Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
astra g caravan motor y17dt
achizitionata la 130000 km in prezent 222000 km
schimbat pana acum
-garnitura de chiloasa (era ciupita)
-ecu motor pentru un moft ,sa am functional tempomat
-refacute lipitirile reci de la calculatorul de injectie
-si sa numai zic de consumabile(distreibutie,bielete de directie si antirului,placute de frana ,etc)
in rest nimic important cum sa intamplat la alte y17dt,si sper sa nici nu a probleme curand
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vectra B y20dth. O am de aproape 4 ani si am rulat cu ea eu pana in 100.000 km
Sistem directie si tren de rulare fara numar, nu am mai tinut cont... + caseta servodirecte reconditionata + alt set de jenti. Calculator abs reconditionat.
Motor doar consumabile ca de exemplu bujii.
Tot ce am schimbat am scris intr-o agenda, desi sunt cam consumabile. Uzura prematura este data de calitatea proasta a drumurilor pe care circul si a stilului de condus(nu ma agit sa evit gropile)
Sper sa fie nemuritoare Very Happy
Inca o data mi se confirma ca masinile din clasele medii si mari sunt mai calitative decat compactele si cele mici.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Inca o data mi se confirma ca masinile din clasele medii si mari sunt mai calitative decat compactele si cele mici.
Aici as vrea sa te contrazic...dar o iau prea rau in offtopic.
Totusi...de ce Astra a ajuns la generatia J iar pe segmentul clasei medii s-a tot schimbat denumirea..ascona..vectra... insignia.
A existat vreo generatie de vectra clasic...ca la astra s-a ajuns la a 3-a generatie de clasice. Smile
QED.
Scuze de offtopic...dar mai am vreo 3 vectrosi pe la serviciu care nu isi mai incapeau in piele...pana mi-a sarit un pic mustarul.

Rog sa se stearga postul meu daca jigneste pe cineva. Smile
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@livro, nu jignesti pe nimeni. Doar sa nu te simti in culpa Very Happy
Din ce am observat, vectra b y20dt, mai fiabila ca astra y20dt, astra y17dt mai fiabila decat corsa y17dt, ca de altfel si omega y22dt mai ok decat vectra y22dt. Totusi si diferenta de pret la achizitia de nou este mare.
Generalizand vom observa ca si in gradina altor marci lucrurile stau la fel.
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Care-i mai fiabila? Astra e mai simpla mai ales la suspensie => Fiabilitate mult mai mare acolo
Probabil daca aveai Astra nu schimbai toata directia Laughing
Pentru mine, elementele de directie si suspensie nu sunt la categoria consumabile (adica piese care trebuie schimbat la un numar exact de km).
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,540
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat un set de bielete antiruliu si bucse de la bara antiruliu+set reparatie etrier pe fata dreapta+furtunas racire+completare freon...in 40k km.
In afara de asta...cateva seturi de lamele stergator...cam 2-3 pe an.
Cum stam? Very Happy
Posibil sa mai fi uitat ceva maruntis...dar in topicul dedicat e trecut cam totul...vezi semnatura.
  • Z.adrian

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Zafira A 2004
Y20DTH
121 000 km.


Ce ziceti de asta ?

1) decembrie 2009 (adica acum 6 luni) -pompa de injectie second hand =1000 euro cu manopera

2) 19 iunie 2010 -venind de la C-ta motorul a scos un zgomot metalic dupa care s-a oprit = concluzia mecanicului=arbore cotit rupt + biela rupta =motor de inlocuit cu unul second hand(reparatia motorului cred ca ar dubla pretul masinii) estimat cu manopera ====1000 euro

Aici nu am trecut consumabilele schimbate la masina din 2006 de cand masina este la mine : placute de frana ( de 3 ori) , rulmenti pe fata , bielete antiruliu(de 3 ori) ,telescoape (4buc.) ,cauciucuri ,stergatoare , polishuri (2 pana acum) si altele asemenea.

Dar.. Sad .... o iubesc! Laughing Laughing
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
auch, si nu mai pornea cu arborele rupt? la a mea s-a rupt in asa fel incat motorul pornea, dar scotea zgomote nu tocmai placute (pistoanele loveau in chiulasa).
Erai in sarcina cand s-a rupt arborele?
Skip ads

  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu va suparati pe mine, dar cum pisicii masii sa se rupa arborele si bielele la 121.000 km? Rolling Eyes Confused Confused
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
lipsa ulei > cuzineti dusi > joc in lagare > pa arbore.
Cel putin asa a fost la mine. 2 dintre cuzineti aveau grosimea unui fir de par cand am desfacut motorul Smile
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 492
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sincer inseamna ca nu are cum motorul sa aiba 121.000 km. Poate cu inca un zero in plus. Si schimbati uleiul sau completati la timp.
  • cristian_

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Aha!
Ma tot gandeam cum sa fac sa ajung moderator club opel.
Habar nu am nimic de masini in general, n-am habar nici macar de fufele care pozeaza langa masini.

Deci , tre sa scot uleiul din baie . Clar.
Acum cobor la masina. Dupa aia tre sa duc cuzinetii? Unde? in fine , n-o sa ajung moderator.
Very Happy
On:
Ma anunta fosta ca , crede, ca nu-i merge faza scurta.
O intreb: crezi? adica nu esti sigura? De ce nu esti sigura? Un bec iti merge si altul nu? Or what?

Raspuns: Acum 2 zile mergea , ieri nu mergea Very Happy Very Happy
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Masina a fost a fratelui meu inainte sa o iau eu. El este genul care nu deschide capota decat atunci cand isi aduce aminte ca mai trebuia sa schimbe si el cate ceva pe la masina (a se citi total pe langa in tot ce tine de autoturisme).
In fine, povestea este lunga.


Cat despre Km... cel mai probabil nu erau cei reali dar nu mai conteaza, acum are arbore in cotele de fabrica, cuzineti noi, biela noua, segmenti noi, etc.
  • cristian_

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Naspa!
N-am frate!( adica sunt singurul mascul la parinti nu" n-am mancati-as pesa aia"
Cred ca cariera mea ca "modelator" clubopel s-a incheiat, inainte de a o incepe. Cat de trist.( emoticon cu plins, please)
Mi se pare trist, un vis tarat in noroi. Nu se poate asa ceva. (emoticon de plans)

On: Nu mi s-a mai stricat nimic la masina recent.
  • Z.adrian

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
gogo_y17dt a scris:Sincer inseamna ca nu are cum motorul sa aiba 121.000 km. Poate cu inca un zero in plus. Si schimbati uleiul sau completati la timp.


Masina chiar are 121 000 km cu siguranta .Am luat-o din Elvetia cu acte de revizie care dovedeau km. la acea data . I-am pus ulei la fiecare 10 000 km sau chiar mai putin. Habar nu am de ce s-a rupt . Fapt este ca s-a intamplat. Eu nu am vazut ce era in motor cand l-a desfacut mecanicul (a doua zi dupa "tragicul" deces am plecat din tara ) dar am incredere in abilitatile lui. Stiu ca stie.
Crede-ma ca nu am scris aceste lucruri ca si plangere. Cum spune un prieten al meu din alta tara : "Shit happens " ..........poate mai des mie decat altora ,dar...............sa fim noi sanatosi ca belele curg.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gogo, am vazut motoare mai "tinere" care au decedat. Poa sa fie defect de fabricatie la piesa. Plus ca masina, fiind sh, nu stii cum a intretinut-o cel de dinainte
Adi, lasa, tu sa fii sanatos. Macar acuma stii ca ai motorul boboc.... Wink
  • alcapone

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am luat si eu o calibra de ungaria pe care am inscris-o de curand. motorul este sfi, are 203.000km ,dar reali dumnezeu stie cati. masina a fost rupta rau la curse inainte sa o iau eu, dar spre uimirea mea motorul inca poate multe si merge perfect. acum 3 zile cam pe la 11-12 noaptea pe cand goneam eu cu 150 in localitate,ma trezesc cu capota in cap. am avut norocul sa se desfaca in mers si mi-a facut zob parbrizul si plafonul. de capota nu mai zic.... dar spre uimirea mea am gasit piese second si cam cu 3 mil se va face totul. plafonul a flambat inapot dupa cativa pumni. asta e calibra mea si nu inceteaza sa ma uimeasca in fiecare zi!
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Azi se pare ca mi-a cedat ceva in cutie. Daca o fortez se aude un carait in cutie/ambreiaj. Planetarele le-am verificat si par in regula. Am incercat sa le fortez de roata stanga cu dreapta pe pamant si bagata in viteza. Nu cedeaza nimic. la fel si la dreapta. daca o pun pe roti si ii dau drumul usor la ambreiaj incepe sa caraie (cu frana calcata). de plecat de pe loc pot sa plec cu conditia sa o accelerez usor, cum o fortez putin cum incepe sa caraie si turometrul sare de 10 metrii in sus Smile

De la ambreiaj nu cred ca este pentru ca l-am pus nou anul trecut in vara si nu a dat semne sa patineze pana acum.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@BV19MAX pare a fi placa de presiune.
Cam multe hibe ...
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
De fapt 99.9% este grupul din cutie (diferentialul). Maine dau cutia jos sa vad ce a mai crapat pe acolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR