Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
O am de vreo 2 saptamani.
Probleme - s-a ars un bec, H 7,apoi pe drum a inceput sa bage caldura pe partea soferului. noroc ca merge partea cealalta de clima si am putut sa merg cit de cit.
normal ca am inchis pe partea mea si am mers pe LO in partea cealalta. dupa o oprire la un un magazin (vreo 30 minute si-a revenit) .
in rest ce sa zic.
este altceva decit Omega. ceva mai nervoasa, normal ca mult mai accesorizata (2011 cosmo) dar ..,parca este din coaja de ou.
cind inchid usile sau capota, parca tabla este la jumatate grosime. am imp;resia ca se rupe. la omega cind inchizi portbagajul sau usa simti ca se ichide . la asta....
nu mai zic de vizibilitatea in unghiul mort care este VARZA. la un unghi de 100--120 grade dreapta nu vezi nimic de pasager si de stilp si de tetiera scaunului.
Deocamdata atat.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nete ce ai mai facut cu Insignia? Ai schimbat-o sau nu? Daca nu sper sa nu mai ai probleme si sa mergi si tu cu ea relaxat si sa te bucuri si tu de ea si sa faci si tu 50 de mii de km pe an ca mine.
  • Loghin Reny

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
La mine din pacate amortizorul este buba.
Au verificat cablurile si sunt in regula.
Au sters eroarea si au mutat amortizoarele intre ele. Acum eroarea este pe stanga (anterior era pe dreapta).😞
Au verificat si conectorii dar sun in regula iar firul. Este la fel.
Interesant este ca la o verificare statica, amortizorul are continuitate in circuit iar la masurarea lui avea 3.8Ω iar celalalt 4.
La fel la testarea mecanica, amortizoarele amandoua indicau 78%
Rog ca in cazul in care s-a mai confruntat si altcineva cu aceeasi situatie ori similara, sa ma poata ajuta cu eventuale solutii.
Multumesc anticipat
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Nete ce ai mai facut cu Insignia? Ai schimbat-o sau nu? Daca nu sper sa nu mai ai probleme si sa mergi si tu cu ea relaxat si sa te bucuri si tu de ea si sa faci si tu 50 de mii de km pe an ca mine.
h
Masina asta nu se da bãtuta , aștept încã cu birocrația, intre timp ma plimb deja trebuie sa fac schimbul de ulei, probleme in plus nu am mai avut, sunt chiar uimit ca merge destul de bine excluzând volanta care mai troncane la primele minute dupa pornire dar încã merge, in caz de nu rezolv nimic cu vw am sa mai închid ochii la alți 2000€Schimbând volanta si discurile de frâna si o sa o tin...
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Loghin Reny a scris:La mine din pacate amortizorul este buba.
Au verificat cablurile si sunt in regula.
Au sters eroarea si au mutat amortizoarele intre ele. Acum eroarea este pe stanga (anterior era pe dreapta).😞
Au verificat si conectorii dar sun in regula iar firul. Este la fel.
Interesant este ca la o verificare statica, amortizorul are continuitate in circuit iar la masurarea lui avea 3.8Ω iar celalalt 4.
La fel la testarea mecanica, amortizoarele amandoua indicau 78%
Rog ca in cazul in care s-a mai confruntat si altcineva cu aceeasi situatie ori similara, sa ma poata ajuta cu eventuale solutii.
Multumesc anticipat

Daca au mutat amortizoarele intre ele si eroarea a aparut pe cealalta parte, eu zic ca e clar amortizorul/actuatorul. Din ce imi aduc aminte la masurarea pe care mi-a facut-o mie conform tis trebuia sa fie 2.8ohmi parca, iar la masurare cam toate aveau 3-3.2ohmi. Solutia nu cred ca e decat inlocuirea amortizorului/amortizoarelor Sad . Masina banuiesc ca a ramas din nou in sport, dar cu eroare pe partea cealalta, nu?
  • flaviusdj

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut , am si eu o problema . Am un insignia 2.0 diesel , a20dth 160 cp,alte detalii nu stiu sa mai dau....

Am pornit masina (totul perfect) , am mers circa 15 km , m-am oprit si am obs ca nu am parcat-o destul de bine , am incercat sa o pornesc dupa 30 de secunde , dar nu a mai pornit , imi invartea in gol si nimic, am asteptat circa 30-40 de minute si a pornit perfect. Dupa cateva zile din nou la fel imi face , astept iar 40 de minute si porneste perfect (in timpul zilei am circulat normal 5-6 opriri si porniri nici o problema . Am mers pornit sa schimb bateria , dar din pacate bateria(originala care a venit cu masina) inca functioneaza perfect , incarcare , mentinere si descarcare(grea), daca a mai intalnit cineva situatia respectiva. sa ma ajute.

Ms Mult !
  • flaviusdj

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu mentiunea ca in cele de 2 dati cand mi s-a intamplat a fost dupa ce am mers mult in oras la ore de varf (am folosit mult treptele 1 si 2) si ca in ambele situatii a mers tot timpul clima si am oprit motorul fara sa opresc clima (stiu ca se opreste dupa ce opresti motorul dar am observat acest aspect in ambele cazuri). a 2-a oara cand am patit-o a fost la 3 zile distanta (in aceste 3 zile totul a fost ok si nu am folosit la fel de mult clima, nici nu am avut multe opriri si porniri)
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Bateria cand te lasa iti dai seama de ea caci turometrul nu mai scade in relanti la 850 rpm ci sta la 1000 si peste. Poate ai ceva probleme la electromotor mai exact la bendix de zici ca se invartea in gol dar si acolo este un zgomot diferit ca atunci cand invarte si motorul. Oricum e destul de ciudat.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Senzor turatie vibrochen, injectoare cu probleme(mai rar), pompa injectie sau regulatorul de pe pompa. Ar trebui sa mergi la un service sa o puna pe tester ca sa vezi ce se intampla in momentul in care nu mai porneste.
  • flaviusdj

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am programat-o pe maine dupamasa pe tester la Opel West, o sa revin cu detalii dupa Smile
  • flaviusdj

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Deci.. Am fost cu masina azi pe tester la Opel West si nu a gasit nicio eroare, totul a iesit ok. Baietii de acolo au zis ca facand numai drumuri scurte in oras, cu clima mereu pornita, cu opriri si porniri dese, s-ar putea sa fie din cauza asta, sa fie cadere de tensiune a bateriei, mai ales ca e cea originiala de pe masina, din 2009. Au testat bateria si inca e ok, doar ca indicii de incarcare erau 648 din 720 cat ar trebui sa fie, dar au spus ca e in regula. Au tesat si electromotorul, pornind si oprind masina de vreo 5 ori, si a fost totul ok.
In concluzie, nu stiu de la ce am patit asa.. Sper sa nu se mai intample..
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am lãsat aproximativ o orã cheia în contact în poziția 1 și când sa dau la cheie surpriza! Nu mi-a mai pornit mașina și am avut nevoie de energie de la o alta mașina. În poziția 1 sunt lãsați atât de mulți consumatori încât sa se termine bateria?

O alta problema, mi s-a ars un bec la numãr și nu mi-a apãrut nimic în bord, ciudat este ca cel de pe partea dreapta a apãrut când s-a ars. De la o vreme mi se cam ard becurile Smile) nustiu ce sa zic, pana acuma am schimbat bec poziție stânga, dreapta, bec nr dreapta și stânga de vreo câteva zile . Știu ca nu e o avere dar ma mir ca se ard așa... Unul dupa altul.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Becurile au un nr de ore de functionare. Cel putin pe faza scurta si pozitie mereu se intampla sa se arda la diferenta de doar cateva luni.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
flaviusdj a scris:
In concluzie, nu stiu de la ce am patit asa.. Sper sa nu se mai intample..


Km masinii sunt reali?
Exista posibilitatea ca in functie de "scula" cu care au fost modificati sa apara "bug-uri" de soft...la diferite module ale masinii... Idea
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ca sa numai poluez forumul cu un nou topic m-am decis sa postez aici. Exista vreun modul cornering (after market) pentru insignia ? Vreo solutie ceva?
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
AddyUFS a scris:Am lãsat aproximativ o orã cheia în contact în poziția 1 și când sa dau la cheie surpriza! Nu mi-a mai pornit mașina și am avut nevoie de energie de la o alta mașina. În poziția 1 sunt lãsați atât de mulți consumatori încât sa se termine bateria?

O alta problema, mi s-a ars un bec la numãr și nu mi-a apãrut nimic în bord, ciudat este ca cel de pe partea dreapta a apãrut când s-a ars. De la o vreme mi se cam ard becurile Smile) nustiu ce sa zic, pana acuma am schimbat bec poziție stânga, dreapta, bec nr dreapta și stânga de vreo câteva zile . Știu ca nu e o avere dar ma mir ca se ard așa... Unul dupa altul.



La mine merg amandoua la numar si am avarie in bord..cu bec numar ars...
nici baietii de la service nu i-au dat de cap.....au resetat ce au resetat..a tacut o perioada, acuma iar apare...deja m-am obisnuit...bine ca merg..
De ars inca nu au inceput...sar ma astept...sa pice...Smile
cum e cu schimbatul..trebuie intrat la cura de slabire....la maini..sau este acces cat de cat? Smile)
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Deocamdatã doar pe spate le-am schimbat și este loc destul Smile)
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
acolo stiu cat loc este - la cum am desfacut haionul de 4 ori pentru a schimba butonul de la portbagaj...am destula experienta acolo ; )
pe fata ma cam sperii...cand ma uit la spatiu...sper sa nu incep "antrenamentul "prea curand la schimbat pe acolo ... ca am deja destula "distractie" cu spatiul ingust de la Logan..unde la schimb la luna...pe partea stanga dupa baterie pozitia Smile
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am si eu un logan pentru munca grea si surprinzator este ca are 10 ani dar nu i-am schimbat un bec! Am avut probleme doar cu lipsa de masa pe partea dreapta.
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Acum am observat ca nu se blocheaza capacul de la rezervor.Si la voi se intampla la fel?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR