Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Io ma plimbam de dragu' de a conduce si cu aia si cu asta.
Skip ads

  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Din punct de vedere al fiabilitatii pe drumurile noastre : caruta >Logan>Vectra . Dar "saracii" proiectanti de la Opel nu si-au imaginat ca 90% din drumurile pe care vor urma sa circule masinile lor nu pot fi numite drumuri .
La fel de bine cred ca o masina LADA NIVA in Rusia este mai fiabila decat multe alte masini off-road cu pretentii .
Difera conditiile de exploatare . Iar Dacia a iesit pe locul 3 la fiabilitate in Franta doar prin prisma faptului ca e prea simpla si nu are ce sa se strice la ea . Sincer nu cred ca francezii sau germanii si-au luat Logan ca sa le omoare pe autostrazi cu pedala de acceleratie la maxim (sa te sufle curentii de aer in toate partile ) . Atunci sa vezi fiabilitate : cum sar furtunele de la radiator si nu stii de ce iti fierbe motorul - cazuri auzite de mine : vreo 3 din cauza unei tevi care este conica si nici colierul nu il poti pune cum trebuie .
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Interesant! Eu nu am patit asa ceva si nici cunoscutii mei cu Logane! Dar de pe net aflu multe lucruri noi si grave!
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Biela , ideea este ca acele masini au fost mai forjate : taximetrie .
Sincer nu as avea nimic cu masina LOGAN daca ar fi un produs romanesc. Dar nu mi se pare corect sa se imbogateasca francezii de pe urma Loganui in Romania , pentru ca in afara de salariile angajatilor si impozitul platit la stat , nu castiga decat Renault-ul .
Pun pariu ca oricare constructor ar fi preluat fabrica de la mioveni si ar fi scos pe piata masini la aceleasi preturi (mici - din cauza facilitatilor de la noi din tara , a salariilor mici etc ) , ar fi avut acelasi succes.
Skip ads

  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Bre, dupa cum vezi ideea asta a avut-o doar Renaultul. Altii nu s-au ingehsuit. Ford a cumparat fabrica de la Craiova, insa merge pe alta strategie. Io zic ca e de bine faptul ca acolo la Mioveni niste oameni (nu chiar putini) au garantia unui loc de munca, mai ales pe vremurile astea! In tara noastra nu prea se mai produce nimic, iar acolo unde se produce ceva ne grabim sa aruncam cu noroi. Dacia nu ar fi avut sanse de supravietuire fara Renault, asta e cert! E normal ca Renault vrea sa scoata profit dintr-o investitie. Oricine ar vrea acelasi lucru.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
[quote="Deathman"

@sebi4fc: O intrebare la care astept un raspuns sincer din partea ta: regreti alegerea facut de a alege Vectra in locul Loganului ?
Si ca sa-ti pasez mingea inapoi, vreau sa-ti spun ca nu sunt informat in privinta planului de service de la Dacia, dar n-as vrea sa cumpar o masina SH din Romania la care i s-a facut schimbul de ulei la 20.000km si mai ales schimbarea filtrului de aer tot la aceeasi distanta parcursa. Permite-mi de asemenea sa fiu putin circumspect in privinta costului filtrului de polen (ai scris ca a costat 10RON).[/quote]

Normal ca nu regret stiam la ce ma inhamez inainte de a-mi lua bilet de avion si a merga sa imi caut masina.Apropo acel 16 v era ca nou avea dor 7000 km.
Nu poti compara din nici un punct de vedere Vectra C si Loganul.
Cum zicea cineva loganul isi face treaba si si-o face bine suspensia e facuta pentru drumurile noastra care dupa ficare ploaie arat ca niste transeee sau ca dupa bombardamenttttt.

Multa lume nu stie nici in ziua de azi ca loganu are locasul pentru filtru de polen da acesta e astupat cu dop deci nu vine echipat de fabrica cu filtru si crede-ma ca am fost printre primi distribuitori in tara de filtre de polen cu carbon( modelu pentru logan) si eu le cuparam cu suma de 10 lei.

body_18_is ai fost pe Franta ,Spania sa vezi ca aia chiar omoara masinile si au si unde,nu se uita la comsum i dau talpa de la 140 in sus.
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
daca tu te simti in siguranta de la 140 in sus cu Loganul , inseamna ca nu ai condus un Logan cu 170 - 180km/h sa vezi cum ii corectezi traiectoria .
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu am condus Logan cu 180 km/h. Tu ai condus sau vorbesti din auzite?
Skip ads

  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Bila am ajuns la concluzia ca nu avem cu cine, majoritatea vorbesc doar din auzite fara sa conduca.

Pentru mine e un subiect inchis n-ai cu cine doml'e n-ai cu cine.
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
si de asta ti-ai luat alt Logan ? ...hai sa fim seriosi ...deci mergi cu Loganul cu 180 km/h te simti in siguranta si foarte confortabil si treci la Vectra cu toate ca e mai costisitoare . Te cam contrazici singur .Am mers cu cu Logan de 1.4 cu 150 km/h cand a trecut un camion pe langa mine din sens opus : senzatie maxima . Pana si Dacia 1310 avea aerodinamica mai buna decat Loganul Very Happy .
Si cate secunde ai tinut-o la 180 km/h pe ceas (160 in realitate Smile )?
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sebi4fc a scris:Pentru mine e un subiect inchis n-ai cu cine doml'e n-ai cu cine.

Dupa postul de dupa al tau iti dau dreptate!

Locuiesc langa una din autostrazile romanesti pe care se umfla muschii multora. Nu am auzit decat despre un singur Logan care a zburat de pe autostrada pe camp cu rotile in sus. Era un Logan de politie probabil cu centrul de greutate dezechilibrat de girofar si de lipsa creierului de sub cascheta. Un coleg d-al accidentatului imi povestea revoltat ca Loganul e de rahat pentru ca nu i s-au deschis airbagurile cand s-a rasturnat. Cica sa-l fixeze mai bine pe bou in scaun. Laughing Ca centura n-o suferea pe motiv ca nu se asorteaza cu uniforma.

In topicul asta s-a plecat de la fiabilitate si s-a ajuns la argumente gen "Ce fiabilitate, dom'le? Ca masina e instabila la 180 km/h." Din asta se observa destul de clar un singur lucru: Problema nu este cu masina ci cu mintea unora alergica la marca Dacia si la produsele din fabricile romanesti. Daca aceeasi masina ar fi fost fabricata fix la aceleasi standarde de catre Ismail, ar fi avut alta sigla pe ea si ar fi costat cu 3-4.000 euro mai mult, o mare parte dintre cei care o critica acum ar fi laudat-o atunci.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Corect domn'le Biela iti dau 100% dreptate.
"""Daca aceeasi masina ar fi fost fabricata fix la aceleasi standarde de catre Ismail, ar fi avut alta sigla pe ea si ar fi costat cu 3-4.000 euro mai mult, o mare parte dintre cei care o critica acum ar fi laudat-o atunci.
Si am postat pentru ultima data in aceasta discutie.
Skip ads

  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca voi tot considerati ca Dacia Logan este in primele 3 cele mai fiabile masini in Franta nu mai am nici eu nimic de zis ... mai deschideti si voi niste carti sa vedeti mai intai definitia fiabilitatii .
Consider ca Biela doreste doar sa faca conversatie contradictorie pe orice subiect .Chiar ma intrebam cu ce a ajutat el forumul ? Luandu-ma la discutii de astea la infinit observ ca in ultimele 2-3 zile am postat mai mult decat era necesar .
Bafta !
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
body_18_is a scris:Daca voi tot considerati ca Dacia Logan este in primele 3 cele mai fiabile masini in Franta nu mai am nici eu nimic de zis ... mai deschideti si voi niste carti sa vedeti mai intai definitia fiabilitatii .

Pustiulica, ia uimeste-ma cu definitia aia din cartile pe care le deschizi tu! Daca sunt aceleasi carti din care ai aflat ca aerodinamica de Dacia 1310 este mai buna decat aia de Logan permite-mi sa

Esti patetic cand incerci sa-ti discreditezi interlocutorul aruncand cu noroi in el ca ii place sa se contrazica sau ca nu se spala la c.r! Cu argumente pertinente in discutie ai incercat sa te impui? Topicul este despre fiabilitate si tu aberezi ca Loganul la 180 km/h este imposibil de condus desi tu nu ai incercat niciodata asta sau ca aerodinamica e sub a berlinei, desi nu iti poti sustine aberatia prin cifre concrete.

P.S.: Nu noi consideram ca Loganul este in primele 3 marci ca fiabilitate, ci o natie mai proasta care nu stie cat te abureste marketingul, dar carora le putem deschide noi ochii dupa ce am iesit de 20 ani din comunism si suntem experti in marketing aburitor si teorii ale conspiratiei.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,541
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
FIABILITÁTE s.f. Însușirea de a fi fiabil; siguranțã în exploatare. [Pr.: fi-a-] – Din fr. fiabilité.
Sursa: DEX '98 | Trimisã de LauraGellner, 10 May 2004 | Greșealã de tipar

FIABILITÁTE s. (TEHN.) siguranțã în funcționare. (a unui mecanism.)
Sursa: Sinonime | Trimisã de siveco, 4 Aug 2004 | Greșealã de tipar

fiabilitáte s. f. (sil. fi-a-)
Sursa: Dicționar ortografic | Trimisã de siveco, 10 Aug 2004 | Greșealã de tipar

FIABILITÁTE f. Capacitate a sistemelor tehnice de a funcționa un timp determinat, menținându-și parametrii prestabiliți. [Sil. fi-a-] /<fr. fiabilité
Sursa: NODEX | Trimisã de siveco, 21 Aug 2004 | Greșealã de tipar

FIABILITÁTE s.f. 1. Totalitatea calitãților unui sistem tehnic care determinã capacitatea acestuia de a funcționa fãrã defecțiuni într-un interval de timp în anumite condiții date. 2. Mãrime care caracterizeazã siguranța în funcționare a unui sistem tehnic în conformitate cu normele prescrise. ♢ Teoria fiabilitãții = ramurã a științei care studiazã mãsurile generale ce trebuie avute în vedere la proiectarea, fabricarea și exploatarea sistemelor tehnice pentru a se asigura o maximã eficiențã în utilizarea lor. [Pron. fi-a-. / cf. fr. fiabilité].
Sursa: DN | Trimisã de LauraGellner, 20 Jun 2006 | Greșealã de tipar

FIABILITÁTE s. f. 1. capacitate de funcționare a unui aparat, a unui sistem tehnic fãrã defecțiuni o perioadã îndelungatã de timp. 2. ramurã a științei care studiazã mãsurile generale ce trebuie avute în vedere la proiectarea, fabricarea și exploatarea sistemelor tehnice pentru a se asigura o maximã eficiențã în utilizarea lor. 3. (biol.) probabilitate de supraviețuire a unui organism, exprimatã prin vitalitate, capacitate de adaptare la condițiile de mediu. (< fr. fiabilité, engl. fiability)
Sursa: MDN | Trimisã de raduborza, 15 Sep 2007 | Greșealã de tipar

Astia care au luat-o cu comparatii gen viteza/stabilitate, sa se abtina.
Fiabilitatea nu e totuna cu confortul si nici cu siguranta ci capacitatea unui produs finit de a indeplini sarcinile/functiunile pentru care a fost proiectat.
Ar fi de preferat sa posteze numai cei care au plecat de la dacie, au evoluat la logan si apoi, avand in vedere veniturile..si-au zis ca isi pot permite si sa un opel.
Am cativa prieteni care isi permiteau audi, dar au preferat sa care materiale de constructii pt propria casa cu un logan. Insa cel care a deschis topicul asta sigur nu are astfel de mentalitate.

LE: Mda..si asta s-a nimerit a fi Biela Smile)
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
M-ai prins! N-am carat materiale de constructii cu niciuna din masinile mele. Laughing Dar nu imi e rusine nici sa conduc iar Dacia 1310 sau Logan.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,541
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Sti cum miauna o pisica hippy?
Peace, man Smile
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Unde e razboi? Shocked
  • body_18_is

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu am afirmat ca masina asta daca merge 3 ore in continuu la 180 km/h s-ar putea sa aibe unele probleme si eventual asteptam sa vina cineva sa confirme sau sa infirme - din cei ce au mers prin Franta sau Germania cu peste 140 km/h cum afirma un coleg in acest subiect . Dupa care am zis ca nu cred ca este cineva sa se incumete sa mearga in conditiile astea de viteza daca masina nu are stabilitate . Si apoi daca masina nu o folosesti la capacitatile maxime (la limitele date de constructor ) este mai putin probabil sa se strice ceva .Una e sa tii motorul in 5000-5500 rpm si cu totul alta e sa mergi cu el la 3000-3500 rpm
Cam asta am vrut sa spun ...
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,912
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am inteles! Clasamentu' e gresit pentru ca francezii nu au avut unde sa mearga 3 ore cu Loganul cu 180 km/h, ca doar in regimul asta se vede uzura. Io-te ca masina mea nu stia treaba asta si isi manifesta uzura desi io nu merg nici macar o ora pe an cu 180 km/h (adunata ora aia din bucati). Concluzia Logan nu e fiabil pentru ca n-ai unde sa-i testezi stabilitatea! Cam asta am inteles eu din postarile acestui baiat! Exclamation
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR