Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Alyn93 a scris:Am schimbat 3 relee de tensiune noi Sad o sa incerc sa-l schimb iar poate merge multumesc

daca faci socoteala ajungi la un alternator nou.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
tirnaveni a scris:verifica sigurantele
Care si cu ce scop?
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Mi-a spus cineva ca nu ar f corect sa fie bateria mai mare ca si alternatorul..in cazul meu bateria este 70AH iar alternatorul 55...ar trebui sa fie probleme ca nu ma pricep? multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Acel "cineva",e posibil sa fie brutar(meserie pentru care am respectul cuvenit) si sa aiba putine cunostinte in domeniul auto.Fabricantul masinii,functie de nivelul de echipare,alege alternatorul optim.Alternatorul este un consumator de energie electrica,variabila ca valoare,ce se adauga celorlalti consumatori.Este recomandat a se respecta puterea alternatorului,cu care a fost echipata masina(daca nu s-au facut adaugiri de consumatori).
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare ca la electrica sunt ,,tuta ,, rau de tot, daca am pe masina alternator de 100A ce baterie este buna ...acum am un Rombat din ala verde de 80Ah parca si descarcare de 750 ,multumesc
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Din pacate ma vad nevoit sa scriu si pe acest topic Sad
Am o vectra b2 cu alternator de 100A si o bacterie de 77Ah Bosch silver. Ieri am mers toata ziua cu masina fara sa am vre-o problema cu ea. Azi dimineata cand am vrut sa-i dau cheie, electromotorul de abia invartea motorul. Am reusit sa pornesc dupa ce am luat curent de la un vecin. Incarcarea masurata este de 13.7v(fara consumatori) ,este in regula aceasta incarcare ?
Bateria masurata cu motorul oprit are 12.8v si cu toate astea nu reuseste sa-mi invarta motorul
Poate sa cedeze un acumulator asa din senin ?
Motorul este x20dth


Ultima modificare facuta de krashy22 la Vin 20 Jun, 2014 1:56 pm
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu consumatorii in functie...?
lumini, faruri , radio, AC, dezaburire etc....
Pare electromotorul....
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ambele masuratori le-am factut fara consumatori.
Incarcarea cu motorul pornit era de 13.7v iar cu motorul oprit era 12.8v.
La electromotor ma.gandeam si eu. Dar as vrea sa fiu sigur ca el este buba la aceasta prob
Il pot verifica cumva ?
Skip ads

  • stefandb

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Combo 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
buna ziua! am si eu o problema. mi se aprinde cateodata martorul de la baterie. ex: dimineata cand plec la munca, totul ok, nu se aprinde. ajung la munca (dist 8km) opresc masina. daca dupa 10 minute o pornesc sa plec martorul de la baterie ramane aprins si in timpul mersului.dar daca o pornesc dupa o ora sau mai mult timp de la oprire acesta nu ramane aprins.de vro 3 zile imi face asa.
opel combo 1.7cdti 16v 74kw z17dth

va multumesc.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@krashy22 il poti verifica doar prin demontare.
Si daca se demonteaza se schimba perii si bucse daca nu are alte belele mecanice cum am patit eu....
Invartea foarte greu. Am masurat bateria 12.7V. Incarcarea la fel 14.2V.
Am facut proba cu bateria unui coleg...la fel.
Pana la urma am dat jos electromotorul si acolo surpriza.....2 magneti de pe stator desprinsi si lipiti pe rotor.
Am cumparat unul din dezmembrari si un kit de reparatie si gata distractia.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@stefandb in afara de ce ai scris aici ai intreprins ceva practic?
Verificare prin demontare si curatare borne baterie, verificare cabluri si papuci baterie, verificare tensiune de incarcare cu si fara consumatori , verificare tensiune baterie?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema prin inlocuirea acumulatorului. Ciudat este ca o bacterie te poate lasa asa din senin fara niciun semn ca ar fi pe duca.
Skip ads

  • stefandb

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Combo 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
am verificat borne si ce tine de baterie. dar am vazut mult ulei pe alternator. luni am programare la service. sa vedem ce zic baietii.
  • stefandb

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Combo 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
am fost la service. a trebuit sa schimb releul si diodele.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ar trebui sa gasesti si cauza prezentei uleiului pe alternator..
carbunii + rotorul + uleiul nu prea se impaca asa de bine...
  • mirceacaragin

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 z17dtj/r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
am inteles de la mecanicul meu ca puntea de diode pica din cauza faptului ca nivelul uleiului de la directie scade si datorita faptului ca directia e asistata electric trage curent mai mult sau ceva de genu, si pica
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Mecanicul ti-a dat o informatie falsa,de regula,e bine sa verifici inainte de a o da mai departe...
  • mirceacaragin

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 z17dtj/r
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2014

  • Mesaj Privat
tocmai de asta am si postat-o aici, sa o verific Very Happy
  • sergionel

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2005

  • Mesaj Privat
stie cineva de ce scade tensiunea de incarcare de la 14,3v cind e motorul rece, la 13,5-13,7 v cind e motorul cald la un vectra c 2,2dti? schimbat alternator, ambele ok puse pe banc de proba.dublat firul de la alternator catre baterie, bateria are 2 luni,varta silver.

multumesc!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Iti porneste vreun vemtilator ceva...
Daca nu porneste atunci nu stiu ce sa zic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR