Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Seara buna.
Imi puteti spune ce amperaj are o baterie originala opel Corsa C 2001 1.2 benzina Easytronic?
Daca iau alta mai mare e o problema? Sau ajuta curentul la pornire la rece mai mare?
Multumiri anticipate...
Skip ads

  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca la motorizare de 1,2 este baterie de45ah iar o baterie mai mare ar solicita sistemul de incarcare.
  • Bolo_BDC

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
S-a dus alternatorul la z19dt, va rog sa imi recomandati si mie o persoana capabila si de incredere din Ploiesti sau din apropiere, care ma poate ajuta cu demontat/reparat.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
incearca tu daca ai cateva scule ca nu e mare lucru... daca nu mergi si vezi cat vor la reprezentanta pentru manopera si piesele le duci tu. Nu aveti nici un electrician bun in oras?
Skip ads

  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=109609 poate te ajuta .
  • Bolo_BDC

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ramane valabila rugamintea de mai sus, nu am unde sa o fac acum si am nevoie de masina
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ia legatura cu [editat] poate stie el unde si cum poti rezolva problema...
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare stimati colegii! Am o nelamurire: am 2 alternatoare de 120A si 140A ,cel de 140 are rotorul un pic cam uzat un sanț de uzura de aprox 1 mm chiar si un 1.5 mm, ma gandeam sa inlocuiesc rotorul punandu.l pe cel de la 120A in locul celui de 140A, ambele sunt identice si avand in vedere diferenta mica dintre ele.. rog pe cei cu, cunostinte solide sa ma sfatuiasca ce sa fac. as dori sa il inlocuiesc preventiv sa nu se distruga rotorul.
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Rotorul cu sant pe colector se poate strunji, decanela si facut unghi intre lamelele colectorului. La strunjire o sa se vada daca ramane destula grosime la lamele. Daca ramane e ok...se poate remonta bineinteles cu perii noi.
Daca totusi vrei sa le schimbi masoara rezistenta infasurarilor rotorului la ambele si daca sunt identice se pot inversa fara probleme. Atentie cu ce masori insa...cauta un aparat analog gen MAVO 35 sau daca nu un multimetru digital performant gen...FLUKE...METRAHIT...rezistenta e mica de ordinul ohm-ilor.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
daca.mi poti da detalii ce si cum, ti.as fi recunoscator, am un clampmetru si cu borne luat din bricostore-100 ron
  • kratt

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2009

  • Mesaj Privat
vad ca se discuta despre rotoare/colectoare, revin si eu cu întrebarea, nu se gasesc sa se schimbe coletoarele? ar fi mult mai usor..., daca da, unde se gasesc,ceva coduri?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Colectorul nu se schimba. E cu tot cu rotor...
Skip ads

  • CezForce

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 w0l0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2014

  • Mesaj Privat
liviu2004 a scris:
CezForce a scris:Salutare e bine sa imi arate asa

"mode PWM U-Term30:13,3V
input 100,0% U-Reference : 13,5V
chart 63,9%LED/LCD Temp :22'C
leds 71,8% Brightness : 0000
delayA 0000m DelayB 0000m "


Ai o diferenta de 0.2V intre comanda si executie. Care pot fi din cauza conexiunilor, cablurilor, nu e o problema imediata. Comanda de incarcare nu era 100%, cred ca asta indica PWM (Pulse Width Modulation).

Salutare ieri am observant ca bornele se incing mai ales (-) azi de dimineata am desfacut ambele borne le-am curate le-am dat cu putina vaselina am desfacut si cablurile care erau pe borna cele cu surub "curatat si uns " apoi am dat o cheie am dat drumu la toate consumabile "faza lunga,casetofon,caldura,torpedou,plafoniera" am intrat in Secret meniu si am vazut acolo o schimbare care ma baga la banuieli



Mode-None
Imput-0,0%
Chart-100.0%
leds-100.0%
delayA-0000m
U-trem3D-14,2V
U-reference 13,5
Este normal?
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
care e schimbarea ?
eu vad doar una in foarte bine
  • CezForce

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 w0l0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2014

  • Mesaj Privat
:Salutare asa imi arata inainte de curatare a bornelor oare are vre-o legatura ?
"mode PWM U-Term30:13,3V
input 100,0% U-Reference : 13,5V
chart 63,9%LED/LCD Temp :22'C
leds 71,8% Brightness : 0000
delayA 0000m DelayB 0000m "
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ok... imi poate spune cum verific si eu un rotor de alternator...
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
CezForce a scris::Salutare asa imi arata inainte de curatare a bornelor oare are vre-o legatura ?
"mode PWM U-Term30:13,3V
input 100,0% U-Reference : 13,5V
chart 63,9%LED/LCD Temp :22'C
leds 71,8% Brightness : 0000
delayA 0000m DelayB 0000m "

e important ca arata 14.2 la incarcare
la chart la mine arata 100 % - dar nu stiu ce reprezinta
la leds arata in jur de 95 % cu farurile stinse
cu farurile pornite ambele scad, nu stiu sa-ti spun la cat, - la Zafira imi arata in jur de 23 %.
Poate ar fi bine sa pui bateria putin la incarcat sigur nu e in parametrii cu 13.3 pe incarcare.
Poate ne poate explica cineva ce reprezinta chart si leeds ? Eu nu mi-am dat seama si nu am gasit pe niciunde o explicatie.
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut tuturor! de curand am observat ceva neobisnuit zic eu! Daca apas cele 2 butoane ale geamurilor electrice in aceelasi timp sau daca rotesc de volan pe loc imi scade relantiul destul de mult iar masina vibreaza.....! Sper ca se intelege din video! Precizez Astra G Z16XE! Ce ar putea fi sau ce sa verific! Sa fie alternatorul sau?

Orice sfat e binevenit multumesc!

http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • HAPKO

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cand nu incarca suficient sau cind ca in cazul meu dupa ce se incalzea motorul scadea tensiunea puna la 12.3V verificati: releul de incarcare, papucul de plus ce pleaca de la alternator la baterie(contact imperfect se incalzeste) cureaua si uzura fulia alternatorului.La mine doar schimbarea curelei nu a fost de ajuns dar sa rezolvat cu spray de curele.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am pus bateria proaspat incarcata pe masina
dupa ce am conectat-o am masurat tensiunea la borne - era 12.38 V e normal?
poate s-au activat componentele electronice si au supt curent, o sa o masor si mai tarziu dupa ce o las sa se linisteasca.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR