oferit de maºina asta. Cei tineri sigur nu vor înþelege alegerea mea, cei mai în vârsta s-ar putea sã înþeleagã. ªi cand spun în vârstã, mã refer la cei ca mine, trecuti de 37 de ani (dar numãraþi de majorat!). Oricum, vã þin la curent cu ce se va mai întâmpla. Vã rog sã faceþi comentarii ºi eventual dacã vã mai pot ajuta cu detalii, cereti-le! Oricum, mai supãrat de-atât nu pot fi. Cred... Da poþi sã ºtii...?