Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • catalyn_bt

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat senzorul de turatie si imi da in bord tot eroare, am 1.8 16V/cod motor X18XE
Skip ads

  • electricianauto

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ai pus diagnoza?
ce cod de erore da?
  • catalyn_bt

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2009

  • Mesaj Privat
nu dar ma intreb trebue oare sters sau ceva de genul sa anuti calculatoru ca e un al senzor ca cand lam schimbat ala nu statea aprins numai ca se oprea acuma nu sa mai oprit dar sta aprins in bord
  • electricianauto

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2009

  • Mesaj Privat
trebui pusa pe tester sa vezi ce are
Skip ads

  • cristixxx

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2009

  • Mesaj Privat
tu ai schimbat senzorul de turatie dar ai sters eroarea ?nuu asa ca fuga si ai scapat sau poate nu este bun ,dar nu mergem pe varianta asta asa ca dute sa stearga eroarea
  • sorin.george

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pentru care motiv ai schimbat senzorul ,ce cod de eroare aveai inainte?
  • Biju
  • *
  • 6 mesaje
  • din 06 Jan 2010
  • Vectra 2002 Z18XE
  • Bucuresti
  • Biju

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea,

Sunt un posesor de Vectra C (an 2002, motor Z18XE) dublu climatronic si am o problema ce a aparut odata cu venirea gerului. Pornesc motorul dimineata si totul e bine si frumos. Pornesc dezaburirea parbrizului precum si cea a lunetei pentru a le curata mai usor de gheata de peste noapte. Dupa aproximativ 30-40 de secunde se aude un beep (asemanator celui de la centura sau celui de deschidere a usilor desi masina inca se misca) si turometrul cade la 0. Toata treaba dureaza mai putin de 1 secunda, turometrul isi revine dar se aprinde becul de ABS. Desi turometrul cade la 0 motorul NU se opreste, nu "da in gat", nu vibreaza, nimic. Odata cu repornirea turometrului si aprinderea becului de la ABS se stinge martorul de la dezaburirea lunetei. Ca sa continui dezaburirea trebuie sa apas butonul din nou. Martorul ABS sta aprins in permanenta dar totul functioneaza perfect, inclusiv ABS-ul.

Ca treaba sa fie si mai imputita, din cand in cand, la acel beep nu cade turometrul doar o fractiune de secunde ci complet. Se aprind toate becurile in bord (ca si cum motorul nu ar fi pornit ci doar pus contactul), se opreste radioul, se inchide display-ul (Triplu Info Display), daca, cumva, era pus semnalul, acesta ramane blocat in pozitia respectiva si nu mai poate fi oprit. ATENTIE ! Toate astea se intampla in timp ce eu merg cu masina fara nici o problema. Motorul merge, ventilatia merge, directia e in continuare servo, abs-ul merge...totul pare a functiona absolut normal mai putin bordul care e aprins ca pomul de craciun.

Dupa ce opresc motorul si-l repornesc, toate acele becuri se sting si totul este normal. Dupa 30-60 de secunde totul se repeta, cateodata doar martorul de la ABS iar cateodata toate becurile. Dupa ce masina s-a incalzit problemele dispar, complet, ca si cum niciodata nu am avut nimic.

A mai patit cineva asa ceva ? Si daca da, cum a rezolvat-o.
  • teo1985

  • Mesaje scrise: 280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da un search dupa cuvantul CIM. E posibil totusi sa fie si de la baterie. Mult succes in rezolvarea problemei.
  • Biju
  • *
  • 6 mesaje
  • din 06 Jan 2010
  • Vectra 2002 Z18XE
  • Bucuresti
  • Biju

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru idee !

Am dat un search si m-a luat durerea de cap cand am citit postarile legate de caderea acelor si aprinderea martorilor din bord pentru ca si la mine este la fel. Cand am vazut cat poate sa coste un CIM nou (citind, evident, posturile) am crezut ca nu vad bine !

Am citit si postul cu mufele care ar trebui curatate dar acea poza este de la un motor diesel in timp ce al meu este pe benzina. Oricum, o sa vad daca sunt in stare sa identific acele mufe iar daca da, ce se intampla dupa ce le curat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR