Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • CorsaIS

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez un lucru, la scanarea cu Opcom am gasit eroarea:
174 Temperatura antigel motor - semnal incorect
Skip ads

  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pai senzorul de temperatura are contact imperfect, banuiesc ca te-ai uitat in vasul de expansiune sa vezi daca ai antigel.
nu apare in bord... nici la mine cand am mers 2 zile fara apa.
Ce tip de antigel ai ? g12? portocaliu sau altul?
din ce spui tu ca e dat cu banul azi incalzeste maine nu... doar mufele sau chiar senzorul cu defect.
  • CorsaIS

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Pai G12 am, in vas este apa, imi poate spune cineva unde este acest senzor? La motor 1.0 Z10XEP
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pe pompa de apa
Skip ads

  • Pandelik

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Azi am desfacut termostatul sa vad ce are de nu baga caldura si am realizat ca defapt nu avea termostat deloc...am facut comanda si cand l-a adus l-am si montan...am dat o tura si am observat ca s-a ridicat apa la 80-90 grade si baga caldura calumea...acum sa vedem peste cateva zile daca merge la fel de bine.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Bun azi m-am ocupat mai des de partea de termostat la 1.3 ... pam pam
Am dibacito cu putina bataie de cap dar finalmente am baut o bere de bucurie
Am cumparat o solutie de curatare sistem racire (este in carcasa metalica gri) si spre rusinea mea am uitat cum ii spune si e tocmai in tomberon, rabdare ... lichid de racire,
Ustensile Cleste de scos cuie pt acele sigurante care se manevreaza greu, ranga, caramida(nu radeti) patent.

Mod de lucru: 1 Se scoate tot antigelul de pe instalatie posibil eliminadu-se pe la surubul de jos de la radiator, apoi cu un compresor sau pompa de bicileta mai impingeti din antigel afara prin furtunasele de la vasul de expansiune , folosint clestele de cuie ca sa strangeti acele sigurante enervante.
2 Se baga apa de la robinet, de preferat calduta, apoi se toarna 1/3 din acea solutie in vasul de expansiune dar sa nu uitati sa inchideti robinetul inainte de acestea.
3 pornim motorul, dam drumu la caldura in masina pe treapta 1, lasam 10-15 min sa se incalzeasca , apoi aplicam ranga si caramida pe pedala de aceleratie sa o tinem turata in prima faza la 1500-2000 ture, apoi dupa ce mai creste apa putem urca la 3000 ture. Se va incalzi apa la 90 grade porneste electroventilatorul lasam cam 10 minute sa se forteze racirea sa se curete toata instalatia. Apoi lasam masina la relantii, dam ventilatorul la 40 sa racim instalatia de apa. dupa circa 10 min putem sadam drumu la apa care v-a avea o tenta rosiatica sau in functie de antigelul folosit.Apoi cu un compresor sau pompa de bicileta mai impingeti din antigel afara prin furtunasele de la vasul de expansiune
4 repetam pasul 3 , aici o sa observam o crestere mai rapida a temperaturii apei si folosim a 2/3 parte din solutie
5 mai facem o data ca sa fim siguri cu 3/3 din solutie, apoi iar curatam bine de tot cu apa de la robinet, cat mai fierbinte posibil, dand drumulu la robinetul de jos sa curga si de sus completam pana vedem ca iese apa "curata", curatam .. scoatem toata apa de pe instalatie, apoi cu un compresor sau pompa de bicileta mai impingeti din antigel afara prin furtunasele de la vasul de expansiune, lasam sa se mai usuce ... si apoi antigel curat caci oricum avem ceva apa pe instalatie.

Seara am iesit la plimbare .. dupa circa 10 minute apa dadea sa urce ... nu am apucat sa vad ca urca pana la 90 ca ma grabeam la magazin, dar totusi erau numai 5 grade afara.

Pe acea solutie am dat in jur de 20 lei ... decat un termostat peste 250 ron ... Smile
  • smash046

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Se uzeaza si corpul termostatului mai precis scaunul, cumparati complet daca vreti treaba buna.

asa arata scaun uzat, a se vedea linia subtire
pe corpul termostatului, care este inegala pe toata circumferinta scaunului!






Aceasta linie nu ar trebui sa existe deloc, ea
se formeaza in urma inchiderilor repetate a
termostatului, astfel rezulta uzura!Practic unde
calca termostatul se mananca materialul!
  • dj_popica

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2004 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut, acum sa va zic si eu problema mea si in acelasi timp rezolvarea. Am o corsa c dn 2004 motor 1l benzina, ca este vara ca este iarna nu sta temperatura constant la 90 de grade la cat ar trebui sa functioneze corect un motor. Concluzia a fost ca este termostatul intre deschis ,nu lucreaza corect si tot odata consum mare motorul se raceste foarte repede,nu baga caldura cat ar trebui.
Deci daca aveti problema cu cladura, schimbati termostatul.
Skip ads

  • IonFive

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu am o alta problema.
Nu stiu la voi cum sta temperatura la o corsa c 1.3 cdti insa, la mine acum pur si simplu nu vrea sa urce la 80 de grade. Mentionez acum afara cand sunt 5 grade, cu mers in 2500 de ture, acul nu vrea de nici o culoare sa urce.

Treaba este ca daca dau drumul la caldura in interior, baga ok, ma topesc daca tin prea mult pe cald. Dupa mers de 40 km, si pun mana pe capota, nu se simte prea fierbinte, adica un mers uzual.
Oare asa de reci sunt motoarele astea?
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Termostatul este vinovatul, e blocat pe deschis si atunci se face circuitul mare cu radiatorul din fata. Termostatul ar trebui sa deschida circuitul mare doar dupa 88-90 de grade. Daca mergi 10 Km si apa nu ajunge la 90 de grade, pune mana pe radiatorul din fata si daca e cald e clara problema, termostatul!
Problema asta am avut-o si eu anul trecut pe vremea asta.
  • IonFive

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Si care ar fi problemele daca continui sa merg asa? Intreb pentru ca unul nou nu este chiar ieftin, dar nici nu as vrea sa fac prea mari daune. Mentionez ca inca de cand am luat masina, asta fiind anul trecut in August, merg asa cu el si niciodata nu mi-a fiert, nici macar vara. Vara ceasul urca si la 90 de grade/
  • 4di

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Pai nu a fiert si nici nu va fierbe niciodata pentru ca circuitul mare este pt racire si asta inseamna ca nu va ajunge la temperatura normala de functionare a unui motor adica aprox 90 grade ceea ce inseamna consum mai mare si uzura mai mare.
Skip ads

  • IonFive

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ideea este ca nu mi se pare mare consumul de motorina de aici si toata confuzia.
Am inteles ca la tipul meu de termostat pentru motoarele diesel, se pot schimba doar valvele, restul ansamblului (carcasa) nu are probleme ce necesita schimbare. Asa sa fie?
Asa le pot schimba mai repede.
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Si mie cred ca deschide mai repede pe bord clar nu ajunge la 80gr. dar dimineata nu se deschide doar cand se incalzeste putin , am pus mana si e rece furtunul catre radiator oare merita sa schimb doar termostatul sau e uzat si corpul? A e corsa z13 dt Very Happy Very Happy
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,503
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La z13 se schimba cu totul.
Am eu unul de experimentat si nu am gasit alt termostat, inca.
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Pacat , e cam scump. Il mai las pana mai functioneaza cat decat. Poate mi se pare ca deschide mai repede n am masurat si am vazut ca circuit face oricum catre vas si la iesire si la intrare in radiator..
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Care au desfacut corpul termostatului la z13dt, nu se poate rectifica corpul unde calca termostatul ?si nu potrive nici unul fara corp? O solutie mai economica?, in ce parte sa acopar cu carton radiatorului?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu, marimea conteaza...
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Sad


Ultima modificare facuta de emilvef la Dum 23 Nov, 2014 11:21 am
  • emilvef

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ms! Am sa mai las asa chiar daca se pare ca deschide mai repede dupa ceas pe la 70 gr. dar am obs. ca partea de jos a furtunului de la termostat la radiator e rece , deasupra e cald si radiatorul e cald un pic la suprafata in rest e rece , dar si furtunul ce iasa jos di radiator e cald . Banuiesc un Bye-pass intre ele cu furtunase subtiri ce merg la vasul de expansiune.
Cei ce stiu mai bine sist de racire pot da o explicatie. Merita sa pun un carton in fata?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR