- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:
BMW e masina cu pretentii fata de Opel si uite ce frumos
canguru a scris:
Nu ajung si prin EGR din evacuare?
clau70 a scris:Nu. Clapetele de pe adimisie sunt aspirate in cilindru si ori se infig in piston, chiulasa..., ori sunt aruncate pe evacuare in turbina si apoi in DPF.
Nu ajung si prin EGR din evacuare?
BMW e masina cu pretentii fata de Opel si uite ce frumos
Pai parca ei sun pionierii sistemului..
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
O face de vânzare apoi pe forumurile BMW va fi topic cu "e plinã tara de BMW cu motoare stricate , itp ul il va trece , încã se poarta șpagã...anul trecut am radiat opelul Astra F vânduta varului, desi masina avea evacuarea fara nici un filtru sau catalizator întrucât i s a pus una sport, caroseria a fost si ea modificata (de nu mai crezi ca e Astra F , din vișiniu metalizat a devenit roșie (pe talon culoarea de baza e roșu ) si cu toate astea itp ul e la zi
Legal nu ar primi itp ul nici de la distanța
Legal nu ar primi itp ul nici de la distanța
- AnamariaPop
- *
- 15 mesaje
- din 02 Feb 2015
- Astra 2016
- Cluj
AnamariaPop
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
Astazi am primele vesti de la reprezentanta, peste weekend ei au lasat bateria care era pe masina la incarcat si azi cand au pus bateria a pornit din prima (ciudat pentru ca ei au incercat sambata cu baterie noua si nu a pornit atunci), au pus-o pe tester si nu are nici o eroare inregistrata, astazi sta electricianul pe ea pana isi da seama care este problema, revin cand am un raspuns oficial din partea lor.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Tot vad ca se intreaba de ce nu mai mergea servo daca motorul functiona. Cand nu mai ai curent suficient, ca e alternatorul, bateria, un contact, pica si servo. Servo directia nu e doar hidraulica, are si un motoras in habitaclu care ajuta servo. Nu e doar la insignia ci de ani buni pe mai toate masinile. Sunt zeci de cazuri la noi pe forum ..cu a picat servo mai intai si apoi s-au trezit cu becuri aprise in bord ..baterie, check engine etc.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
Pai acolo ma duceam cu ideea, la alternator, din cate stiu eu bateria este folosita doar la pornire, in rest in timpul mersului curentul este asigurat de alternator..poate gresesc.
Ce vreau sa spun este: daca ai o baterie slabita dar care are curent sufficient pentru pornire, afecteaza functionarea si ulterior in timpul mersului chiar daca alternatorul incarca?
Nu stiu, intreb
Ce vreau sa spun este: daca ai o baterie slabita dar care are curent sufficient pentru pornire, afecteaza functionarea si ulterior in timpul mersului chiar daca alternatorul incarca?
Nu stiu, intreb
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Dacã specialiștilor le da bãtãi de cap, noi avem tot dreptul sa greșim in a ne spune diferitele pãreri ... imi permit sa spun si ca de vina ar fi roata de rezerva ( nu repar mașini zilnic si nici nu depinde de mine buna funcționare a mașinilor care trec prin mana mea..daca trec) insa ditamai service'ul sa între in incapacitatea de a da un verdict nici mãcar unul provizoriu , e de gandit .... Sa vedem ce concluzie vor trage mergând pe "bâjbâite"..poate ca dau dovada de intoleranta sau exces in a judeca activitatea unor mecanici insa ca specialist cand vine clientul si imi spune "nu mi functioneaza X " mai bine nu ii spun nimic ca decât sa i spun "nu stiu" si sa dau din umeri, unde e credibilitatea clientului fata de "specialist"?....
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
canguru a scris:Pai acolo ma duceam cu ideea, la alternator, din cate stiu eu bateria este folosita doar la pornire, in rest in timpul mersului curentul este asigurat de alternator..poate gresesc.
Ce vreau sa spun este: daca ai o baterie slabita dar care are curent sufficient pentru pornire, afecteaza functionarea si ulterior in timpul mersului chiar daca alternatorul incarca?
Nu stiu, intreb
Ce vreau sa spun este: daca ai o baterie slabita dar care are curent sufficient pentru pornire, afecteaza functionarea si ulterior in timpul mersului chiar daca alternatorul incarca?
Nu stiu, intreb
M-am exprimat eu gresit. In conditiile expuse de tine motorul ar trebui sa isi vada de treaba lui, alternatorul asigura toate functiile inclusiv incarcarea bateriei. Ce poate aparea pe parcurs :
1. alternatorul nu mai incarca, functiile sunt asigurate de baterie pana la descarcarea ei (pica servo, eroare pe faruri etc)
2. scurt in baterie (exista masini care au protectie la asa ceva si motorul se opreste)
3. contact imperfect (pica servo, anumite componente nu mai au asigurat curentul necesar. Poate de acolo si eroare la faruri. Eu avem contact imperfect, la baterie multimetrul arata 12,9 v cu motorul pornit si singura eroare era de throttle ?
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
E corect ce spune @alre, chiar daca e hidraulica directia, are si o componenta electrica (parca si un modul electronic) si ar putea sa cada. De ex, la Astra J directia e full electrica si explicatia ar fi fost clara in cazul in care nu mai avea curent. Dar care ar fi explicatia caderii servofranei (franare grea) atata timp cat motorul se invartea iar pompa vacuumatica e pe axa cu came?
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- AnamariaPop
- *
- 15 mesaje
- din 02 Feb 2015
- Astra 2016
- Cluj
AnamariaPop
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
A venit si raspunsul oficial de la reprezentanta. Mi-au zis ca au testat tot pe ea si ca au verificat cablaje, furtune tot si singura chestie de unde ar fi putut sa fie problema e ca ar fi fost slabit firul de masa de la alternator pe care l-au strans ei acum. Sper sa nu ma lase iar in drum cand am mai mare nevoie de ea...au zis ca e tot testat pe ea si ca e ok nu are nicio problema
- AnamariaPop
- *
- 15 mesaje
- din 02 Feb 2015
- Astra 2016
- Cluj
AnamariaPop
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat